timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 127 bejegyzés
Előző  1  2  3  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.02.01. 14:52:58 (1599
Ó, már válaszoltam is rá réges-régen!  Széles vigyor  
Re: hungryta.com (1595)
válasz erre előzmények 2007.02.01. 14:06:44 (1597
Ööö lesem  Mosolyog  
Re: hungryta.com (1595)
válasz erre előzmények 2007.02.01. 12:49:54 (1590
Persze hogy nem akarok benzint az utastérbe  Mosolyog
A motortérbe akarok, hogy pl be lehessen lőni alapjáraton aztán kész... 
Re: carlosracing (1588)
válasz erre előzmények 2007.02.01. 10:39:41 (1581
Azért a 60mm-esek ennek 3x-sától indulnak durván... 
Re: ave (1580)
válasz erre előzmények 2007.02.01. 10:12:00 (1579
Igen, ebben igazad van. Mondjuk én azon a véleményen vagyok, hogy akármi is a célom, azt teljesen precízen, tudatosan állítsam be, ne pedig úgy hogy az a creep még belefér.

Nálunk pedig még gyári turbóval is elég szép kis boost creep van 4.-ben. ÁÁÁ ebből is vehetek újat, francba.
Ugye én meg egyátalán nem akarok nagy boost-ot, szal ez lényeges 
Re: ave (1578)
válasz erre 2007.02.01. 09:01:17 (1577
Van valakinek olcsóért motortérbe rakható mechanikus benzinnyomásmérő műszere?

Vagy esetleg Yasec, meglesnéd nekem a kedvemért, hogy ahol Te szoktad az ilyesmiket sasolni (ISA, Jansen, stb) mennyibe jönne ki egy ilyen műszer, plusz egy adapter, amibe bele tudom tekerni, és a két végére meg meget a gumi benzincső...?
Hamarosan beépül a Tőled vett AFPR  Kacsint

Jah, nem tudom hogyhogy nincs bajuk az Audistáknak a gyári WG-el, nekem kicsi.... Asszem lesz egy eladó 20VT külső WG-em...
 
válasz erre előzmények 2007.01.25. 08:02:42 (1372
Hát ezt meg sem "hallottam"  Széles vigyor  
Re: szabyk RST (1371)
válasz erre előzmények 2007.01.24. 21:13:30 (1370
Azt mondtam már, hogy nekem meg olyan vékony hengerfej tömítés kell, hogy szinte nincs is?? 
Re: Spoon (1368)
válasz erre előzmények 2007.01.24. 08:16:41 (1350
Na de ha ugyanúgy blow-off-nak is hívják esetleg, az akkor sem ugyanaz, mert (ezek szerint) nem a turbóhoz és annak a védelmére való, hanem emissziós okai vannak. Hívhatnák akár máshogy is.

Szal "olyan" olyan akkor sem van  Széles vigyor  
Re: POS (1343)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 21:40:35 (1339
Na de eleve semmi értelme, ha nincs mitől feltorlódjon a levegő, amit el kell engednie... 
Re: firewall (1338)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 21:09:28 (1337
hát így tényleg bonyi  Mosolyog  
Re: soma (1332)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 14:27:45 (1324
Hát jah, mondasz valamit  Széles vigyor  Már rég suhant a kicsike, nagyon hiányzik.

De már megint azon agyalok, hogy minek rakjam össze a gyári turbójával, amikor vehetek hozzá nagyot? Csak ugye ez minden logikus érvelés ellen van  Széles vigyor  
Re: Bkori (1323)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 12:47:56 (1317
Tervezem is hogy hátra valami jófajta domború matricával kiírom: 1.3T 0V  Kacsint  
Re: Bkori (1315)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 12:46:02 (1316
Az enyémmel semmi, igaziból csak ha veszek ebay-est azt szeretném azért centíroztatni, bár az xspower is fejlődött már, sztem ki vannak...
Régen nem voltak az tuti.

Miért akkora gond a megbontás? a házakat pikk-pakk le lehet kapni... 
Re: soma (1314)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 12:08:42 (1313
Még nem ismerem, de rám mindig hülyén néznek, amikor előadom mekkora turbó kellene  Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor
Amikor kérdezik mire kell kamionméret, akkor meg kegyelemdöfésként megmondom hogy 1.3-as motorra, de japán, bírni fogja  Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor

Namindegy, bár ha esetleg én is bepróbálok ebay csodaturbót, azt azért csak centírroztatnám előbb... Szimplán kit ajánlotok egy centírozás/ellenőrzésre? És ez mennyibe szokott kerülni? 
Re: Ollah (1304)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 12:05:48 (1312
Jujjjjj.
Mindenkitől elnézést kívánok, nekem voltak hiányosak vagy éppen elavult információim a csepeli padról  Szégyenkezik  Szégyenkezik  Szégyenkezik  
Re: carlosracing (1300)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 08:47:03 (1299
"decrájt!
Csepel.  "

Gyerekek. Csepel már a múlt. A pad már nem csapalen van, hanem vhol a határ út mellett.... 
Re: ESI (1276)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 08:44:01 (1297
" Egyenlőre várok, mert állítólag a tengelyem használhatatlan (szerintem semmi baja)...ezért nem rakják össze nekem a középrészeddel... "

Ez is AH ugye? Pfff.

