Nagyon profin érkezett, többszörösen befóliázva, #1 henger felső holtpontra állítva, sőt, ahogy a képen látszik a földön, még a szereléséhez szükséges speciális célszerszámot is mellékelték hozzá
Amúgy a csomagban benne volt a rég várt vezérműtengelyem is, úgyhogy remélhetőleg hétvégén indítom a T/A-t, juhéjj!
Egy ismerősöm kérését tolmácsolom, miszerint keres valami megoldást SAAB Aisin-Warner AW50-40 négyfokozatú automata váltóhoz valami megoldást..250Nm-re van tervezve, most 370Nm-et kap, és 3-ból 4-be már nyúlik. Erősített alkatrészekkel kéne újraépíteni, kérdés tudunk-e ilyen cuccokról?
Másik kérdés, tud-e valaki itthon vagy külföldön eladó Nissan SR20VET motort?
Gomb,
3 tized az nagyon sok Nálunk a max megengedett ütés az 0.004 mm . Maxx mesélte, hogy az övét kihúzták (kovácsolt Eagle főtengely), és úgy versenyzett vele 2 évig. Aztán hogy a TT tengelye hogy bírná, nemtudom... ha öntött, akkor sztem sehogy, de ezt majd megmondják nálam okosabb emberek.
Bontó?
Zotya, Peti, Kori, Falco, koszi a biztatast, meg soha semmit nem adtam fel, ugyhogy nyugi
Peti, neked jobbulast, terd a nagy cida tud lenni, ne turaztasd nagyon, kulonben bevizesedik es Te is mehetsz vissza gariba leszivatni
Auto jol nez ki, remelem nem lesznek fennakadasok, ahogy olvasom mas forumokon az ellenfelek mar nagyon varjak a kihivokat...
Kori, a mai nap hire, tudatosult bennem, hogy a gyari '94-es vazztengely kihajtasa tok mas, mint az en '95+ konverziom..
Ígyvan, és már annyi - de annyi - munka van benne, és nem csak az enyém, hanem két nagyon jó barátomé is, akik energiájukat, idejüket nem sajnálva segítettek benne önzetlenül egész télen, és ők is legalább annyira várják a debütálást, mint én.. eddig türelmes voltam, de sztem kezedek má bekattani a sok szartól
Amúgy tőlem a tengelyemet is kiszarhatja a fószer, de szigorúan keresztbe.
Soma, jól hangzi, ez már papírsúly a javából, a megcélzott teljesítménnyel nagy ellenfél leszel az adott kategóriákban!
Amúgy most érdemes kitolnod a ProRWD katba, a mai hírek szerint májusig egész biztos nem fog beindulni a T(T)A, amitől enyhén szólva kibaszott szar kedvem van
Szarjon tankot az a szerencsétlen balfasz, aki hajóval adta fel a veztengelyem.
Ezt így elég nehéz lesz megválaszolni, ugyanis a tapasztalatok nagyban függnek az egyéni toleranciaküszöböktől. Ami nekem még vezethető kategóriába tartozik, az másnak lehet, hogy tragédia..
Amit én "hallottam", tehát nem saját tapasztalat, a rugó nélküli tárcsa érzésre nem lesz "sokkal" durvább egy szinteres rugósnál, ha már megszoktad azt. Viszont nálunk nagy nyomaték esetén, durva használat mellett tördeli a nyelestengelyeket.
Én az elején rosszul voltam tőle, rettegtem a forgalmi dugóktól, mostmár megszoktam, sőt, nem is szeretem a nyúlós kuplung feelingjét
Amióta én is a HRS (Hungryta Racing Solutions) csapatára bíztam az IC jegelését, 400%-al csökkent a belépő levegő hőmérsékeltem és még a barátnőm is észrevette, hogy valami megváltozott!
Próbálja ki Ön is!
# Ease of installation. STS turbo systems can be installed in about 8 hours with standard tools and average mechanical ability.
# Performance Sound. The turbo acts as a muffler and sounds like an aftermarket performance muffler. Turbo spool and rushing air from the blow-off valve make a unique sound that will turn heads!
# No need for major modifications to your vehicle. STS systems are designed to "bolt-on" to factory mounts.
# Increased gas mileage. Unlike a belt driven supercharger, the turbo utilizes "wasted" energy leaving your tailpipe. Most of our customers get 1-3 mpg increase in gas mileage.
# Lower underhood temperatures. No need to worry about melting wires, hoses, or other components.
# Converts back to stock in about an hour.
# More room under the hood. Future repair work or modifications will not require the expense of removing the turbo system to allow access to engine components.
# Cooler oil to the turbo. Cool oil is better for both the turbo and engine.
# Approximately 500F lower turbo temperatures. Eliminates the need for a turbo-timer, which allows the engine to run after the car is shut off in order to cool down the turbo and prevent oil and bearing damage.
# Denser exhaust gasses drive the turbo turbine wheel more efficiently.
# Built-in intercooling. Intake piping provides ~50% intercooler efficiency. There is no need for the expense, pressure drop, and installation problems associated with a front mounted intercooler.
# Turbo is exposed to ambient air rather than underhood air. Allows for better cooling of turbo components.
# No need for expensive headers, mufflers, or exhaust systems.
# Turbo is closer to the tail pipe outlet. Provides a better pressure differential across the turbine wheel which promotes better flow across turbine.
# Better weight transfer. Increases traction because the bulk of system is mounted in rear of vehicle rather than up front.
# Less noise in the passenger compartment.