Jó motor nem olcsó, 130 körül az alap ( természetesen import papíros ) és a többi még 400.000 biztos, de így megvan pl. az a teljesítmény amit nálunk látsz utcai kocsiba!
Nem szeretnék bele szólni, de rossz látni, hogy egy ilyen nagyszer? kicsi kocsin is lehet vitatkozni!
Zoli a következ? Kiskunlacházi versenyen mindenképpen fog 10-es id?t menni szerintem. Lesz kitámasztó is akkor már alatta, mert egy ilyen tapadású pálya (gratulálunk a szervez?knek hozzá) már lényeges egy jobb futamhoz.
Fapuma, én értem a 60 lábad milyen volt de ne feledd, hogy ebben a futamban szerintem Zolinak a hátsó kerék szakította meg a fotocellát.
És nem vagyok benne biztos, hogy csak a 60 láb 0,1s javulása elég a 0,3s 402 méteres javuláshoz!
Ami a mi teljesítményünket illeti:
Megoldottunk minden üzemanyag problémát, és a rajt az esetek többségében biztató is volt a túlfújt 2,6bar guminyomás ellenére. Egyenl?re nem tudtuk megoldani a féltengely csukló törését.
A verseny azonban bebizonyította, hogy az egyik motor betilt és olyankor kb. olyan az autó mintha nem Bimotor hanem BiPolo lenne ( vontatunk ).
Volt egy bíztató futamunk : 1,5 körüli 60 láb, 6,7s 201 méter 170 km/h-val, és 10,7s 402 méter 185 km/h-val. Fent letultott az egyik motor valamiért.
Azt gondolom a technika jó irányba fejl?dik, megint jó hiba került el?!
A Szlovák versenyt kihagyjuk, és fejlesztünk egy kicsit.
Van id?nk a nyári szünetben!
10,6s az tisztán gázolajjal, teljesen jó üzemanyag ellátással. A 10,5s meg víz-metanollal úgy, hogy a 3végén nem volt tökéletes, 200 km/h-nál pedig a 4es fokozatban nem gyorsult mert nem volt megint kaja elég. Ezt kell megoldani!
Egyébként meg a tandem-pumpa hibája miatt volt rossz az első motor teljesítménye!
Ez egy jó hiba!
A rajtba meg elkészült az első váltóba a sperr, remélem ez is segít majd nekünk a rajtban!
De jó lesz az biztos, csak sokat kell még menni vele! Váltások gyorsak, lehet gyorsan váltani!
RaceRinport :
Szombaton jó későn érkeztünk meg, hosszú út volt pedig km-ben nincsen igazán távol.
A versenyen nevezés után folyamatosan az üzemanyag rendszer miatt 11,4s volt a legjobb időnk. Estére megtaláltuk a hiba okát, ami a tandem pumpa volt. A szervezők nagyon segítőkészek voltak, és megpróbáltak nekünk alakatrészt szerezni. Végül a feleségem kocsijából szedtük ki az alkatrészt. Kis próbálkozás után, 11,6@217-vel tisztán csak gázolajjal. Utána meg a víz alkohollal 10,5@200, amikor a 4 fokozatban már megint elfogy így az üzemanyag és nem gyorsult a kocsi!
Féltengely bírta, mentünk vagy 15 futamot, habár itt nem annyira volt tapadás!
A hiba igazából jó hiba, mert a kocsi félelmetesen gyorsul, de még meg kell oldani sok dolgot, még mindíg teszt üzemben van csak!
Kérlek dobj nekem egy mailt a bulijoe@tdiextreme.com -ra!
Üdv,
Joe