timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.04. 20:20:15 (984
Komolyan tátott szájjal olvastam Széles vigyor

Nem régen adtam el egy 70es hengert. 13,6 lovat tudott 9250-en. Most nekem is új projekt van indulóban. Egy 60-as hengert szeretnék csináltatni. Egyelőre csak körvonalazódnak a dolgok, de olyan 14-15 ló körüli szerkezetet szeretnék. Sok szerencsét kívánok a masinához és ha gondolod írkálhatsz róla ide offba, szívesen olvasom Mosolyog
Egyébként én is a 22-et taposom, csak nincs autóm Széles vigyor  
Re: (982)
válasz erre 2010.10.04. 20:12:30 (983
Akkor a Dumbival lesz közös témátok , ugyanis ő is simson tuner! Széles vigyor  
Re: (982)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.10.04. 19:37:37 (982
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Dumbi:

Szoci kategóriába építek egy simson-t jelenleg a gyári 3,7 le-höz képest 12 le körül járok, még tavaszig 14-re felfejlesztjük , minden adott hozzá, héten még jön egy cdi gyújtás hozzá,igazából ilyen bevásárlós kismotor ez, robogó helyett nekem, amivel kilehet menni versenyre, meg is nézik azért mert nem szokványos. A végsebessége ha kész lesz a gyári 60-65-höz képest 105 körül várható, arra pont elég hogy a széria közeli mz-ket megfogjam vele Mosolyog
Igazából 22 éves vagyok szóval még megtehetem hogy "bohóckodok" kicsit. Gyorsaságira nem akarok ülni mert annyira nem tartom magam jó motorosnak, ez viszont egy 17-es időre jó lesz (ugye ez nem kapirgál rajtnál mint az autók tehát ilyen sebesség mellé kb ez a reális idő).
Végülis vagyunk páran akik kis ccm-es 2t-k tuningjában végzünk szárnypróbálgatásokat,egymással jókat tudunk meccselni,mégha külsőre unalmasnak is tűnik Mosolyog
Szimuláció szerint 11000-es fordulaton adja a motor a 12 lovat szóval ez is méhecske kategória Mosolyog
Viszont jó a szoci gépeket szorongatni relatíve kis költségvetéssel és 70ccm-el.
Energiát levezetni jó dolog, mellesleg két verseny között ha nem fejlesztek akkor nem is kell szitne költeni rá. Nagyon megbízható még kihegyezve is. Emellett meg tudom tervezgetni az autót is.Szó ami szó, lehetne ezt a motort húzni hogy 15-ös időt is menne talán 14 tetejét is, 2x lóerővel, csak arra annyit költenék már hogy még egy ilyen kaliberű swiftet vehetnék belőle mint amim van.
Egy swift gti-t akarok ausztriából behozni totál kikönnyíteni ez lenne a célom 2011-be ha sikerül, ha nem akkor 2012-ben már biztosan. Kint olcsók ezek az autók, alapból könnyűek, amit tovább tudok fokozni egy jó kipufogórendszerrel meg egy chippel ami a gti-sek körében elterjedt, esetleg hengerfej síkolással 110 lóig lehet húzni gyári cuccokkal, kell egy jó tapadós gumi és bele lehet szaladni vele 14 sec-be, kis kategóriába 1400ccm-ig ütőképes lehet. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!