timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 637 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.01.12. 21:31:08 (38191
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Tavaly nem volt uzemanyag megkotes a feltoltott katokban. Iden, a szavazas alapjan egyertelmuve lett teve. Diesel a szivo benyasokkal 
Re: nokia (38174)
válasz erre előzmények 2009.01.11. 01:43:04 (37968
Felhasználói profil
13.17 @ 167
De akkor mi volt eddig a probléma??? Összezavarodott  
Re: Attila S2 (37964)
válasz erre előzmények 2009.01.11. 01:40:59 (37967
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A 2226-ról 2500-ra alakításnál még regadó sincs, mert nem vált adókategóriát az autó. 2553-nál már igen. 
Re: Nasreddin (37956)
válasz erre előzmények 2009.01.11. 01:37:34 (37966
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Sok pénz, meg utánajárás. Meg néha az is kell hozzá, hogy ismerj valakit, hogy ne hajtsanak el az elsö félmondatnál. 
Re: Nasreddin (37951)
válasz erre előzmények 2009.01.11. 01:35:16 (37965
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Igen. 
Re: Attila S2 (37950)
válasz erre előzmények 2009.01.11. 00:29:59 (37945
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Szerintem egy jó évvel ezelött, amikor ez a kategória kiosztás elkészült, Schuszi is ott volt, de valószínüleg Te is, illetve irészben itt a fórumokon alakult a dolog. 
Re: Attila S2 (37942)
válasz erre előzmények 2009.01.11. 00:17:01 (37943
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Jól tudod, csak mint írtam nem nagyon lehet megoldani az ellenörzését, föleg streetben. (A vizsgaállomásokon is simán átmegy egy nem extrém-turbóval szerelt kocsi és a KF sem tudná, csak nagyon nagy eröfeszítéssel, ellenörizni) 
Re: Nasreddin (37941)
válasz erre előzmények 2009.01.10. 22:57:38 (37925
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az E30-ba se lehet bepapírozni az M38-at, pedig van olyan BMW, ami M38-cal gurul ki a gyár kapuján.

Egyébként meg egyedi átalakítási engedéllyel, a regadó különbözet megfizetésével szerintem be tudod vezettetni a 2,3-as motort, ha akarod. 
Re: Charlie (37891)
válasz erre előzmények 2009.01.10. 22:51:34 (37924
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Talán AP4-be, nem? Vagy 2100 alattira lesz destroke-olva a motor? Kacsint  
Re: Falco (37881)
válasz erre előzmények 2009.01.10. 22:42:15 (37922
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az MNASZ ATB tagjai is benne vannak a szabályalkotásban. Öket elsösorban a biztonság folyamatos fejlesztése érdekli, a kategóriák kialakításában tanácsokat adnak, de mivel nem ismerik annyira a helyzetünket és mivel a FIA sem ír ki ilyen kategóriájú autók részére gyorsulási versenyt, így inkább azokra támaszkodnak, akik jobban benne élnek ebben.

