timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.05.17. 18:24:43 (253
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszi!

Akkor most én értelmezem rosszul a grafikont, és ez a teljesítmény nem az a fajta teljesítmény, amit megad a gyártó, vagy egy 0,4bar-os turbo ennyit tud csak egy 125 lovas mocin dobni? Vagy még hangolási fázisban van az autó?
(Azt hittem egy 125 lovas megfújva picit kihoz egy 160 lovat meg brutál nyomatékot magából. ) 
Re: (249)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.05.16. 21:50:03 (249
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)    10.60 @ 117    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.60 @ 117
1/4 ET:   16.11 @ 142
0-100 km/h:   8.41
80-120 km/h:   5.26
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha jol emlekszem 125. 
Re: (248)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!