Úgy érted a Granada 1,5x erősebb mint Breki Bimmere?
Mondjuk azt látom, hogy sikerült olyan 0,6s-re indulnia mint nekem fény koromban, amikor végigszereltem az éjszakát és másnap szórtam a jobbnál jobb reakciókat.
A célvonali is alátámasztja amit mondasz, mert elég magas.
Szerintem vagy szedd le a műszereket a szélvédőtől, vagy használd az ülésmagasítót, mert gecire kész van a bal kezem már. Tiszta stigmata. A punciba turkálós ujjam is off.
Van 2db 195/50R15 Yokohama Advan A048 Soft. Ezekben már nincs sok, nálam a közepük kopott meg, a szélük jó.
És van 2db 205/50R15 Toyo R888 Medium. Ezek eléggé újszerűek, pedig van bennük verseny és kilométer is.
Képet már csináltam, csak sajna elhagytam az adatkábelt, de vszleg. ma megoldom, hogy leszedjem a kártyáról.
A Yoko azonnal átvehető, a Toyo csak vasárnaptól, mivel addig Master kolléga próbálja meg bekergetni velük magát 12s-be.
Nem kenőpénzzel. Minek fizetni egy barátnak? Csak szólsz neki. Csak sajnos már elmúltak a régi szép idők, hogy elküldöd a forgalmit vizsgázni, sajna kell a vas is, de mint mindig, mindenre van megoldás.
Idézek egy friss beszélgetést!
- Szia X!
- Szia R!
- Kéne egy vizsga holnapra!
- Küldheted!
- Van pici baj...
- Mi?
- Nem stimmel a szín.
- Küldheted.
- Nem stimmel a motorszám.
- Küldheted.
- Nem stimmel az alvázszám.
- ... Küldheted.
Szerinted érdekel valakit egy kis környezetvédelmi kihágás?
Amúgy meg védjegy oltalom alatt áll az a szép összetett szó, úgyhogy jössz egy tízessel mert leírtad.
Másrészt: terhelés nélkül, álló helyzetben nem igazán füstölnek ezek a szarok. És ott van még az amatőrök módszere, a visszaalakítás.
A hondámmal sosem mentem slick gumival, de ahogy hallom nálatok nem sokat tud érni, ha tonnás gépekkel 2,0-2,3 -as 60 lábak mennek. Lehet egy jó utcai hasznosabb tud lenni?
Mindkét gumi street legal E-jeles utcai slick.
A Yokoval még torsen nélkül mentem 13,1s-et 179-es célvonalival, 2,1-es 60 lábbal, miután bekerült a torsen már csak a Toyo-val mentem és a 12,7s-hez 178-as célvonali jött 1,9-2,0 -ás 60 lábakkal. (Meg némi többlet powerrel.) Nekem előre megmondták az okosok, (pontosabban az okos Voszi ) hogy a torsen rajtban hoz, de csökkenni fog a trap vele, ami logikus is és be is igazolódott.
A Yokót kicsit túlfújva kezdtem használni ami azt eredményezte, hogy a közepén elérte a kopásjelzőt, de a szélén megvan a minta gazdagon. A Toyo egyenletesen kopik és még újszerű, pedig van benne vagy 60 1/4-es futam meg 2000 utcai kilométer. A Yokot alig kell melegíteni, a Toyo meg igényli, hogy kétszer megfüstöld. Bár a legtakarékosabb megoldás a görgő, amivel meleggé teheted rajt előtt. Vagy, ha kicsit körözgetsz és melegen tartod, csak ezt nem mindenhol tudod megtenni. Tavaly KKL-en kimentem arra a fos bekötőútra melegíteni és sikerült megcuffolnom kicsit az árok szélét amikor átvette a gép az irányítást melegítés közben.
Világlátott ember vagyok. Érden alszom, Budaörsön dolgozom, majd Fóton mókolok meló után. Így jön össze havi 4-6000km.
A piros naciról annyit, hogy a CS-és lányok Piroskának hívják.
Amúgy a viccet félretéve Ő is egy Gábor, de mivel kb. a negyedik a társaságban, így Ő maradt Rigó.
A szép egyes akkoriban még adagolós volt.
A szekrényemből? Megnyugodtam, akkor nem Te vagy az asztalom alatt.
Ja, Ő! Majdnem. Ő a Rigó. El is felejtettem, hogy Ő is ott volt. Ő csinálta jól, a csúcson hagyta abba miután harmadik lett egy csont széria 150Le 1.8T-vel. Vele nem állok rokonságban, még csak luksógorok se vagyunk.
Biztos nem az én nézésem maradt meg benned, mert nekem nem ellenszenvesek a hondások. Inkább ellenfelek. Van akinek adok, van akitől kapok. Van akitől csúnyát kapok. Amúgy is megkaptam, hogy lassú szarokkal járok, kéne már nekem egy normális autó.
Sok múlik a súlyon és a futóművön is. A megfelelő dőlés, összetartás, (leginkább széttartás) hogy mennyire tudja hanyatt vágni magát rajtban. Nem beszélve a megfelelő merevségű futómű elemekről, hogy ne mászkáljanak a kerekek. Bántás nélkül mondom, a tiéddel 1.8-1,9-es 60 lábakat kellett volna húzni.
Kép most nem megy. Holnap, ha nem felejtem el. Nem! Bassza meg, benne maradt Maszterdrájv kocsijában a gépem!
Yoko egyáltalán nem rosszabb, mint a Toyo, sőt! Jobb. Pláne hidegben. Anno sármelléken amikor minden verda állt az eső miatt, az egyik haverommal elindultunk pályát felszárítani. 170 fölött jelentkeztek a gondok...
A Soft Yoko-ra azt írták, hogy kimondottan hideg, nedves pályára ajánlott a rövid melegedési fázis miatt.
A jó gumi még nem tett semmit, ez pusztán erőtöbblet volt. A jó gumit ki kell autózni és a 2,1-2,2-es 60 láb, valamint a 8,5-8,6-os 201m még nem jelenti ezt. Úgyhogy nyitásra legyél kint és válts egy 5000-es nevezést, hogy eleget tudj gyakorolni. Ha nem megy a dolog, dobbantok az esküvőről és megmutatom hogyan kell ezt csinálni.
És ha egyikük sem ér rá következő versenyre, akkor lehet a Kohári úr lesz a kövi pilóta. Így előfordulhat, hogy ugyanazon autónak összetettben lesz egy első, egy harmadik és egy negyedik helye.