azon nem gondolkodtatok, hogy 2 helyett 3 vagy akár 4 pályán mérjetek időt? Tudom, hogy akkor kell mégegyszer ennyi technika, de tuti gördülékenyebb lenne a verseny... Talán a lengyeleknél láttam ilyet...
Őszinte leszek... nekem sem volt több... nem kell mindenből újat venni és nem kell a proexékhez, vagy más kipufogóshoz rohanni ahogy 70K egy leömlő + a rendszer még 60...
Ezzel vitatkoznék... azért a tesztben előfordulnak elég komoly gépek is akár 12-11-es idővel... Az sem kis teljesítmény, ha ott dobogóra tudsz állni, egy utólagos 1.6 turbóval
Aki ebben komolyabb pénzeket öl, az szerintem nevezzen profiba. Mert ha valaki "ócsósítva" akarja megoldani a turbósítást, akkor akár 100-130K-ból megoldhatja... és végülis utólag lett turbósítva, de sose lesz képes felvenni a harcot egy komolyabban megépítettel...
Ha valami rosszul látok szóljatok.
Szerintem nem csak a licenc ára... Hányan vannak most P2-ben? 3-an, esetleg 4-en... Ha valaki valamit el szeretne érni profiban, ahhoz nem elég az, hogy csak utólag kapjon egy turbót az autó szerintem. Mert egy gyári blokk (persze turbo mérettől függően) elvisel egy alacsonyabb feltöltést. Ezzel mondjuk 40-50 % teljesítmény növekedést lehet elérni, ami önmagában szép, de ahoz nagyon kevés, hogy akár Sanyi vagy Szabi idejét megközelítse... Én azt gondolom, aki már megveszi a licencet, az nem azért szeretné, hogy sose állhasson dobogóra és nem hiszem, hogy aki tényleg elmegy egy versenyre, annak mindegy, hogy hol végez...
Azért írtam a P2-ről mert általában 1.6-2.0 literes autókat turbósítanak meg utólag... Persze kivétel a BMW-s csapat.
Ha valakit sértettem ezzel akkor bocs.
és ha szabad kérdezni, mi volt az a fejlesztés amitől egy szívó motor +20-25 lovas képes produkálni? ECU hangolás nélkül... mert ugye azt írtad régebben, hogy marad a gyári...
Van önbizalom rendesen...esetleg ha a fél amp brigád ott lesz? Abba bele se gondolsz, hogy paraszt voltál/vagy? Mondjuk az eddigi "inteligens" megnyílvánulásaidból nem is következtet másra az ember.
aláírom, de azét ne "döntse le" valaki a szervert, mert nem tetszik amit ott talál... bár én egy lassú autós csóka vagyok ergo nincs beleszólásom a nagyok dolgába...
van, hogy meg kelljen köszönnünk azt, hogy nem döntötték le a szervert fapuma... leginkább miattad és RT miatt szavaztam igennel, hogyha már ennyit beleöltetek legyen valami eredménye... de ez egy picit too much.
"Ha a tetején lévő növel és átesik a határon, nagyobb kategóriában kellene mennie, egyértelműen." --> Tényleg?? Mivel a forgalmi szerint tesznek kategóriákba, ezért mindegy, hogy átesik-e, mert ha ki is derül akkor is a forgalmi szerint kategórizálnak...
btw. ahhoz hogy valakinek emelt ccm-es (strokeres) motorja legyen, milyen mélyre is kell nyúlni a zsebbe? Mert nem hiszem, hogy bárki ennyit költene csak azért magára a motorra, hogy nagyobb ccm-je legyen. Szvsz hatékonyabb egy turbósítás.
Ha gondolod a posta részben segíthetek... tudni kellene, hogy hány gramm egy dvd... 100 grammig 870 forint levélként 2000 ft utánvétellel... az utánvételes rendelésekben tudok segíteni.
mondjuk engem érdekelne még 1-2 dolog... pl utólagos tubóstás... mert Kohári úr tavaly azt mondta, hogy ha fel van tüntetve a forgalmiban az, hogy turbós akkot indulhat streetben... igaz emiatt a teljesítménynek igazodnia kell papíron... nem tudom, hogy ilyenekről volt-e szó?