timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 450 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.09.26. 21:37:30 (67207
Természetesen nem. Csak Istin élcelődtem. Majd jövőre lesznek helyette könnyített tárcsák, ha Allah is úgy akarja. Addig meg megy így, még ha lassú fos, akkor is. Mosolyog  
Re: RT_ (67200)
válasz erre előzmények 2010.09.26. 20:52:41 (67199
Darth Vaderen gecinagy öntöttvas fékdobok vannak.  
Re: RT_ (67198)
válasz erre előzmények 2010.09.26. 20:34:40 (67197
Ja, már ma délután elkezdtük leszedni a hátsó fékeket. Cartman  
Re: v8drag (67195)
válasz erre előzmények 2010.09.26. 20:22:27 (67196
Oké, kérdezd. 
Re: Crybaby (67190)
válasz erre 2010.09.26. 17:19:31 (67186
Ja, a lényegről meg nem is beszélek....Gratula Erdős Csabinak a tegnapi teljesítményért !  Kömény volt !

...ami magát a versenyt illeti...pontokba foglalom: 1. 4 pálya=hülyeség 2. 12 másodpercnél gyorsabb autóknak handicap racing=hülyeség 3. Döntők lebonyolítása=  kezdők módjára csinálták, pedig nem ma kezdték a szakmát

  Semmi bajom a tököli csapattal,  korrektek voltak, de ez így szar volt.  
válasz erre előzmények 2010.09.26. 15:22:45 (67178
"de nem volt kellemes kivárni a futamjai közti 20 perces időket, mikor mindenki rá várt.  "  LOL... mekkora egy gyökér már ez az Erdős, várassa itten a nagyérdeműt. Nem a szervezők a hülye balfaszok, hanem a versenyző.  
Re: Crybaby (67173)
válasz erre előzmények 2010.09.26. 15:20:34 (67177
Látod, ez van, ha valaki a túl sok dízelkorommal gyilkolja a szürkeállományt...romlik a szövegértelmező képessége. Peti azt mondta, hogy ezek a különbségek megvannak.  Ezt nem lehet megkerülni. Cry rákérdezett, hogy miért van babusgatva a cucc. Hát ezért, bazmeg.  Ott meg több a zseton, nem kell annyira babusgatni a cuccost.  Nem irigyli tőlük senki. Persze azért jó lenne nekünk is az a keret, ami nekik van, de ez nem von le semmit az érdemeikből. Mi pedig dolgozunk azzal, ami van, és megpróbálunk belőle kihozni, amit lehet...és majd egyszer nekünk is lesz jobb cuccra keret. Semmi bajunk a lengyelekkel, tegnap is odajöttek és vagy fél órát beszélgettünk. Szeretnek  ide járni, mert itt legalább van ellenfelük. Jönnek Okt. 2-án is. Szóval velünk normálisak voltak. Erdőssel szemben a stage tényleg nem volt korrekt, vagy szándékos, vagy bénázás, mert a Ty-os gyerek megpróbált spool-olni a stage-be araszolás közben, mert tudta, hogy csak úgy van esélye. Ezentúl majd meg kell várni, amíg beáll, aztán utána beállni, hadd várjon ő...de ez része a biznisznek, most, hogy bonyodalom lett belőle, majd ő sem fogja csinálni.  
Re: --Atesz-- (67175)
válasz erre előzmények 2010.09.26. 14:59:01 (67176
Félreérted. Nincs ebben semmi degradáló (ide nem kell a "-le" a degradálás önmagában a "-le" Kacsint   Mi ekkor már úton voltunk hazafelé, nem láttunk a dologból semmit. Ezért kérdezi Peti, hogy mi volt.  
Re: Crybaby (67174)
válasz erre előzmények 2010.09.26. 13:00:52 (67169
!hehe= Mosolyog , V8 fórumra vagyok hangolva.  
