timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 14 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.09.21. 11:46:30 (598
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ez tökéletesen igaz is.
9000nél 60ló volt csak a hajtáslánci veszteség...
 
Re: Rafi (597)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 11:01:07 (597
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Te mesélted 1x még a szívós hondádról, hogy bizonyos fordulatszám fölött már akkora a hajtáslánc vesztesége, hogy nem érdemes elforgatni odáig.... ugye nem emlékszem rosszul. 
Re: civiccoupe (596)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 10:10:42 (596
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
mindenképp vedd rá.
kérlek 
Re: ESI (595)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.09.21. 10:09:27 (595
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sokat agyaltam ezen a dolgon. Az a közhiedelem, hogy a hajtáslánci veszteség %-os. Ezt szívesen végighallgatnám egy fizikus szájából is, mert elég hihetetlen, hogy a teljes fordszámtartományban így lenne...
Ismerek is vkit akit talán rá tudok venni egy ilyen végiggondolására... 
Re: tschokker (594)
válasz erre előzmények 2007.09.20. 21:34:03 (594
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
400-on biztos nem  
Re: civiccoupe (583)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 10:45:19 (583
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát kivi lennék hogy menne e a kocsid 200km/h-t  az én kerekeimmel.
 
Re: tschokker (577)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.09.17. 13:39:33 (581
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez engem is érdekel! Hol az igazság? Odaát? 
Re: tschokker (580)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 00:23:21 (580
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hővé alakul valószínű, mivel kell hűteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os  Civic-kel járok és annak is a vízhűtőbe megy az autómata váltó olajköre .  Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerőt.
De nehogy félreértés legyen belőle Sanya részéről inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülőforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belőle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el. 
Re: ave (578)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 00:11:36 (579
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azért anno. azaz 1,4-1,5 g a dzsippel, nem volt semmi  
Re: ave (578)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.15. 23:55:50 (578
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A veszteseg mindig szazalekos, bar egy ideig en is azt hittem, hogy a gorgospadi meresi eljaras miatt mindig ugyanaz fog kijonni egy adott autonal, fuggetlenul a gyorsitasi meresi szakaszon leadott teljesitmenytol.   Meg nem gyozodtem meg rola, de most mar ugy gondolom, a dyno szoftver aranyosan korrekciozza a mert lefutast.


Zaj es ho. Ez a ketto jut eszembe alapvetoen mint az elveszett energia helye, de nem vagyok szakember.

Ezek sokkal erdekesebbek:
1234 loeronek mondjak, kevesebb mint 800 a merheto kereken.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1700

Ez a motor allitolag volt motor fekpadon is, 1000 loero folott mertek allitolag.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0339&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1500 
Re: tschokker (577)
válasz erre előzmények 2007.09.15. 23:30:39 (577
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hová tud elveszni kb 100 lóerő, mert szerintem sehova. 100-200 lóerős autóknál még kb-ra be lehet szorozni a mért adatot egy százalékkal, de ebben a magasságban már elég durva értékek jönnek ki amit már nem indokol semmi. 20-40 lóerő között van egy átlagos autónak kb a hajtáslánci vesztesége, mitől van a többlet 60-80 lóerő ? Talán a gumi lenne ? Akkor egy 50 lóerős Suzuki 1.0 Swift el se tudna indulni ezekkel a gumikkal, ha netán el tudna akkor alig vánszorogna ? Ha a váltóban veszne el akkor ilyen hőterhelés miatt felforrna az olaj?

 
Re: ave (575)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.13. 12:33:36 (575
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sikerult neki meg aznap egy 11.000 is, a dontoben.  
http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=48086

En 500 Le ala teszem, kb. 480. 
Re: Max-007 (574)
válasz erre 2007.09.13. 11:19:25 (574
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A mindenségit!
Ennél alacsonyabb 11-et nehéz lenne menni
3-ban gyorsul akkorát, mint egy átlagosnál jobb FWD 1-ben
kb hány főtengely ló? 
 ave
válasz erre 2007.09.13. 01:36:31 (573
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
12"-el egesz pontosnak tunik.  

összesen 14 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!