timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 149 bejegyzés
Előző  1  2  3  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.12.29. 15:42:01 (37585
persze, a benya meg papírból lesz bele Széles vigyor  
válasz erre 2008.12.24. 01:22:07 (37511
boldog karácsonyt mindenkinek! 
válasz erre előzmények 2008.12.21. 11:16:09 (37422
ja, azt teszi, a ventibe fosik, csak akkor ne álljon már elé... (szlovák rendszám) 
Re: TunercityLaci (37400)
válasz erre előzmények 2008.12.20. 19:34:09 (37374
akinek 2milkája van, az nem parasztrát vesz belőle hitel nélkül, vagy max további 2milka hitelből, hanem fut 3lityós összkerekes légrugós a6-osért... a maradék 16,5millert pedig próbálja kifiztetni bérből-fizetésből. erre gondoltam. a hitel jó dolog, már széchenyi apánk is sírt érte, de azért volna egy ésszerűségi határ. sz@r ügy. én ezért nem hitelezek, mert egyébként ezeknek az embereknek a bedőlt hiteleit is én fizetném. 
Re: Sychter (37371)
válasz erre előzmények 2008.12.20. 19:25:50 (37373
sztem a szlovák rendszám mindig ciki volt. 
Re: Janiboy (37370)
válasz erre előzmények 2008.12.20. 19:24:55 (37372
van ilyen is ez igaz nem kevés. Mosolyog de azért ez már volt 20 évvel ezelőtt is.
megy itt a rongyrázás nagyüzemben, csak nézz körül. 
Re: Audi quattro (37368)
válasz erre előzmények 2008.12.20. 09:15:17 (37361
off
én úgy látom/érzem, hogy bukarestben cseppet sincs magyargyűlölet. azért nem élnék ott, de nem amiatt, hogy utálják a magyarokat, mert ez nem igaz.
és mo. full ugyanolyan, mint románia, a rongyrázás itt is ott is nb1-es sport. de ez nyugaton is így van, az usa-t ki ne hagyjam, ott trélerparktress vagy, ha nincs v8-ad, stb.
on 
Re: Jeff (37326)
válasz erre előzmények 2008.12.14. 11:33:46 (37072
igazad van, de ez csak egy hevenyészett számítás volt. az utolsó 10 méteren a gyorsulása 0,4g volt (lásd diagram). kis számolgatás, kijön, hogy a sebessége 2m/s-mal nőtt ez alatt (a diagramról nem lehet jól leolvasni, mert 50-es a távolságon a skála, de azért az látszik, hogy alig nő). itt már nincs olyan iszonyat sebességnövekedés, mint látod. egyébként a kis számolgatásból az is kijött, hogy az utolsó 9 métert pontosan 0,13s alatt tette meg eklund, ezért a 0,2s lehetséges nyereség egész jónak tűnik továbbra is.

@audi quattro: rendben, amit én írtam, az se szentírás, csak egy számolgatás, habár a fizika törvények kb. ezt diktálják. többször leírtam, most is megteszem: a gyakorlati tapasztalatot továbbra is legalább annyira értékelem, mint az elméletet. pl. itt volt a nitrogénnel töltöm a gumit kérdés anno (asszem nyáron). hétköznapi elméleti számolással fel nem fogható, hogy előnyt jelenthet a sima réti levegőhöz képest, és mégis... 
Re: NISSAN (37061)
válasz erre 2008.12.13. 20:31:29 (37060
de ezt a luk betömésével érte el? mert ha nem, akkor a 9,2-ből is ott a kb. 2 tizednyi faragnivaló. 
válasz erre előzmények 2008.12.13. 20:22:07 (37058
" kék Audi minden váltás után hátbarug!  " azt láttam egyszer, az tényleg félelmetes.

