timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.10.24. 12:33:34 (1537
Felhasználói profil
12.54 @ 175
A hosszú 4-2-1-be rendszerek közepes-magas fordulaton adják le a teljesítményüket. Dragban nem igazán fontos a 3000 alatti fordulat, annál inkább az 4000 feletti.
A WRC-k is kb. 3500-4000-től mennek, és ilyen rendszerűek.
Ritkán araszolnak a Hungárián Széles vigyor

 
Re: (1536)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.24. 10:55:22 (1536
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A metanol az jo anyag. Igaz sok kell belole, de joval nagyobb teljesitmenyt lehet vele elerni.
Sokszor meg IC-t sem hasznalnak, olyan frankon hut.    Nagyon magas a kompresszioturese.
Mellesleg nem is drága, mint a toulol vagy a versenybenzinek.

A turbot minden igazan gyors 4hengeresen (7-8 mp) ilyen messzire viszik, a pontos okat en mondjuk nem tudom. 
Re: (1535)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!