kemény!jó tartalmas...
"vagy nem beszélnek semilyen emberi nyelvet/milyen kár hogynem volt velem a kiskohári ő megoldotta volna.../vagy mittomén..." ez a része tetszett .lett volna hamham az tuti
tényleg:miért nem látom mostanában versenyeken?
thx én is örültem .
célvonalt nem tudom.lehet lacháza meg pécs után tűnnek rosszabbnak.
mindig van 6-8 auto amit alapul veszek amik stabilak és nem kicsi a difi.
egy kérdés :
"3.2 Profi osztály általános szabályai
- A motor, futómű és kipufogó-rendszer módosítása, utólagos feltöltése engedélyezett. A kipufogó-rendszernek minden esetben ki kell vezetnie a gázokat a jármű karosszériája alól, hogy megakadályozza az égéstermék utastérbe vagy kocsiszekrényre jutását."
ha megvan a full kipuff rendszer a hátsódob kivételével,de a cső vége a hátsó futómű után ér véget/viszont még a kaszni alatt van/ és a gázok kijönnek a kocsi alól,az szabályos vagy nem?
az.de attól hogy egy motor gyárilag 2000cc-re van mondva és ha felvan fúrva +0.5-el attól az a motor még 2000cc marad ugyanugy.engem tényleg nem érint kivéve ha as1-be megyek és fúrni kell...de sztem van esélye,hogy valaki pont a határon áll és emiatt cigizik.profi katnál csak a szívónál van ez az épp határ eset meg talán ap1.a többinél sztem közel nem érint senkit.
valaki beleejt a hengerenkénti pillangóba egy 6-os csavart pl direkt .
na jóó tényleg nem ez a lényeg,csak ha vkinek vmi szerencsétlenség miatt pont ennyin múlik az nagyot szív +0.25 miatt.én nem tervezek k20-at csak pl . volt,de aki b20ba gondolkozik akár és vmi történne biztos jobban venné ha csak 4 dugót kell venni nem 4 dugót + 1 blokkot....
nézték.báár elvileg az nem volt gond másnál ha a teljes szám nem stimmelt de a blokk ugyanaz volt.
sőőt engem még ki is kaptak furat löket ellenőrzésre egyik döntő elött
értem,de itt a túlmérettel nem emiatt van a baj.hanem vesz egy alap motort.ha nem adja ki az alap méretet már +0.5 kapásból.vagy ha alap mérettel indul,de 4. versenyen a gyertya leolvad és meghuzza a hengerfalat kapásból furás.és emiatt +kategória ugyanavval a motorral +20cc miatt kb.és ugye aki becsületesen szeret végig versenyezni egy szezonba az egy ilyen miatt nagyot szívhat.
as-ben is a tűrés talán csak az 1-es katot érinti.ok,hogy az idők alapján megállhatná a helyét fölötte lévő kat.-ban is,de ottis ha hasonló műszaki hiba miatt fúrni kell blokkot./ott ugye még papírozás miatt is inkább marad a sérült/az addig elért eredmény a túlméret miatt ugrik és +1 kat.
közben az autó nem fog jobbat menni talán 3ezreddel a kb. +20cc miatt
akkor átkell irni azokat a kategóriákat fix cc-re tűrésen kivül ahol sok potens autót érinthet a tűrés
4wd-rwd kat.oknál sztem pont nem érint +/- 100cc-ben semmit.
ap1 már-már.
ap5-6 határ a necces sztem.
ha pl ott is az rwd-4wd szerinti cc határ lenne ott se érintene sztem.és akor nincs tűrés ennyi
tényleg:erről lemaradtam még mikor streetről volt szó.
utólagos turbosítás marad ugyanugy teszt. kat jövőre is mint most?
túl méretet is átkéne sztem gondolni még1x.
az elvileg streetet-profit érinti.nem biztos,hogy a gyári első tulméret a jó ahogy ott is mondtuk.
hondánál ugye +0.25 .nem emléxem teljesen de mintha opelnél +0.5 rémlene,de lehet ott is +0.25.na mind1 lényeg,hogy kovi dugóból szinte mind +0,5.nem 10-15cc-től lesz erősebb egy autó.viszont ha alapméret a kiinduló és vmi gond van évközben és a +0.50 -öt adja ki a hengerfal akkor amiatt komplett uj motor.... ami ugye nem olcsó.vagy lehet kezdeni másik kategóriában.és az addig elért eredmény nem ér semmit.
nem kevés autót érint sztem
nagyon kemény volt az év.
ilyen szoros pont verseny az elmúlt időkben kategórián belül talán még nem is volt.
amugy jobb igy kikapni mint veretlenül nyerni.persze jobban örültem volna,ha ma az a kb.1 tized a javamra jön ki a célvonalon és enyém a kat. győzelem,de nagyon megérdemelted.tényleg Grat!remélem azért ha ringet is veszik vmennyire számításba és nem csak tesztelni jártunk ki ott elvileg már megnyertem.az ob az még azért kemény lesz
hasonlóan mint lacháza
gratula a többi kategória résztvevőinek is. komolyan fejlődik ez a sport
jaja.
erre kiváncsi leszek lacházán.
döntőbe jutásért ha jol hallottam 2-ből 3ba után elvette a gázt /azt hitte 1-es /utána ujra padló.pár ezreddel kapott ki igy is de durva sebesség difi volt a 2 autó között.1-2-3-at ugy kaparja végig mintha kimennék egy vizes füves placcra tesztelni padlón
Szaby konstans 11alja közepe időket tudott ugyhogy a vége elött 50méterrel általában elvette a gázt.a döntős 11.2 simán 10-es lett volna...
jó verseny volt.sok komoly/szép,igényes és nem gyenge/ osztrák autóval/suprák,skyline,evo-k,subaruk.../.a szervezés még gyerekcipőben jár nagyon.pl a döntők lebonyolítása közel 4 óra volt....
simán ott volt a 10 benne megint.azért volt nem kicsi szembeszél is.
felfujtuk 2.5+ barra a kereket hajtás kimélés miatt
én mondtam neki,hogy engedjünk a gumikból, mert nem tapad de féltette
amugy nagyon szépen szól.
sztem nem ő az.ide is laci ed7 néven irogat laci.
beszéltem vele személyesen.volt is itt versenyen és normális srác.
nemrég még ő kérdezte asszem RT-t a szívó audi blokkról....
van még pár.este teszek fel 1-2 jót.videók is vannak...
jobb mintha 1-be raknám 3helyett
máák,hogy a kocsik "sértetlenek" maradtak.fura volt ma jobb oldalt menni
jóóó csapat volt.
tavalyi motoros abszolut helyezettek + autósok.
Laro,K.Attila,D.gabi/ők 3-an dragracing szervezők/,Ave,Cch,Maki,én + motorosok ők nem forumoznak nagyon pedig jó arcok .kint santa podon pedig taliztunk Falco+ S.Robiékkal.
kár,hogy péntek szombat esett ma meg ez a leszállás de éppségben itt vagyunk és jól éreztük magunkat.....
nekem tegnap elött este sikerült átélnem,meg egy kis körforgalom driftet is persze zárt pályán
thx neki + hogy átadta a volánt