Mint írtam korábban, csak év végére alakult így, hogy lett két ilyen autó abban a kategóriában. 
Re: bulijoe (37901)
válasz erre előzmények 2009.01.10. 22:33:22 (37921
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nem is állt szándékomban drag-témában maradandót elérni Kacsint - akkor keresnék egy olyan platformot, ami jó alap -, a magam örömére gyorsulgatok, faragok egy olyan autót, ami nem igazán erre való, de én ezzel a típussal hobbizom és kijárok gyorsulni, mert ez is érdekel.
Mivel az élmezönytöl távol vagyok, nem füt semmilyen olyan ambíció, ami a szabályrendszert személyes okokból torzítaná.
Egyébként nem én találom ki a kategóriákat, szabályokat. Volt egy alap, amiböl elindultunk, sokan tettek hozzá többet, kevesebbet. A szabályok megalkotásában több gépátvevö, MNASZ autós technikai bizottsági tag, más idöméréssel foglalkozó ember, valamint a versenyt kiíró cégek tagjai vesznek részt, és jópár dolgot ugye az elözö években is évvégi rendezvények keretében a versenyzök véleményei alapján is alakítanak.
Inkább azt mondanám, hogy én adminisztrálom, meg vezetem össze a dolgokat.
Egyébként meg érdekelnek az autók, és elég sok típust ismerek, így kért meg Zoli, hogy segítsek a gépátvételnél - föleg a street kategória körül.
Köszönöm a dícsérö szavakat. 8) 
Re: Attila S2 (37914)
válasz erre előzmények 2009.01.10. 22:13:33 (37915
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Papíros és 2226 ccm-röl, illetve 1995 ccm-röl szól. Mindkét autó az utolsó versenyekre lett nagyobb lökettérfogatú, mindketten itt is publikálták, hogy nagyobbak. Ha valaki kióvta volna, akkor sajnos az óvás jogos lett volna a szabályzat szerint. Mivel korrekten elöre szóltak, el lettek engedve, az évvégi eredményt egyébként sem befolyásolta volna, hogy vannak vagy sem. 
Re: bulijoe (37896)
válasz erre előzmények 2009.01.10. 21:59:44 (37913
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A kategóriák maradtak a tavalyiak, gyakorlatilag csak szabály-pontosítás és a többféleképp értelmezhetö   megfogalmazások lehetöség szerinti kivonása a szabályzatból. És igen, a szabályzat street autókra vonatkozó része szellemében azt tartalmazta, hogy az autók feleljenek meg a forgalmi engedélyüknek hajtás és motorizáltság tekintetében. Ha beíratja valaki a nagyobb motort vagy mondjuk hoz egy Alpina B7 Turbo Coupét Németországból és annak a kinti papírjai alapján nem egy sima 635i teljesítményadata, hanem 330 LE szerepel, akkor az is elfogadott, pedig utólagos turbósítás. 
Re: bulijoe (37885)
válasz erre előzmények 2009.01.10. 21:34:53 (37907
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A turbót nem tudjuk ellenörizni, hiszen a streetre nem írhatjuk ki, hogy csak GT35 az elfogadott (még ekkor is kérdés, hogy belül mit raksz össze, mert azt szintén nem látjuk), hiszen ahány variáns, gyártási év, különkiadás, annyiszor változhatott egy-egy autó turbója. Ráadásul talán még egy megfelelö adatbázist is nehezen tudnánk találni hozzá.
A lökettérfogat ezzel szemben ellenörizhetö, ráadásul ez a jellemzöje szerepel is az autónak a magyar forgalmijában meg a katalógusokban is.

Szerintem attól szakadjunk el, hogy mit lehet megvenni rengeteg pénzen. Profiba is bármikor érkezhetne bármely kategóriába sok pénzböl egy nagyon ütös jármü.
Ha valaki akar komolyan fejleszteni, akkor lépjen át profiba és egy csomó kötöttségtöl megszabadul. Ha meg nem akarja szétflexelni az autóját, akkor épít 100 LE-vel erösebb motort.

Már az október végi megbeszélés utáni nagy felhorkanás után elhangzott, hogy január elején lesz egy véglegesítö megbeszélés nevesítetten csak erre, ahol meg lehet gyözni a rendezöt alapos érvekkel. A megbeszélés ténye azóta is rengetegszer elhangzott, mindenki eldönthette, hogy óhajt-e erre áldozni az idejéböl. A lehetöség mindenkinek adott volt.  
Re: bulijoe (37879)
válasz erre 2009.01.10. 20:28:13 (37884
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Elöször csak idéznék egyet:

Fapuma8
válasz erre
előzmények
2008.06.17. 11:33:21 (25334)  

12.48 @ 180 Jövőre mit tervezel?Profi vagy amatőr?Te profiban Schusziékkel mennél vagy 1-el alattuk?

Én gondban vagyok mert Cartman ha strokeres lenne az enyém 2.3-as mondjuk akkor mehetnék a kikönnyített , csak versenyre épített gépekkel Cartman , ugye esélytelen lennék ha azok szét nem esnek közben.

Ha street akarok maradni vagy profi kis összkerék akkor 2 literes kovácsolt belsőt kell építtetnem.

Mondjuk ez akkor fog foglalkoztatni ha a jelenlegi konfigomat teljesen kihegyeztük és hajtásrendszerileg rendben leszek.... 
válasz erre 2008.12.31. 19:41:06 (37651
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én is kívánok mindenkinek Boldog, Eredményes Új Esztendőt!!

