Lemérted a kocsiját, vagy ott voltál amikor mérték? Ha nem addig ez találgatás.
Végignéztem a 2009-es időit, volt ott már év közben is 12 közepe , alja idő.
Tapadás.
Ha ennyire zavar még mindig benneteket, akkor dobjátok össze a lóvét és óvjátok meg arra amiben biztosan vét a szabály ellen, azt ennyi. De hogy itt szarozzátok, ócskavasazzátok a kocsiját az több mint érdekes.
"8. Óvás:
- Óvást nyújthat be bármely versenyző a versenyen jelen lévő versenyigazgatónál melyet a hivatalos eredmény kifüggesztését követően legkésőbb 30 percig tehet meg.
- Az óvási szándékot azonnal jelezni kell a versenyfutamok közben, hogy a versenybíróság az óvott fél autóját zárt parkolóba helyezhesse, azonnal, a lefutott futam után. Az óvás díja 50.000 forint + műszaki óvás esetén 100.000 Ft bontási kaució, amely jogtalan óvás esetén az óvótt felet illeti. Az óvott fél kötelező gépátvizsgáláson jelenik meg a futam után azonnal melynek helye a kijelölt zárt parkoló. Amennyiben a helyszínen nem elvégezhető vizsgálatra van szükség, az óvást elbíráló bizottság dönt a technikai paraméterek hiteles mérésének menetéről.
- Amennyiben az óvónak bebizonyosodik az óvás tárgyát képező szabálytalanság megléte az óvó fél visszakapja az óvás díját és minden felmerült költség az óvott felet terheli. Sikeres óvás esetén a versenyző kizárásra kerül.
- Az óvás elbírálását egy háromtagú testület végzi, amelynek tagjai: 1 fő versenyvezetés részéről, 1 fő technikai személyzet, 1 fő a rendező képviselőjeként.
- MINDEN ÓVÁS CSAK EGY ADOTT KIFOGÁST TARTALMAZHAT.
- Adminisztratív, illetve szabad szemmel észrevehető, a gép bontása nélkül értékelhető óvások esetében nincs óvási díj és kaució.
- Időmérés és ténybírói jelentés ellen óvás nincs."
Pedig néha szokott ott menni, lévén papíros, vizsgás, minden száma stimmel és gyárilag!!!
Persze vizsgán minden* gyári eleme visszakerült rá illetve bele. Van rendes 2 dobos 60-as teljes kipuffrendszer alatta, úgy nem hangos, az volt rajta uccsó verseny után egészen idén áprilisig.
*a 2 oldalsó gyári üvegét kivéve, lévén azok polikarbonátból vannak és gyári kéderrel vannak belerakva és mivel fóliázva vannak fel sem tűnik senkinek.
Egyedül a Co-val és az akkori hátsó betonkemény sárga Koni-val volt kisebb probléma a vizsgán.
Jah pályán végig, 90-100-al a tréler mögött komótosan.
"...volt óvás is, de én is eltudnám pakolni úgy, hogy nem találod meg. "
Nem is az én dolgom ezt megtalálni.
Megvannak erre is a szabályok. Ha a szabálynak megfelelően zajlott a vizsgálat, és nem találták meg, akkor szerintem fogadjuk el, hogy nem is volt.
Mondjuk valahol csak a motorba kell jutnia, és tudtommal nem lehet szimplán az üzemanyagba keverni.
Nitrós palackról meg ne is beszéljünk, hogy azt csak úgy el lehet rejteni.
múlt évi G2-es képlet jobb lenne:
11,9s = 1220kg* + 65kg + AWD
60kg előny a golfnál (ebből csak 10kg írható a könnyebb G2 javára, a többi a sofőr), de szerintem ammennyit ez hozna sebességben, közel annyit el is visz az AWD
*fogalmam sincs mi a súlya PdGabi kocsijának, annó mintha 13xx-et mondott volna rá, amit, mondjuk én is sokalltam akkor, de ilyen kategórikusan nem merném kijelenteni, nála mi mennyi kg, mert nem tudom.
