timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 450 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.03.31. 12:49:23 (61135
akor=akkor   Mosolyog  
Re: tommyt (61134)
válasz erre előzmények 2010.03.31. 12:48:23 (61134
Hát, akor hozzál. Hajrá. Mosolyog  
Re: tRebroN (61133)
válasz erre előzmények 2010.03.31. 11:34:18 (61131
Ezért van az, hogy hamarosan elérünk oda, hogy keresztúthoz érkezik a drag idehaza. Onnan vagy elkezd fejlődni, vagy stagnál és/vagy lassan leépül. Az Audis példát nézve tisztán látszik a helyzet: sok munkával és ráfordítással elértek egy nagyon jó kis szintet, amit szintén sok munkával és ráfordítással tartani is tudnak/tudtak. A pénz/idő saját zsebből jött, a hobbi és a verseny szeretetéből. Innen most tovább kellene lépni, de hová ?  Ha az emberek hüledeznek az eddigi költségeken, akkor egyenesen padlót fognak, ha meghallják mibe kerül innen továbblépni. Eddig tartott az olcsó versenyzés, amíg viszonylag kevesebb pénzből és sok munkával lehetett működtetni a dolgokat. Innentől a formula átvált horror pénzre és horror munkaórára. Ezt pedig tizenkétszer meggondolja mindenki, hogy bevállalja-e...mert ugye ezért pénzt nem fog kapni senkitől. Ha esetleg nyer a versenyen, kap valami aprópénzt és egy serleget  (amit nem becsülünk le, mert a semminél ez is jobb)...de serlegből nem tud alkatrészt venni, amit ijesztő sebességgel kajál egy komoly versenyautó. Pénz pedig nincs annyi ebben a sportban, hogy  egy komoly autókból álló mezőnyt fenn tudjon tartani külső forrásból, mert az már egyszerűen nem megy. Szegények vagyunk ehhez. Az USA vasakkal mi is nemsokára el fogunk érni ehhez a válaszúthoz, amíg az olcsó cucc elvisz bennünket. Akkor mi lesz ? Onnantól az autóba invesztálandó összeg kb. fél másodpercenként duplázódik. Lehet, hogy megpróbálkozunk a fejlesztéssel, de ahogy gyorsul az ember, úgy egyre veszélyesebb csúcsra járatni a technikát...és mi van, ha egy horror drága speckó blokkot durrantunk el egy akármilyen pici malőr miatt ?  Egy jól ellátott profi csapatnál nincs semmi, leemelik a polcról az egyik tartalék motort és go. Nekünk vége a szezonnak és vagy lesz pénz másikra, vagy nem.  Na, ez a gond manapság errefelé. Szponzor nincs, ha van is, az filléreket tesz a dologba. A szponzor álláspontja (már amelyik nem pénzt akar mosatni az emberrel, ugye), hogy először legyen komoly a sport, aztán majd beszállnak. Ez érthető, de sajnos nincs meg a rendszerben az a pénz, amiből komollyá fejlődhetne a sport. Amíg pedig az nincs, addig a KIRÁLY féle alakok alapján ítélnek meg bennünket, és röhögnek ki bennünket. Kis ország, kis foci. Egyelőre. Pici lépésenként azért fejlődünk, de pl. mi most szállunk be, az Audisok most szállnak ki...nincs az, hogy kiépül egy komoly mezőny, ahol autók tucatjai vannak 1-2 tizeden belül, és kemény csatákat láthat a közönség. Persze, 1-2 ilyen most is van, de nem ez a jellemző. Végig ilyennek kellene lennie, hogy a manus hugyozni se merjen elmenni a kordon mellől, mert fél, hogy lemarad valamiről. Na, befejezem, mert lehetne ezt ragozni napokig.
