timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 1316 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.02.26. 21:20:26 (60388
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Videón keresztül nekem tetszik, Kacsint nekem átjött.... Széles vigyor
kb idődhöz hasonlót mehet!? 
Re: 345i (60381)
válasz erre előzmények 2010.02.26. 20:48:05 (60376
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Mért időd van? 
Re: Yogixr2i (60375)
válasz erre előzmények 2010.02.26. 20:38:00 (60374
Felhasználói profil
15.97 @ 139
pedig elég "izmos"! Kacsint

 
Re: Yogixr2i (60367)
válasz erre előzmények 2010.02.10. 21:38:16 (60224
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Grat! Mosolyog  
Re: FM2000 (60219)
válasz erre előzmények 2010.01.19. 08:19:04 (60107
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ááá.... Ne bántsd.... Jó gyerek az... Kacsint
csak néha elgurul a gyógyszere... Széles vigyor Széles vigyor
Különben is, már a nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező ismert és elismert,müvésznevén Ave, már felvette az illetékesekkel a kapcsolatot! Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (60105)
válasz erre előzmények 2010.01.18. 22:16:23 (60104
Felhasználói profil
15.97 @ 139
sajnálom....majd mindenki mindent megtud versenyen..vagy ott sem.

Szerintem majd ott szétszedi.......bemutatásra.....mit épített be.....
Vagy ott írja majd le?......
Nem értem.... Cartman Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Na mindegy,akkor sztrájkoljunk! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: ave (60103)
válasz erre előzmények 2010.01.18. 19:34:30 (60101
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Azt mar tudjuk, hogy arrol nem erdemes irni, hogy mivel keszul az ember.


Pedig volna akit érdekelne! Kacsint  
Re: ave (60099)
válasz erre előzmények 2010.01.12. 18:30:16 (60087
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Még is hol csámcsognak? És ez zavar? Amúgy is, pénz nélkül nem sok mindent lehetne kezdeni!
Írjá wazze! Mosolyog Legfeljebb zárójelbe odaírod, hogy (bőnyállalpapa) Széles vigyor Akinek nem inge, nem veszi magára! Kacsint  
Re: szabyk RST (60054)
válasz erre előzmények 2009.12.24. 14:13:07 (59717
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Boldog Karácsonyi Űnnepeket mindenkinek!
" Szomorú " csak nincs valami gond? 
Re: szabyk RST (59710)
válasz erre előzmények 2009.12.22. 14:04:15 (59667
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Találó a cím! Széles vigyor
Manó: Gondolom a fuvardíjat nem a teherautósnak kellett fizetned! Széles vigyor  
Re: voszi (59665)
válasz erre 2009.12.18. 13:55:44 (59564
Felhasználói profil
15.97 @ 139
válasz erre előzmények 2009.12.18. 01:08:11 (59546
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Figyelgesd a közlönyt!
http://www.magyarkozlony.hu/
Eddig nem találtam semmit róla! 
Re: carlosracing (59544)
válasz erre előzmények 2009.12.17. 23:54:30 (59543
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A gáznál nincs kenés! Kacsint Szerintem a legkárosabb! A szelepeknek nem hiszem hogy használ. 
Re: radics1 (59541)
válasz erre előzmények 2009.12.17. 22:56:39 (59540
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ez tetszik! Széles vigyor
A főtengely azért maradt! Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (59538)
válasz erre előzmények 2009.12.17. 16:30:13 (59526
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Eddig az én verzióm a legjobb! Mosolyog De a -15 foknál nem hiszem, hogy ezt fogom használni! Kacsint  
Re: ave (59525)
válasz erre 2009.12.17. 12:30:57 (59517
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Könnyebb helyzetben vannak a karbisok, meg aki tud programot váltani! Csak a beindításhoz kell jóval több. Injektorosnál még a 80-s évek Bosch elektronikája jó hozzá! (pl: Manta) Ott ugyanis van 5. befecskendező, (persze 4 hengeres) Mosolyog   5-6 mp-ig van csak nyitva. Esetleg ez sem lehet egy rossz ötlet! Szemforgató  
válasz erre előzmények 2009.12.16. 12:44:33 (59490
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ez a tiszta magyar valóság! Mosolyog
Talán előbb ki kellene aknázni a lehetőségeket, kicsavarni minél több pénzt belőle, majd akkor ha nincs más lehetőség akkor tovább lépni, máshol keresni a gazdasági fejlődést!
(Voltál mostanában vidéken? Én igen, ott (SZSZB megye) nőttem fel és látom a változást! Sajnos nem pozitív irányba.)
Nem pedig már előre "elmeszelni"! "Úgyse hosszútávú" címszó alatt! Kacsint
 
