Szerintem igen, mert az a 20kmh-s szél ugyanúgy segíti 200-nál is az autót, mert kissebb erő hat az autóra, ami visszafogja. sőtt szerintem ez magasabb tempónál egyre erősebben jelentkezik.
Próbálj meg szembeszélbe binyiglibvel tekerni 5-el meg 20-al, mikor érzed meg jobban?
Jha, fizikából nem vagyok egyébként túl erős.
Ez M-es motor? vagy síma 3.5 egy kis tuningal? az E34 M-technik hány paci gyáriba?
Csak mert azthiszem, hogy a síma kicsit kevesebb lovat ad le mint 260.
Ha már feljött a szó: a dragracingos listában én sem találom magam, a kunmadarasi listán pedig rajta vok. Ha van még egy üres cella, beszúrhatnátok a nevem.
És ilyen pályák mire jók? Ne kaparjon el annyira a kerék induláskor és hogy a végén könnyebben megálljon? Ez "szabványos"? Mármint, hogy lejtős és emelkedős?
Egyébként ha jól szórakozol, akkor ez nem is baj. szvsz
Szerintem sokmindenben egyetértünk. pl hogy mindenkinek kategóriát nem lehet létrehozni. egy 2,3-as bmwvel corvettet verni nem könnyű, mintha Kokó akarta volna kiütni Tyson-t. de sok edzéssel/tuningal nem lehetetlen.
(most leesett, hogy itt avval van a baj, hogy az "álmodozók" akarnak bajnokok lenni) miközben lehet itt más örömteli célt is találni. (nem gondoltam senkire és nem szeretném ha valaki magára venné. ezért mentegetőzni sem fogok)
most van egy kis dolgom, de majd este visszaolvasok.
Igaz, nemsok s2k, kb 3 "komolyabb" inti, 0 rsx, amiről tudok, de engem elver egy gyárközeli inti is, amiből már lehet +3-4 db + 1 s2k, és márkán kívüli gsi opelekről se feletkezzünk meg, de mint mondtam, ez engem nem hat meg. én élveztem, mikor mondjuk kunmadáron Nánássí úr vagy Cziráki ellen mentem. az előbbinél annyira meglepődtem, ahogy meglódult mellőlem, hogy elfelejtettem váltani. Nekem ez nagyobb élmény volt, mint mikor 100 métert vertem egy gyengébb/nehezebb autóra. Ilyenkor fogtam fel, hogy az a néhány sec. különbség milyen kib.szott sok.
Akkor kezdeném.
Senkit nem érdekel a matiz vs Maruti 20mp-s küzdelme, csak a sofföröket, meg a haverjait (szvsz-ez már pont elég)
énis küzdöttem 19seces autóval nemisolyanrég, de örültem, mikor egy 20-secest ott tudtam hagyni. meg mikor kikönnyitettem és fél másodpercet javultam. Hűdekirálynak éreztem magam. Ilyen apró örömökért miért ne versenyezhetnének a kicsik is.
De én spec. azokra az autókra gondoltam, amiben már tényleg van valami. Nem nagy dologra gondolok, de rengeteg olyan autó áll a parkolóban, aki szerintem elférne a középmezőnyben. És értetlenül állok, mikor nem hajlandóak bejönni. Mert beégnek.
A nagyon elaprózott kat-ok se jók. ez a 2000+/- meg szerintem elég jó. természetesen nem egy wartburgmotoros trabi fog nyerni, de ez magától értetődő, viszont én láttam már ilyennel elpicsázni nemegy 2 literes autót. ezért már megérte neki versenyezni. és ha egy 2 liter feletti bmw-vel kell egy viper ellen menned? hát az cumi.
nekem pl. jövőre kibővül a kategóriám az integrákkal, rsx-ekkel...s2000. szerinted ezis cumi? de sebaj, van ennek is jó oldala.
Szerintem azon nézők, akik unatkoznak, mert nincs műsor, nyugodtan bejöhetnének és csinálhatnnak maguknak műsort.
Énis ezt teszem és sokkal élvezetesebb néha gurulni is egyet, mint végignézni. (ugy befásulnék egész nap.)
És amennyi "tuning" gép szokott állni a parkolókban, nyugodtan bejöhetnének.
"Viszont amit én sem értek, hogy miért kell minden évben változtatni a kategóriákon... "
Talán azért, mert lehetne utánozni a külföldi amcsi, vagy nyugateu. vagy akármilyen kategóriákat, csak "szvsz" azért nem teszik a szervezők, mert ott más anyagi viszonyok és jogszabályok vannak. Lehet, hogy egyes országokban nem gond a közúti használatban lévő becsövezett autó, lehet, hogy annyit fordítanak a futóműre, mint itt a középmezőny a motorra...stb.
Hozzátenném, hogy nemsok fogalmam van arról, hogy pl amcsiban hogy kezelik a cirka utcainak minősülő versenyezni kívánó autókat. De azt gondolom, hogy ugyanaz itt nem válna be. ergo kísérletezni kell.
Egyébként személyszerint örülök, hogy a "Honda kategória" fel lett bővítve. Legalább nem lesz olyan egyhangú. Talán más márkák is labdába rúgnak, (vagy a tunerek nekiesnek a 2 lityós honda mociknak. ) Bár engem nemsokban érint,amennyi versenyen kint voltam az elmúlt években.
SubaRobitól (ejts: Szuba csak nem akartam, hogy valaki a "ruhára" gondoljon) kérdezném: neked ha jól sejtem "csak" 2 lityós moci van benne? Nem lesz cserélve 2,5-re? Vagy van még mit kihozni ebből?
Igen, ez egy UrQuattro, de Hans Dahlback győztes autójáról nem találtam képet. Ez viszont nagyon tetszik. Az időeredményt meg csak érdekességképpen irtam oda.
Ha már Audi-nál tartunk engedjétek meg, hogy betoljam a kedvencem:
"In 1994 Hans won the street race class in Nordic Pro Street Cup with a Audi Sport Quattro with a fastest run of 10,508 and top speed 211,27 km/h."
És Ave-nak egy kis számolási feladat: Egy gyors magyar Audi mit tudna ilyen versenyszámban?
"New swedish records!
Az nekem is szimpatikusabb, ha van egy kis idő a fordszám állítgatásra. Mert jártam már úgy, hogy beálltam, beállítotam a fordszámot és arra kaptam fel a fejem, hogy a mellettem lévőnek már csikorognak a gumiai.
Nem ismerem az előzményeket. Tudom, hogy Schuszi meghajlitotta a szürke RS-t. A hsz-éből kiderült, hogy nem mindenki sajnálta. Aztistudom, hogy vannak bizonyos ellentétek és egymásnak antipatikus egyének. De énszerintem nyugottan tud az ember magában is kárörvendeni. (szerény személyem jobban örül, ha pozitiv hsz-eket olvashat.)(peace)
A szombati kunmadarasi rendezvényen akárhányszor oda akartam menni a versenydepóba gyalog, mindig ki akartak küldeni, csak mikor mutattam, hogy racer vagyok és az időeredmények érdekelnek, azután engedtek be.