  Bocsi a hosszú hablatyért. Mosolyog  
Re: ave (61129)
válasz erre előzmények 2010.03.31. 10:49:03 (61128
Igaza van Turboának. Nincsenek csodák. Aki azt hiszi, hogy hűbaz, veszek valami készre csinált csodát occsóért, mer odaírták, hogy x-ezer lóerő meg minden, oszt csak bele köll űni és már szórjuk is a 7-es időket ( a köményebbek  6-okat Széles vigyor ) az  nagy százalékban önmagát szopatja, és qrva nagy csalódás fogja érni. Sokan hoztak már így autót....azóta is tömegével nyerik a versenyeket és döntögetik a rekordokat, ugye ? Mit gondolsz, miért ?  
Re: tRebroN (61114)
válasz erre előzmények 2010.03.31. 10:39:06 (61124
A 10.48-as timeslip kerül ennyibe. Rendszám+Timeslip=nem occsó. Akármiből építed...de erről csak annak lehet fogalma, akinek van ilyen timeslipje. A többiek meg hüledeznek.  
Re: ave (61100)
válasz erre előzmények 2010.03.15. 12:15:05 (60774
A bajnoki cím komoly dolog, és max riszpekt azoknak, akik elérték és elérik azt, de nem mi leszünk azok.   Mosolyog  
Re: ave (60770)
válasz erre előzmények 2010.03.15. 11:07:51 (60768
Csak a TTech nevében tudok beszélni, a többiek mind egyénileg döntik el, mikor mennek versenyezni és mikor nem. Eddig is így volt. Slowlow a Caprice-al csak 1-2 alkalommal lesz kint, visszahangoljuk az autót napi utcai használatra. Elérte a határát, 9 közepénél jobbat úgysem fog tudni vele menni, a további fejlesztésnek pedig nincs értelme, mert akkor utcára végképp nem lesz jó, versenyautónak meg akkor is túl nagy és túl kocka és túl nehéz lesz, tehát komoly autók között már nem lesz esélye. Akkor inkább ezt meghagyja utcára, aztán majd egyszer csinál valami rendes versenyautót. Slowlow döntése, de nehéz vitatkozni vele. A többiek azért majd jövögetnek, de azok sem komoly versenyautók, a nagyok dolgába nem fognak beleszólni. Novának a technikai hátteret biztosítjuk minden versenyre, ahová el kíván menni, de Peti dönti el egyedül, hogy melyek lesznek azok, nekünk abba beleszólásunk nincs, ahogy eddig sem volt.  Saját autónk 1 biztosan lesz, több, mint 10 év nyugdíj után visszajön a fekete Trans Am. Reméljük, hogy jókat fog menni, aztán majd kiderül...viszont minden versenyen akkor sem lesz ott, egyszerűen nem győzzük idővel. Mi a munkánkból élünk, ha állandóan versenyezgetünk a saját verdával, elmegy vele egy csomó idő és pénz a semmiért, azt nem lehet ilyen mennyiségben saját zsebből finanszírozni. Ahogy az időnk és költségvetésünk engedi, hozzuk, de biztosan nem megyünk végig. Az a terv, hogy 1 tizeden belül lesznek a Novával, így majd tudnak jókat meccselni egymás ellen. Legfeljebb, ha nem elég gyors, akkor hozzálassítjuk a Novát. Mosolyog  
Re: bulijoe (60762)
válasz erre előzmények 2010.03.14. 22:25:15 (60761
Hát, nyomulnak...vagy legalábbis pénzt azt költenek, épülnek is dolgok, majd kiderül, mire lesz elég, meg, hogy hová hozzák el őket. Sok autójuk van készülőben, de olyan még nem volt, hogy minden készülőben levő autó rajthoz is állt volna az adott évben, hol ez, hol az jött közbe. Most is biztosan lesznek bakik, de jó páran biztosan rajtképesek lesznek.  
Re: Fapuma8 (60756)
válasz erre előzmények 2010.03.14. 14:57:25 (60753
Szóval itt:

http://pf501.com/bigdogs/ 
Re: tommyt (60752)
válasz erre 2010.03.14. 14:57:06 (60752
Amúgy itt a többi német...látszik, hogy mindent beleadnak, ha ezeknek a fele bejön nekik, akkor garantáltan mi leszünk a sereghajtók.
