timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 181 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.06.27. 16:00:40 (4172
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ha csak 300-at bírna, akkor gyárilag sem vinné el az autót  
Re: civiccoupe (4169)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 15:58:41 (4171
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nekem 270whp + 125 shot nitrót gond nélkül bírta, tehát tengelyen olyan 450 körül lehet. 
Re: boti (4168)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 15:10:03 (4167
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nekem van egy ACDelco, 190lph. 40k mérföld van benne. 10k Ft, ha kell.
06205365950 
Re: Lacee (4166)
válasz erre előzmények 2007.06.17. 11:43:34 (4027
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Szia!
A haverom is keresi erre a kérdésre a választ... én nem nagyon találtam megoldást a neten. 
Re: kisszellő (4025)
válasz erre 2007.06.15. 21:10:25 (4023
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Mennyi átfolyás mellett?
A kérdésedre a pontost választ erről a táblázatról nézheted le:

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.06.12. 22:25:52 (3980
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Fémforgács 100% 
Re: hori (3979)
válasz erre előzmények 2007.06.04. 08:19:57 (3936
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Van zsé bakker... szállásra maradjon azért 34€  
Re: civiccoupe (3924)
válasz erre előzmények 2007.05.17. 09:00:26 (3692
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Vasárnap programozok, addig remélem el tudom intézni a v-band talpak síkolását. 
Re: Sirk (3691)
válasz erre 2007.05.17. 08:33:06 (3690
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Tegnap megvolt a Hungry(T)TA papás szülés Kicsit kifúj még itt ott, de a lényeg, hogy egészségesen hangzik, és pörög mindene  
válasz erre előzmények 2007.05.08. 09:11:44 (3491
Felhasználói profil
11.90 @ 206
múltkor még valami amerikai féltengelyről regéltél, mostmámeg török?! 
Re: civiccoupe (3490)
válasz erre előzmények 2007.05.07. 14:18:00 (3458
Felhasználói profil
11.90 @ 206
vakdugó gumiból, ha kell bilinccsel leszorítod, talán ez a legegyszerűbb 
Re: Sanyi00 (3454)
válasz erre előzmények 2007.05.07. 14:16:11 (3457
Felhasználói profil
11.90 @ 206
ernyő, igen 
Re: Sanyi00 (3455)
válasz erre előzmények 2007.05.07. 14:15:25 (3456
Felhasználói profil
11.90 @ 206
jaja, pl hogy kell rendesen pályát felkezelni itthon  
Re: civiccoupe (3453)
válasz erre előzmények 2007.05.07. 14:01:41 (3452
Felhasználói profil
11.90 @ 206
60 láb

 
Re: szabyk RST (3446)
válasz erre előzmények 2007.05.07. 12:17:09 (3442
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Bobó, mi történt a 60 lábaiddal? 2.3 meg 2.2???  
Re: szabyk RST (3441)
válasz erre előzmények 2007.05.04. 14:14:58 (3410
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nagyon profin érkezett, többszörösen befóliázva, #1 henger felső holtpontra állítva, sőt, ahogy a képen látszik a földön, még a szereléséhez szükséges speciális célszerszámot is mellékelték hozzá  

Amúgy a csomagban benne volt a rég várt vezérműtengelyem is, úgyhogy remélhetőleg hétvégén indítom a T/A-t, juhéjj! 
Re: ave (3409)
válasz erre előzmények 2007.05.04. 11:51:24 (3407
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Talán nem a motort kellet volna nyalogatni egész éjszaka  
Re: Falco (3406)
válasz erre előzmények 2007.05.03. 09:33:18 (3388
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Vastagabb falu fekete gumicső. Gyári  
Re: Sirk (3385)
válasz erre előzmények 2007.05.03. 08:15:55 (3384
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Na igen, kéttárcsa  
Re: civiccoupe (3365)
válasz erre 2007.05.02. 11:14:04 (3363
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Eladó Precision PT88 turbo, Russian variant:

http://www.turbo-garage.com.ua/item.php?category=turbo_pte&part=13

 
válasz erre 2007.04.25. 13:06:35 (3233
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Egy ismerősöm kérését tolmácsolom, miszerint keres valami megoldást SAAB Aisin-Warner AW50-40 négyfokozatú automata váltóhoz valami megoldást..250Nm-re van tervezve, most 370Nm-et kap, és 3-ból 4-be már nyúlik. Erősített alkatrészekkel kéne újraépíteni, kérdés tudunk-e ilyen cuccokról?

Másik kérdés, tud-e valaki itthon vagy külföldön eladó Nissan SR20VET motort?

