timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.19. 12:41:02 (101
ahhhhaaa... okés akkor viszont ennyit tud a dolog,ami nem olyan szar,de én többet vártam volna,,hiába az érzések néha becsapják az embert...

Falco: igen sajna a régebbi bmw automatak nem arról hiresek hogy túl sokat birnának ..talán ezek az smg-és csodák meg az uj m5 v10 be betett hiperváltok biztos jobbak..

állítólag pld az e39 be betett automataák is nagyon gyengék, 30d éknél külön emlitik is hogy csínnyán bánjanak velük mert alig alig birják a gyári nyomatékot is...pláne ha chippelik....nekem sosem volt automata bmw -ém nme is lesz...:.-) 
Re: (99)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.19. 11:07:51 (99
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igazabol forditva szamolodik.    430 * 0.7 = 300    tehat 30% a veszteseg.

Nekem ez is soknak tunik, mindenesetre ha ez igaz, akkor automata valtot hasznalni nagy bukta. 
Re: (98)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!