Re: ave (59488)
válasz erre előzmények 2009.12.16. 12:32:50 (59489
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Erre én is rákérdeztem egy ismerősömnél!
Ezt válaszolta:
"Ez csak egy vélemény, mire alapozza? Ha ilyen problémák lennének akkor a pl. Ford, a Renault nem gyártana kettős üzemű benzin/E85 járművet. Ezek csak az üzemanyagrendszer tömítéseiben, az üzemanyag szintjelző szenzorokban és az üzemanyagpumpában térnek el a benzines változattól. Azért is sántít a dolog, mert a benzinnel ellentétben az etanol poláros molekulájú az olajjal szemben, ami apoláros. Így kevésbé tud vegyülni így az olajjal, mint a benzin, ráadásul sokkal jobban párolog melegben. Ha fel is venne némi etanolt az olaj az rögtön ki is megy, amint felmelegszik a motor."
Amit én tankoltam, az még nem volt szerintem dúsítva a kúton!  Ugyan is kellett 3 litert hozzá töltenem a 95-s ből egy tankhoz (45L). Mert a reggeli -6 C fokos indításkor csak 3.ra indult be.
Ma reggel pöc röf.... Kacsint  
Re: FM2000 (59486)
válasz erre előzmények 2009.12.14. 08:01:57 (59404
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Napközbeni használatnál, ha nem hül vissza a víz kb 15 fok alá, akkor nem kell dúsítva indítani. Különben a benzinhez képest +35% -al van eltolva. Így volt 13,5  l/100km. Kb 2-3 literrel evett többet,mint benzinből.
De így is olcsóbb! A lényeg, hogy jobban is megy! Kacsint  
Re: Audi quattro (59391)
válasz erre előzmények 2009.12.13. 21:01:05 (59386
Felhasználói profil
15.97 @ 139
[qoute]4 pár gumi 2000 km-re volt elég.[/qoute]
Rossz a kerékösszetartás? Széles vigyor

Két tankkal már kihajtottam én is E85-t!
Szerencsére nekem kapcsolható programozásom van!
A gyári hidegindítása kb 15C fokig jó, hogy elsőre beinduljon!
Az alatt inkább a dúsított programmal indítom (elsőre indul), majd mihelyt beindult, vissza is kapcsolom a gyárira.Így már bírja semmi baja, csak beindításra kell dúsítani, persze...ha megoldható!