Továbbra is adott számodra is ugyen ilyen, vagy még könnyebb konfig összehozása, ha mindenáron a mostani street kategóriában akarsz az élmezőnybe lenni, vagy akár a másik sorozat rendezvénye.
Mondjuk ott meg együtt mennénk, mivel túl gyors vagy a street A3-hoz.
ahogy a tréleren láttad
Egyenlőre pihen, aztán majd eldöntöm, hogy mi legyen vele.
Szerencsére havertól kaptunk kölcsönbe egy másikat, hogy a feleségem tudjon valamivel rohangálni.
Nem rázott a röhögés, míg lábon hazaértem Pécsről.
Most kunmadárra is lábon kell hogy menjek, hála annak, hogy csak a héten realizáltam hogy vasárnapról szombatra tették át a versenyt. Mondjuk csak ma dölt el, hogy mégis megyek le.
Legalább most viszek füldugót
Nem vagyok benne biztos, hogy 2009-ben tiltva volt-e streetben a methanol befecsi, de ha tudtátok, mégegyszer kérdem, miért nem óvtatok?
Neked miért nincs 277Le-d?
Mellesleg, amikkel itt vagdalózol az így utólag csak vádaskodásnak, meg rágalomnak jó. Amikor tehettél volna ellene valamit szabályosan (óvás), kussba maradtatok, most meg a semmiért nyígtok. Lépj túl rajta, vagy építsél gyorsabbat.
"Miért én (mi) menjünk profiban, ha nekünk street autónk van? Nem egy motor- és, hajtáslánc cserés harminc éves rozsdaboglya kotvadékunk, kibelezve, hamisítva."
Azért mert te másképp értelmezed a Street kategóriát, mint a SZABÁLY, attól még az az érvényes, és nem az ami az elmétekben él.
Ha meg valami nem stimmel mondjuk PdGabi vagy az Audival, akkor a szabálynak megfelelően óvni kell, nem itt a fórumon sírni, mert ez nem lobby amit ti itt csináltok. Nagyon nem.
Vicces, hogy a Passatnál, meg az A6-nál látjátok, hogy azzal nem nagyon érdemes versenyezni, de a saját kocsitokon képtelenek vagytok ugyanezt belátni, vagyis, hogy van potensebb alap is a tieteknél. Gondolom senki nem kényszerített benneteket, hogy márpedig Ibizával kell "királynak " lenni a dízel street kategóriában.
Én is szponzor nélkül nyomom, ráadásul nekem sosem volt. Gondolom vagyunk ezzel páran.
"Motorerő? PDGabi? Ez nekem új. Szóval 19-20baros kompresszióval nem beszélnék motorerőről. 2009-ben meg folyt bele minden amit csak el tudsz képzelni.
Volt szerencsém nemrég látni egy metanolos motor belsejét, hááát nem csodálom, hogy nincs kompressziója. "
Az ő kocsija volt már padon és ismert az eredménye is, ellenben a tietekével. Ráadásul ugye mind időben, mind sebességben jobb mint a tietek. Most röhögj!
"Biztos elkerülte a figyelmedet a 2009-es autója és a 2010-es autója közötti pár apró különbség. Tudtommal 300 kilóval lett könnyebb az új kaszni. Ez gecire street! MIRE fejlesszek? "
Én is hallottam ilyen mendemondákat, hogy 2db ugyanolyan kocsija van, egyik filézve, de mivel engem nem érint, így nem az én dolgom fellépni ellene, ha tényleg így lenne.
Mellesleg a 2009-es idejét/sebességét sem érted be, akkormeg miről beszélünk?
Mire fejlesszél? Arra, hogy le tudd győzni és az ibiza legyen a király a mostani szabályrendszerben is és ne csak az általad elképzeltbe.
Mellesleg ha te vagy ti már nem akartok versenyezni, akkor mire ez a szájtépés???
