Radiálnál indulj el 2 bartól 1 barig, ahol nem nő tovább a tapadás, ott állj meg. Ilyen Ave féle műszerrel lehetne a legjobban megállapítani.
Nézd meg, hogy mit csinál a hátsó kerék rajtnál: ha nem rúg bele a betonba (nem emelkedik el a kasztni) akkor lazíts a hátsó gátlókon. Ha túlságosan keményen rúg bele, és visszapattan, akkor keményíts. Nekem tavaly az utóbbi volt, így videókról visszanézve.
Elől ha nem emelkedik ki teljesen, vagy nagyon lassan, akkor puhíts a gátlón. Ha túl gyorsan feldobja az orrát és gyorsan vissza is esik, akkor keményít.
Peti,
Én az offsetekről, vagyis a befecskendezési idők eltolásáról beszélek. Nekem elég masszívan be kellett avatkozni... sőt, még a kis mennyiségek "megnyitását" is bántani kellett (low pulse width adder vs. bpw) ..szar, lusta siemensek
Van újból lambda korrekcióm
Írtak nekem egy új definiciós file-t (customer support hoppá) , amibe beleraktak egy "minimum injector pulse width" konstans változtatási lehetőséget. Ez gyárilag 1.4 ms-ra volt állítva... Úgyhogy ezért nem akart ennél lejjebb menni...
Hüjje európai vagy! Amúgy a bekarikázott A/C pressure mezőt ne figyeld, azzal csak a szélessávú lambda 0-5V jelét próbáltam meg megetetni....kevés sikerrel egyenlőre
"mért 2liter???
nekem feleakkor egy hengerem mint neked.
ergo kevesebb levegőt sziv magába.ergo kevesebb benzin kell neki...
vagy má megin tévedek?"
Hondákban van MAF? Vagy valami más kisköbcentis négyhengeresben? Nézz rá a gm/sec-re (AFGS).. nálam 9gm/sec... egy kisköbcentis négyhengeresben sem sokkal kevesebb, nézz utána!
Dynamic Compression Ratio - dinamikus sűrítés, ebbe beleszól a vezérműtengely is.
A quench meg a dugótető-blokk-HF tömítés közti távolság, aminek optimálisnak kell lennie, DCR-el összhangban.
>Istenem, ilyet le lehet irni buntetlenul...
Ugye? Ez zavar engem is a legjobban, a töménytelen hazudozás és a (tudatlan) jóhiszemű vásárlók aljas megtévesztése, büntetlenül.
Szerintem vidd vissza és mond meg hogy nem működik, kéred vissza a pénzed. Komolyan. Nem szégyen, én is vittem vissza magnumos légszűrőt, live and learn.
Beleolvastam a weblapjukba, de kb. két percig bírtam. Hihetetlen, hogy mennyi és milyen hazugsággal képesek beetetni az embereket!
"Sport lambda-szonda fix tuning jellel"
"Kipufogó gáznyomásnövelő rezonátor
A kipufogórendszer rezonátor gyakorlatilag nem más, mint egy egyszerű, a kipufogógázban erőteljes gázlengéseket okozó acélcsövecske, melynek átmérője és hossza pontos számításokkal méretezve van. A kívánt fordulatszámtól kb. 2000-2500 1/min-ig - mintegy megugrik az autó, úgyszólván frissebben szívja a levegőt"