Ez a BigDogs érdekes project, remélem sikerül Paul-nak összehozni...akkor ezek az autók jönni fognak Lacházára, Fertőszentmikire pedig biztosan, mert nekik az van közel.  A tervek szerint a V8 kupára ott lesz mindenki....mármint akinek rajtképes lesz az autója...mert most per pillanat egyik autó sem mozgóképes, bár nincs sok híja egyiknek sem.  
válasz erre előzmények 2010.03.14. 14:29:54 (60750
Csak tipp. 
Re: ave (60749)
válasz erre előzmények 2010.03.14. 14:16:53 (60748
Ha saccolnom kellene, 9 alja lenne a tippem...bár aztán sosem lehet tudni. 
Re: ave (60747)
válasz erre 2010.03.14. 13:46:16 (60745
Biztos vagyok benne, hogy lesz valami burkolat a padlóra....legalább valami gyorsrögzítős alulemez.
Hogy versenyképes lesz-e, az majd kiderül...én személy szerint eléggé meglepődnék, ha labdába tudna rúgni egy ilyen kicsi nitrós motorral. Feltöltővel persze más lenne a helyzet. Tény, hogy kicsi és nagyon könnyű, jó súlyelosztással, de szerintem a második 200 méteren simán elmennek majd mellette az erősebb gépek....vagy pedig annyi nitrót kell nyomnia, hogy attól megy szét a motorja hamar...aztán persze majd meglátjuk. Mindenesetre a friccek nagyon fogadkoznak az idén...építkeztek mint állat meg jól be is vásároltak a nagy vízen túlról, úgyhogy érdekes lesz. Majdnem mindegyik autójuk komolyabb papíron, mint a miénkek...de ha a jóisten úgy akarja, a kapanyél is elsül,ugye.   Mosolyog  
válasz erre előzmények 2010.02.22. 15:52:49 (60333
Ez félig-meddig show car is lenni akar, úgyhogy a látványra is mentünk. Mosolyog  
Re: Turboá (60332)
válasz erre 2010.02.21. 14:40:17 (60306
Szerintem is. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2009.12.07. 12:18:08 (59096
Lehet...de tegyük fel, hogy pl. Te nagyon teli vagy zsetonnal, és veszel egy 3 literes gyárilag turbós autót, és arra még költesz, nagyobb turbó stb....miért ne mehetne Gipsz Jakab ellened az ugyanakkora lökettérfogatú házilag turbósított BMW-vel, vagy akármivel ?  Ezzel csak a faragó, kísérletező, építő embereket bünteti a szabály, akik pedig a derékhadát adják, vagy adhatnák a sportnak. Nem biztos, hogy a példám a legjobb, de biztosan értitek mire gondolok.  
Re: NISSAN (59093)
válasz erre előzmények 2009.12.07. 10:40:39 (59091
Még egy dolog.....aki úgy gondolja, hogy nem elég gyors az autója a heads up géposztályokhoz, azoknak lehetne csinálni (akár próbajelleggel először) pár bracket kategóriát. Szerintem még pár év kell, mire olyan gyors lesz a mezőny, hogy sokan kiszoruljanak a street heads up-ból, de el fog jönni az a nap is.....legtöbb országban ezt így oldják meg.  
Re: tommyt (59090)
válasz erre előzmények 2009.12.07. 10:35:51 (59090
Jól eldumálok magammal, de még egy dolog, amit nem értek...ugyan miért kellene engedni a versenybenzint street-ben. Street autó, menjen utcai üzemanyaggal. Tudom, ellenőrizni macera lehet, de akkor is. Mosolyog  
Re: tommyt (59089)
válasz erre előzmények 2009.12.07. 10:32:25 (59089
Tehát a vége az lenne, hogy az utólagosan feltöltött, vagy térfogatnövelt (mindezt a gyári blokk megtartása mellett, persze) autó mehetne a  lökettérfogat szerinti gyári feltöltött autókkal egy kat-ba.  Működne ez gond nélkül.  
