timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 617 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.11.19. 20:50:37 (58053
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Sajnos igen, és nem túl olcsó. Át kéne írni a progiját Alpha-N bázisúra, ( folytósuelepállás, és motorfordulat függvényében vannak a táblázatok ) talán még egy kis plussz is jöhet. Én is így használtam a sajátomat szívóban. 
Re: Attila S2 (58047)
válasz erre előzmények 2009.11.19. 19:20:26 (58043
Felhasználói profil
11.90 @ 190
3.2 24V Kacsint
big turbo, big piston, no problem... 
Re: ave (58041)
válasz erre előzmények 2009.11.18. 18:10:58 (58009
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Kis turbinaházas 3582-öt tudok adni. 
Re: Fapuma8 (58007)
válasz erre előzmények 2009.11.12. 10:05:12 (57800
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Lassan megszokom, hogy elgondolkodunk, egymás mellett! Széles vigyor  
Re: Turboá (57799)
válasz erre előzmények 2009.11.12. 09:56:48 (57798
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Igen valóban! 1988-ban, amikor lejött a gyártósorról! Megbontás nélkül lefutott 200e kilóméter után, 6 leömlő, és hengerenkénti folytó nélkül, v.színű, hogy még 286 sincs, de induljunk ki ebből (  Himizoli E12 3,6 M5 ~285 Le 400 Nm ) 
Re: Turboá (57796)
válasz erre előzmények 2009.11.11. 20:21:47 (57785
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Gédra János ( Magyarországi garrett képviselet )
06 20 92721 61  kis felárárt, hivatkozz nyugodtan rám... Széles vigyor  
Re: radics1 (57782)
válasz erre előzmények 2009.11.11. 20:19:29 (57784
Felhasználói profil
11.90 @ 190
De legalább mélyről húz, mint a bányaló... Széles vigyor
 
Re: radics1 (57781)
válasz erre 2009.11.11. 20:06:48 (57780
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Jet 95-ös... Széles vigyor Turbina A/R 1.02 
válasz erre előzmények 2009.11.11. 20:00:10 (57778
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Gyári, bontatlan 200.000km-t futott motor, 10,5:1 CR, T04E 30.000 forintos bontott turbó. 
Re: radics1 (57777)
válasz erre 2009.11.11. 19:38:25 (57776
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Egyre inkább érdekel hogy mit írsz! 286 lóerős full gyári szívómotort turbósítottam, és 384.6 lóerőt mértünk 0.6 bárnál, 470Nm-el. Az új motort a versenyautóban 343hp szívóról indítom...
 
válasz erre előzmények 2009.11.11. 19:17:11 (57774
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Attinál letérdelt a net, ezért ha nem baj, én válaszolok. 3.5 szívó M30 12V, M5 24V fej. Nincs 3500ccm sem. 
Re: radics1 (57744)
válasz erre előzmények 2009.11.11. 19:11:17 (57773
Felhasználói profil
11.90 @ 190
közel 40% hajtáslánci veszteség. Kacsint  
Re: RT_ (57622)
válasz erre előzmények 2009.11.11. 18:54:06 (57772
Felhasználói profil
11.90 @ 190
" Hol tart már a tudomány "
Monty Python Kacsint  
Re: Fapuma8 (57607)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 21:55:12 (57523
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Amennyiben 600 lóerő környéke a számodra elfogadható, és ideális cél, akkor szerintem kicsit korábban érdemes lett volna ezen gondolkodni. A célteljesítményt 80%-on jobb elérni mint 120-on, beleértve az összes komponenst. ( üz.rendszer, turbo, mechanika ) 
Re: Fapuma8 (57517)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 21:34:08 (57513
Felhasználói profil
11.90 @ 190
ugye-ugye... Kacsint  
Re: radics1 (57508)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 21:31:53 (57512
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Tökmindegy!  A teljesítményt a kompresszor álltal szállított légtömegben elégetett tüzelőanyag biztosítja. Tehát ugyanaz a turbó mondjuk 390 lóerő teljesítményhez szükséges légtömeget, az egyik motoron 0.6 báron adja, a másikon pedig 1.7 báron. A légszállítási kapacitása, a kompresszortérkép vízszintes tengelyén van megadva font/percben. Minden 10 lóerőneg nagyságrandileg 1 fontnyi légtömegre van szüksége. Ez az elmélet. 