Hajrá Korryy!! 
válasz erre előzmények 2008.12.15. 23:41:22 (37147
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nagy Gratula az újszülötthöz! Jó egészésget és sok boldogságot az egész családnak!!! 
Re: gizi525ix (37145)
válasz erre előzmények 2008.12.10. 21:23:28 (36923
Felhasználói profil
13.17 @ 167
ROTFL Széles vigyor  
Re: Audi-f1 (36920)
válasz erre előzmények 2008.12.02. 23:19:29 (36675
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Grat hozzá! És sok örömöt vele!!!  
Re: Attila S2 (36661)
válasz erre előzmények 2008.11.30. 12:11:15 (36602
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Sok volt a hajtás a héten, kellett már egy kis lazítás. Az alkoholizáláshoz meg már öreg vagyok! Kacsint Töményet nem is iszom már nagyon régen. Két és fél éve az elsö Youngtimer versenyen a szombati buliban lett is ebböl gond Kacsint  
Re: Audi quattro (36600)
válasz erre előzmények 2008.11.30. 06:58:48 (36595
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én meg most! Mosolyog  
Re: Audi quattro (36593)
válasz erre előzmények 2008.11.29. 00:46:45 (36546
Felhasználói profil
13.17 @ 167
És ugye a BMW az Isettát az olaszoktól licencelte, mert hogy eredetileg az Iso készítette, Ezért is lett az a neve, ami.
A Messerschmidt Kabinroller is egy érdekes melléktermék lett! Mosolyog  
Re: Audi quattro (36540)
válasz erre előzmények 2008.11.22. 00:53:40 (36143
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Épp erröl beszélek. Neked tetszik, mert ezt szereted, erröl álmodoztál. Épp úgy, ahogy én a GTV-röl. De abszolút értelemben a Sport Quattro a rövid tengelytávjával nem szép, mert nem jók az arányai. Ugyanígy rontották el a Brerát a 2002-es eredeti tanulmányautóhoz képest. Ott mondjuk az eredeti koncepció hátsókerekes, hosszanti orrmotoros volt, míg a szériát a 159-cel közös alapokra kellett fejleszteni és egy keresztben álló motor mellé elsökerék-hajtásúra alakították. Ez magával hozta, hogy hátrébb került az elsö tengely és ezáltal hosszú az elülsö túlnyúlása. Az ajtó rövidebb és nem ér a C-oszlopig. Sajnos annak ellenére, hogy a közízlés szépnek tartja, én inkább a hibákat látom csak rajta. Az a szomorú, hogy ma ott tartunk, hogy a félszemü a király. 
Re: Audi quattro (36141)
válasz erre előzmények 2008.11.21. 10:14:43 (36096
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A Delta S4 igen. Azért az se olyan túl szép abszolút értelemben, függetlenül attól, hogy nekem éppen tetszik. El kell fogadni, hogy ezek célgépek voltak minden tekintetben, és pénz nem számított, de az esztétikum se nagyon. 
Re: Leon (36093)
válasz erre előzmények 2008.11.21. 10:06:24 (36095
Felhasználói profil
13.17 @ 167
De ez nem is az a B-csoport, amiröl én beszélek! Mosolyog Azok ürtechnikák ehhez képest, olyan anyagokból és olyan áron. 
Re: NISSAN (36085)
válasz erre előzmények 2008.11.21. 01:11:06 (36084
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A rövid tengelytávjával és a nagy elsö túlnyúlásával semmiképp nem számít szép autónak, mert nem jók az arányok. Általában a B-csoportos autók nem voltak szépek, mert a tervezésükkor csak a célszerüséget tartották szem elött. Még a Ford RS200 volt a legszebb ebböl a kompániából. 
Re: Martin (36080)
válasz erre előzmények 2008.11.19. 19:35:23 (35961
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Két másodpercet javult volna 97-hez képest, közel azonos célvonali mellett? 97-ben volt erröl adat. A Jaguar 9,4-et mondott 181 mph-val és akkor azt mondták, hogy talán a Ferrari tudhat nagyon optimális körülmények között közel a 9-hez. Ezen a szinten csak tapadásból és megindulásból 1,5-2 mp-t gyorsulni igen komoly dolog. Ugye az autó pilótával kb. 670-680 kg a teljesítmény pedig 2003 táján olyan 900 LE körül mozgott.
Bár most átszámoltam a kalkulátorral az oldalon és szerintük 755 LE elegendö ezzel a tömeggel (közel üres tankról beszélünk) ehhez az idöhöz. Ugye az aerodinamika, a váltó és a nyomaték-karakterisztika nem gyorsulásra készült, tehát akár reális is lehet a 900 lóval. 
Re: Rusher_Tompi (35959)
válasz erre előzmények 2008.11.18. 22:27:58 (35944
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Asi ment 3:27-es idöt, de lehet, hogy még magas 3:25-t is, de szerintem az akkor volt, mikor a lassítón keresztül gázolt. A többit meg írtam. 
Re: Audi quattro (35608)
válasz erre előzmények 2008.11.16. 20:12:24 (35788
Felhasználói profil
13.17 @ 167
részvétem. Szomorú  
Re: Fapuma8 (35779)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 22:15:04 (35699
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nem mondtam, hogy gyártani is, de tervezni, mind formatervre, mind müszaki tartalomra ez tény. 
Re: B_Csaba (35683)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 22:12:22 (35696
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én is összeszámoltam, hogy menni eddig DCS, a Te és EclipseGST autóját láttuk 11-es idöt a fent nevezett márkából. De lehet, hogy egy-két rally-crossos Evo, amit kellöképp könnyítettek és van vagy 500-550 LE, szintén jobbat megy. 
Re: oioio-1 (35678)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 22:08:59 (35686
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Szólnék, hogy mostanában pont erre vezették be az objektív felelösség intézményét! Mosolyog  
Re: NISSAN (35676)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 22:05:27 (35680
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Két kisgyermek mellöl nem lenne szívem elkérni úgysem! Kacsint Meg aztán nem is egy Alfa. Azt meg már írtam, hogy autót tervezni csak az olaszok tudnak. 
Re: Fapuma8 (35671)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 21:57:06 (35670
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Úgy is itt a holtszezon, úgyhogy csak nyugodtan! Mosolyog  
Re: Fapuma8 (35668)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 21:52:52 (35667
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Lehetek én is a barátod? Kacsint  
Re: Fapuma8 (35661)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 21:42:34 (35657
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az már elfogadhatóbb adat, és a 200 kiló miatti gyorsabbságát sem vitatom, de ahogy Schuszi is írta, ez a rendezvény az ELÉRT és nem az elérni kívánt eredményekröl szólt.