eklundnak néztem a diagramját, amit ave vett fel, és az látszik, hogy kettesbe váltás után van egy termetes gödre. kb. 1mp-ig tart, mire visszanyeri az erejét, és esik a mélypontján bő 3 tizedet a gyorsulás értéke. kb. 5km/h sebességveszteséget jelent. hármasnál emellé még beszed egy kisebbet, az csak olyan 1km/h sebességveszteség. azt most hagyjuk az egyszerűség kedvéért. a további futamon végig, tehát kb. 6mp-ig 5km/h sebességgel megtehető út hiányzik az egyenlegéből a célbaéréskor. nagyjából ez 9 métert jelent. a célvonalija 250km/h, azaz 70m/s. a 9 méter ilyen tempóval kb. 0,12s idő alatt tehető meg. ennyit bukott hozzávetőlegesen a lukkal tehát időben. elég konzervatív volt ez a becslés mondjuk, nem vettük a kicsi lukat sem figyelembe (az nem is nagyon sokat nyom a latba), szóval úgy saccolom eklund lukak nélkül kb. 2 tizedet tudna faragni az időből ugyanezzel a teljesítménnyel. az 12" rollouttal 9,39s lenne. neki keréken van 800-850hp. ebből gondoltam, hogy annyi lehet neked is kb. 
Re: Audi quattro (37029)
válasz erre előzmények 2008.12.13. 12:54:25 (37024
100kg sztem ilyen teljesítménynél - és 1300...1400 kg tartományban, nemm 500 és 600 közt - sztem nem sokat számít, mondjuk 3 századot az időben. 
Re: ave (37019)
válasz erre előzmények 2008.12.13. 12:52:56 (37023
igen ezt látom, de én meg ahhoz nem értek mondhatni semmit, ezért abban nem vitatkozom, ahogy te számolsz. a 800le-t egyébként akkor is keveslem. de persze lehet igaz. engem is érdekel. 
Re: Audi quattro (37018)
válasz erre előzmények 2008.12.13. 12:49:56 (37022
értelek. de egyrészt a hajtási veszteség az nem konstans. persze értem, hogy annak veszed, mindenki ezt teszi. és a fordulatszám sem magas, ezt meg nem tudtam. azt hittem sanyi forgat vagy 10ezer+-ig.

a külső mechanikus veszteségek azok meg nagyon nem konstansok, és ugyanúgy cseppet sem lineárisak. exponenciálisak (ahogy egyébként a hajtási veszteség is az).

erre gondoltam. a 670le így jön ki - szerintem is helyesen.

a 800le-t pl. nem tudom elképzelni az audinak, mert azzal ilyen időt futni úgy gondolom nem lehet 1300kg-mal sem. oda jóval több kell. persze nincs gyakorlati tapasztalatom, egy szaros asztrám van, de az eddigi ismereteim alapján írom. 
Re: ave (37012)
válasz erre 2008.12.13. 02:37:39 (37011
extrém nagy sebességnél, brutál fordulatokon már bazi nagyok lehetnek a veszteségek. nem egyszerű arányosság áll fenn. "megszorzom X-szel a kerékteljesítményt" ezen a szinten ahol a ti gépeitek vannak már nem az az X, amennyi pl. az én szutykomra igaz lehet. lehet ezért gondolta sanyi 670hp-nak a gépet. sztem nem irreális.

az audi 1000hp 1400kg-mal, de egyébként 1300-zal is reálisnak tűnik. 1 mázsa ilyen teljesítménynél századokat jelent az időben, nem tizedeket. sztem.