Re: tommyt (67168)
válasz erre előzmények 2010.09.26. 12:59:44 (67168
Mert ők nem kímélik a technikát. Érdemben csak a Novához tudok hozzászólni, de itt a helyzet az, hogy a kímélő üzem mellett végigmente a szezont szerelés nélkül. Tavasszal összeraktuk, azóta csak megy. Amit dolgozunk rajta, az hangolgatás, tesztelés, új dolgok. Ha a technika nincs kímélve, akkor javítani is gyakrabban kell, az pedig időt és pénzt visz el a fejlesztésektől. Mindkettőből kevés van. Sokkal kevesebb, mint pl.a lengyeleknek...márpedig most a zseton a fejlesztésekre kell.  !hehe  
Re: Crybaby (67167)
válasz erre előzmények 2010.09.26. 12:24:18 (67165
Kímélni a technikát. Az évnek még nincs vége.  
Re: Crybaby (67164)
válasz erre előzmények 2010.09.13. 12:47:12 (66786
Miután mentek 8.5-öt, és odajött a szerelőjük szimatolni, akkor odabökött az oldalablakon levő 8.6-feliratra, hogy háhá, már van is új matrica...mondtam nem új, csak ugye ott volt a 8.9 és gyorsan meg lett csak fordítva a 9-es...ez persze nagyon tetszett neki...aztán mutattam neki a felső sort, és mondtam neki, hogy a következő futam után majd a 4-est meg  innen vesszük le...erre gyorsan elszaladt....de aztán elkezdett esni. Széles vigyor  
Re: v8drag (66782)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 11:36:51 (66083
...de majd a következő eszéki versenyen mennek majd biztosan egy 8 alját.   Cartman  
Re: tommyt (66082)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 11:29:51 (66082
Azért nem álltak ki, mert tudták, hogy nagyobb az esélye kikapni, mint nyerni. Nem akart kikapni.  
Re: v8drag (66045)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 23:22:09 (65966
LOL, már amennyire azt a borzalmas ricsajt muzsikának lehet nevezni, ugye. Mosolyog    ...amúgy jópofa az autód, jampi a scoop, meg minden...de a hangja...ugbazz.  
Re: jenci81 (65963)
válasz erre előzmények 2010.07.16. 10:49:18 (63944
....és nem Cummins, hanem Chevy Duramax, ami ugye Isuzu.  A többi stimmel...és tényleg jó cucc. Mosolyog  
Re: Belfegor (63941)
válasz erre előzmények 2010.07.01. 23:54:21 (63683
Most  így előszor annak örülünk, hogy egyáltalán berreg...a többi attól függ, hogy haladunk a beüzemeléssel.  V8 kupára mindenképp visszük, de kis szerencsével el tudjuk vinni 17-én Lacházára is 1-2 nagyon lightos próbafutamra.  
Re: Frankie (63682)
válasz erre 2010.07.01. 22:34:45 (63680
válasz erre előzmények 2010.06.28. 12:51:40 (63607
...meg a váltója, meg a hátsó hídja, meg a felfüggesztés,. amivel ezt le lehet rakni, a hozzá méretezett kerekekkel, meg a kb. egy méter beletoldása a Pólóba...és már lehet is menni heteket. Ihajjacsuhajja. Mosolyog ...de először el köll vinni a Dyno-ra, hogy faszán be lehessen lőni a motyót.   
Re: Kutasi Richárd (63603)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 20:01:01 (63587
Olyat hallottam valahol a BMW-ről, hogy a hengerfejben szar a vízáramlás, és ha meg vannak kűdve, akkor légbuborékok keletkeznek benne, és helyenként túlforrósodik, elvetemedik és kitolja a tömítést. Nem tudom, hogy tényleg igaz-e, de az ilyen nyűgös cuccokkal azt lehet csinálni, hogy tesznek külső vízbemetenet/kiállást a hengerfejbe valahol a közepénél...bár lehet, hogy ezzel nem mondok nagy újságot, nem nagyon értek a BMW-hez.  Amcsi V8-nál, ahol sokat kell mennie egyfolytában pl. NASCAR, ez bevett szokás.  
