timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 1492 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.09.11. 12:54:18 (66527
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igaz, de rajta vagyok ennél a kocsinál, hogy megoldjam. 
Re: szabyk RST (66457)
válasz erre előzmények 2010.09.11. 12:52:40 (66526
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Minden rendben? Mosolyog  
Re: Robi-ka (66525)
válasz erre előzmények 2010.09.10. 15:31:40 (66448
Felhasználói profil
11.64 @ 221
a hx 60 az kb egy gt 42- 02 nek felel meg. Belépője valamivel, kisebb nagy köre nagyobb, amolyan diesel turbó. Egyébként nem rossz, és  relatíve olcsón be lehet szerezni -  javítani. Egy árnyalattal nagyobban gondolkodom Borg Warner-től.

 
Re: Turboá (66446)
válasz erre előzmények 2010.09.10. 15:23:23 (66447
Felhasználói profil
11.64 @ 221
tudsz valamit? Hö?  
Re: szabyk RST (66427)
válasz erre előzmények 2010.09.10. 15:22:25 (66446
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nem, csak ez olyasforma betegségben szenved mint mi. Csak nála úgy tűnik súlyosabb.
Tekintve, hogy a motor kisebb, a turbó meg nagyobb. Széles vigyor  
Re: Maico685 (66426)
válasz erre előzmények 2010.09.10. 12:25:39 (66425
Felhasználói profil
11.64 @ 221
nini egy hx 60. Kacsint  
Re: Maico685 (66423)
válasz erre 2010.08.02. 21:35:30 (64605
Felhasználói profil
11.64 @ 221
F1 Pisti, Grautula!
Nagyon szép eredmény. 
válasz erre előzmények 2010.07.30. 11:29:52 (64466
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Osztrák popénekes volt, aki meghalt Dominikán egy autóbalesetbe.
Cartman

 
Re: Zolti (64463)
válasz erre előzmények 2010.07.25. 08:38:44 (64324
Felhasználói profil
11.64 @ 221
én is hiszek, hiszen tudja, és tud többet is, mert arról pedig van hiteles mérés.
Úgyhogy én egy egytárcsással kezdek a laposon, csak úgy mit a többin, ha beokádik ,akkor más baja lesz, nem az , hogy elcsúszik. Mosolyog
 
Re: szabyk RST (64323)
válasz erre előzmények 2010.07.25. 07:39:13 (64321
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Így értem, köszi!
Egy 1300kg szorítású szerkezet, egy szinter tárcsával 240mm körül, kb 1000nm-es forgató nyomatékot képes átadni csúszásmentesen nyugalmi ,teljesen zárt állapotban.
1150kg-os szerkezetre Laci 850nm-et vállal, és a méréseink alapján ezt tudja is.
Amit Szaby ír az vagy nagyon biztonsági rátán belüli vállalás a gyártó részéről, vagy valami értelmezési hiba , mivel , hogy akkora a különbség. Mosolyog
 
Re: fastcar (64320)
válasz erre előzmények 2010.07.24. 19:38:01 (64315
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ez nem egy személy mérleg, inkább úgy néz ki mint egy célszerszám.
Nektek milyen "az vagyon műszer? Széles vigyor  
Re: szabyk RST (64314)
válasz erre előzmények 2010.07.24. 18:01:35 (64310
Felhasználói profil
11.64 @ 221
13000nm?
Martin Laci kg-ban adja meg,ha  azt mondja 1000kg-os a szerkezet, az azt jelenti, hogy a szerkezetre 1000kg súlynak megfelelő nyomóerőt képezünk, mikor átbillen.
Gyakorlatilag ez egy digitális mérleg, amelyre ráhelyezi a szerkezetet és felülről fokozatosan terheli egy préssel, az átborulás csúcsértékét pedig a  leolvasható legnagyobb számérték adja a kijelzőn.
Amit te írsz az nem ugyanez, vagy hogyan kell értelmezni?  
Re: szabyk RST (64299)
válasz erre előzmények 2010.07.24. 12:44:22 (64297
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Van egy mért adatunk Lezsién, ott szinter tárcsával 240-es átmérőben 1150 kg-os átbillenési  csúcsterhelésű szerkezettel,
  880nm-et mértek padon.
Nálam 770nm-volt 1250kg-al.