Vicces fiúk azok, annyi szent. A mostani turbómat jóformán vissza sem akarták adni, hogy kuka úgy ahogy van, mert az egyik turbinalapátom csücske be van picit görbülve. Elzárkóztak még a centírozástól is!
Aztán hogy-hogynem ajánlottak turbót ami jó lenne nekem, vegyem meg. De furiiiiii.
Persze hogy semmi baja a turbómnak, azért egy évig használtam gond nélkül, még jobban töltött mint az előző... 
Re: Spoon (1275)
válasz erre előzmények 2007.01.22. 14:41:13 (1232
" Amúgy szerintem a főtengely teljesítmény mérésnek 2 fő oka van:
-Katalógus adatokkal jobban össze lehet hasonlítani a gépet,
-több, és ezért jobban hangzik!"

És ezekből adódik együttesen szerintem a lényeg. Ha mi magunk közt beszélgetünk, el tudjuk helyezni a koordinátarendszerben a WHP-t. Tudunk vele kalkulálni. Egy outsider nem. Ha azt mondom 300 LE keréken, neki csak az jön le hogy 300 ló. Szerinte jobb egy mittudomén mi, mert olvasta hogy az 340 ló pl. 
Re: carlosracing (1220)
válasz erre előzmények 2007.01.22. 14:37:50 (1231
"Pl. hang is?    De milyen hatarerteken belul?"

Hát nem tudom, múltkor mellettem eltolta egy Aston Martin, volt ott akkora V12 üvöltés hogy majd megsüketültem! nemhiszem hogy sufnituningolgatták  Kacsint
Egyébként nagyon szép hangja volt. De halknak (magasabb fordulatnál) semmiképp nem mondanám.... 
Re: carlosracing (1225)
válasz erre előzmények 2007.01.19. 09:20:28 (1130
Én még kiegészíteném egy japó motorkóddal  Kacsint
 
Re: Falco (1113)
válasz erre előzmények 2007.01.08. 15:37:17 (604
Hát gyárilag 11,5 AFR az alapjárat  Kacsint  Ami azért nem szegény 
Re: ave (603)
válasz erre előzmények 2007.01.08. 13:27:12 (602
Erre csak eszembejutott, hogy leteszteltem Tigriscsigát mega-giga-szuper szegény AFR-el is...
De elvitt és nincs gond (kopp-kopp-kopp)  Széles vigyor

Hazavittem anyumékhoz a garázsba hogy most már tudjak vele foglalkozni, de olyan brutal falsot szív hogy csak rángatózik szegény, 3000 alatt és alapjáraton lefullad. De azért hazavittem. Még jó hogy nincs berakva jelenleg a WBO mert ha látom hol járok, biztos ott helyben lerakom  Mosolyog

Szal visszafelé upgrade-elek LOL  
Re: ave (590)
válasz erre előzmények 2007.01.02. 10:51:03 (218
Széles vigyor  
Re: Bkori (198)
válasz erre előzmények 2006.12.31. 18:21:20 (197
XIII ker. meg 6. emelet szintén, de semmit nem éreztem  Mosolyog  
Re: ave (193)
válasz erre előzmények 2006.12.25. 12:21:30 (109
Igen, Megatune a szoft amivel progizzák, de maga a hardware "elvileg" full más! Ygy magyaráztaki a Kulinpapa.

A másik fórumon veséztük picit a témát, érdemes átolvasni! Igaz, RX-7 és wankel vonatkozásban inkább, de biztos akadhat infó Nektek is.

http://www.performance-tuning.hu/forum/index.php?showtopic=171

Direkt VEMS-es topiknak indult, mivel azzal akartunk indulni, de aztán alakultak az elképzelések, ahogy a topik is  Mosolyog  Elejétől kezdjétek 
Re: ave (105)
válasz erre előzmények 2006.12.22. 23:01:58 (41
"a piggyback tényleg csak bizonyos határok között használható jól vége úgy is ecu csere lesz... "

Hát van aki 684RWHP-t pakol le gyári + piggy-back megoldással... (Supra)  Kacsint

Magam részéről preferálom a piggy-back megoldást, és jövőre tesztelni is fogom. 
Re: szabyk RST (13)

összesen 127 bejegyzés
Előző  1  2  3  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!