Re: Breki (63582)
válasz erre 2010.06.27. 14:05:50 (63579
A tűzkarika vagyis O-ring, ahogy amcsiul mondják, a következőképp műxik: Meg van vágva a nút-ja a hengerfejben, ebben bele van kalapálva a rozsdamentes szalag...és ugyanennek a negatívja (receiver groove) bele van vágva a blokk deck-be...a kető közé a puha rézlap, amin átnyom a rozsdamentes gyűrű és megkapaszkodik a receiver groove-ban. Manapság amcsiknál már csak a billet TF vagy TAFC blokkokban használják, nagyritkán a vizes motorokon, de mióta van kiforrott MLS hengerfejtömi, azóta az O-gyűrűző szerszámok  a polcokon porosodnak a műhelyekben.  Nekünk is, Cometic oszt csókolom. Jó felületek kellenek hozzá, de még soha nem is szivárgott egy sem. A Chevy-nél meg ugye a hengerenként 6 hengerfejtőcsavar eleve feleslegessé teszi az o-gyűrűt. Előbb durran a blokk vagy dugó, mint a Cometic. Ford az más, ott állandó a szopás, ha egy rendesen megküldött motor egyet prüszköl, már meg is emeli a hengerfejet.  Valami ilyesmi lehet a BMW gondja is. A szokásos 4 csavar a 4 sarokban...messzi vannak egymástól, és ha a hengerfej deck vékony, már ott is a gebasz.  
válasz erre előzmények 2010.06.26. 21:59:16 (63505
Gumival spóroljál, nehogy aztán a V8 kupára elfogyjon.  
Re: slowlow (63504)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 21:38:11 (63503
Most akkor mész románokhoz ?  
Re: slowlow (63502)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 21:32:25 (63501
Nem érnek rá az emberek fórumozni...mindenki fűtést berhel az autójába. Mosolyog  
Re: v8drag (63500)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 21:12:03 (63497
Öreg vagyok én már az ilyen meleg dógokhoz. Mosolyog  
Re: slowlow (63495)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 21:05:22 (63494
Baszki, ha tovább melegszik a helyzet, még átülsz valami Fódba. Széles vigyor  
Re: slowlow (63493)
válasz erre előzmények 2010.06.21. 16:11:20 (63371
Ez nem lehetett 1991, akkor még sehol sem volt ez az autó...inkább 1999.  
Re: Maico685 (63370)
válasz erre előzmények 2010.06.21. 14:25:41 (63369
Nem csak te várod...az autó kerek 10 éve nem ment egy métert sem a saját erejéből.   
Re: Maico685 (63368)
válasz erre előzmények 2010.06.21. 10:31:50 (63367
"Darth Vader" (bár szerintem kevés ez ahhoz, hogy Vader nagyúr nevét viselje) , szóval a T/A inkább show car, mint versenyautó.  Talán pro street-ként lehetne inkább besorolni, bár egy igazi pro street általában elöl is csővázas, de ennek elöl megvan a gyári bölcső stb. , csak a hátulja van szétvágva. Azonkívül a motorháztetőt kivéve az összes katszni elem a gyári rajta, semmi könnyítés. Így összesen kb. 1700 Kg az autó. Amikor először kivisszük, akkor kezdődik az a hangolás, ami minden friss autóra jellemző. Először majd örülünk, ha a gyermekbetegségeitől megszabadulva végigmegy rendesen a pályán. Utána majd lépésenként finomítjuk, és a végén remélhetőleg megy majd jókat. A "jó" ennél az autónál a 8-as idő lesz...hogy ez most 8.99 vagy 8.6-7-8 azt nem tudom. Majd kiderül.  Ha jól összeáll, akkor ragasztón brutál lesz, aszfalton meg finomkodni kell vele.  A feltöltő miatt sokkal érzékenyebb a tapadásra, mint pl. a Nova. Ez az elmélet, aztán majd meglátjuk mit hoz a gyakorlat. Azt tudni kell, hogy ez az autó a látvány miatt is lett olyan, amilyen...nekünk akar reklám lenni, ezért látványosnak kell lennie, hogy vonzza a tekintetet, csillogjon-villogjon stb., sok fénykép készüljön róla, mert az nekünk jó. Mindamellett valahogy azért mozognia is kell azért, hogy ne legyen égő menni vele.   
