Tudnék még fejleszteni a motoron és valljuk be, lenne mit szépíteni a külcsínyen is . De így most csak egy utcai kocsiba fogom átrakni a motort fejlesztés nélkül.
Isten őrizz, egy szóval se mondtam ilyet, hogy ne menj versenyre ezért. Úgy érzed neked megéri kimenni, természetesen menj. Ha úgy érzem nekem megéri, én is menni fogok. Elsősorban a 2 napos versenyekre (pl Hondatalis, ottalvós ), és a közeli versenyekre fogok kinézni (kunmadaras, románia) és elsősorban utcai kocsival. Egy ennyire lebecsült katban nem éri meg nekem több.
Igazad van, időről szól. Ezért nem fogok jövőre indulni, csak 1-2 versenyen. Első lesz a szórakozás, buli. Megfutom a saját időmet, és örülök majd neki, de nem törekszem bajnoki címre. Pedig de szép lenne egy mesterhármas....
2009:
OB 1. hely
Dragracing 1. hely
Kunmadaras 1. hely
2010:
OB 1. hely
Dragracing 1. hely
Kunmadaras 1. hely
ja és egy CEDC 2. hely, mert nem tudtam megfinanszírozni az utolsó versenyre az utazást.
Bemásolom ide a dragracing fórumán felvetett ötletemet, hátha itt több megerősítés vagy ellenvetés lesz rá.
"Zoli!
Át kellene gondolni az év végi összetett bajnoki cím eldöntését. Tök jó a superfinal, meg izgalmas mindenféleképpen. De felelsleges, ha a ténylegesen leggyorsabb nem áll rajthoz sose....
Meg a két legkisebb kategória résztvevői ki vannak zárva gyakorlatilag az összetett bajnokságból.... (AP1, AP5)
Hiába lett az OB-ban nekem a legtöbb pontom (346pont, a másodiknak 305..), hiába vagyok a 3. a pontok tekintetében a dragracingen, (1. 316, 2. 301, és nekem 293, és én 1 verseny hátrányban vagyok az 1-2 vel szemben), nem jelent semmit, sőt a kategóriám is csak egy futottak még kategória.
Láthatóan is én haladtam át először a célvonalon az elsőnél is. A nap folyamán volt néhány piroslámpa azon az oldalon (a döntőkbe is), szerintem nem ugrottam be, ezt jeleztem Rolandéknak, kértek a nézőktől egy felvételt, és az alapján ujrafutottuk.
Ha egy reélisan elérhető eredményt írsz be, egyből erősebbnek adja. Pedig ha tudsz jobb 60-lábat akkor 14,2 14,3 is meglehet. Jobb az olyan számoló ami a végsebességből számol.
Jó, de ezután ne úgy mondd, hogy 180 ló mert azt mondták Csak sacc/kb tippeltem valamit, hasonló eredményemből kiindulva. Az enyém 700 felett van egy picivel + én (95).
Köszönöm mindenkinek, nagyon örülök az új rekordomnak (11.41@187.5)
Teljesen jó verseny volt, sokan voltak, és sok érdekes futam volt. Nagyon sajnálom, hogy az eső miatt nem lett superfinal.
Magam részéről, ha legközelebb egy csep eső leesik, biztosan nem megyek 1 métert se, a ragasztó kb mint egy korcsolyapálya lett, az én gumim meg a vizes betonon se fog semmit. Életveszély..... Eddig nem volt lehetőségem vizes versenyen kipróbálni, de mostmár tudom, hogy nem is szabad egyáltalán vizen elindulni vele....
Ahoz hogy jól érezzem magam, nekem bőven elég a mostani technika... még egy kicsit (kurvasokat) csinosítunk rajta és elversenyezgetek így. Elgondolkoztam, milyen is lenne egy 9-es vas, de tök felesleges annyi lóvét beletolni... (ami nincs is ) Így is - úgy is ugyanannyi előnyöm származik a versenyzésből.... semmi....
jelenleg kimegyünk, jól érezzük magunkat, eszünk-iszunk, versenyzünk. Ez a lényeg nekem.
Egyébként a 9-hez 400+ paci kellene nekem.... 2000cc alatti szívóbol nincs az az isten aki kihozza...Ebben a kategóriában a reális a 11 alját megközelíteni, de ennyi...Ott vége lesz a fejlődésnek (Talán az 1000MB, ha megépítené normálisan az S2000 motort, 10-be beleszaladhatna... 600kg az egész kocsi...)
Tegnap szerintem a múltkori madarasi versenyhez képest nagyon jól tapadt a pálya. Meg is lett az eredménye, sokan javítottak egyéni csúcsaikon. Nekem is sikerült. AP5 új kategóriarekordja: 11,47!!!! (1.9 szívómotor, elsőkerékkel, és a skoda könnyebb tőlem kb 100kg-al)
Annyira nem sokkal drágább egy turbós megépítése. Csak az a baj, hogy a jelenlegi motoromból nem sok mindent használhatnék. na így már drága belevágni.
Mert a pontverseny nem ér semmit, ha csak a superfinal helyezettek lesznek év végén értékelve "komolyan". Én mentem volna szívesen, de ez túl drága kupa lett volna... Sajnos egy kupáért már nincs ekkora költségvetésem...
Dragracingon fent vannak az időeredmények, valószínünek tartom, ha nincs a lámpahiba (ami aznap szerintem többször előfordult azon az oldalt) a napi legjobbat futom, mert 185 feletti volt bőven a célvonali sebességem, és elég nagy távolság volt közöttünk is. Szerintem nem ugrottam be egyáltalán, még csak be se gurulhattam, mivel a kézit folyamatosan húzom, bal láb kuplung, jobb jáb gáz, hogy tudjam tartani a fordulatot. Mikor visszamentem kérdeztem a többieket, akik megintcsak azt mondták, hogy jól rajtoltam, majd szóltam Rolinak, akik kértek egy felvételt a nézőktől, és az alapján azt állapították meg, hogy nem ugrottam be. Egyébként Roli is azt mondta, hogy szerinte nem volt beugrás, de csak a felvétel alapján lett újrafuttatva a döntőnk.
Az időeredményem azért 12.1 lett, mert nem akkor indult az időmérés, amikor átszakította az első kerekem a fotocella vonalát, hanem hamarabb. De úgy érzem a célvonali sebességem azért magáért beszél.
Az újrafutott döntőben nagyon nagyot indultál, valószínüleg nem tudtam volna elmenni, ha nem váltod el. Nekem már akkor túl meleg volt a kocsi (víz, olaj 100fok körül, és csak 182-es célvonali)
Még nem mértük le, de velem együtt kb 800kg (a sok vágás és üvegszál mellett van benne legalább 70kg acélcső)
A teljesítményét nem tudom, 240+ -ra tippelem.
Most olvasom, hogy szombat este Szatmárnémeti közelében, egy üdülőhelyen (strand) buli lesz ahová hivatalosak a versenyzők is
Azt hiszem, már tudom hol kell a szállást keresnem Vagy viszek sátrat, ha nem ott lesz
Gergőéknek-Attiláéknak köszönhetően (nagyon jó házigazdák, és mindenki vendégszerető Szatmárnémetiben) mi már 2x voltunk kint, van 1-2 jó hely, valamint az időeltolódás miatt becsapós az érzés... Leghosszabb alvás kb 4 óra volt, a legrövidebb 1,5