timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.04. 21:47:00 (996
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Az az igazság hogy amik tényleg rendben vannak azok 600ezer forintért mennek  sőt még nem ez a plafon. Ezek rendszerint 20 év körüliek mert 89-94 közöttieket árulnak. Visszatekert órával szétrohadva csak kikozmetikázva, ehhez van szemem mert fater karosszériás.
Szóval egy összegányolt 20 éves autóért szerintem sok több mint fél millió forint.
A mostani ugyanaz a kasztni mint egy gti, ugyaúgy háromajtós csak nem spoilerezett.
Nincs rohadás rajta, a fent említett összegnek kevesebb mint a feléért vettem 96-os évjárat 1.3 8v.
tehát alapvetően jobban megérte ha a hétköznapi használatot nézem, van benne 155ezer km, én beleraktam kb 2ezret eddig, utóbbi egy hónapba 1000-et. Eljárok 90-100-as tempóval 5,2-5,5 literes fogyasztással városban akár 6,5-7 is lehet Széles vigyor
Tehát közútra nekem elég ez. Viszont ha ezt hajszolnám (gondolkodok rajta hogy ebbe kéne gti motort rakni, ami még mindig olcsóbb lenne mint egy eleve gti-t venni) akkor mindig ott lenne a zabszem a seggemben.... hogy na mikor adja meg magát a kocsi a váltó vagy bármi más alkatrész, nem eshet ki a kocsi a hétköznapokból a munka miatt. Ha meg a versenygépben elszáll valami, akkor betolom a garázsba aztán amikor pénzem van meg kedvem akkor megcsinálom újra. Ami a legfontosabb hogy tudok dolgozni menni mert a gti szarik be nem az utcai melóbajárós.  
Re: (995)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.04. 21:35:03 (995
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kicsit drága hobbi egy olyan autót tartani és építgetni,amit egyetlen versenypályára tudsz csak kivinni.Ennél azért jobb,ha utcai.

Miért nem gti-t vettél? Már nem olyan horror az áruk. 2 legyet egy csapásra...
 
Re: (994)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!