Re: tommyt (59088)
válasz erre előzmények 2009.12.07. 10:29:10 (59088
Nem értem. A feltöltés mindig kategóriát emel, tehát ez nem lehet akadály. A szabályokat kell ennek megfelelően kialakítani...sőt, ez még demokratikusabb is, mert a jelenlegi felálásban , akinek több a pénze, az le fogja tudni papírozni, amilye van, és ugyanúgy fog street-be menni.  A másik, hogy miért ez  nagy tiltakozás a nitro ellen ? Utcaibb, egyszerűbben és olcsóbban beépíthető cucc, mint pl. egy turbo....és közel sem hoz annyit teljesítményben sem, sokan használják full utcai autókon, és mégis mereven elutasítják. Nem értem ezt sem. A széria autó úgysem rúg labdába már most sem...így legalább a street versenyzők is kapnának egy kis lehetőséget fejleszteni...fejlődne a sport, és engem ez érdekel, nem az, hogy Joe Blow a neonos 15 másodperces Golfjával dobogóesélyes legyen, mert akkor még 20 év múlva sem fog Joe Blow fejleszteni semmit, mert ugye minek.  
Re: Master3v (59087)
válasz erre előzmények 2009.12.07. 10:14:01 (59086
Simán engedélyezném a feltöltést, strokert, nitro-t...azzal a kikötéssel, hogy csak 1-et szabad ezek közül street-ben használni...a többi limit (könnyítés, beltér, teljes kipufogórendszer, gumilimit) úgyis eléggé megfogja majd az autókat. Akik nem férnek be a street-be, azok úgysem fognak profiban elindulni, inkább nem jönnek, szvsz. Hadd jöjjenek és tudjanak jókat versenyezni az utcai verdáikkal. Üzletileg is ez lenne az okos megoldás, szerintem.  
Re: Pelyvi (59082)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 22:40:37 (58897
De, az, amit most tavasszal kitolunk, az feltöltős lesz, de csak lightosan, azzal az a cél, hogy menjen  8-at és közben nézzen ki jól, legyen reklámértéke...de nitroval is simán tudná ezt, csak jól néz ki egy csilli-villi kompresszor....hogy a jövő mit hoz, az majd kiderül. Jelenleg az is sok, ami van...és nem hiszem, hogy itt valaha is rendszeres lesz az egybefüggő ragadós pálya...addig meg nincs értelme komplikálni a dolgokat....de ha szükségessé válik, akkor habozás nélkül átnyergelünk feltöltőre (lehet ugye roots, csavar, vagy turbo).   
Re: szabyk RST (58894)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 22:13:31 (58891
Nem, nem öntött cuccokkal megy, de nem is versenycuccokkal. Ez egy utcai motor, tud 600Le-t szívóban,nitro nélkül, tud  900Le-t nitroval utcai benzinnel és 1100Le-t versenybenzinnel, mindezt 6800-as fordulaton, szívóban ( ne feledjük, a nitrós motor is egy szívómotor, tehát ha a motor nem szívja be a nitrot, akkor az nem megy be)...és tudja mindezt éveken keresztül, még szelephézagot sem kell nézni, mert hidraulikus a vezérlés. Természetesen nem stock...kivéve a blokkot és a hengerfejeket.  Ugyanez a motor, ha versenyzésre készült volna, akkor  tudna kb. 850Le-t szívóban, és kb. 1300le-t nitroval...ha totál ki lenne hegyezve, akkor 1500-at. Ha tennénk rá más hengerfejeket stb. akkor tudna 1200Le körül nitro nélkül, de akkor nem mehetne rá egy gramm nitro sem. (lásd Pro Stock) Mindezt feltöltés nélkül, mert ugyan a nitro növeli a teljesítményt, de a motor ugyanúgy szívómotor, tehát meg sem közelíti egy feltöltött motor  teljesítményét....viszont nekünk így is bőven elég, ezt sem tudjuk lerakni a hazai pályákon, még Lacházán se nagyon. Addig amíg ez így elég, addig nem is kell erősebb motor....és a méretből adódóan ezek bírják a strapát és viszonylag olcsó alkatrészekből megépíthetők....és a fődarabok is tömeggyártott gyári öntvények, tehát ha eldurran a cucc, akkor viszonylag olcsón pótolható. Pl. a Novával is az a cél, hogy addig megyünk a gyári fődarabokkal, amíg el nem érjük ezek határait. Ott a vízválasztó az olcsó versenyzés és a drága versenyzés közt. Ha onnan is tovább akar lépni az ember, akkor kezdődik a pénzköltés...ezt időben a 8 aljára saccolom.
