timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 421 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.04. 09:51:38 (16691
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Motorszám stimmelni fog?

Mert ha igen, akkor jó. A vizsgán is átmegy ha stimmel a mociszám. 
Re: Atommanó (16680)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.03. 22:33:07 (16676
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Mehetsz simán streetbe szvsz. És talán még több esélyed is van. 
Re: Atommanó (16665)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.03. 22:30:52 (16675
Felhasználói profil
14.84 @ 149
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1678926&command=ugras&screenwidth=1280

A különbözetből meg felextrázhatod, vagy 25-27-é varázsolhatod. Tyúkrács, szárny kuka. 
Re: B_Csaba (16624)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.03. 19:25:09 (16654
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Télleg csak pár

15.2-őt tud szalonból kigurulva az RC? Enyém is  
Re: Fapuma8 (16651)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.03. 16:18:52 (16650
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Remélem ezt nem veszi észre senki... 
Re: LaciSK (16643)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.03. 16:17:39 (16649
Felhasználói profil
14.84 @ 149
neki van már 9-es  
Re: Fapuma8 (16644)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.03. 12:24:17 (16631
Felhasználói profil
14.84 @ 149
ALap 325i kicsontozva, felkeményítve. Minden bokorba találsz 2-őt. 
Re: B_Csaba (16615)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:05:27 (16413
Felhasználói profil
14.84 @ 149
"  De mindennapos használatos autóból nem lehet 8-ast csinálni még 9-est sem igazán.
10-11-es idők reálisabbak.  "

Alakul ez  
Re: Fapuma8 (16385)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 20:47:46 (16340
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hajrá! 
Re: powered (16331)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 14:08:41 (16329
Felhasználói profil
14.84 @ 149
A legjobb? 
Re: powered (16327)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 08:54:52 (16326
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ezzel egyetértek. Viszont uezeket szívónál is meg kell lépned, ha 120Le/l a cél és nem akarsz generálozni évente. A szívó hengerfejére meg elköltheted a turbós sallangjainak az árát:

http://s14power.com/parts.html 
Re: hobizoli (16324)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 08:52:49 (16325
Felhasználói profil
14.84 @ 149
"Hat nemtom pl egy gyari M3-s motor teljesitmenyet mijen fele akkora ccm-s..."

Írtam példát, mindkettő nagyon hegyes moci gyárilag: 1.6VTi turbó, látjuk mire képes. Még a 3.8-as M5 motoros, 340Le-s E30-ak se közelítik meg, nemhogy egy 3.2-es 320 lovassal szerelt E30 (1-1,5mp a különbség?).
De még ha felhúznánk utóbbit 120Le/literre (ami ilyen ccm-nél már kicsit irreális) akkor is csak 380 ló lenne, azzal sem tudná megfogni, mert a Civic jóval könnyebb és erősebb is. Anyagi részét nemtom, de egy 3.2-es M-hez kell még 2-3M hogy 110-120Le-t tudjon literenként és az alap moci is 1M.

Gyári 110-120 ló/l-es mocik nem nagyon vannak. 100 vagy inkább alatta. Kivéve S2K, meg E46M3 ami 106Le/l és 3M egy olyan moci gyári állapotában.

"mennyi kg "

Saccra 1100kg + driver.

E21 jó öltlet, de sztem nem sokkal könnyebb. 50Kg talán? 
Re: hobizoli (16323)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 00:43:08 (16322
Felhasználói profil
14.84 @ 149
"kis 316-s bimmer motort turoznatok megfele"

Van olyan. De egy szívó motort megturbózni még durvább költség általában. Egy gyárilag turbós vas elbírja a +50%-ot, de egy szívó turbósítva... 
Re: hobizoli (16320)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.30. 00:40:51 (16321
Felhasználói profil
14.84 @ 149
"Mennyivel konnyebb?"

Sokkal. És gyárilag is sokkal könnyebb autóba tették ugyebár, szóval még kendácsolni sem kell.

