timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.11.15. 13:36:01 (802
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát az én váltómat, meg sem fogja közelíteni a Gsi váltó, az biztos.Mentem én is ezzel a Gsi-vel de valami iszonyat az a váltó.Harmadikba szinte nem is tudtam berakni ha gyors váltást akartam,mert csak nyúllik a váltás és nincs benne a fokozatban.Akkor mentem vele 16.7 et igy is hogy 2x-re sem tudtam berakni 3.ba végül becsuszott az 5. fokozatba.Ahoz képpest nem ment rosszul. 
Re: (800)
válasz erre 2007.11.15. 12:59:57 (801
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszönöm szépen, tudom hogy jól megy, még 242000Km után is, a 6.5 0-100-ra meg nem mint tényvolt hangoztatva hanem mint a videó.. itt meg tudod nézni ha stopperral méred le, hogy valóban 6.5 jön ki, de nem lehet ugye látni valójában mikor lépek le a kuplungról csak azt hogy mikor indul meg a Km óra, én mindig is azt mondtam hogy 7.4 és 7.5 körül van, ami a gyári adat..



 
Re: (800)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.11.15. 12:52:23 (800
Opel Astra GSI (B_Csaba)    10.39 @ 117    (2007.11.03.)
0 rollout
1/8 ET:   10.39 @ 117
1/4 ET:   15.83 @ 146
0-100 km/h:   7.97
80-120 km/h:   5.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia!

Ne haragudj hogy megkérdem de nem te vagy az aki azt reklámozta valahol a neten, hogy a GSi-je 6,5 alatt van 100-on?
Tudod nekem volt GSi-m 4 évig (ugyan ilyen DIS-es motorral) és tisztában vagyok a paraméterekkel.
Akkor sem lesz ez az autó 7 alatt gyorsulásban ha bele gebedsz (széria motorról beszélünk). Ezen még a ragasztós gumi sem segít. Ha pedig nagyon sok pénze van az embernek a hobbira akkor lehet csodát művelni szívó motorral is potom 33.545,- juróért (Risse Motorsport 2.0 16v 286Le).
Igenis lehet a "habverővel" komoly váltást abszolválni. Egyszer mértünk nekem is és a legjobb váltásom 0,40mp és a legroszabb 0,63mp volt. Ami elég jó eredmény egy habverő ráncigálótól.
Mondjuk ha költesz egy kicsit arra föző eszközre (lehet cserélni sokmindent a váltó rudazat környékén) akkor szerintem másképp fogsz hozzá álni.
Lóerő meg relatív mennyi a veszteség amivel számolható. De ha neked így jobb akkor legyen egy x 100.000km-es autóban ugyan annyi lóerő mint amikor kijött a gyárból. Sőt több is!(mert azt azért valjuk be, hogy vásárlásnál 1% esély van a nem pörgetett órára itthon).

Szóval a GSi-d szerintem motorikusan jó állapotban van. Szép eredmény egy ilyen nem mai verdától, hogy hozza a gyári értékeket. Grat hozzá és ne gyilkold szét.   



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!