NE! Basszus! A régi szép idők. Jerry és Gabi. No meg a két Musztáng.
Asszem pont előtte kentem fel a szalagkorlátra a seggét amit 6 órával előtte fényeztek telibe.
Akkor jó. Ne is legyen, mert Sanyival szépen egymás nyakában loholtok. Izgalmas minden futamotok! Nyerek a lottón és megyek utánatok valami benyás Ibizkusszal. Sereghajtó is kell.
Ha nem rossz szájízzel mondod, akkor jó dolog. A csúcson kell abbahagyni, ahogy a Pájer Gabi csinálta. 2009 első versenyén nyert, majd ki se jött többet.
Valaki a múltkor low 12-es spanyol tdi ibizákkal ijesztgetett. Rákerestem, de lehet, hogy béna vagyok, csak ezt a benyásat találtam. Nem mondom, tetszetős.
Nyommer márkaszerviz elsőre közölte, hogy nincs ap fék cuprán. Mondom, most tényleg nincs, de mégis. Aztán, hogy komplett nyereg pár rendelhető, légtelenítő csavar nem. Tisztára bolond aki nem normális! Na, erőt veszek magamon és megyek ki a műhelybe.
Készült több is, de csak képeket adnak ki belőlük, asszem alkalmanként hármat.
Ja, és ha feltűnően hasonlítana rám a sofőr, az csak a véletlen műve. Úgyis letagadom.
Én is hiába kerestem az enyémekről a vidiket, sajna senki nem forgatott akkor, pedig Jugóval nagy csata volt az első kétszázon.
Bovden szakadás. Nagy dolog. A tiéd, ha jól sejtem két éve ugyan úgy fut. Ja és gondolom évi 40-50ekm-et.
Nem volt Ibiza-Fabia-Polo-A2 összkerekes verzió, kivéve a Fabia rally változatát.
Ez a sárga egy Cupra, ez 160 ló volt eredetileg. Az enyém egy Sport, az FR elődje, az 130 volt. A turbina kivételével megegyezik a két motor.
Haluci volt.