Igen, ebben igazad van. Mondjuk én azon a véleményen vagyok, hogy akármi is a célom, azt teljesen precízen, tudatosan állítsam be, ne pedig úgy hogy az a creep még belefér.
Nálunk pedig még gyári turbóval is elég szép kis boost creep van 4.-ben. ÁÁÁ ebből is vehetek újat, francba.
Ugye én meg egyátalán nem akarok nagy boost-ot, szal ez lényeges
Van valakinek olcsóért motortérbe rakható mechanikus benzinnyomásmérő műszere?
Vagy esetleg Yasec, meglesnéd nekem a kedvemért, hogy ahol Te szoktad az ilyesmiket sasolni (ISA, Jansen, stb) mennyibe jönne ki egy ilyen műszer, plusz egy adapter, amibe bele tudom tekerni, és a két végére meg meget a gumi benzincső...?
Hamarosan beépül a Tőled vett AFPR
Jah, nem tudom hogyhogy nincs bajuk az Audistáknak a gyári WG-el, nekem kicsi.... Asszem lesz egy eladó 20VT külső WG-em...
Na de ha ugyanúgy blow-off-nak is hívják esetleg, az akkor sem ugyanaz, mert (ezek szerint) nem a turbóhoz és annak a védelmére való, hanem emissziós okai vannak. Hívhatnák akár máshogy is.
Az enyémmel semmi, igaziból csak ha veszek ebay-est azt szeretném azért centíroztatni, bár az xspower is fejlődött már, sztem ki vannak...
Régen nem voltak az tuti.
Miért akkora gond a megbontás? a házakat pikk-pakk le lehet kapni...
Még nem ismerem, de rám mindig hülyén néznek, amikor előadom mekkora turbó kellene
Amikor kérdezik mire kell kamionméret, akkor meg kegyelemdöfésként megmondom hogy 1.3-as motorra, de japán, bírni fogja
Namindegy, bár ha esetleg én is bepróbálok ebay csodaturbót, azt azért csak centírroztatnám előbb... Szimplán kit ajánlotok egy centírozás/ellenőrzésre? És ez mennyibe szokott kerülni?
" Egyenlőre várok, mert állítólag a tengelyem használhatatlan (szerintem semmi baja)...ezért nem rakják össze nekem a középrészeddel... "
Ez is AH ugye? Pfff.
Vicces fiúk azok, annyi szent. A mostani turbómat jóformán vissza sem akarták adni, hogy kuka úgy ahogy van, mert az egyik turbinalapátom csücske be van picit görbülve. Elzárkóztak még a centírozástól is!
Aztán hogy-hogynem ajánlottak turbót ami jó lenne nekem, vegyem meg. De furiiiiii.
Persze hogy semmi baja a turbómnak, azért egy évig használtam gond nélkül, még jobban töltött mint az előző...
" Amúgy szerintem a főtengely teljesítmény mérésnek 2 fő oka van:
-Katalógus adatokkal jobban össze lehet hasonlítani a gépet,
-több, és ezért jobban hangzik!"
És ezekből adódik együttesen szerintem a lényeg. Ha mi magunk közt beszélgetünk, el tudjuk helyezni a koordinátarendszerben a WHP-t. Tudunk vele kalkulálni. Egy outsider nem. Ha azt mondom 300 LE keréken, neki csak az jön le hogy 300 ló. Szerinte jobb egy mittudomén mi, mert olvasta hogy az 340 ló pl.
Hát nem tudom, múltkor mellettem eltolta egy Aston Martin, volt ott akkora V12 üvöltés hogy majd megsüketültem! nemhiszem hogy sufnituningolgatták
Egyébként nagyon szép hangja volt. De halknak (magasabb fordulatnál) semmiképp nem mondanám....
Erre csak eszembejutott, hogy leteszteltem Tigriscsigát mega-giga-szuper szegény AFR-el is...
De elvitt és nincs gond (kopp-kopp-kopp)
Hazavittem anyumékhoz a garázsba hogy most már tudjak vele foglalkozni, de olyan brutal falsot szív hogy csak rángatózik szegény, 3000 alatt és alapjáraton lefullad. De azért hazavittem. Még jó hogy nincs berakva jelenleg a WBO mert ha látom hol járok, biztos ott helyben lerakom