bocs, hogy beleugattam. 
válasz erre előzmények 2008.12.04. 18:50:42 (36754
tudtam hogy mazopista vagy, de ennyire Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Atommanó (36751)
válasz erre előzmények 2008.12.04. 18:36:54 (36748
grat innen is az új anton-mobilhoz Kacsint Mosolyog aztán nem lefogazni egy héten belül Széles vigyor  
Re: Atommanó (36744)
válasz erre előzmények 2008.12.02. 09:15:47 (36645
mindent értek Széles vigyor sipi él még? 
Re: glo (36642)
válasz erre előzmények 2008.12.01. 22:21:54 (36636
kerékteljesítményt akarsz mérni? gyere át a technikai topicba. 
Re: xkutya (36634)
válasz erre előzmények 2008.12.01. 13:49:21 (36623
onnan nem nagyon lehet 1/2 1-kor elszabadulni Széles vigyor  
Re: tucco (36622)
válasz erre előzmények 2008.11.29. 12:23:15 (36558
szépen emelkedik ennek is az orra. a nagymenőknek 10mp környékén, vagy alatta nincsenek ilyen gondjai itthon? 
Re: ave (36557)
válasz erre 2008.11.22. 15:19:19 (36162
szuzuki szamuráj, te kis mocskos brúklini szarevő... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.11.22. 09:00:48 (36146
a brera szép még így is, hogy kicsit megvágták az eladhatóság végett. nevezheted a királyt félszeműnek, pedig csak kevés pízzel rendelkezik, oszt mégis csoda tragsit akar. dobzse lászló a fél világ Széles vigyor Széles vigyor  
Re: fastcar (36143)
válasz erre előzmények 2008.11.21. 10:15:05 (36097
van viszont a risse stroker 2.3-as c20xe, az is 280le. az mér' nem elég? Széles vigyor  
Re: NISSAN (36085)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 19:19:35 (35607
mami, bukta van. 4,90 az idő, megnéztem. most Széles vigyor  
Re: B_Csaba (35520)
válasz erre előzmények 2008.11.14. 07:22:54 (35519
nem köll megsértődni na, csak vicc vóóóót Széles vigyor

egyébként meg november egyedikén írtam neked opelforum topicba, hogy írjad már meg, hogy még mi hiányzik, és nem válaszoltál. vagy lehet igen, de akkor nem látom, vagy privátba írtad, ami viszont fatális hiba volt... Széles vigyor Széles vigyor

kijavítottam a hibát, ott vannak az adataid! Kacsint  
Re: B_Csaba (35485)
válasz erre 2008.11.13. 20:19:31 (35482
főnök, nem akarok zavart kelteni, de a 360 fok azt jelenti, hogy maradtál az eredeti irányban. Széles vigyor  
válasz erre 2008.11.13. 08:36:59 (35398
kézmeleg gratuláció ave! 
válasz erre előzmények 2008.11.13. 08:28:15 (35397
csak annyi van, hogy nem jön össze ez a fajta "szemfülesség", meg utána ez a tálalás. rászolgálsz majd erre 1x sztem, és akkor mindenki meg lesz nyugodva. addig meg kügggyed el magad helyett a szabit, oszt mindenki néz majd, hogy milyen fura ez az evó Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (35394)
válasz erre 2008.11.10. 21:03:39 (34931
alig lézeng pár muki a kategóriákban, inkább csökkenteni kéne a számot. de befogom a pofám, én a felteszem a dínót, oszt figyelem mi van ezzel a sz@rral katban indulok 3 éve Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.11.10. 09:18:42 (34874
savazás 
Re: carlosracing (34856)
válasz erre előzmények 2008.11.10. 00:01:24 (34854
hát az admin sokaknak a bögyibe' van, ahogy elnézem, de ezzel szemben van egy rojálfosa, nevezetes, hogy ezt a szemétdombot ő hordta össze. kvázi azt tesz rajta, amit akar. akinek nemtecc, elhúz egy másik fórumra, vagy ahova akar. ha sokaknak nemtecc, kiürül. ennyi. 
Re: goakutya (34851)
válasz erre előzmények 2008.11.09. 22:48:27 (34848
így:

ZSOLTI KIRÁLY ÍRHAT-E A FÓRUMRA?

