A KOE jelen formájában szerintem halott ügy!
Mert ugye minden street, ami a nevező országban street. Bocs, hogy ide születtem és itt mások a szabályok, mint pl. Angliában. Erről senki nem tehet, de teljesen igazságtalan. Tulajdonképpen születésed pillanatában megvagy pecsételve.
Felvetődhet a gondolat, hogy akkor ami Angliában street, az az etalon. De kérdem én, ha Andy Frost autója street, akkor mi nem az? Az NHRA-nál kb. ez a Super Stock! Hagyjuk ezt a street dolgot, és legyen Super Stock, például a hivatalos NHRA szabálykönyvvel, és akkor mindenkinek minden egyértelmű! Persze kevés embernek van ilyen autója, ezért kevesebb a nevező, kevesebb a néző, kevesebb a pénz. Ez sem jó!
Akkor maradjunk a mai formánál, kicsit vegyítve az előbb leírtakkal: AWD, RWD, FWD katok NHRA Super Stock autóknak, és maradjon a 12 mp. De pl. Szaby ilyenkor hová nevez? Akkor a 12 mp-t vigyük le 10-re. De egy 10-es autóba már kell cső, meg 10 körüli időt nehéz utcai gumival futni, ezért ez megint nem street.
Na ezért tartom halott ügynek! Alapvetően a kezdeményezéssel, hogy Európa országait összefogva rendezni egy nagy "ki a király EU-ban" versenyt, szerintem teljesen jó ötlet. Csak a forma hibádzik.
ui.: Ezért is van, hogy a KOE Drift a legnagyobb verseny Európában. Nincsenek kategóriák, viszont van (mert lehetséges) egy egységes szabálykönyv!
Zoli tanúbizonyságot tettél bátorságodról. Egyrészt azért, mert rábíztál több tíz millió forintot egy amatőrre (bocs Fap, de autómata hátsókerekesből az vagy), másfelől pedig mindezt tűzállóruha, bukó, gerinc- és nyakmerevítő nélkül!
Szerintem jó lenne, ha még egy kamera lenne, és a burnout zónát mutatná. Mehetne akár hang nélkül is, hisz a stage cam hangja jó oda is.
Főleg ilyen autóknál, mint az amcsi kocsik, ahol mindegyik nem kis gumimelegítéssel van, szerintem nem lenne rossz!