Re: Maico685 (63365)
válasz erre előzmények 2010.06.21. 00:21:44 (63362
A 9.00 után ezt korrigáltuk, eddig tartott. Mosolyog   Kis lépésekkel haladunk előre. Ezt is már terveztük jó ideje, Fertőre kifejezetten tesztelni mentünk, hogy ne annyira éles helyzetben kelljen új dolgokat kipróbálni. Bejött, elégedettek vagyunk. Léptünk egyet előre, sokat tanultunk belőle, és ez vissza fog köszönni a Nova timeslipjein is majd.  
Re: ave (63360)
válasz erre előzmények 2010.06.20. 23:49:49 (63361
Majd egyszer valamikor lesz is. Most került bele egy kis kraft, most már megvan benne az 1000 valódi lóerő.  Most egy darabig így megy, amíg ezt is teljesen ki nem aknázzuk. Aztán majd Peti szól, ha lassúnak érzi az autót.  
Re: Master3v (63359)
válasz erre előzmények 2010.06.20. 23:08:58 (63358
Csak azért volt ilyen lassú, mert 350 méternél leforogta magát a motor és le kellett szállni a gázról, nehogy beleszaladjon a tiltásba. Kezd egészen jól szuperálni ez az új nitro. Széles vigyor  
Re: ave (63356)
válasz erre előzmények 2010.06.18. 10:26:48 (63335
Baszki, románul is tudsz ? Széles vigyor  
Re: Frankie (63334)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 23:50:48 (63005
Ez egy 93-tól Firebird, Camaro, Corvette, Impala SS-ben található 2gen Chevy Smallblock  (SBC) motorra alapozott növelt löketű motor, szíjhajtású centrifugális compresszorral. Az F1R már a jobb szériás blower,  rendesen meg tudja küldeni a motort, 1000Le felett is tud csinálni egy ilyen motoron. (papíron 1300, de ilyet még senki sem látott).  Hogy mennyivel felette, az változó, nagyon meghajtva előfordul, hogy szétesik a belső gyorsítóáttételezésük.  A T56 kb. 800-900Le-ig építhető...de a megbízhatóan elviselt terhelése inkább alulról súrolja a 800-at. Az felett fogyóeszköznek kell tekinteni.  Végül is jó cuccok ezek, ütős utcai autóban. Automatával drag-re sem lenne rossz.  Minden van, kivéve a Procharger-t nem tudjuk szervizelni, a cég nem ad ki alkatrészt a kezéből, tehát, ha behal, akkor dobozba vele és irány a nagy vízen túl...ott jópézér megjavítják kb 1 hónap alatt, és visszapostázzák. Ezért nem használtuk eddig sem a centrifugákat. Eddig 2 ilyet építettünk, kisebb procharger típusokkal, azok nem működtek rosszul, de  kellemeset toltak az autón (+50% körül) de semmi nagy atomvillanás vagy ilyesmi.  Van bazi nagy centrifugájuk is ezeknek, amit direkben kell hajtani a főtengelyről... ha pénz van, minden van, ugye. Maga a motor semmi nagy extra, minden van hozzá nem túl drágán.
 
Re: Crybaby (63002)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 21:55:40 (62998
Darth Vader még nem kész, de már nagyon közel van. 1-2 hét van hátra indításig.  Fertőszentmiklósra a V8 kupára visszük először, ott megpróbálunk 1-2 próbafutamot menni vele.  Aztán meglátjuk.  
Re: Maico685 (62985)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 21:38:39 (62995
Nem mindenki az, csak aki nem hoz magával terelőbizbaszt a kéményére. Mosolyog  
Re: Master3v (62993)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 19:50:10 (62983
Hát, lehet, hogy jófejek lesznek, és adnak, de én tutira nem adnék.. Ha a maderfakerek indulni akarnak a füstbombáikkal, akkor a maderfakerek hozzanak magukkal lemezt, bazze.   Mosolyog  
Re: Maico685 (62981)
válasz erre előzmények 2010.06.04. 12:58:07 (62894
Most voltam Écsen, a 82-es úton minden okés, zavartalan a forgalom.  