Re: Fapuma8 (57491)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 20:10:41 (57471
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Félreértettél! Nem szeretnék tényről vitatkozni, csak az álltalam tanultakkal, és a garrett kompresszortérképével némileg ellent mondd. Mindazonálltal valószínű hogy ki lehet pörgetni a turbót a térképből, csak ott már nem kap röhögőgörcsöt! 
Re: RT_ (57467)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 19:57:44 (57464
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ügyesen kell hajtáslánci veszteséget számolni...Amúgy szerintem ott már elege lehetett a méricskélésből a turbónak, szerintem... Kacsint  
Re: RT_ (57459)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 19:35:05 (57456
Felhasználói profil
11.90 @ 190
ne máá! Széles vigyor  
Re: oioio-1 (57450)
válasz erre 2009.11.09. 19:33:34 (57455
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Nem is értem hogy még 800 sem lett?... Kacsint Már kifújja az orrát a 3076, 520 lóerőnél. 550-nél már túl van pörgetve. Mennyire számítassz a következő mérésnél? 
válasz erre előzmények 2009.11.07. 23:29:56 (57351
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Még midíg én vezetek! A 30/76-odra elég optimista becslés...A remény hal meg utoljára! Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (57338)
válasz erre előzmények 2009.11.06. 08:34:35 (57256
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Powered 900 Le
Akkor én nyeretem?... Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (57239)
válasz erre előzmények 2009.11.06. 08:28:13 (57255
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ugorj be egy kávéra!
06 20 526 81 97 
Re: Audi quattro (57251)
válasz erre előzmények 2009.10.27. 12:40:32 (56866
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ovi középső! De inkább kiscsoport... Széles vigyor  
Re: A KIRÁLY (56862)
válasz erre előzmények 2009.10.25. 08:28:54 (56806
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szép munka! Grat itt is! 
Re: Crybaby (56785)
válasz erre előzmények 2009.10.09. 12:38:04 (55766
Felhasználói profil
11.90 @ 190
csak munkát nem végez. 
Re: ave (55764)
válasz erre előzmények 2009.10.09. 12:36:55 (55765
Felhasználói profil
11.90 @ 190
az üzemanyaghídba hova van bekötve az üzemanyagcső?... 
Re: Turboá (55763)
válasz erre előzmények 2009.10.08. 20:15:54 (55733
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Osztom a véleményed a tanulással, és tudással kapcsolatban. Jómagam is csinos kis havi plussz pénzért járatom mindkét gyerekemet olyan iskolába, ahol meglátásom szerint, magasabb szintű képzésben részesülnek. Pedig az Iskola utcábal lakom, tehát a házunktól 200 méterre lévő suliba is járhatnának... 
Re: Turboá (55714)
válasz erre előzmények 2009.10.08. 20:04:23 (55731
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hori 55709 
Re: powered (55730)
válasz erre 2009.10.08. 20:01:31 (55730
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Szia! Isten ments, hogy beleokoskodjak, de versenyeztem én is ilyen autóval anno rallyban, és van némi tapasztalatom ezügyben. Az integrale nálam kétszer lett hasonló módon hengerfejes, mégpedig azért mert intenzív gyorsítás mellett a gyári nyeregtankban akár 15 liter nyál is el tud úgy libbenni, hogy lukat szívjon. Ekkor a hirtelen kiszegényedő keveréktől, egy csinos kis puffanás mellet eltüntette 2-3 cm hosszban a h.fej tömítést két hüvely között. Nem állítom hogy ugyanez történt, csak érdekességképpen... 
válasz erre előzmények 2009.09.29. 21:10:47 (54745
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hello Dani! Ki lett végül? 
Re: turbo 530ti (54739)
válasz erre 2009.09.29. 21:09:42 (54744
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Click to see full size!