"Csucsra hekkelve persze mar tobbet tud, csak evente 2x kell ujjaepiteni es az nyilvan nem egy zacsko fruttiba faj"

Egy 120Le/l-es szívó sem örök darab. csak majdnem, ha kvázi mindent kicserélsz benne. És az nem kicsit drágább: mint nagy turbó nagy befecsi nagy kúler azt gyí.
Szívónál aprópénzből semmit nem lehet kicsikarni, turbónál 30%-ot.

 
Re: hobizoli (16320)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 21:29:37 (16313
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Van abból vmi négykerekes nagymocis is nem? Nem jobb azt megfújni? 
Re: ave (16312)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 21:12:16 (16311
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Írj egy kategóriát és én írok rá példát. Turbóst egyszerűbb és olcsóbb is húzni. Nomeg egy xccm turbó mindig könnyebb, mint 2x szívó. 
Re: hobizoli (16308)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 19:02:34 (16305
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Mit fejlesztettél hogy 13.87-ből 15.5 lesz?  
Re: hori (16303)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 12:32:31 (16295
Felhasználói profil
14.84 @ 149
KJahogy balo oldalon a vidókra. Tudtam, hogy ha megkérdezem egyből rájövök  
Re: ESI (16294)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 12:31:45 (16294
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Mire kell itt kattintani? 
Re: Sychter (16290)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 11:20:02 (16289
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ha bele gondolok, hogy anno a fele akkora turbósok hülyére verték a nagy szívókat, akkor a kétszeres szorzó is nagyon lájtos.
Mostani viszonlatban Pl cch utcaija kéne menjen egy E36M3 (3.2 kb 360 lóig húzható) motoros E30-al, még mindig cch-ra fogadnék. 
Re: carlosracing (16288)
 ESI
válasz erre 2007.11.29. 10:05:53 (16285
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Remélem jövőre bejön az amatőr kategóriákban a szorzós rendszer:

"Szóval dönteni kellett,hogy 3 literes szívómotor vagy másfél literes Turbo"

A 2.0-ás szorzót támogatnám így első blikkre... 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 09:54:30 (16284
Felhasználói profil
14.84 @ 149
"az egész híd+nem terhelt belső kerék súlya is nyomja oldalirányban,"

Ez pont hátrány nem?

A frankó az a gép aminek bedől a kanyarba a kereke. Fastcar sztem tudja is a nevét, vmi carving vagy mi F1-es kanyarsebességgel. 
Re: carlosracing (16282)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 00:53:09 (16277
Felhasználói profil
14.84 @ 149
MEgterveztem futam tervezővel, baromi erősnek kéne lennie...
 
Re: carlosracing (16275)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 00:33:14 (16274
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hamár így benne vagytok. Ha atommanó vasa 1200Kg lenne sofőröstül, akkor mennyivel kéne több HP, hogy uúgy 13 alját menje? 
Re: carlosracing (16273)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.28. 20:02:19 (16228
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Zoli amatőr katjai vhogy úgy vannak mint az ide ccm határúak ( 1.6 - 2.5 - stb) 
Re: tschokker (16227)
 ESI
válasz erre 2007.11.28. 08:39:04 (16188
Felhasználói profil
14.84 @ 149
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 22:26:56 (16173
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nem bánnám ;-)
Ha adnak egyet cserébe az M-ért akkor szólj