Amit ti itt most rossz szabálynak, igazságtalannak éreztek, azok fent állnának a többi steer dízelesnél is felétek, mivel ők nem költöttek több millát a motorjukra, nincs mondjuk methanolos befecskendezésük, stb és ők meg úgy gondolják a ti kocsitok az épített és profiba kellene mennetek.
AZ én értelmezésemben a ti kocsitok is messze nem street, hanem inkább profi, ahogyan ezt én RT és Fapuma kocsijáról is annó elmondtam, mikor náluk volt ez téma. Azt sem értettem, miért akkora dicsőség és cél egy ilyen kocsivan, ami az ő esetükben, profiban is megállta volna a helyét, versenyezni a sok "chippes" kocsik között, de ugye nem vagyunk egyformák..
Benzinesekkel és profiban nem akartok menni, most meg már a dízel is legyen darabolva kettőtök miatt? Ráadásul úgy, hogy motorerőben még sehol nem vagytok PdGabihoz képest? (legalábbis a célvonalik nekem ezt mondják)
- Szerintem ti rosszul értelmezitek a Street kategóriák lényegét.
- A szabályoknak megfelelő hivatalosan forgalmiba bejegyzett átépítést sem vagytok hajlandóak elfogadni, mindenáron külön katról vizionáltok.
- Nem próbáltok tovább fejleszteni sem, ha már képtelenek vagytok belátni, hogy létezik a szabályoknak megfelelő potensebb konfig is a tieteknél.
futómű geometrián változtattunk, végre állitható lett a dőlés is
14-ig nem volt jó a tapadás nekem de 17 körül meg már sok is volt , mivel mindig befulladtam a rajtprogival, igy végül kénytelen voltam feljebb fújni a kereket és ALS-el indulni, de igy megint nem volt extra a tapadásom
Az igazság, hogy ezzel a gumival azért illene minimum alacsony 1.8-as 60 lábat de inkább közepes 1,7-ket futnom, vagy legalább valami konstansot, mert itt volt 1,8-tól 2,2-ig minden
Próbálkozunk majd.
A szokásos videók.
Én egész nap tapadás gondokkal kűzdöttem.
Demo elleni első futam
Corvette ellen
Andris sajnos a lámpa nincs rajta, de az látszik, hogy mennyivel előbb indultál az én beugrásomhoz képest. Kockáztattál, de ez most nem jött be., pedig izgalmas futam lett volna.
Nincs itt semmiféle igérgetés, az egész kamu, amiről mi semmit sem tudtunk.
Ezért rágtam be de nagyon.
A kocsi motorja megkotlott, és Janihoz vitte kb 2-3 hónapja, hogy legyen megcsinálva.
Amikor a gépműhelyt kellett volna kifizetnie, derült ki, hogy pénz az nincs. Azóta itt tart a dolog.
Ezek után én össze se raknám neki.
ezt csak most vettem észre... köpni nyelni nem tudtam
nemkicsit felbaszta az agyam, úgy hogy nem tudtam megállni, és fehivtam a gyereket MOST, hogy villámgyorsan szedje ki mind a Jani és minden rám utaló szöveget.
A retke hónapok óta áll Jani műhelye előtt darabokban, mert azt elfelejtette mondani, hogy az új motorra pénze nincs. Igazi gyökér.
a Ferkával én is szivesen mentem volna
Az M6 nem akart velem menni, a Focus meg nem akart elindulni, igy 2sec után nem vártam tovább rá, elrajtoltam, biztos bennem van a hiba.
KKL-ról is jó lenne látni a döntőkről a videót, de mondhatom Futam szervezését is, elvileg ott is veszik a döntőket. De úgy látszik mostanság senki nem kapkod vele. Xprovid is volt KKL-en.
igen, befulladtam itt is, 2,1802s 60 láb
de az Audival is történt valami, mert 20sec-et ment itt
A pálya tényleg profi volt, túlságosan is nekem.
De mondhatom úgy is, hogy a kocsim volt csak gyenge ehhez a pályához.
Fent nagyon visszafogta a sebességem. 3-ba váltásnál meg mindig megtorpant, pedig 1bar-os ALS-el megyek.