timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.07. 19:34:59 (600
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Ha tárcsás alatt a grafit pályásat érted, akkor arra va egyszerűbb megoldás is.
Nekünk is ilyen van Jetroniknál, sőt Motronicnál is.

Nekem nagyon ki volt kopva a pálya. Szétkaptam, megnéztem és látni lehetett, hogy az ellenállások, szektoronként vannak. Misem könnyebb, fél mm-rel eltoltam a pályát a kar tengelyére merőlegesen. Azóta faszán funkcionál. 
Re: (584)
válasz erre 2010.01.04. 18:08:14 (585
Felhasználói profil
9.78 @ 238
JE men..JE Széles vigyor  
Re: (584)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.01.04. 18:06:29 (584
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Azt írja a gmail, hogy hiba van "odaát", úgyhogy ide másolom inkább, amit írtam:

"Szia Turboá!

Nekem egy Alfa GTV V6 TB típusú autóm van, ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim, mert van BMW-s "érintettsége".
Mégpedig a légtömegmérő, aminek a Bosch száma 0 280 203 034. Ezt cserélném esetleg egy 0 280 203 026 számúra.
Elvileg(!) ez egy nagyobbacska méretű darab és úgy tudom, fenti AFM-ekkel szereltek régebbi típusú (nem tudok E számot sajnos...) 7-es Bömösöket. Meg tudod esetleg írni nekem, melyik volt valóban BMW-n és gyárilag milyen erős motoron?
(Ezek régi típusú, tárcsás AFM-ek, nem az újabb, szenzoros (hotwire) AFM-ek.)

A másik kérdésem, hogy Ti milyen kovácsolt dugókat szereltek a turbós gépekbe?
Nekem mindezidáig Ross Racing dugóim voltak, de kb. 1500 km megtétele után elkezdtek kerregni/csörögni a motorban, és most a szétszedéskor derült ki, hogy ahány dugó, annyi féle szoknyahossz és átmérő... Szóval dugócsere előtt állok, ezért érdekelne, mivel van jó tapasztalatod.

Üdv:
Ollah" 
Re: (583)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!