Köszi! 
válasz erre előzmények 2007.04.25. 12:57:05 (3232
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Gomb,
3 tized az nagyon sok Nálunk a max megengedett ütés az 0.004 mm . Maxx mesélte, hogy az övét kihúzták (kovácsolt Eagle főtengely), és úgy versenyzett vele 2 évig. Aztán hogy a TT tengelye hogy bírná, nemtudom... ha öntött, akkor sztem sehogy, de ezt majd megmondják nálam okosabb emberek.
Bontó? 
Re: Gomb (3231)
válasz erre 2007.04.24. 14:01:58 (3220
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ha nem működik a közvetlen prime-olás, injektorokról lehúzod a csatit, és úgy indítózol párszor, amig olajnyomást nem látsz. 
válasz erre előzmények 2007.04.20. 18:20:33 (3113
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Soha nem volt az 150 ló bakker vagy nem 1240 kg volt... 
Re: Leon (3109)
válasz erre előzmények 2007.04.19. 15:51:59 (3094
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Jelen, 930cc Siemens Deka. Saját tapasztalat még nincs, mivel még nem indult be, de nem hallottam rosszat róla.. pedig Siemens  
Re: carlosracing (3091)
válasz erre előzmények 2007.04.01. 00:11:29 (2830
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Birka turelmed van bakker  
Re: ave (2829)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 11:28:26 (2804
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Értem, azért köszi! 
Re: tommyt (2791)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 11:27:36 (2803
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Hehe Motort azért nem bontunk meg... kivárom a soromat  
Re: Bkori (2801)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 00:35:50 (2790
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Tenyleg Tamas, nektek nincs veletlenul elfekvoben valamilyen '95+ LT1 veztengely, tudod a hosszu dowel pin-es fajta?
Az se baj ha picit performance  
Re: tommyt (2788)
válasz erre 2007.03.28. 00:31:05 (2789
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Zotya, Peti, Kori, Falco, koszi a biztatast, meg soha semmit nem adtam fel, ugyhogy nyugi

Peti, neked jobbulast, terd a nagy cida tud lenni, ne turaztasd nagyon, kulonben bevizesedik es Te is mehetsz vissza gariba leszivatni
Auto jol nez ki, remelem nem lesznek fennakadasok, ahogy olvasom mas forumokon az ellenfelek mar nagyon varjak a kihivokat...

Kori, a mai nap hire, tudatosult bennem, hogy a gyari '94-es vazztengely kihajtasa tok mas, mint az en '95+ konverziom..

Falco, koszonet, turelem sokkarikat verem  
válasz erre előzmények 2007.03.27. 21:13:35 (2771
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ígyvan, és már annyi - de annyi - munka van benne, és nem csak az enyém, hanem két nagyon jó barátomé is, akik energiájukat, idejüket nem sajnálva segítettek benne önzetlenül egész télen, és ők is legalább annyira várják a debütálást, mint én.. eddig türelmes voltam, de sztem kezedek má bekattani a sok szartól

Amúgy tőlem a tengelyemet is kiszarhatja a fószer, de szigorúan keresztbe. 
Re: soma (2769)
válasz erre előzmények 2007.03.27. 20:51:39 (2768
Felhasználói profil
11.90 @ 206

Soma, jól hangzi, ez már papírsúly a javából, a megcélzott teljesítménnyel nagy ellenfél leszel az adott kategóriákban!

Amúgy most érdemes kitolnod a ProRWD katba, a mai hírek szerint májusig egész biztos nem fog beindulni a T(T)A, amitől enyhén szólva kibaszott szar kedvem van
Szarjon tankot az a szerencsétlen balfasz, aki hajóval adta fel a veztengelyem. 
Re: soma (2767)
válasz erre előzmények 2007.03.20. 09:42:38 (2706
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Wow, jó lesz 30k ért! 
Re: carlosracing (2701)
válasz erre előzmények 2007.03.19. 09:22:38 (2680
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nekem elég az egydugattyús is. 
Re: carlosracing (2678)
válasz erre előzmények 2007.03.18. 22:35:41 (2670
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Hoho, engem feltetlenul erdekelne az alu emelo! Count me in! 
Re: carlosracing (2667)
válasz erre előzmények 2007.03.14. 23:46:57 (2630
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ezt a direktszűrőt hol vetted, nekem is pont ilyen kéne!! 
Re: Saabolcs (2622)
válasz erre előzmények 2007.03.13. 13:19:12 (2614
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ez így van sajnos Nademajd idén, ha neadjisten végre összeáll a vas, és lesz alatta gumi is rendes  
Re: ave (2613)
válasz erre előzmények 2007.03.13. 12:41:11 (2612
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ja most olvasom figyelmesebben, hogy már most szintered volt. Akkor a hsz-em egy részét pls ignore  
Re: columbus (2610)
válasz erre előzmények 2007.03.13. 12:40:01 (2611
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ezt így elég nehéz lesz megválaszolni, ugyanis a tapasztalatok nagyban függnek az egyéni toleranciaküszöböktől. Ami nekem még vezethető kategóriába tartozik, az másnak lehet, hogy tragédia..

