Ráadásul ott vannak a tesztpilóták akik most vakaróznak majd...
Vannak ketten is tesztpilóták: Badoer, meg Gene. Az a röhej, hogy idén teljes szezonban teszt tilalom van! Úgyhogy elméleti síkon tesztelhetik csak a kocsikat...
Ennyi Golf motoros Skoda volt a kilencvenes években? Lehet hogy találkoztunk akkoriban versenyen, találkozón vagy itt-ott, csak nem tudtam mi van nektek a motortérben. Kis ravaszak!
De az is lehet, hogy inkább 220 méter volt a pálya, mert nem volt rendesen kimérve régen a Hring... Végülis mindegy volt, úgysem volt időmérés.
Amúgy a kezdetekben '96-'97-ben tényleg szörnyen lassú volt még mindenki, ha belegondolok hogy egy ascona, egy kockalada, meg egy cápabömös voltak a legjobbak...
A Dög Drag (sárga S100) elbontódott, a tulaj már rallyban versenyez egy 120-assal.
Piros S100-ból volt kettő is ami jól ment (különböző időszakokban más-más motorral), Schuszi ugye márkát váltott, Erős Csabi meg sajnos motorbalesetben meghalt pár éve.
Most csak 3 "komolyabb" Skoda van a versenyeken, FM Miki a Favorittal, Norman a kék S100-assal, meg talán én is ide sorolnám magam (bár idén nem indultam még, mert darabokban a kocsi).
Csinálhatnál egy összesítés, hogy hogyan állunk a félidőben (az 5. forduló után) a játékban. Vagy éppen azt írtad a kezdetekkor, hogy nem lesz ilyesmi?
Első próbálkozásra én is így szállnék ki az biztos! Vagy az már a második lenne? Nem emlékszem pontosan! Dehát nem is csoda, oly régen volt, ennyi idő alatt teljesen elfelejtettem milyen is Lotusban ülni...
Az evolúciós dragfa két külön ágán nő a két rendezvény, bárminemű hasonlóság a két rügy, a két levél, a két termés között kizárólag csak a környezeti behatások, illetve a véletlen műve!
Több dologban is kezdenek hasonlítani a tervek az MGYSZ féle versenyrendszerhez, illetve az ottani tervekhez/állapotokhoz. Nem 100% a hasonlóság természetesen nem ezt állítom, dehát nem is lehet akkora nagy eltérés, hisz ugyanarról a sportágról beszélünk.
(válogatott=ország két legjobbja, EESLC=kelet-európai versenysorozat, 1550ccm=street 1500ccm alatti szivó motorok, időalapú kategória=bracket kategóriák, diesel egy kategótia lehet a benzinessel)
Beszélgettünk a tulajjal kicsit, ennek a felét kb el is lehet hinni.
Aszonta hogy 1.3 MK1 motorral megy, tavaly 205LE volt, idén 230LE 11k fordulaton. Tökölön csak 8k-ig pörgette, hogy maradjon még lövése erre az évre.
Ezekszerint hasznos volt a helyszínen tartott gyorstalpaló tanfolyamunk a gyorsulási versenyzésre specializált járművekről!
A döntőre fel is javultál rendesen, ott mentél a legjobban, kár hogy az elődöndőben a Honda ellen már kevés volt a lóerőd.
Apropó, még valami! Egyik ismerősöm épít egy kompresszoros V8 Audit utcára, szívesen megnézné versenyen Farkas Isti V8 biturbóját, úgyhogy szóljatok melyik versenyre jön ki, mert akkor kicsábítanám őt is... Köszi!
Köszi, azon leszek! :-)
Eötvös Tibi gyári versenytechnikából összerakott 1000MB-jét nehéz lenne megfogni egy 70 köbcentivel kisebb motorral, hiszen most több mint egy másodperccel (12,6) gyorsabb nálam. Igazából ő odakint is eléggé kilóg a sorból, mert specializálódott a dragra és így sokkal jobb a szlovák és talán még a cseh rallyra épült Skodáktól is. Szóval ezért fel szeretnék kicsit zárkózni mögé és a jelenlegi Skoda motorommal mutatni egy kis fejlődést végre. Talán nyárra...
Van még némi motorproblémám és egy ideig nem is lesz készen a kocsi, úgyhogy nézőnek megyek csak ki. DE azért nyárra szeretnék már én is versenyautóba ülni végre!