Asszem túl van rajta... Széles vigyor  
válasz erre 2009.09.28. 08:50:19 (54344
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Nagy grat minden racernek, és F1 Pistinek a 9-hez, éppen ideje volt! Sajnálom hogy a bimmerek nem virítottak, mert 200km-t felmotoroztam, hogy láthassam őket. Komolyak az idők, mi lesz így jövőre... Kacsint  
válasz erre előzmények 2009.09.24. 21:17:59 (53830
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ha szép idő lesz, felnyergelek a hayasbabára, és megnézlek benneteket! Mosolyog  
Re: Breki (53800)
válasz erre előzmények 2009.09.24. 07:06:42 (53774
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Uhh! Akkor komoly lett az uno....Precision PT76 GTS? Abba belefér a motorod! Széles vigyor  
Re: Crybaby (53770)
válasz erre előzmények 2009.09.23. 22:34:08 (53769
Felhasználói profil
11.90 @ 190
pont van egy a polcon dobozban...3582R 0.86A/R akciós. 
Re: Crybaby (53764)
válasz erre előzmények 2009.09.19. 21:07:44 (53607
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Nem gondoltál, egy kissebb álló tankra? Abban kevésbé hajlamos az ilyesmire. 
Re: turbo 530ti (53600)
válasz erre 2009.09.18. 14:41:08 (53541
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Click to see full size!
Ebben egyetértek! Jobb távolról szeretni... Mosolyog Az egész évet arra áldoztam, hogy jövőre, a lehető legkevesebb kompromisszummal épített autóval mehessek. Remélem meglesz az eredménye. 
válasz erre előzmények 2009.09.18. 14:07:49 (53534
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Van kasztnim, és véleményem szerint ütőképes motorom. A váltóval, és híddal beszálsz?
http://www.jericoperformance.com/3.html 
Re: Turboá (53522)
válasz erre előzmények 2009.09.18. 13:44:57 (53531
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Mosolyog  
Re: powered (53530)
válasz erre 2009.09.18. 13:41:39 (53530
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Click to see full size!
Azt gondolom, hogy az egészséges rivalizálás előre visz. Van néha egy kis injekciózás, de alapvetően összetartó társaságról van szó. Mosolyog
http://www.bmwpower.hu/gallery/albums/userpics/12262/P1010409_%E1tm%E9retez%E9s.JPG 
válasz erre előzmények 2009.09.16. 18:41:00 (53386
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A Balatonparton rémkedik vele az ember. A mechanika itthon készül, a kasztnit, és a csövezést Jani barátom készíti Kozármislenyben. 
Re: Sychter (53385)
válasz erre 2009.09.16. 18:20:17 (53384
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Click to see full size!
Igen! A narancssárgát eladtam. Mosolyog amég el nem készül az új, addig a cabriót nyúzom... Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2009.09.16. 16:49:33 (53381
Felhasználói profil
11.90 @ 190
91-ben ilyennel nyomultam ( gyáriban ). Igazi fospumpa... Széles vigyor  
Re: szabyk RST (53333)
válasz erre előzmények 2009.09.07. 12:41:50 (52647
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Grat a szép átlépőhöz, ez már sejtet valamit a jövőre nézve! Az idő meg csak javul valamit ha talász tapadást! Jövőre remélem megküzdhetünk,,,? Kacsint  
Re: Turboá (52639)
válasz erre 2009.07.05. 21:52:41 (47429
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Srácok! Bocs hogy ide off-olok, de talán valakinek...2001-es audi A8 V8 3.3 tdi-hez nincs valakinek 1 db injektora? Nagyon kéne. 06 20 526 81 97 vagy poweredracing@gmail.com  Kössz! 
válasz erre előzmények 2009.07.03. 18:32:54 (47343
Felhasználói profil
11.90 @ 190
ezért segítünk ilyen készségesen...
Kacsint
http://www.turbobygarrett.com/ 
Re: Master3v (47320)
válasz erre előzmények 2009.06.26. 12:08:37 (46910
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Kössz! Utánanézek. 
Re: bulijoe (46896)
válasz erre előzmények 2009.06.26. 08:58:24 (46895
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szia! Nálam készült.
Mosolyog
http://www.pwracing.hu/referencia.html 
Re: Dj Gaga (46857)
válasz erre előzmények 2009.05.28. 07:53:54 (44510
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Kacsint zsír! 
Re: De4dSn4ke (44502)

összesen 617 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!