timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 181 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.08.07. 22:35:33 (4725
Felhasználói profil
11.90 @ 206
M/T Drag Radial - garantáltan lenyúzod 4000km alatt a vászonig  
Re: ESI (4722)
válasz erre 2007.08.07. 17:15:58 (4720
Felhasználói profil
11.90 @ 206
2105t

Radiálnál indulj el 2 bartól 1 barig, ahol nem nő tovább a tapadás, ott állj meg. Ilyen Ave féle műszerrel lehetne a legjobban megállapítani.

Nézd meg, hogy mit csinál a hátsó kerék rajtnál: ha nem rúg bele a betonba (nem emelkedik el a kasztni) akkor lazíts a hátsó gátlókon. Ha túlságosan keményen rúg bele, és visszapattan, akkor keményíts. Nekem tavaly az utóbbi volt, így videókról visszanézve.

Elől ha nem emelkedik ki teljesen, vagy nagyon lassan, akkor puhíts a gátlón. Ha túl gyorsan feldobja az orrát és gyorsan vissza is esik, akkor keményít.

Nagyjából ez a menete.  
válasz erre 2007.08.07. 17:10:46 (4719
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Zaino: eddig 4-en vagyunk, még valaki?

Kori, sztem az eszedet is visszahozná  
válasz erre előzmények 2007.08.03. 22:51:17 (4703
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Arra jó lesz, le fogja hozni  
Re: ave (4702)
válasz erre előzmények 2007.08.03. 21:28:16 (4701
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Használt gyurmám van, ha kell odaadom! Mire kell? 
Re: ave (4698)
válasz erre előzmények 2007.08.03. 18:02:12 (4697
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Jóvan, sokat gondolkodtam, hogy hova írjam  
Re: ave (4695)
válasz erre előzmények 2007.08.03. 18:01:47 (4696
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Géppel sosem nyúlkálunk autó fényezéséhez Gyerekjáték leszedni puha ronggyal. 
Re: Leon (4694)
válasz erre 2007.08.03. 13:22:31 (4693
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Érdekel minket Zaino group buy?

A komplett ZKIT-1 csomag megállna itthon olyan 28 ezer forintból (38 helyett), attól függ mennyit rendelünk.

Aki tudja, az tudja, aki nem, annak:
www.zainobros.com
www.zaino.hu 
válasz erre előzmények 2007.08.03. 10:37:13 (4692
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Peti,
Én az offsetekről, vagyis a befecskendezési idők eltolásáról beszélek. Nekem elég masszívan be kellett avatkozni... sőt, még a kis mennyiségek "megnyitását" is bántani kellett (low pulse width adder vs. bpw) ..szar, lusta siemensek  
Re: pnanassy (4691)
válasz erre előzmények 2007.07.31. 09:10:14 (4687
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Injector Offset vs. Battery Voltage? Attól lehet ez a jelenség.. 
Re: pnanassy (4686)
válasz erre előzmények 2007.07.30. 20:54:43 (4685
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Állat! Milyen lambda mellett alapjár? 
Re: pnanassy (4684)
válasz erre előzmények 2007.07.29. 22:37:08 (4678
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Open Loopban megy tovább, hibakóddal valószínüleg. 
Re: GTi-R (4675)
válasz erre előzmények 2007.07.26. 00:38:52 (4662
Felhasználói profil
11.90 @ 206
30 mérföldnél tartok, már látott padlógázt nem is egyet, még rakok bele kb. 50-et, és utána megkapja az erősebb rugót a WGbe

Utána kész van. 
Re: Spoon (4661)
válasz erre 2007.07.25. 23:45:40 (4660
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Van újból lambda korrekcióm
Írtak nekem egy új definiciós file-t (customer support hoppá) , amibe beleraktak egy "minimum injector pulse width" konstans változtatási lehetőséget. Ez gyárilag 1.4 ms-ra volt állítva... Úgyhogy ezért nem akart ennél lejjebb menni...