Félre ne értsed, nem kötekedésből írtam, meg nem az a célom hogy a másik rendezőcsapatot megkedveltessem veled, vagy hogy tényleg liberálisan álljál a rendezvényekhez, ne csak leírva legyen ez.
...csak úgy érdekelt, hogy te az én helyemben hogyan élnéd át az ilyen "kezelést".
Nem szokásom bárkit is minősítgetni, most sem teszem. Velem nem kell megkedveltetni egyik rendező bandát sem, mert nem akarok senkit megkedvelni/megutálni. Számomra a versenyek színvonala, gördülékenysége a fontos, versenyzői szemmel mindössze ezt lehet egyedül minősíteni. Akár hiszed, akár nem, én nagyonis kedvelem a dragracinges versenyeket mert általában jók a visszhangok ezekről a rendezvényekről, ugyanúgy ahogy a jól sikerült MGYSZ rendezvényeket is elismerem. Itt a fórumban kicsit túl van spirázva ez az MNASZ-MGYSZ ellenségeskedés, amire semmi szükség sincs. Abszolút nem érdekelnek ezek a harcok, versenyezni szeretnék és nem ilyen hülyeségekről vitázni.
A te és Attila közti pénzügyeid abszolút nem érdekelnek, főleg így két év után. Kívülállóként azt gondolom, hogy ez halott ügy, ha emberi hangon nem tudjátok egymással lerendezni ennyi idő alatt.
Aztán az is lehet, hogy konkrét válaszokat nem adhatsz, hiszen némi szponzoráció fejében ezt megkövetelik tőled!
Akkor viszont nem cserélnék veled, az biztos!
Látom nem vagy képben, hogy mi a felállás. Találgatsz és kombinálsz feleslegesen.
Nekem amit idénre igértek azt be is tartották, mert semmilyen juttatásban nem részesülök.
Némasági fogadalmat pedig soha nem tettem, még tavaly sem amikor válogatott voltam.
Szentkirályszabadja gurulópálya sem százas, de a visszatérő tényleg kriminális állapotú, a visszatérőn nekem is volt defektem ott tavaly. Ugyanazon a szakaszon nem szabadna idén versenyt rendezni, de talán a nagy kifutó jó lehet, ha az amcsi nagygépeknek jó volt pár éve. Remélem okosak lesznek idén a rendezők...
Ismét témánál vagyunk... Idén többször találkoztam veled (2 kézfogás), mint Giltnerrel (0 alkalom).
Le nem mossa rólam senki, hogy ez a kedvenc témám, pedig igazán nem izgat a dolog. Már jóideje tök liberális felfogásban űzöm a sportot itt a fórumon, úgyhogy minden tanítást szívesen fogadok a mesterektől, aztán ezeket alaposan megszűrve jól el is raktározom.
Hidd el, jobb szeretném már én is a gázt nyomni a versenypályán, mint itt szótcsépelni, dehát ez sajnos még várat magára és egyenlőre nálam még egy jóideig téli szünet lesz...
Pedig tök szép hosszú versenynaptárat állítottam össze a honlapomon, 33 verseny egy évben nem is rossz a szervezőktől! Mondjuk idekeveredett néhány külföld is, dehát ott is van némi magyar kötődés ugye. Várom már,hogy ezek közül bárhol is, de elinduljak végre!
Ismét témánál vagyunk... Idén többször találkoztam veled (2 kézfogás), mint az elnök úrral (0 alkalom).
Lenem mosa rolam senki , hogy ez a kedvenc témám, pedig igazán nem izgat a dolog. Már jóideje tök liberális felfogásban űzöm a sportot itt a fórumon, úgyhogy minden tanítást szívesen fogadok a mesterektől, aztán ezeket alaposan megszűrve jól el is raktározom.
Hidd el, jobb szeretném már én is a gázt nyomni a versenypályán, mint itt szótcsépelni, dehát ez sajnos még várat magára és egyenlőre nálam még egy jóideig téli szünet lesz...
Pedig tök szép hosszú versenynaptárat állítottam össze a honlapomon, 33 verseny egy évben nem is rossz a szervezőktől! Mondjuk idekeveredett néhány külföld is, dehát ott is van némi magyar kötődés ugye. Várom már,hogy ezek közül bárhol is, de elinduljak végre!