Én ettöl függetlenül szurkolok Neked is Csabának is, hogy ez valóban ki is jöjjön az autóból. 
Re: Fapuma8 (35647)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 21:34:57 (35646
Felhasználói profil
13.17 @ 167
De a Te neved van rajta a papíron és Téged tesz nevetségessé, ha nem tudja ezt közelítöleg sem. 
Re: Fapuma8 (35629)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 21:31:35 (35644
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Szerintem kár ezen így felhergelned magad. SZÚÚÚÚSZÁÁÁÁ! Kacsint

Ettöl függetlenül igazad van a dologban. 
Re: audi (35627)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 21:27:44 (35641
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Csak ha az mind benne van így és ezt tudja, akkor meg nem értem, miért tiltakozol az AP4 ellen, hiszen ez az ottani versenyzök szintje. 
Re: Fapuma8 (35621)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 21:21:14 (35639
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én ugyan ennyire nem értek a turbós dolgokhoz, hogy tudjam, ezek bírják-e és tudnak-e ennyit, de ezt a listát végigolvasva egy dolog szemet szúr. 4-henger esetén a 750-es injektorok szerintem igencsak kevesek 600+ LE kiszolgálásához.

6,86-ot meg Csaba autója sem ment, aminek azért volt már mért 11,07-je 400 méteren. Inkább alacsony vagy közepes 7-es idök. 
Re: ave (35617)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 19:14:33 (35606
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Mivel a pálya tele volt a raliban alkalmazott lassítókkal, talán nem csoda.

