nekem momentán szombaton lesz de a tortát már megettem tegnap. nem kellene a megbeszélés helyett inkább egy olyat tartani hogy kohi zoli fizet mindent mert olyan jófej és butulunk?
nem is tudom melyik fórumon olvastam hogy a srácok gyorsulást akartak rendezni megszereztek minden engedélyt aztán ugye interneten el lett kezdve hirdetve és az MGYSZ teleefonált a helyi rendőrségnek ők meg a közterület felügyelőknek két engedély megvonva mert illegal verseny... nem volt nagy köpködés utána... (mindez nyíregyházán ha jól emlékszem) a lényeg hogy keleten
plussz rendszámmal és világitással kell rendelkeznie a vontatott autónak mivel a vontatott autó rendszámával megy a kutya és annak a világitásnak mennie kell... ettől függetlenül sokan csinálnak kiegészitő lámpát amit kábelkötözövel a hátsó lököre vagy egyéb helyre lehet aggatni... szal kutya only müszakival...
Egy újabb okos hozzászolás tölem (aki tudja miről van szó az most jót nevet).
Na de a lényeg. Elképzelésem szerint ez most sarkitva MGYSZ-Versenyzők MGYSZ-Egyéb szervezetek. Egy szolgáltató vásárló viszony. Ami normál esetben úgy müködik, hogy a szolgáltató kinyalja a vásárló seggét, hogy nála költse a pénzét. Pl Koryy feltette a kérdést értelmesen normálisan válaszolnak neki normális hangnemben van rá esély hogy az MGYSZ felé fog húzni, de amég csak szankciok vannak meg kb lépjé be köcsög mert nem rendezhetsz semmit meg amúgyse tudsz meg semmit addig tök esélytelen...
Ave tippelsz egyet hogy ideális esetben mit kellene tudnia a ladának? csak ha az alapot nézzük akkor 211le/6000 és 270Nm/3400. (Az omega 1766kg 3.0 mv6 kézi váltó 0-100 9sec) 1000kg-val számolva?
Azt nem értem hol tudták ennyire elrontani mivel alárakták difit és a váltót is nincs az hogy áttétel próbléma lett volna vagy bármi. (lehet hogy nem kellettek volna a másolt tengelyek bele vagy ha igen akkor nem rontani kellett volna vele a teljesitményen (nitroval ment 9.1et hungaroringen amikor épp 400le volt állítólag és a turbo ladát akarták elverni nagyon))
De én innentől irány read only és majd lesz valami ezek mellett meg goto minirally szlalom aztán nem basztat senki hogy miért járok egyik versenyre és miért a másikra...
Ja ebből azt akartam kihozni hogy két teljesen független versenyszervező nem akadályozza egymás munkáját és nem mondhatja a gipsz jakabnak az egyik hogy bazmeg te nem mehetsz oda versenyezni mert akkor buktad a pontjaidat nálam.
"(5) A sportszövetség versenyszabályzatában meghatározza, hogy az amatőr sportoló milyen feltételekkel vehet részt hazai, illetve nemzetközi (külföldi) pénzdíjas versenyen, továbbá hivatásos versenyrendszerben."
hm érdekesen müködnek a dolgok az mgysz-en meg a sporttörvényen belül. Mert vegyük alapul az amatör rallykat Ezerjó kupa, Tamási motorsport által rendezett vagy egyéb más amatör rallynak nevezett bármit. Ezek a versenyek MNASZ által regisztráltak. A versenyzőknek lehet licenc-t váltani bármelyik versenysorozatra és akkor részt vesznek a pontozásban... Az egyik nem akadályozza a másikat az egyik konkurenciája a másiknak. A versenyzők nem regisztrált MNASZ versenyzők, viszont regisztrált MNASZ versenyzők is indulhatnak rendszeresen vannak 2od 3ad osztályos versenyzők ezeken a kupákon is.
Mint már többen is írták miért kell megvédeni egy rendezvényt?! 2008 ahogy áll egy döntő év lesz. Miért nem lehet nyilt lapokkal egymás ellen menni rendezvényszervezés szinten? Jövöre Kohi Zoli rendezi a saját versenyeit úgy ahogy akarja ne gátolja benne se MGYSZ se akárki. Giltner Attiláék rendezik a sajátjukat mindenféle megkötés nélkül. Aztán aki jobb szabályzattal jobb infrastrukturával rendelkezik az "győz" és nyeri el a versenyzők "szeretét". Egyszerü jobb versenyt kell rendezni nem idióta szabályokat meg szankciókat kitalálni. Ettől függetlenül funkcionálhat az MGYSZ teheti a dolgát de mint mindenhol van türelmi idő itt nincs...
Ugye mit hogy lehet müanyagra cserélni nyithatónak kell lennie az ajtónak ha könnyitett vagy nem bukókeret/ketrec szerintem inkább egy wrc csö vagy az adott típusra megfelelő fia homólog cső (azt azért muszáj elfogadni mindenkinek) sárvédő müanyag fém ha motortető müanyag milyen felfogatás... egy technikai szabályzatba normál helyeken még azt is megmondják hány shore keménységü lehet egy lengőkar szilent itt meg ehhez képest semmi van kategória meg a profi könnyithet de mit hogyan...
hogy ott is végigment szinte egy teljes évad vizen... ettől függetlenül én se preferálom a vizes versenyeket lásd turbo lada közlekedési módja vizen vagy a barkas és akkor sziliről nem is beszéltem akinek összkerékkel is sikerült csuszkálni...
Attila S2 mindenféle kötekedés és vita nélkül csak megkérdezném hány olyan autót tudsz ami 9es időt produkál? kb egy kezemen megszámolom az amerikai autókat amikkel egy kategóriába kerülsz trans-am syclone caprice ő kb ennyi nem rémlik több feltöltött ja meg a viper. Egyenlőre szerintem a 10.0 Schuszi ideje és a 9.875 (ebben nem vagyok biztos) távol áll mindegyik autótól.
Megoldom rohadt egyszerüen a dolgot beülök az autóba goto frt rally bala rally minirally.hu versenyek nincs veszekedés egész jól megvannak egymás mellett elindulok egy utcai autóval előfordulhat hogy még esélyem is van tized olyan költség mint a gyorsulás...
ezt már olvastam én is hogy ők vizsgálják be a csövet... asszem 30e forintért... valahogy ezt nemtudtam értelmezni bár én mindig az mnasz fia kompatibilis rallys dolgokból indulok ki lehet ez a baj...