Amit én "hallottam", tehát nem saját tapasztalat, a rugó nélküli tárcsa érzésre nem lesz "sokkal" durvább egy szinteres rugósnál, ha már megszoktad azt. Viszont nálunk nagy nyomaték esetén, durva használat mellett tördeli a nyelestengelyeket.

Én az elején rosszul voltam tőle, rettegtem a forgalmi dugóktól, mostmár megszoktam, sőt, nem is szeretem a nyúlós kuplung feelingjét  
Re: columbus (2610)
válasz erre előzmények 2007.03.12. 13:48:05 (2595
Felhasználói profil
11.90 @ 206
 
Re: ave (2592)
válasz erre előzmények 2007.03.12. 10:43:54 (2589
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Száradjatok el  
Re: Saybor (2588)
válasz erre előzmények 2007.03.12. 08:39:38 (2585
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Saybor, látod itt is tudnak valamit, egy turbo ))) 
Re: fastcar (2580)
válasz erre előzmények 2007.03.12. 08:38:50 (2584
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Szépen túlélték a hajtókarok! Ez milyen blokk volt? 
Re: NitroPetya (2583)
válasz erre előzmények 2007.03.08. 11:13:34 (2533
Felhasználói profil
11.90 @ 206
miért nem 4G63-ban gondolkodsz? tipusazonos, és annyi lovat lehet bele csiholni, amit sosem tudnál kihasználni utcán.. 
Re: HUSTLA (2528)
válasz erre előzmények 2007.03.06. 09:19:28 (2502
Felhasználói profil
11.90 @ 206
KONI miért nem jó?  
Re: Leon (2500)
válasz erre előzmények 2007.03.06. 09:18:56 (2501
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Jól hangzik Idén biztos nem lesz kész már? 
Re: Saybor (2499)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 09:06:55 (2415
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ez mekkora! Köszi a linket! 
Re: ave (2393)
válasz erre előzmények 2007.02.28. 10:07:25 (2368
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Amióta én is a HRS (Hungryta Racing Solutions) csapatára bíztam az IC jegelését, 400%-al csökkent a belépő levegő hőmérsékeltem és még a barátnőm is észrevette, hogy valami megváltozott!
Próbálja ki Ön is!

 
Re: Sirk (2357)
válasz erre előzmények 2007.02.27. 18:50:44 (2332
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ha leszűkited a csövet, megijed a gáz, hogy be fog szorulni, és inkább jobban nekifut, hogy átférjen! 
Re: szabyk RST (2331)
válasz erre előzmények 2007.02.27. 16:20:11 (2323
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Az ststurbo.com oldaláról copyzva, az előnyök:

# Ease of installation. STS turbo systems can be installed in about 8 hours with standard tools and average mechanical ability.
# Performance Sound.  The turbo acts as a muffler and sounds like an aftermarket performance muffler.  Turbo spool and rushing air from the blow-off valve make a unique sound that will turn heads!
# No need for major modifications to your vehicle.  STS systems are designed to "bolt-on" to factory mounts.
# Increased gas mileage.  Unlike a belt driven supercharger, the turbo utilizes "wasted" energy leaving your tailpipe.  Most of our customers get 1-3 mpg increase in gas mileage.
# Lower underhood temperatures.  No need to worry about melting wires, hoses, or other components.
# Converts back to stock in about an hour.
# More room under the hood.  Future repair work or modifications will not require the expense of removing the turbo system to allow access to engine components.
# Cooler oil to the turbo.  Cool oil is better for both the turbo and engine.
# Approximately 500F lower turbo temperatures.  Eliminates the need for a turbo-timer, which allows the engine to run after the car is shut off in order to cool down the turbo and prevent oil and bearing damage.
# Denser exhaust gasses drive the turbo turbine wheel more efficiently.
# Built-in intercooling.  Intake piping provides ~50% intercooler efficiency.  There is no need for the expense, pressure drop, and installation problems associated with a front mounted intercooler.
# Turbo is exposed to ambient air rather than underhood air.  Allows for better cooling of turbo components.
# No need for expensive headers, mufflers, or exhaust systems.
# Turbo is closer to the tail pipe outlet.   Provides a better pressure differential across the turbine wheel which promotes better flow across turbine.
# Better weight transfer.  Increases traction because the bulk of system is mounted in rear of vehicle rather than up front.
# Less noise in the passenger compartment. 
Re: Rafi (2321)

összesen 181 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!