 
Re: Turboá (59366)
válasz erre előzmények 2009.12.09. 18:13:24 (59253
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ahhoz, csak énrám kell írni egy katot! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Atommanó (59252)
válasz erre előzmények 2009.12.09. 18:06:04 (59251
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Vicces fiú.....!!!! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Kutasi Richárd (59250)
válasz erre 2009.12.09. 17:53:41 (59249
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Semmi gond nincs a profikkal, hogy megelőzik a sort, kell is! A sorban állásból is végig nézem őket!
Lacházára mindig nyitásra mentünk,(a ringre is) akkor pörgős ,kevesen vannak! Ledarálom futamszámot amire kb gondoltam. Főleg ha nem is javítok az időn, elég is, sőt nem is vagyok érdekelt a pontversenyben! Sajnos az éven nem tudtam oda eljutni, csak Tökölre és nem nyitásra! Örültem ha 3x sor került rám, már a nevezést sem akartam fizetni olyan sor állt! Akkor van igazán nagy dugó, mikor félórára a motorosoké a pálya, aztán meg már nem is csökken a létszám a sorban! Biztos megvan erre is a megoldás, csak meg kell találni! Talán akkor minden második lehetne motor, hogy azért haladjanak a kocsik is futam limit, stb... nemtudom! Ezután is nyitásra fogok menni, logikusabb az esetemben. Talán Tökölön annyi hátránya van, hogy később kezdődik az időmérő és akkora már többen felébrednek! Széles vigyor
De aki fizet és el is veszik a lóvét, annak azért nyújtani kell valamit a szervezők részéről! Csak kell a megoldás! 
válasz erre előzmények 2009.12.09. 14:36:45 (59234
Felhasználói profil
15.97 @ 139
1 szóval se mondtam, hogy nem jó árak. Sőt a "profit" többre saccoltam.Csak mint egy lehetőséget, érdeklődési csoportot neveztem meg nem versenyzői oldalról! Ha a szervezőket egyáltalán érdekli ez a csoport, majd megoldják ha esetleg "hiányozni" fog! Nekem elfogadhatóak az árak! Kacsint  
Re: carlosracing (59226)
válasz erre előzmények 2009.12.09. 11:34:23 (59211
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Látom Bkori értette! Kacsint
Nem sok a 2500 1 évre, én is tudom! De szerintem nagyon sokan vannak akik nem rendszeresen járnak ki versenyekre. Akár idő, távolság,anyagiak, stb...! Az is lehet, hogy ezek mind azért megfogják venni a 2500-s licencet,( vagy esetleg ki sem mennek)! De ezt nem hiszem, mert akkor már 3 versenyre kell elmennie hogy megérje! Talán nem lesz akkora sor, tolakodás!
 
Re: laro (59205)
válasz erre előzmények 2009.12.09. 10:15:31 (59202
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Főleg a napi licencesek létszámban való visszaesésétől nem tartol? Belépő, nevezés,licenc! 
Re: oioio-1 (59191)
válasz erre előzmények 2009.12.08. 18:15:20 (59167
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Úgy tudom, hogy előbb Audival gyalázta meg az amcsi V8-akat anno!
De peugeottal volt a legjobb ideje! Mintha mára már leaszfaltozták a szakaszt,a videókból ez tűnik ki! 
Re: powered (59166)
válasz erre előzmények 2009.12.07. 20:04:48 (59123
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Pedig még humora is van! Széles vigyor  
Re: Attila S2 (59122)
válasz erre előzmények 2009.12.07. 12:40:31 (59099
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Sokkal egyszerübb lenne a dolog.
A lepapírozás mellett nem hiszem, hogy olyan sokan hajlanának rá,anyagilag sem mindegy, valamint nem is biztos,hogy müködik. De versenyezni szeretnének azzal ami van! Legyen elismerésük, a belefektetett munkának,anyagiaknak. Ezt kell megoldani, hogy ez lehetséges legyen. 
Re: tommyt (59096)
válasz erre előzmények 2009.12.07. 11:22:34 (59093
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Szerintem is ez volna a megoldás!
Ki nem sz@rja le, ha agyontuningolt áll be mellé,de akkora időre képes mit ő. Senki nem foglalkozna a másikkal ilyen téren. Az,hogy valaki akkor az időre játszana, na és megteheti,mert olyan a kocsija,de nagy különbség nem lenne, valamint a széria kocsik is partiban tudnának lenni! Szerintem ez többet használna,mint ártana. Az időre való játszást meg szabályozni lehet! Aki fejlődni akar az nem fog egy kategóriában elszórakozni. 
Re: tommyt (59091)
válasz erre előzmények 2009.12.06. 07:49:05 (58915
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Licenc díjakról van valami infó? 
Re: oioio-1 (58884)
válasz erre előzmények 2009.11.23. 19:43:16 (58351
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Grat hozzá!
Már mértetek neki 402 métert? Mennyi lett? Súly? 
Re: Jugo (58334)
válasz erre előzmények 2009.11.21. 15:13:57 (58244
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nagyon komoly!
A tavaszra kész lesz az "Öreg"?
Nagyon erős Drag géppark alakult ki az évek során az országban! Mosolyog Olyan "melóbajárós" gépek! Széles vigyor  
Re: Audi quattro (58237)
válasz erre előzmények 2009.11.20. 22:11:51 (58203
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Széles vigyor  
Re: Atommanó (58202)
válasz erre előzmények 2009.11.20. 22:04:06 (58195
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az a baj, hogy az Audi kinyírta a padot! Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (58189)
válasz erre előzmények 2009.11.20. 22:00:23 (58191
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az a kalkulátor amit a Fapuma LE tipphez  használtam, az 4 LE pontossággal kimutatta az eredményt! Ugyan az az esetedben 459LE mutatott! Suprához viszonyítva akár reális is lehetne! 
Re: Jugo (58187)
válasz erre előzmények 2009.11.20. 21:14:46 (58168
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Sőt... csak 15% Cartman
Ezt meg nem hiszem el! 
Re: Jugo (58162)
válasz erre előzmények 2009.11.20. 20:55:30 (58161
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Grat...
Sajnos jóval többet tippeltem. Mosolyog
A veszteséged 17%....ez nem kevés? Szemforgató
Összes kalkulátor többet mond rá a sebességedhez képest, mint amit mértek.
Mivel ez mért adat, így szépen kiautókáztad a 402-n! Kacsint  
Re: Jugo (58153)
válasz erre előzmények 2009.11.20. 19:40:04 (58135
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gratulálok! Kacsint
De mi volt az az 52LE? Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (58128)
válasz erre előzmények 2009.11.20. 18:37:49 (58125
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Beszarás! Kacsint
Gratulálok az Audisoknak...Kimagaslóan jók vagytok! Cool
Hány LE körül lehetett a tied a 9.48@248-nál?
1000LE körül már veregetné a 8-s időt?
Érdemes lenne összeszámolni, hogy hány LE van az AMP-nél! Széles vigyor  
Re: Audi quattro (58104)
válasz erre előzmények 2009.11.17. 21:18:12 (57982
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Súly adatok hiányában csak két kocsit tudnék tippelni, de az meg nem engedte elküldeni ....
így csak itt versenyen kívül tippelném... Kacsint (már 1x úgy is nyertem) Széles vigyor
Jugo:460 LE
Jeff:567LE
 