 
Re: szabyk RST (58879)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 13:14:50 (58854
Jobban tetszik a fekete, mert az még autóból készült, és úgy kell beleülni, mint egy autóba. 
Re: Attila S2 (58849)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 13:09:30 (58852
Vagy ha majd elmegy egyszer ő is Tökölre.   Széles vigyor  
Re: Attila S2 (58850)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 13:00:50 (58846
Van egy back half, amivel TCsabi fog menni 8-at 2010-ben...az a gyári alvázat használja elöl, és back half hátul...az viszont nem teljesen versenyautó, hanem afféle pro street, utcára is ki lehetne vinni, ha nem lőne tarkón érte a rendőr. 
Re: ave (58842)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 12:57:33 (58845
A fehér az csőrös kategória. A fekete az doorslammer, tehát Nova kat.  
Re: Attila S2 (58843)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 12:51:46 (58844
A fekete egy szabványos, homológ  pro mod autó, 6-ra hitelesítve.   
Re: ave (58842)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 12:48:02 (58841
Nem igazán hoz lázba, hogy ki ismeri el és ki nem.  
Re: Attila S2 (58837)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 12:42:19 (58839
Mi 10 évig itt sem voltunk (vagyis kb. 8). Nem versenyeztünk. Amíg versenyeztünk, addig asszem nem volt okunk szégyenkezni, de hát tudom, aki nem volt ott minden versenyen, az ne pofázzon. Most megint vagyunk. A többit majd meglátjuk.  
Re: Attila S2 (58836)
válasz erre 2009.12.05. 12:39:37 (58838
2 szabad autónk van, még nem döntöttem el, melyikbe pakolom a technikát:


  Vagy ez:



A motor pedig ez:



  BBC, 10liter, 1000Le szívóban+800Le nitro. Ebben nincs gyári cucc. Alapszintű versenycucc, de ez már versenycucc...persze még rengeteg munka van vele, de lassan készülget, már az év elején elkezdtem csinálni. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2009.12.05. 11:57:36 (58834
Hát, 6 biztosan nem lesz, de a 7 közepe autón már dolgozunk. Autó már megvan, motor félig kész, csak kevés idő jut rá...meg sok pénz kell még, ez már nem a gyári fődarabokból építkezik. Ausztriában is épül pár eléggé igéretes autó, velük akarok majd versenyezni.   2011 a céldátum, de egyelőre erről nem nagyon beszélünk,  majd ha kész az autó.  
Re: szabyk RST (58822)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 11:00:27 (58831
Érdekes, ez anno nem csípte senki szemét, meg nem volt herótozás, meg fika. De tudod mit, hajrá.

"Ez a Nova már tényleg több mint vicc. 10-est fut stabilan és így is széthullik. Mellesleg full célgép....