Sztem citrom. 
Re: carlosracing (16171)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 22:17:35 (16170
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ez az amit én is láttam már sokszor. Mondtam is neked hogy van itt egy de egyből azt kérdezted milyen a hátsó lámpája és én nem tudtam megmondani  
Re: carlosracing (16168)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 22:04:47 (16166
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Az szokik itt járni. De meg ne halljam hogy cikázol!  
Re: Attila1987 (16165)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 10:21:57 (16096
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Minden autót fel lehet borítani. Ha beszitál a segge és elakad egy kordonban, kb akármi történhet. 
Re: Fapuma8 (16092)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 10:20:27 (16095
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Jól hangzik! 
Re: oioio-1 (16088)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 09:38:19 (16086
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ez is igaz. Általánosságban a régebbi vasakban kevesebb az anyag, + még ha könnyítik, akkor még ropibb, szóval oda meg jó lenne ha lenne lehetőség az utcai legál csőre.
De egy Lambót jóhogy nem akar senki becsövezni... 
Re: Fapuma8 (16083)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 09:30:52 (16084
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Azért azt lehet sejteni hogy legközelebb 11 alatt fogsz-e menni vagy nem.
Szóval lehet előre csövezni, nem kell utólag kapkodni. 
Re: Szancho (16081)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 08:19:10 (16079
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hol olvashatnék erről bővebben? Full utcai autót lehet csövezni? Tök jó!  
Re: oioio-1 (16076)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.27. 00:03:11 (16075
Felhasználói profil
14.84 @ 149
És milyen igaz. 100m-nél sosem megyek hátrébb nézőnek. Ösztön. 
Re: Zolti (16057)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.26. 23:56:37 (16074
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ralizol. Talán olvastad ezt a mondatot: "A motorsport veszélyes üzem". A sétálás bizonyítottan nem az. 
Re: tschokker (16049)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.26. 23:55:06 (16073
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Egyszerű: Itt legálisan gyorsulhatsz AKÁRMEKKORA sebességre a 400m-en. A közúton nem teheted meg uezt legálisan.

Én csak annyit szeretnék, hogy lehessen csövezni legálisan. Azt hogy milyen idővel legyen kötelező, azt döntsék el az okosabbak. Én már a mostani autóm is csövezném ha lehetne, pedig szánalmas a drag tekintetében. 
Re: tschokker (16047)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.26. 19:58:29 (16028
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nna így már beugrott  
Re: lipi88 (16017)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.26. 19:55:17 (16027
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ha tőlem is elfogadod a választ és jól értettem: ez az. 
Re: carlosracing (16006)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.26. 19:50:38 (16026
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Igen, az tán júzerfrendlibb, meg nem is taz akkora kárt az autóban ha jól gondolom. 
Re: Sychter (15988)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.26. 16:31:44 (15986
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Én sokkal lassabb autót is becsöveznék, ha meg lenne oldva a mikéntje. 
Re: Sychter (15978)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.26. 16:30:51 (15984
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hát ja. Most jönne jól he lehetne utcai autót becsövezni. Sztem lenne ennek piaca. Miért nem erőlködnek a csőgyártók egy kicsit? 
Re: AudiMaxPower/Szili (15977)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.26. 15:29:04 (15968
Felhasználói profil
14.84 @ 149
"- ki fog és ki nem fog versenyt szervezni"

Sztem ilyen nem lesz még jövőre.

"azok akik itt GAG vagy OI Zoli ellen beszélnek (bár fura módon ilyet nem láttam) "

Olvass vissza. Páran nyíltan kiálltak vmi/vki mellett. 
Re: MazleeDSM (15964)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.25. 21:17:56 (15923
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Az ára okés! 
Re: Sychter (15886)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.25. 21:12:45 (15922
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Király, köszi! 
Re: Zolti (15883)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.25. 14:25:36 (15870
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Első kép:


Második:
 
Re: ESI (15869)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.25. 14:23:33 (15869
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Sajna nem jó. Nálunk az első gólyalábra szokták vágni a menetet, mert abban van benne a patron és az van együtt az aggyal meg a satöbbivel. Így:



És hamár itt tartunk: Nem tudja vki miért jó hogy hátul "true coilover van"? Mert a DTM-be ezt erőltették, holott az autó nem ilyen gyárilag.

 
Re: Falco (15860)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.25. 14:06:09 (15868
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Köszi, tanulmányozom.

Ez is most került elő. Még nem is hallottam róluk, csak fék téren:

http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=219c0e2854d47409f13d67d98ecbc557&s=12 
Re: Falco (15860)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.25. 13:54:29 (15866
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Az nagyon jó lenne! Előre is köszönöm! vti kukuc frímél 
Re: Saybor (15861)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.25. 01:32:45 (15857
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Naja. kissé drágán mérik. Katona csinál itthon Bilsteinből, denem lehet kivárni
 
Re: ave (15856)

összesen 421 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!