Re: Fapuma8 (57981)
válasz erre előzmények 2009.11.17. 04:32:58 (57976
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Őrá mondták, hogy.... "Te Mauni, ez a Király egy tulipántaposóóóó!  (liliomtipró)   Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: orgyi (57975)
válasz erre előzmények 2009.11.14. 19:49:03 (57938
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Szerintem ennyi, az első mérésemkor gyári 122 LE volt, az ki is jön szépen a kalkulátoron! A többi fejlődés. Mosolyog   Hasonló a tied is! De jó látni ha kidobnák belőle 310 kilót milyen időm lenne! Széles vigyor  
Re: hori (57927)
válasz erre előzmények 2009.11.14. 19:36:42 (57937
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Hogyan, mivel számolod ezt? Nekem mennyi lenne? Én sokallom! 
Re: Bandi (57928)
válasz erre előzmények 2009.11.14. 13:13:29 (57924
Felhasználói profil
15.97 @ 139
De hisz te mentél 14.69-t!!!!
Nem javítod ki? 
Re: hori (57922)
válasz erre előzmények 2009.11.14. 13:10:05 (57923
Felhasználói profil
15.97 @ 139
145  
Re: hori (57922)
válasz erre előzmények 2009.11.14. 11:14:14 (57921
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Annyi, mint az enyém! Mosolyog  
Re: hori (57920)
válasz erre előzmények 2009.11.13. 19:51:55 (57901
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ahogy elnézem a "listát" Izzadni fog a pad! Széles vigyor A "nagy szervizt" már belehet táblázni  nekik! Széles vigyor  
Re: endy (57900)
válasz erre előzmények 2009.11.13. 11:19:41 (57860
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Jugo 460LE Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (57859)
válasz erre előzmények 2009.11.11. 21:57:38 (57794
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Csak közben buktam 10 métert, de a végére a sebesség megvolt! 
Re: Lizard21 (57793)

összesen 1316 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!