Nekiálltunk a motorom felujitásának,utoljára lacházán sikerült szaladnom vele 12.2őt most hogy 3ezerröl 3.5 ös lessz remélem sikerül beújitanom egy 11végét a nagy tepsivel,ma már gépműhelyben a motyo remélem hamar összeáll és le tudok gurulni vele a vadkerti talira
Idézet a tulajtol meg egy video a 35sec nél a jelenet.
de semmi különös gond nem lett csak kihuzta a csavarokat az agybol.......lement a menet a csavarrol....pedig az a kör nagyon durva lett volna jol elkapott rajt volt fej fej mellett mentünk Ács Andrissal..........de raktam egy 2. at és leelözött a jobb hátsó .
Tartsál ki minnél tovább, és akkor történelmet írsz.
Szerintem már meg is történt ezzel a 9es idővel a dolog,erre biztos fognak emlékezni még pár év mulva is,én biztos,gratulálok is hozzá,elmebeteg az a piros rakéta amit megy én biztos félnék benne mint kisgyerek a mászoka tetején.
Csodálatos a hondásosok meg raktározzák a motrokat meg az a fordos gyerek is megy és izé mikor felvillan a zöldre szétcseszi a gumit,és akkor erőböl lökik hátra maguk mögé a betontot.
Hát hogy bandába verődnek itt az unosok,a gsi astra verő zorro lennél egerből kb 20ével ezelőtt láttam egy olyan videjót,akkor még nekem is tie volt.Grat az eredményhez.
Az érdekelne milyen avonokkal mész és mennyiért hol lehet ilyenekhez hozzájutni?
Multkor volt szerencsém kiprobálni egy ilyen vágott avon 9.0/25.0-17 et és elég sokat hozott.
Igen,érdekes emberek vannak mindenhol,én se vagyok tul népszerű miota mentem egy 12.2őt a nagy ötössel,sőt örül is némeik hogy csapágyas lett,kevés ember van aki tud örülni más eredményeinek,bár Turboá barátom pont kivétel ez alol,majd biztos jön megint a duma hogy az ingyenalkatrészekért kivételezek
A gond az volt hogy hajtokar csapágyas lett a gép,de ez nem csoda hisz mielött ráakasztottuk a turbot futott már 200ezret.,egyépként én még az indulásnál az olajpumpátol elötyenö olajra tippelnék,következőre berakok valami hullámtöröt is. A turbo egy K29,3000es moci 12szelep,vems motorvezérlő elektronika közel 1600kg.Töltőnyomás 1.2bar .A motor teljesen gyári volt,se kompresziot nem csökkentettünk se turbos veztengely sincs benne és sorolhatnám.
Következő probálkozásra már 3500ös lessz a motor is
Onnan tudhatnád hogy odamész előre a monitorhoz és megnézed ha érdekel épp hol álsz.
Ha a döntökig ott maradtál azt gondolnám ezt megtetted ha meg nem akkor miért is zavarna bárkit is.
Igen,az időeredmények alapján én voltam teszt katban az első 12.2 vel egész nap de mivel müszaki hiba miatt kényszerültem feladni és elvonultam igy engem nem zavar ha ő lett a harmadik bár értem hogy GMalma is ott volt de ezt szerintem is a helyszinen kelett volna tisztáznia szolnia hogy ő ott van és miért nem őt hívják döntözni.
Vélemények,kinek hogy jött be ez a ragacsos pálya?
Én ugy vettem észre a sajátomon hogy utcai gumikkal romlott 12.9 röl mentem 13.5 öket,slickekel egyéni rekordot döntöttem 12.2 de slickel most mentem elöször szoval nem tudom.
Igen tesztben.Épp nézegetem az idődet,ha ketten megyünk pont, elég szoros lett volna a küzdelem,majd legközelebb.Remélem akkor már maradsz a döntökre.
Pénz díj nincs viszont kaptál volna egy kupát.
Beteg dolog mi?
Én dobtam össze,egy poroltobol,meg egy 12v os kis motorbol áll,nem nagy dolog.
Itt találsz rola leírást,technika ora,ha érdekel. http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=9
Rozsda kupac már a bontoban.Gumi biztos hoz valamit mert a 2.5 ös 60láb elég vicc.
Most 1.3bar on szol gyári motorbelsővel,kompresszio ccökkentés nélkül,full gyári motor ami kapott egy csigát 150ezer kilométer után amit szivo korában szaladt anno.
Erröl a ragacsos pályárol lehet tudni valamit,meddig lessz olyan a pálya 60láb,vagy végig mint a kinti pályákon vagy mi a terv?
De csunyán fognak törni a féltengelyek,már érzem.
Sanya,még mindig drogozol? Kemény lettél mint rambo,csak vigyázzá magadra mert énis olyat ütök mint a buszkerék.
Most azon agyalok érdemes lenne könyiteni az 1600kg-on de azért mégis csak minden nap ezzel járok meloba is, kiváncsi lennék rá mennyit javulna de ez visszatart hogy nekimenjek a flexel.
Mégis csak egy családi limo.
Az igazi az lenne,tényleg várni 10percet kb a felkészüléseknek ,szerintem azon már nem mulik semmi hogy tovább maradna ott a jonép.
De ez ugyis ki fog alakulni még.....
Énis variálok most az olajszivatyuval a bmw-be,a ball oldalit szánom a gépbe,a jobbos van most.