Folytatódhat a bejáratás...  
válasz erre előzmények 2007.07.24. 10:16:56 (4644
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Tapadással nem lenne sok gond  
Re: Rafi (4638)
válasz erre előzmények 2007.07.24. 10:13:30 (4642
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Üres blokk nálam az öntvényt jelenti, forgórész nélkül, fagydugók nélkül  
Re: ave (4639)
válasz erre előzmények 2007.07.24. 10:12:02 (4641
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Detto, az én üres blokkom is bőven 100 kg felett volt, a T56 Borg Warner váltó meg 68 kiló.
Viper motor simán lehet 250 kg. 
Re: Falco (4634)
válasz erre előzmények 2007.07.22. 09:20:41 (4585
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Kis szívós tengelyt turbós motorba, jó lesz az, hajrá! 
Re: Arminius (4581)
válasz erre előzmények 2007.07.19. 14:55:26 (4541
Felhasználói profil
11.90 @ 206
20-30 fok az nagyon sok egy csuklónál! 
Re: Rafi (4540)
válasz erre előzmények 2007.07.19. 00:13:58 (4532
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Inkább a sörödet nézegetnéd estefele  
Re: Falco (4531)
válasz erre előzmények 2007.07.18. 14:10:22 (4522
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Kabbe, gondolkodás még nem kerül pénzbe

Milyen szerda, milyen 12:10? Meg milyen 2007.06.09? Nem értem... csak nem Te is láttál sörözni az állomáson?  
Re: Crybaby (4521)
válasz erre előzmények 2007.07.18. 13:48:10 (4520
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ne tetézd bammeg, már így is csúnyán lebuktunk  
Re: Falco (4518)
válasz erre 2007.07.18. 13:34:12 (4519
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Én látok rémeket vagy tényleg az asszony irogat?  
válasz erre előzmények 2007.07.18. 13:08:40 (4514
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Dejó kedved van Kizárt dolog, hogy beleöljem azt a 1.5 misit, amit az előbb felsoroltál  
Re: Falco (4511)
válasz erre előzmények 2007.07.18. 13:06:23 (4513
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Hüjje európai vagy! Amúgy a bekarikázott A/C pressure mezőt ne figyeld, azzal csak a szélessávú lambda 0-5V jelét próbáltam meg megetetni....kevés sikerrel egyenlőre  
Re: fastcar (4510)
válasz erre előzmények 2007.07.18. 13:03:32 (4512
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nem lesz itt semmilyen gigaV8turbo, daily driver a cél. Másképp már rég hagytam volna a francba az egész alapjárat mizériát  
Re: soma (4509)
válasz erre 2007.07.18. 11:51:19 (4508
Felhasználói profil
11.90 @ 206
"mért 2liter???
nekem feleakkor egy hengerem mint neked.
ergo kevesebb levegőt sziv magába.ergo kevesebb benzin kell neki...
vagy má megin tévedek?"

Hondákban van MAF? Vagy valami más kisköbcentis négyhengeresben? Nézz rá a gm/sec-re (AFGS).. nálam 9gm/sec... egy kisköbcentis négyhengeresben sem sokkal kevesebb, nézz utána!  
válasz erre 2007.07.18. 11:43:59 (4507
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Kori, ahogy Falco is mondja, open loopban nincs lambda korrekció, closed loopban van. Elvileg Mert nekem most closed loopban sincs



Meg fogom oldani a problémát, vagy így vagy úgy  
válasz erre előzmények 2007.07.16. 15:04:55 (4501
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Sok könyv van motorépítésről és elméletről, de a legegyszerűbb ha beírod a keresőbe, hogy "DCR quench"... és megpróbálod kiszűrni a sok hülyeséget  
Re: Arminius (4500)
válasz erre előzmények 2007.07.16. 14:21:12 (4499
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Szerintem olvass- és számolj utána, megéri!  
Re: Arminius (4498)
válasz erre előzmények 2007.07.16. 14:07:57 (4497
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Dynamic Compression Ratio - dinamikus sűrítés, ebbe beleszól a vezérműtengely is.
A quench meg a dugótető-blokk-HF tömítés közti távolság, aminek optimálisnak kell lennie, DCR-el összhangban. 
Re: Arminius (4495)
válasz erre előzmények 2007.07.16. 13:51:09 (4494
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Erre elég nehéz ökölszabályt találni, sokkal fontosabb tényező a DCR, quench.. 
Re: Arminius (4491)
válasz erre előzmények 2007.07.12. 13:05:08 (4439
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Úgy próbáltad, hogy kiveszed a termosztátot? 
Re: Sanyi00 (4437)
válasz erre előzmények 2007.07.10. 20:55:18 (4367
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Yes, your $20.000  
Re: Falco (4359)
válasz erre előzmények 2007.07.10. 17:03:50 (4349
Felhasználói profil
11.90 @ 206
...és utána meg elvinni oda, ahol már készült pár darab, nem kevés sikerrel  
Re: hungryta.com (4348)
válasz erre előzmények 2007.07.10. 17:01:18 (4348
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Szerintem simán meg lehet próbálni összerakni egy motort, valóban egyszerűnek tűnik, csak egy halom csavar. Aztán meg rájönni, hogy jó tanulópénz volt  
Re: tRebroN (4336)
válasz erre előzmények 2007.07.06. 23:47:59 (4259
Felhasználói profil
11.90 @ 206
 
