Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-) Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-)
Fog ez még javulni
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek?
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt.
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
$
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel.
30 fps a video. 24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz. Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.
A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab. Fogod erezni a kulonbseget!! Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman. De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.
Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert. Nagyon jol meguszta!!
Mikor mesz vele kezelt palyan? (Kunmadaras vagy Lachaza)
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.
A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.
Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.
Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
$
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat. Mennyi ilyen csinaltam... Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb. Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam. De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott. Eh, a regi szep idok.
De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag. Ez melyik merorendszer egyebkent most? Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott?
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10 (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423
rajtido: 16:13 (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766
Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az. 0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.
A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason. Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.
De a 9-es ido is szep kezdet. Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok. Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott? Milyen valto? Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.
Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Jo, hogy nem tort le a szarny!
Ez milyen motor, nem ismerem fel.
Atneztem ket videot is Fertorol, de egyiken se vagy rajta, pedig jo lenne valamit latni.
Ha talalsz rola kulso videot, vagy fotokat, linkeld mar ide, plz!
Meg lehet erteni ranezesre is, hogy melyik oszlop micsoda.
A gebasz azzal van, hogy a dontokben nem mindig ment minden ugy, ahogy papir szerint kellene. (Ujrafutott futamok, neha nem azok jonnek parnak, akiknek kellene, meg ilyenek.)
Szerintem is itt lenne az idelye hogy naprakész legyen az oldal .
Ave nem minden nap kapsz felajánlást hogy ingyen és bérmentve segítenek az oldal karbantartásában .
Köszi sólyom barátunk
Tessék már csinálni valamit, most végignéztem pár hozzászólást a múltból, megnéztem pár videót és hát kevesebb lenne az életem ez a fórum nélkül, tényleg futtassuk fel valahogy. Mi kell ahhoz, hogy régi pompájában tündököljön ismét a timeslip ?
2015 Október 23. 18.00 órakor Díjátadó, ha esetleg valakit kihagytunk volna / mivel mi is tévedhetünk,/ kérem jelezze !
ÁGICS MIHÁLY
ARTHUR KRATOCHWILL
BALOGH LÁSZLÓ
BÁNKI HORVÁTH LAJOS
BÁNÓ SZABÓ BALÁZS
BANTÓ ANDRÁS
BORS PÁL
BUZÁS KRISZTIÁN
CSÓBOR ZOLTÁN
DAUBNER KÁROLY
DÖBRÖSI LAJOS
DR. GSZELMANN RÓBERT
EKE ÁDÁM
EKE ÁKOS
FABÓK FANNI
FARAGÓ ÁKOS
FARAGÓ ZALÁN ISTVÁN
FEKETE TAMÁS
FELKER ISTVÁN
FELKER PIROS
FERENCZI SÁNDOR
FORGÓ GABRIELLA
GILE ÁDÁM
GOMBOS GÁBOR
GSZELMANN RICHÁRD
GYETVAI MIKLÓS
HLOVA BÉLA
HÓBOR ZOLTÁN
HOSSZÚ ALBERT
IGOR KOVACIC
JANOVICS JÓZSEF
KÁKONYI ÁDÁM
KÁLÓZDI TAMÁS
KARSAI ZSOLT
KISS GYÖRGY
KISS ZOLTÁN
KMETTY ÁGOSTON
KOCSIS ISTVÁN
KOHÁRI ZOLTÁN
KÚTSÁGI BÁLINT
LOVAS MERCÉDESZ
MAJER CSABA
MARTIN FRIEDSCHRÖDER
MINARIK JÓZSEF
MOGYORÓSI ZOLTÁN
NAGY ZOLTÁN
ONDREJ CEROVSKY
PAKSI LÁSZLÓ
PATÓ LÁSZLÓ
POZIVENEC STANO
PROVITS ZSOLT
RADICS ÁKOS
RADICS GÁBOR
RAGÓ ATTILA
REPELIK JÓZSEF
RÉVHELYI PÉTER
ROMAN KMET
SALLAI ANDRÁS
SISKA GÁBOR
SZABÓ ÁKOS
SZABÓ ISTVÁN
SZABÓ ISTVÁN
SZOTÁK MIHÁLY
TÓTH JÓZSEF
TÓTH RÓBERT
TÖR? ISTVÁN
VANÓ GÁBOR
VIDA BALÁZS
VINCZE VIKTÓRIA HANNA
WOLFGAG KOCH
ZEMAN MICHAL
Babicsák Péter
Bódizs Attila
Csengery Gyula
Darvas Gábor
Erd?s Csaba
FRENKY
Groll Róbert
Hadnagy Jószef
Hajósi Miklós
Jezsó Zoltán
Kaj István
Káldy Péter
Kiss Tibor
Kovács Péter
Kovács Szabolcs
Lajos Bernadett
Lantos András
Lévai Attila
Szabó Zsolt
Szentesi István
Tuboly Csaba
Tuboly Tamás
Vizy Csaba
Znamecz Ádám
Zsákai Olivér
60 láb gyengébb :-)