Re: pista200sx (62887)
válasz erre előzmények 2010.06.03. 00:40:00 (62861
Sikeres műtétet ! 
Re: ave (62857)
válasz erre előzmények 2010.05.11. 21:12:44 (62267
Tanár úr BBC órát tart ?   Széles vigyor  
Re: slowlow (62253)
válasz erre előzmények 2010.05.03. 10:44:05 (61998
Náluk a pázsittal sem kell csinálni semmit, csak nyírják és locsolják...már 400 éve.  
Re: ave (61997)
válasz erre előzmények 2010.04.23. 15:32:16 (61714
Részvét. Ha esetleg úgy érzed, hogy szeretnél egy igazi autót, csak szólj.   Mosolyog  
Re: Fapuma8 (61709)
válasz erre előzmények 2010.04.22. 21:35:16 (61696
Chevy-kben is. Mosolyog    De ott a karter is sokkal előnyösebben van kialakítva (a hátulján van egy akna, amiből csővel felszívja)   ...de ettől persze az olajpumpa még ugyanúgy szétmehet, ha olyan kedve van...kivéve, ha azért megy szét, mert időnként az ellibbenés miatt levegőt szív.  
Re: Turboá (61695)
válasz erre előzmények 2010.04.13. 14:47:17 (61463
Hol lehet idehaza metanolt venni ?  
Re: ave (61461)
válasz erre 2010.04.01. 17:07:06 (61201
Amúgy a Müller féle az nem igazán csőrös dragster...elölmotor-váltós szerkezet ez, a fazon neve altered. Már dolgozunk rajta, ledobtuk róla a funny car bódét, visszakapta az eredeti ruháját, ismét altered lesz, ahogy annak lenni illik. Mosolyog   ...és most majd talán egyszer normálisan is fog menni.  
válasz erre előzmények 2010.04.01. 16:58:52 (61199
Magyarul fosul mentek.   Mosolyog  
Re: ave (61196)
válasz erre előzmények 2010.04.01. 14:22:14 (61189
Valószínűleg tudnék...libamáj áron. Ismert embertől, ismert háttérrel, személyesen elmenve átbogarászva az egészet, konzultálva a fődarabok építőivel, a tunerükkel stb...és persze csak hiteles embertől fogadva el bármilyen info-t....mert röntgenszeme bizony senkinek sincsen.  
  Szerintem hozni üres, guruló bódét éri meg. Olcsón lehet venni őket és minimális a beszopás esélye. Persze, mire rajthoz lehet vele állni, az is libamáj árban lesz, de legalább rajthoz lehet vele állni.
  Viszont annak, hogy, hogy és mennyiért lehet venni fasza vagy éppen lepukkant szemétdomb drag autót  kintről, édeskevés köze van annak, hogy mit ér egy 10 másodperces ,  rendszámos utcai autó .  
Re: ave (61188)
válasz erre 2010.03.31. 18:11:37 (61157
LOL...most jön az, hogy a nethuszárok belinkelik a fél ebay-t. Hajrá fiúk, ne hagyjatok ki semmit.   Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2010.03.31. 14:52:06 (61141
Hát, libamájat venni májkonzerv áron...nos, ez mindenki álma.  Ismétlem, hajrá. Mosolyog  
Re: tRebroN (61139)
válasz erre előzmények 2010.03.31. 14:09:44 (61138
Akkor viszont nem lehet hasonlítani egy olyannak a vételárát egy olyan autóéhoz, amelyikhez ott van a 10.48-as timeslip. Nem ugyanaz a liga. Ez kb. olyan, mintha a hülyegyerek látja a bótban a libamáj árát. és elkezd köpködni, hogy hádemér, a globuskonzervmájkrém sokkal ócsóbb, mi a faxt akarnak ezek ?  Ha neked konzervmájkrém kell, fasza, de ne hasonlítsad a libamájhoz.  
Re: tRebroN (61137)

összesen 450 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!