Re: Bkori (4256)
válasz erre előzmények 2007.07.06. 14:46:04 (4248
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Wáó
Photoshop, windows, egér...tudod, nem command prompt, grafikus felület  
Re: Falco (4247)
válasz erre előzmények 2007.07.06. 10:19:22 (4240
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nem a turbója, hanem a szívósora Victor!
A turbója az Precision  
Re: tommyt (4238)
válasz erre előzmények 2007.07.06. 00:25:40 (4234
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Aha, persze. Ilyen kepet en is talalok a neten 2 perc alatt.
Szurj be olyan kepet, ahol a fejed is latszik, es akkor majd elhisszuk!  
Re: Falco (4230)
válasz erre előzmények 2007.07.04. 08:03:50 (4224
Felhasználói profil
11.90 @ 206
145 mh/h a legjobb célvonalid? Ha ezzel a teljesítménnyel állsz egy helyben, füstölgő gumikkal, akkor valami más probléma lesz ott. 
Re: xkutya (4223)
válasz erre előzmények 2007.07.03. 21:55:56 (4212
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Mit értesz rajtprogram alatt? Rev limiter, two-step, kipörgésgátló, ALS? 
Re: xkutya (4207)
válasz erre előzmények 2007.06.28. 08:31:04 (4200
Felhasználói profil
11.90 @ 206
>Istenem, ilyet le lehet irni buntetlenul...
Ugye? Ez zavar engem is a legjobban, a töménytelen hazudozás és a (tudatlan) jóhiszemű vásárlók aljas megtévesztése, büntetlenül. 
Re: ave (4198)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:34:00 (4194
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ez nem tűnik nekem kamunak, sima jel átalakítók. Arra használod, amire kell, és arra jó is.

Van különbség, amikor az egyik eladó eszközt kínál a projektedhez, míg a másik elad egy IC-kel teli dobozt és +15% teljesítménynövelést ígér! 
Re: xkutya (4192)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:31:59 (4193
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Szerintem vidd vissza és mond meg hogy nem működik, kéred vissza a pénzed. Komolyan. Nem szégyen, én is vittem vissza magnumos légszűrőt, live and learn. 
Re: xkutya (4190)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:17:46 (4191
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Beleolvastam a weblapjukba, de kb. két percig bírtam. Hihetetlen, hogy mennyi és milyen hazugsággal képesek beetetni az embereket!

"Sport lambda-szonda fix tuning jellel"

"Kipufogó gáznyomásnövelő rezonátor
A kipufogórendszer rezonátor gyakorlatilag nem más, mint egy egyszerű, a kipufogógázban erőteljes gázlengéseket okozó acélcsövecske, melynek átmérője és hossza pontos számításokkal méretezve van. A kívánt fordulatszámtól kb. 2000-2500 1/min-ig - mintegy megugrik az autó, úgyszólván frissebben szívja a levegőt" 
Re: tommyt (4188)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:04:25 (4187
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Re: xkutya (4182)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:03:21 (4186
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ezek a kütyük mit csinálnak, hogy pénzt kérnek értük?
Megváltoztatják az időjárást?  
Re: xkutya (4179)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:00:55 (4185
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Boti, Lacházán leszek, hozom  
Re: boti (4175)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:00:24 (4184
Felhasználói profil
11.90 @ 206
43.5 psi és 13.0 V 
Re: Rafi (4173)

összesen 181 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!