timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.12.06. 20:12:03 (1224
Felhasználói profil
11.80 @ 189
igazad van, de jobb félni, mint megijedni, de találtam megoldást, marad az E vagy remélem sikerül a P rendszám.
Köszönöm a segítséget Kacsint  
Re: (1223)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.12.06. 20:07:54 (1223
Nem akarlak semmi jogellenesre buzdítani,de szerinted az a rengeteg új Porsche Cayenne és egyéb 30millás vas amik mindenféle nem magyar rendszámmal szaladgálnak Mo-n ők befizetik az őket illető adóterheket? Sztem egy S2/S4/S6 már nem daily driver kategória, ha engem kérdezel pont leszarnám a regadót és az egyéb adóterheket még angol oldalról is. 
Re: (1218)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!