Komolyan sajnálom már ezt a sok kudarcot az amcsisoknál!"  (Schuszi szájából, amikor még nem TTech volt a Nova)

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=180&na_step=30&t=9103371&na_order=
 
Re: Attila S2 (58820)
válasz erre előzmények 2009.12.04. 21:17:52 (58810
Nem vitázok, elismerem, igazatok van. Viszont  jövőre is lesz szezon, lehet jönni és megmutatni a köcsög TTech-nek, hogy ki az úr.   Mosolyog  
Re: Attila S2 (58807)
válasz erre előzmények 2009.12.03. 21:50:37 (58763
Igazad van, elnézést kérek, hogy véleményt nyilvánítottam, többet nem fordul elő. 
Re: Audi quattro (58723)
válasz erre előzmények 2009.12.03. 21:46:59 (58762
Okés, akkor nem tettünk hozzá semmit. Tévedtem, bocsesz, emberből vagyok. 
Re: ssmotors (58749)
válasz erre előzmények 2009.12.02. 23:35:33 (58714
Az Audihoz nem értünk. Az amcsi V8-hoz viszont konyítunk valamit. Hogy a TTech mekkora szuper, vagy éppen mekkora  egy szar, az nem itt dől el,nem is a dyno-n, hanem a pályán.  A  9.0...nos, ennyire futotta az idén, mi ezt kiindulópontnak tekintjük, nem a végállomásnak. Nem volt nagy kunszt. A Novának a meglevő technikával és költségvetéssel a 8 alja a kunszt. Azért már meg kell dolgoznunk nekünk és a pilótának is majd...de meg lehet csinálni, mert igazából most lesz majd rendes lóerő a Novában.  
Nem nagyon kell tőlünk nagy fórumozásra számítani ebben a témában,csak ritkán rontom majd itt a levegőt, inkább majd érvelünk továbbra is a pályán....és igen, lesz saját TTech 8-as autó 2010-ben.  
  
 
Re: Audi quattro (58709)
válasz erre előzmények 2009.12.02. 21:42:54 (58690
Ezt írtam anno:
"Szerintem a technikai részletek nem tartoznak a nyilvánosságra....de a lényeg, hogy ez az autó nagyrész tömeggyártott széria autókban 30-40 éve megvársárolható fődarabokból építkezik. (motoblokk, hengerfejek, főtengely, váltó, hátsó híd stb. ) sok munkával és hozzáértéssel vbersenyzésre alkalmassá téve. ...a dragtechnika ma már kb. ehhez képest NASA, csak sajnos az ára is.   Aki ért hozzá, azt pontosan tudja ezt, aki meg nem, az így járt. "

  Csak a miheztartás végett.  
Re: Attila S2 (58678)
válasz erre előzmények 2009.12.02. 21:30:11 (58685
...és pontosan akkora lesz, mint eddig : 468ci és megint gyári öntöttvas blokk, gyári öntöttvas hengerfejek és gyári főtengely lesz a felhozatal...de a többiben szabad kezet kaptunk, úgyhogy nyugodt lehet mindenki, ki fog derülni, hogy tényleg tudunk-e valamit vagy megint büdös lesz és csak a pofánk jár. Mosolyog  
Re: tommyt (58684)
válasz erre előzmények 2009.12.02. 21:21:49 (58684
Gyári blokk,hengerfejek ... a 60-as évek beli öntöttvas cuccok. A főtengely szintén a 60-as években készült gyári darab.
Nem a TTech alakította át, mi már így kaptuk...a motorban sem cseréltünk ki semmit a csapágyakon kívül.  Simán ráolvasással és kézrátevéssel dolgozunk mi itten. Mosolyog   TTech motorja majd most lesz a Novának.  
Re: Attila S2 (58678)
válasz erre előzmények 2009.12.02. 21:16:59 (58681
Manapság, ami nem Kínában készül, az biztosan hamisítvány. Mosolyog  
Re: Audi quattro (58680)
válasz erre előzmények 2009.12.02. 21:01:33 (58677
Ti is JE dugókat, ARP csavarokat és Eagle/Scat hajtókarokat használtok, úgy mint mi is...Garrett turbók stb...igazából gyakorlatilag már így is amerikai motorokkal mentetek. Mosolyog   ...persze tudom, hogy nem csak a motorból áll egy autó.    Schuszi írta már több helyen is, hogy ma a drag a pénzről szól...erre írtam én, amit írtam, lásd ismét, hogy:
"Ha azt hiszed, hogy ez csupán pénzből lehetséges, akkor nem nagyon vagy képben."