    IGEN                                      NEM                              TARTÓZKODOM

1. Attila S2                              1. bajzathg                         1. Kaméleon
2. grafo                                    2. Cry
3. RT                                       3. Bandi
4. Fapuma                               4. Normanrls
5. Sparco  
6. Belfegor
7. JuSzT
8. RedKiller  
9. orgyi
10. audi
11. Kálmi  
12. füles
13. Audi-f1    
14. De4dSn4ke  
15. Nasreddin  
16. Kisróka  
17. Bulijoe    
18. LaciSK
19. NISSAN
20. voszi
21. gt28rs
22. QV
23. tschokker
24. Goakutya
...
99. Atommanó      
Re: audi (34843)
válasz erre 2008.11.09. 20:51:58 (34817
eladtál már a 12eFt-os csoda slagtuning AF rendszeredből? akkor PBK Kacsint Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.11.09. 20:50:53 (34816
fronthajtásos egykerekes frédi-béni rájder dugulj el, itt egy karrier forog kockán! Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Atommanó (34815)
válasz erre előzmények 2008.11.09. 20:48:15 (34813
a júzer statisztikádat áttekintve nekem úgy tűnik, hogy rendszeresen (mondjuk két hetente egyszer) kb. 200 nevesített ember látogatja ezt az oldalt. sztem az ő véleményük kéne legyen a döntő - már ha tényleg komolyan veszed, amit elkezdtél. 
Re: ave (34808)
válasz erre 2008.11.09. 20:40:18 (34807
én is igennel szavaztam, de az én szavazatom mr. puma 0-val súlyozd. Széles vigyor

engem érdekelne a szociológiai tanulmány. hozzá lehetne jutni? 
válasz erre 2008.11.04. 10:29:08 (34543
a megfejtés pofon egyszerű: profi az ürge, ismeri a bötüket. Széles vigyor  
válasz erre 2008.10.31. 06:50:32 (34292
gyüjjön vissza
de ne legyek kihíva 
válasz erre előzmények 2008.10.18. 23:21:44 (33162
teljesen jogos 
Re: gt28rs (33140)
válasz erre előzmények 2008.10.18. 19:35:41 (33138
esetleg mégis akkor csongor/galamblövészet. 2876-ot fog írni nekem, lalinak netikszet írt, 478LE

azt ne kérdezd műkszik e, fingom sincs, de remélem, mert nincs kedvem 200LE-s gyári motorral furikázni, ha ezt is szétlőjük Széles vigyor Széles vigyor  
Re: gt28rs (33132)
válasz erre előzmények 2008.10.14. 23:33:56 (32786
semmi. elég lesz? Széles vigyor Széles vigyor  
Re: NISSAN (32721)
válasz erre 2008.10.07. 18:38:49 (31661
remélem lenyomod a c20ne-vel a 12-es időt, te leszel a 8 szelepes isten! Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.10.05. 09:20:14 (31435
a video szuper lett, kalap down. ezt elfelejtettem tegnap. 
Re: DonDr!ft [XPROVID Films.] (31426)
válasz erre előzmények 2008.10.04. 10:53:39 (31331
azt se feledd, hogy rendszerint nem az öledben van a széria kocsik motorja Széles vigyor  
Re: NISSAN (31328)
válasz erre 2008.10.04. 10:49:32 (31330
lehet valamivel kevesebb is elég, a nagyon gyors alkatrészek a motorfalon belül vannak. 
válasz erre előzmények 2008.10.04. 10:44:39 (31323
hát vannak erre tűrhető számítások (hajófal lövedék elleni védelmét becslik / méretezik ezzel).

olyan 3mm acélfal az ami megbízhatóan megfogja azt, ami egy ilyesmi motorból kijöhet. 
Re: oioio-1 (31307)
válasz erre 2008.10.04. 10:20:45 (31303
özönlene a nép Széles vigyor  
válasz erre 2008.10.04. 10:20:33 (31302
ezeknek a self-killereknek miért nem csinálsz egy külön katot? Széles vigyor Széles vigyor az nyer, aki előbb kiírtja magát. 
válasz erre előzmények 2008.10.04. 10:15:17 (31298
még azzal is kinyírja magát. kell az neked? 
Re: oioio-1 (31294)
válasz erre előzmények 2008.10.04. 09:58:50 (31291
ez nem normális. ki ad erre engedélyt???????????????? 
Re: ave (31288)

összesen 149 bejegyzés
Előző  1  2  3  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!