Jobbat tudok! Beveszek egy marék széntablettát meg egy kis tiszaszent és odakormolok a jobb 1-be, majd elszaladok 402m-re. Te veszel egy 1,6-os hatvan lábat, csinálsz egy hetes kétszázat... és vicsorogsz!
Olyanok rengetegen vannak még akik nincsenek bepapírozva. Bepapírozott a Pájer Gabi G1 PD-je, a Varga Olivér bepapírozott 4motion G3 PD-je, vagy az új vasa, az E30 kaszniba bepajszerolt 3.0 common rail motorja szintén bepapírozva. És ehhez jön a Spinyó 80 2.5TDI és a Gabi két kék 4motion PD kettese.
Hát, nem tudom, de nekem köszi, elég volt!
Maximum akkor győzhetsz, ha műszaki hibájuk lesz vagy elizgulják a rajtot, de egy AWD-vel az is ritka. Nézd meg pl. Szabyk és Sanyi esetét. Szabyk nyert, de biztos vagyok benne, hogy százszor jobban örült volna annak, ha megverheti Sanyit és az nem kiesik műszaki probléma miatt. Persze tudom, a kupára nincs ráírva, hogy Bye futammal.
Igen, a kupa, a dobogó, a hangulata amikor szól Freddy bácsi a hangszóróból. Erről szól. Amikor látod a befektetett munka gyümölcsét. Jogosan várhatná el, hogy egy potens, relatíve nem túl nehéz autóval a dobogóért küzdhessen, de itt az elmúlt három évben csak bepapírozott autók győzedelmeskednek.
Nem, csak már nem érdekel. Az előbb boncolgatott okok miatt. A street dízel egy bontó kategória. Arra nem fejlesztek. Tavaly év közben változtatni kellett volna, vagy legkésőbb erre az évadra, de ezt nem vállalták be a szervezők sajnos. Így is bennem volt a fejlesztési kedv, mert a profi licenszt is kiváltottam, de elment. Nem mondom, hogy örökre, de 1 éven belül 4 motorgenerál kicsit paffra tett. Ebből az első volt tervezett, tuning miatti, a többi szétszakadó alkatrészek miatt volt. Raktam bele egy gyári vezérműtengelyt és eljárok 5 literrel vegyesben. Visszaraktam a gyári üléseket is.
Amúgy is a világegyetem egy másik nagy talányát fogom kutatni, a nőt.
Na, ez most nem kellett volna. ne is lássam a tegnap illetve ma után. 11-kor lementem érte M3 175km-hez, mert full elfogyott a kuplungja. Lett volna jobb dolgom, így nem szaroztam, Fótig 140. Az út végére lelazult a főtengely szíjtárcsám is, így a vége egy szerencsés áramszünet lett egy 2-4-ig tartó szíjtárcsa csere keretében. Utána még elmentünk reggelizni egy sokad osztályú étterembe. 2 órát aludtam is.
És 50 tesztfutamos autónak döntőt tartani? Jobb megoldás? Besorolva profiba, azt csókolom. Ott villogjon a motorcseréjével, vagy a kibelezett bódéjával, vagy mindkettővel.
Amúgy mivel több a profi nevezés mint a street, költését tekintve? Nem sokkal.
Tegnap meglepetés várt otthon 2.0HDI személyében. Csatornafedél vs. olajteknő 1:0. Olajteknő negyede hiányzott. Azt most hagyjuk, hogy a gazdája hegesztetni szeretné, maradjunk a franciás tervezésnél. (Kéne egy hányós szmájli)
Olajteknő levétele: Hosszbordás szíj le, olajteknőre épített (!) klímakompresszor le, olajteknő le. Tisztára bolond aki nem normális! Jó, hogy nem motortartó bakot raknak rá! Amúgy a hegesztéssel lenne némi probléma, mivel eltűnt az olajleeresztő csavar foglalatostól.
Itt kezdődnek a problémák. A francia = francia.
Ja. Jól. Májusban motorgenerál baktörés miatt. 1mft. Július végén 4000km után motorgenerál görgő széthullás miatt. (30ekm volt benne, 120 a csereperiódus.) Összeraktam, bejárattam (1000km) majd miután szombaton egy tök ártatlan helyzetből csekkel távoztam, úgy döntöttem, hogy amikor előzöd a 60-al haladó sort 90-es szakaszon és kiderül 140-nél, hogy szimat tartja fel, akkor nem lassítasz le, ha "villámlik a teteje" se... Vasárnap volt egy "kis" pursuit és valami megadta magát. Tegnap néztem, de nem PD elem rugó tartó ami szokott, ma megnézem a hidrotőkéket. Szemre jól néznek ki, de kiveszem és megvizsgálom őket. így nem csoda, hogy két hét alatt 12 kilót adtam le. Jó, volt miből (120). most tartok 106-nál. Lassan nem vesznek komolyan.