ez a gyorsulas hogy kulon sport legyen...pf... erdekes. ha en kitalalom hogy forditva veszem fel a cipoimet es ugy futok hatrafele, akkor az mar nem atletika, hanem onallo sport?
aham kaphat egyenlo mercet, de ahoz az mgysznek valamit le is kellene tenni az asztalra. nehogymar egy szinten emlegesd a lehuzos bandat az mnaszel....
sztemmeg hagyni kell az mnasz es mamsz jogaszaira, mert ok benne vannak ebben a temaban. ha ok nem tudnak majd mit kezdeni az mgyszel akkor jo helyen van, csak mi vagyunk a hulyek.
ezt ugye nem gondolod komolyan!! egy dragsteren mikor latsz ilyet? ne akarjunk mar mindent magyarra formalni. Sokkal esszerubb az hogy esoben egyszeruen nicns verseny, vagy csak jetskyvel!
nem tudom hogy milyen volt akkor az a technika... esetleg valaki mas eredmenyen meg lehetne nezni? sajna nem tudom hogy ki az aki nem valtoztatott a telen a technikan...
sztem teljesen jol volt merve, vagy csak nekem nem? egybkent van magyarazat ra, de az technikailag akkora blama, hogy mar eges. siman lehettem volna jobb egesz evben, csak beneztem 1 dolgot csunyan...
en csak azt nem ertem hogy az MGYSZ hogy engedhette az eson valo versenyzest... vagy az MGYSZben nincsenek annyira kvalifikalt emberek hogy egy ilyen helyzetet veszelyesnek mondjanak ki? nem arrol kellene szolnia az MGYSZnek hogy ilyen ne legyen? vagy csak en olvasom ezt rosszul a honlapjukon?
azert lett 2,1es a 60 labom mert meggurult az auto. Ha megnezed akkor aznap mentem 1,9es 60labat is. Ugyanakkor es ugyanott mint CCH! akkor neki sem jott ossze a 0,9G????
Ha kivancsi vagy akkor megvalaszolom hogy miert ilyen szar a teljesitemeny gorbem! De akkor ezen Te gondolkozz el egy picit hogy i svan az hogy mikor 13,3rol 12,7re javitottam akkor 6 tizedet hoztam 0-200 kozott es 200-400kozott kopp ugyanazt az idot produkaltam.
mivel dizelhez nincs irhato elektronika azaz van 1 de az crhez, ez pedig pume duse. Igy van egy hatar ami a maximum amit be tud fecskendezni. Ha ettol tobbet fujna, akkor olyan hosszan fujna az uzemanyagot hogy az elhuzodo eges lenne, es akkor megintcsak kormolna. (lasd az en esetem) Ha befecskendezes kozben megkezdodik az eges, es csak fujod meg ra az uzemanyagot, akkor abbol mar csak fekete fust lesz, max meg 10% erot fog adni.
egyebkent szlovakban sem fustolt. mivel fix az uzemanyag amit befecskendezni tud, igy ha nem nitrozik o is feketen fustol. a technikai topicban linkeltem tegnap egy filmet ha megnezed akkor a "legfelesleg" resznel figyelj es megerted.
egyszer jott ithon ossze 1 8,0... egyaltalan nem erzem jonak a tavaji ibizaval szemben, mert 1,9es 60labbal azzal is 8,0at mentem. ehez kepest 1 tizedet javult azt is a tav masodik feleben, tehat tuti erosebb. Sajna mikor 400meteren mentem akkor nem volt toltonyomas, azaz eleg athok jelleggel hol volt hol nem
Az hogy neki miert nem jon ossze, azt inkabb tapoasztalatbol mondom. Mivel egy vnt turbot hasznal es gyari valtot, igy minel magasabb fokozatban van annal kissebb a fordulatszamtartomanya amit hasznalhat. (nem ejt olyan mejre vissza) a vnt turbo meg azert lenyeges mert azzal van egy korai nyomatekcsucs, aztan meg olyan hirtelen eso nyomatekgorbe, mint amilyen hirtelen novo volt. Azert mert a kipufogo gaz nem fer ki a lamellak kozott es csak torlodik. En ezert hagytam el, tavaj sikeres is voltam vele. Idenre nem tudtam megoldani az als problemat, igy a qval megdobbentoen szar rajtokat produkaltam. pl dontoben igy lettem 3. es nem masodik...
Nekem eddig az audival csak 1 400m versenyem volt, de akkor elegge kuzdtem azzal hogy legyen nyomas Aztan szlovakban 200mes versenyen 7,7et mentem az itthoni 8,3al szemben. De nem nagyon tudtam mit kezdeni az idovel, mert "erdekes" volt a meres. Ha ave futamtervezojevel megteverztem azt a futamot akkor 11,7-11,8 korul mehettem volna 400on. Igy a lupo 12.0as ideje teljesen realis a vegen csak meg leszek elegedve az audi 3 futamos karrierjevel
Az egy fekete lupo volt? egy szlovak sraccal, akinek nagyon vekony kasztralt hangja volt? mert ha igen akkor szlovakban azt verem nagyon csunyan, audim egyetlen ertelmes versenye alatt
egy 1,6td 64/70ps 1 baros nyomasnal forralja a vizet ha 200meternel tobbet kell mennie. az 1,6td inkabb tavolsaglekuzdo eszkoz. hidd el! en ilyet hasznalok nap mint nap, akarmit csinalok vele egy rakas sz@r marad de leglabb nem kell sajnalni
en meg mindig nem ertem a problemat. miert felnek egy 1,6turbodizeltol a hondak? a dizel mezonyben 1,6os vw(bocs de csak ezt a markat erzem potensnek) sohasem versnyzett ugy hoyg benne legyen az elso 8ba. orult ha 20 secen belul ment...
"Viszont az ev magyar vonatkozasu drag Esemenye CCH KoE gyozelme volt, es hogy ez megtortenhetett, abban azert nem keves szerepe volt, mind GaG-nak, mind annak, hogy a lengyelek mar jartak Magyarorszagon."
itt ket dolgot allitasz es egyik sem stimmel szerintem!
1,
Szerintem cch autoinak koltsegvetese mellet egy ilyen lengyel ut koltsege eltorpul. De ha ebben tevednek sztem lettunk volna parak akik kimentunk volna, ezzel is csokkentve a koltsegeket! Barki nevezhetett a KoE-ra, nem kellett hozza az mgysz. lol
2,
mirol beszelsz??? a lengyeleknek mi szerepuk volt abban hogy cch nyert? a kolcsongumira gondolsz? az nem lengyelseg kerdes hanem kollegalitas/sporttarsi osszetartas -hallkan megjegyzem ami bennunk nicns meg-
Akarki akarhogy szeretheti gilit a tenyeken nem valtoztat. nem fizetett ki versenyzoket, a szabalyokat eleg rugalmasan kezeli pl turbonitro swift, kulfoldiek segget nyalja, es ezzel epiti a magyar dragot??? kell hogy soroljam esetleg soruljuk a kedves huzasait? ezeket nehez lenne letagadni!
sajnalom, en gilitol jot nem kaptam. most azt latom hogy regi hringes modszerekkel magan kivul mindenkit megporbal betiltani. szamomra nem o testesiti meg a gerincoszlopot! ha az o versenysorozata marad csak nomeg a hring, akkor olyan hogy magyar drag soha tobbe nem fog letezni!