Ezzel egyetértek. Viszont uezeket szívónál is meg kell lépned, ha 120Le/l a cél és nem akarsz generálozni évente. A szívó hengerfejére meg elköltheted a turbós sallangjainak az árát:
"Hat nemtom pl egy gyari M3-s motor teljesitmenyet mijen fele akkora ccm-s..."
Írtam példát, mindkettő nagyon hegyes moci gyárilag: 1.6VTi turbó, látjuk mire képes. Még a 3.8-as M5 motoros, 340Le-s E30-ak se közelítik meg, nemhogy egy 3.2-es 320 lovassal szerelt E30 (1-1,5mp a különbség?).
De még ha felhúznánk utóbbit 120Le/literre (ami ilyen ccm-nél már kicsit irreális) akkor is csak 380 ló lenne, azzal sem tudná megfogni, mert a Civic jóval könnyebb és erősebb is. Anyagi részét nemtom, de egy 3.2-es M-hez kell még 2-3M hogy 110-120Le-t tudjon literenként és az alap moci is 1M.
Gyári 110-120 ló/l-es mocik nem nagyon vannak. 100 vagy inkább alatta. Kivéve S2K, meg E46M3 ami 106Le/l és 3M egy olyan moci gyári állapotában.
"mennyi kg "
Saccra 1100kg + driver.
E21 jó öltlet, de sztem nem sokkal könnyebb. 50Kg talán?
Sokkal. És gyárilag is sokkal könnyebb autóba tették ugyebár, szóval még kendácsolni sem kell.
"Csucsra hekkelve persze mar tobbet tud, csak evente 2x kell ujjaepiteni es az nyilvan nem egy zacsko fruttiba faj"
Egy 120Le/l-es szívó sem örök darab. csak majdnem, ha kvázi mindent kicserélsz benne. És az nem kicsit drágább: mint nagy turbó nagy befecsi nagy kúler azt gyí.
Szívónál aprópénzből semmit nem lehet kicsikarni, turbónál 30%-ot.
Ha bele gondolok, hogy anno a fele akkora turbósok hülyére verték a nagy szívókat, akkor a kétszeres szorzó is nagyon lájtos.
Mostani viszonlatban Pl cch utcaija kéne menjen egy E36M3 (3.2 kb 360 lóig húzható) motoros E30-al, még mindig cch-ra fogadnék.
Ez is igaz. Általánosságban a régebbi vasakban kevesebb az anyag, + még ha könnyítik, akkor még ropibb, szóval oda meg jó lenne ha lenne lehetőség az utcai legál csőre.
De egy Lambót jóhogy nem akar senki becsövezni...
Egyszerű: Itt legálisan gyorsulhatsz AKÁRMEKKORA sebességre a 400m-en. A közúton nem teheted meg uezt legálisan.
Én csak annyit szeretnék, hogy lehessen csövezni legálisan. Azt hogy milyen idővel legyen kötelező, azt döntsék el az okosabbak. Én már a mostani autóm is csövezném ha lehetne, pedig szánalmas a drag tekintetében.
Mert ha igen, akkor jó. A vizsgán is átmegy ha stimmel a mociszám.