Sajnos igen, és nem túl olcsó. Át kéne írni a progiját Alpha-N bázisúra, ( folytósuelepállás, és motorfordulat függvényében vannak a táblázatok ) talán még egy kis plussz is jöhet. Én is így használtam a sajátomat szívóban.
Igen valóban! 1988-ban, amikor lejött a gyártósorról! Megbontás nélkül lefutott 200e kilóméter után, 6 leömlő, és hengerenkénti folytó nélkül, v.színű, hogy még 286 sincs, de induljunk ki ebből ( Himizoli E12 3,6 M5 ~285 Le 400 Nm )
Egyre inkább érdekel hogy mit írsz! 286 lóerős full gyári szívómotort turbósítottam, és 384.6 lóerőt mértünk 0.6 bárnál, 470Nm-el. Az új motort a versenyautóban 343hp szívóról indítom...
Amennyiben 600 lóerő környéke a számodra elfogadható, és ideális cél, akkor szerintem kicsit korábban érdemes lett volna ezen gondolkodni. A célteljesítményt 80%-on jobb elérni mint 120-on, beleértve az összes komponenst. ( üz.rendszer, turbo, mechanika )
Tökmindegy! A teljesítményt a kompresszor álltal szállított légtömegben elégetett tüzelőanyag biztosítja. Tehát ugyanaz a turbó mondjuk 390 lóerő teljesítményhez szükséges légtömeget, az egyik motoron 0.6 báron adja, a másikon pedig 1.7 báron. A légszállítási kapacitása, a kompresszortérkép vízszintes tengelyén van megadva font/percben. Minden 10 lóerőneg nagyságrandileg 1 fontnyi légtömegre van szüksége. Ez az elmélet.
Félreértettél! Nem szeretnék tényről vitatkozni, csak az álltalam tanultakkal, és a garrett kompresszortérképével némileg ellent mondd. Mindazonálltal valószínű hogy ki lehet pörgetni a turbót a térképből, csak ott már nem kap röhögőgörcsöt!
Nem is értem hogy még 800 sem lett?... Már kifújja az orrát a 3076, 520 lóerőnél. 550-nél már túl van pörgetve. Mennyire számítassz a következő mérésnél?
Osztom a véleményed a tanulással, és tudással kapcsolatban. Jómagam is csinos kis havi plussz pénzért járatom mindkét gyerekemet olyan iskolába, ahol meglátásom szerint, magasabb szintű képzésben részesülnek. Pedig az Iskola utcábal lakom, tehát a házunktól 200 méterre lévő suliba is járhatnának...
Szia! Isten ments, hogy beleokoskodjak, de versenyeztem én is ilyen autóval anno rallyban, és van némi tapasztalatom ezügyben. Az integrale nálam kétszer lett hasonló módon hengerfejes, mégpedig azért mert intenzív gyorsítás mellett a gyári nyeregtankban akár 15 liter nyál is el tud úgy libbenni, hogy lukat szívjon. Ekkor a hirtelen kiszegényedő keveréktől, egy csinos kis puffanás mellet eltüntette 2-3 cm hosszban a h.fej tömítést két hüvely között. Nem állítom hogy ugyanez történt, csak érdekességképpen...
Nagy grat minden racernek, és F1 Pistinek a 9-hez, éppen ideje volt! Sajnálom hogy a bimmerek nem virítottak, mert 200km-t felmotoroztam, hogy láthassam őket. Komolyak az idők, mi lesz így jövőre...
Ebben egyetértek! Jobb távolról szeretni... Az egész évet arra áldoztam, hogy jövőre, a lehető legkevesebb kompromisszummal épített autóval mehessek. Remélem meglesz az eredménye.
Srácok! Bocs hogy ide off-olok, de talán valakinek...2001-es audi A8 V8 3.3 tdi-hez nincs valakinek 1 db injektora? Nagyon kéne. 06 20 526 81 97 vagy poweredracing@gmail.com Kössz!