Még nemtom, fehér a naptárban mindkettő, ami azt jelenti hogy nem tudják mi lesz, még senkinek nem kellet az időpont. Ha így marad az rendszerint autós-motoros nyílt nappá lesz.
Yetro az túl hosszú elfoglaltság nekem, család van, de azért elolvasom a kiírást...
Zolti! Uazokkal a kalkulátorokkal kiszámolnád az én autóm? Rajtkészen 1300Kg volt velem együtt, az időt meg látod. Később uaz a mérleg mért rá 1300Kg nélkülem
Segítségül: padon 180 kerékló volt, vhogy ennek kéne kijönnie, vagy mérleget kell váltanom
Állítólag 2:10 környékre is lemennek a köridők az E30-akkal, ráadásul allítólag a gyengébbik kat-ban.
Két féle kat van, egy full gyári motoros 325i és egy 2.7-re átépített, tengelyezhető és egyéb apróságokat megengedő kategória.
Állítólag a durvábbik kat 230 Le körül van az autók súlyát 1050Kg-ra mondják.
Mindezek fényében sztem ez űridő. Ha csak a Clio kupás időket nézzük, ezek jóval jobbak.
Ha bárki tud bármi konkrétumot, azt megköszönöm...
Sokkal jobb lett. Langyosan 2 ment hátra és 2.2 előre. A következő menetben már nem volt darálás.
Hátul még lehetne csökkenteni, mert csuszkál a fara féktávon meg kigyorsnál.
Te még ennyit gyorsultál a második menetben? Az első menet/utolsó köröd 1:37.7 volt, ahhoz képest -3mp, nem rossz.
Report:
A pálya elképesztően munkás. Tulajdonképpen kapkodni kell, kanyarban váltani sokszor, szóval nem egy Hring ahol rá is gyújthatsz az egyenesekben
Az íveket megtalálni is marha nehéz, belegondoltam, hogy ha csak ilyen intenzitással dolgozhatnak az F1 pilóták 1 órán keresztül akkor azok szinte gépek, nem emberek!!!
Tulképp egyik kanyarból a másikba esel 3-4 rendesebb kigyorsítás van de az is csak 140 körülig, szóval abszolút autó és fékkímélő is a dolog Hringhez viszonyítva.
10 percel a második session vége előtt, mikor már tényleg kezdtem belejönni, dadogni kezdett a gép, gondoltam ellibben a benzin de nem az volt, így megálltam. Gyorsan meglazítottam a kerékcsavarokat kivéve 2db JE-t. Azok már megmozdíthatatlanok voltak. Ugrabugráltam rajta kicsit, aztán kiszedtem a gyertyákat fehéres szürkések voltak, gondoltam hogy szegény lehetett a keverék. Megint ugrabugráltam a kerékcsavarokon kicsit az egyik megadta magát de a másik tartott.Megpiszkáltam a légtömegmérőt, helyrejött a kocsi, nem fulladt be gázadásra többet.
Végül győztem az uccsó csavar fölött is és kb másfél óra szenvedés után, ami alatt még a nap is elkezdett sütni hogy megizzadhassak, lecseréltem a többi kereket is és hazajöttem.
Mostmár tényleg kell egy bivaly kerékkulcs, meg vmi kence is. Bár olyat már kerestem de mindehol csak univerzális csapágy zsírt akarnak rámsózni
Idők tekintetében úgy nézem nagyjából 1:30 alatt szórtam, de majd pontosítok.
Most 7vége nem, mert motorosok lesznek, következő foglalt, azután 18-19 lehetne, de fel kell hívni azon a héten Őket, hogy befoglalták-e a pályát vmi komolyabbra illetve én akkor nyaralok.
Szóval ami nekem kinéz az 25-26 legközelebb, de nélkülem elvileg lehetséges a 18-19 is.
Én egy szombat, esetleg vasárnap délelőtt félnapot mondtam be, 3-6 autóval.
Úgy volt hogy megyek olaszba a belinkelt 20IS-ért, de mire minden összeállt, eladták. (tegnap!)