timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.30. 19:21:56 (654
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Magyarországon ez nem működik.
Pl.: én azt mondanám jövedelemadót le a béka segge alá, Áfát az egekbe...ez sem működne.

Mind a két esetben az okos magyar külföldön vásárolna. 
Re: (653)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.01.30. 18:21:02 (653
Miért ? A gazdaságnak az lenne a legjobb, ha mindenkinek 10 autója lenne...mindre költ, fenntartja, pátyolgatja, de menni egyszerre csak 1-el fog tudni, tehát nem terheli jobban a környezetet, mint az, aki 1 db autóval megy állandóan...szóval ez egy elhibázott, átgondolatlan hozzáállás.  Az egész vagyon/teljesítményadó egy elbaxott dolog...ha igazságosan és arányosan akarnák adóztatni az autókat, akkor a benzin jövedékijét kell jobban megemelni...aki sokat fogyaszt, sokat tejel, aki keveset, az keveset. Ha pedig 10 autó áll a garázsában, és egy métert sem megy velük évekig, akkor meg semmit.   
Re: (652)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!