Pénz nélkül persze nem megy...ezen szinten meg pláne nem...pedig mi is fillérekből dolgozunk a nagyokhoz képest.  
Re: Attila S2 (58673)
válasz erre előzmények 2009.12.02. 17:25:55 (58661
A drag, mint az összes többi technikai sport, a tudásról szólt eddig is és ezután is.  A szerelők tudásáról és a pilóták tudásáról. Ez ma jobban érvényes, mint bármikor...kinyílt a világ, alkatrészt venni mindenki tud, és ez mégis kevés. Kaldy sem költött többet az autójára, mint az előző években, amikor szarul ment és mindenki őt fikázta, veletek az élen. Mi változott ? Az autó mögé került a tudás, ami eddig nem volt ott, és láss csodát, jönnek az idők. Hogy eddig miért nem úgy volt ? Mert eddig nem a TubolyTech  istállójából versenyzett a Nova. Az autóban eddig is benne volt ez, csak ki kellett hozni belőle. Egyszerű dolog ám ez.  A jövőben pedig még inkább így lesz, és még több tudás kell majd ahhoz, hogy az élen maradjunk és még több tudás kell majd, hogy a többiek tartani tudják a lépést, amikor a szezon közepén a 8 közepét/alját szórják az autóink. Ha azt hiszed, hogy ez csupán pénzből lehetséges, akkor nem nagyon vagy képben.
 
Re: Audi quattro (58633)
válasz erre előzmények 2009.11.29. 11:48:01 (58531
...bár mégsem..vannak ott más videók róla, ahol már hosszabbnak tűnik a pálya és a célvonali is 130mph, ami azért 1/4. Mosolyog  
Re: tommyt (58530)
válasz erre előzmények 2009.11.29. 11:35:23 (58530
Szerintem ez 1/8. 
Re: Bkori (58529)
válasz erre 2009.11.20. 21:36:14 (58180
Szép teljesítmények, gratula a tulajoknak és az építőknek ! 
válasz erre előzmények 2009.11.09. 21:01:32 (57505
A compressor map nem lónál ér véget, hanem lbs/min-nél...amiből az következik, hogy ha nem ideálisan van méretezve a lapát a motorhoz ( a forró oldalról nem is beszélve) akkor egy nagy motoron nagyon hamar elfogy a lapát és jóval kevesebb  lesz a lóerő, mint egy olyan motoron, amihez ideális a lapát levegőszállítása, tehát benne vagy abban a 75% százalék körüli jó kis szigetben. 
Re: radics1 (57500)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 20:47:50 (57493
Mindegy hát...ami nem mindegy, az hogy mi van a timeslipen. Mosolyog  
Re: Fapuma8 (57491)
válasz erre előzmények 2009.10.03. 22:36:22 (55162
Amúgy vannak anyagok amelyek simán eltüntetik a ragacsot az aszfaltról, szóval ez nem lehet gond.    A kérdés mindig az, hogy lehet-e ezeket e rendezvényeket rentábilisan lebonyolítani valamilyen rendszerességgel. Ha erre a válasz igen, a többit már megoldják.  
Re: tommyt (55161)
válasz erre előzmények 2009.10.03. 22:31:00 (55161
Az NHRA-ban a 600m körüli shut down hossz elég gyakori...de az is igaz, hogy nem mindenhol mennek TF autók...az FIA szabványt meg nem ismerem. Remélhetőleg az építők igen. Ezért mondom, hogy majd meglátjuk.  
Re: bajzathg (55158)

összesen 450 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!