Mondjuk Asi is a döntöben ment olyat, hogy majdnem egyenesen átgyalogolt egy behúzott gumikupacon, aztán mégse lett semmi. Igaz, elötte már ellenfele, Keller is ugyanígy rongyolt át az inkriminált részen.

A harmadik helyen Turán és Botka végeztek. 
Re: Falco (35600)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 18:57:43 (35599
Felhasználói profil
13.17 @ 167
ASI 
Re: ave (35597)
válasz erre 2008.11.13. 01:07:56 (35390
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Ave!

Én is gratulálok! Sok boldogságot és örömet, valamint jó egészséget! 
válasz erre előzmények 2008.11.11. 11:34:31 (35100
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nem, a szabály szerint akkor sem, de legalább tiszta lapokkal. Senki nem óvott ki titeket, de a szabály szerint akkor sem  volt megfelelö az autó már. 
Re: Fapuma8 (35094)
válasz erre előzmények 2008.11.11. 11:12:04 (35086
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az Ap6 még azzal a megkötéssel is kiürülne. Ponya volt ott éppen a határon, hogy 12,0-t ment. Most visszarakja a belét és futja a korábbi 12,2-3-at vígan. Karcsi a 12,4-et, én 13,7-et. Balázs gépe a kérdés, mert Ö nem nagyon versenyzett utcai jellegü állapotában, de mondjuk alacsony 13-at megszavazok neki akkor is. 
Re: ave (35083)
válasz erre előzmények 2008.11.11. 10:58:22 (35081
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Na jó, lehet, hogy a lábujjaim is kellenének hozzá! Széles vigyor  
Re: fastcar (35080)
válasz erre előzmények 2008.11.11. 10:57:12 (35080
Felhasználói profil
13.17 @ 167
De innentöl kezdve asszem 2 kezemen meg tudom számolni, hány olyan autó van, ami nem street:

- benzines polski
- dízel polski
- Sanya új autója
- Soma gépe
- az Öreg ( a kiálló turbó miatt)
- BuliJoe
- Boci
- Tchokker
- Szomszéd
- Skoda 1000 MB
- QV Punto

Szóval nagyon lecsökkenne a profi kategória létjogosultsága.
Nem azt mondom, hogy a többieknek valóban cél a streetbe való visszalépés, csak azt, hogy a többi autó nem távolodott el oly mértékben az utcai használhatóságtól, hogy 1 napi pakolászással, stb. ne lehetne teljesen utcaivá alakítani, a motor belsö mókolásait leszámítva. 
Re: fastcar (35079)
válasz erre előzmények 2008.11.11. 10:50:20 (35079
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Mint mondtam, az enyém 2,5-es blokkba van belehúzva, így az autó tud vizsgázni (még 3,745-ig lehetne tovább menni ezzel, ha a jelenlegi 93-as helyett 101-es dugókkal mennék - ennyi amit kiad a blokk. Ezért írta korryy, hogy az ö 3-litereséböl meg ugyanezekkel a dugókkal saját fötengellyel 3,5 lehetne). Nem kizárt, hogy a BMW-knél is megoldható az, hogy a 2,5-es blokkba áltépítsék a 3,8-as konfigot, és akkor ök is jöhetnének vissza streetbe az elöbbi javaslat alapján. A kék Golf az jelenleg is street, ahogy van. Akkor marad ott BuliJoe és a dízel pók, ha ök mégse kerülnek át a feltöltésnek és hajtásnak megfelelö kategóriába. 
Re: ave (35075)
válasz erre előzmények 2008.11.11. 09:52:09 (35070
Felhasználói profil
13.17 @ 167
És már látom is a kiürült AP6-ot. 
Re: Atommanó (35066)
válasz erre előzmények 2008.11.10. 22:19:32 (34972
Felhasználói profil
13.17 @ 167
De, az autómban az van 2,5-es blokkban. Mert egy hüvelyes motornál ez is megoldható. Mint írtam, volt 2,5 biturbó belöle, 230 LE-vel, volt 3,0 szívó 180 LE-vel, volt 2,8 szívó 191 LE-vel. A jelenlegi teljesítményem is elérhetö 3,0-ból, lásd korryy autóját, ami jelenleg erösebb mint az enyém. 
Re: dr.walrus (34962)

összesen 637 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!