  Cserébe a  főtengely támcsapágy köszöni szépen az eddigi lehetőséget. Széles vigyor
Azt mondja , hogy  az első indítást, de meg úgy  általában  az indításokat nem érdemes benyomott kuplunggal tenni, a kevés olaj, a még olajnyomás hiánya miatt,  támcsapágyak védelme érdekében, mert kinyalja,  igaza lehet , de ez egy más téma.
Vagyunk  néhányan ezzel  a rossz beidegződéssel. Szomorú

 
Re: szabyk RST (64268)
válasz erre előzmények 2010.07.23. 09:46:09 (64261
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Kevlár = lekvár
Mondjunk nagyokat, űrhajó, mamutszar,.... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (64216)
válasz erre előzmények 2010.07.18. 10:05:39 (64044
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Boccs!
Igazad van,  véletlenül elírtam. 
Re: hori (64043)
válasz erre előzmények 2010.07.18. 09:47:46 (64039
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Lemaradt:

Ilyen élményért érdemes elmenni, mert motivál az építés folytatásához. Gratula a szervezőknek, a víz ugyan kevés volt a  külön tartályba ,  a többivel az időjáráshoz képest teljesen elégedettek vagyunk. Mosolyog  
Re: Turboá (64038)
válasz erre 2010.07.18. 09:40:49 (64038
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Pár szó:
Nagyon kibaszott meleg volt, és ugyanennyire megérte kimenni, talán néző ként még jobban, mint versenyzőként, tekintettel, hogy akkor megyünk "hobbysta" ként ,ha javulás várható valamelyikőnktől.
A Pálya talán a legjobbak egyike volt, ha nem a legjobb.
Gratula Demónak a leggyorsabb Magyar szívó Opelnek a 12,0-hoz, ugyanígy Hajdú Balázséknak 12,0 szívó 25i-vel, Szabynak a 9-es-hez, ami nem most született, csak most volt hajlandó belelépni az arcába. ( már a rajtnál látszott, hogy siet az ember)  már akkor örültem.
Tuboyéknak a nagy disznóhoz, az bemegy 9 alá  az hétszentség, a 9-es futama végén látszott, hallatszott, hogy nem szól telibe, hebrákolt, és mintha el is vette volna.
A következőbe komolyabb rajtot vett, de mintha a bal hengersor felő  pukkanást hallottam volna.
Jó volt látni a  Viper 9,5-jét, ami  saját rekordja ,a döntőben a vr6 T golf 2  10,5-jét  Szlovén versenyzőtől a már  26-os gumival , a kis X1/9-es 10,7-jét kitörési kísérletekkel, Peyvi 11,6-ját, a szépen megépített  Lada 12,0-ját tőle ez most a legjobb, Jó volt látni F1 pisti lelkes csapatát  ahogy mindent megtettek a jó futamért, Sanyinak a megszokott  "nem kímélem" versenyezni jöttem hozzáállását ,  Bulijoe többszöri műszaki gondokkal tűzdelt futamai utáni újra, és újra rajthoz állását, mint a macska amelyik 6-szor újjászületik, Zoli kétkerekezését a pólóval, legalább ő egyenesen ment megmaradt a fotocella, a motorosoknál Totti 7,7-es pályacsúcsát, és Andi tisztes , méltó helytállását ellene , a szívó Suzukival a döntőbe .
Elnézést akit kihagytam,  ezek érdekeltek a legjobban.
Nagyon jó verseny volt, aki nem jött ki bánhatja, mert igen felszívták magukat a versenyzők.




 
válasz erre előzmények 2010.07.16. 12:35:46 (63947
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Bizonyára.
Mondjuk, csak egy vevő kell.

Joe:
Nem tudom, nem mi csináltuk, de ismerem, igen lelkiismeretes munka az egész.
Tudomásom szerint nem volt mérve.
 
Re: Master3v (63939)
válasz erre 2010.07.16. 08:43:18 (63938
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Hátha valakinek felkelti az érdeklődését.
Tavaly ment 11-es időt, szerintem nem sok érte.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/328/bmw_328-3945521
 
válasz erre előzmények 2010.07.07. 12:12:36 (63855
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Lemezt tud vágatni, az előzetes  tervek alapján , a megfelelő anyagminőségből szinte bárki.
Ám a prés célszerszáma amely belenyomja a tömítő éleket a rugóacélba az nincs, és nincs meg rá a technológia se .De ha valaki végig csinálja,  gyártat magának sablont, és szerszámot, akkor annak volna kb 10 tömítés áráért egy bizonyos   típusú tömítése.
Tehát nem éri meg, és akkor még mindig kockázatos, hogy elbasszák-e?
 
Re: Belfegor (63853)
válasz erre előzmények 2010.07.01. 20:42:01 (63673
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Lehetne bővebben?
Feltéve ha publikus. Mosolyog  
Re: Breki (63672)
válasz erre előzmények 2010.06.28. 21:55:07 (63619
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Teljesen jól informált vagy.
Mosolyog
 
Re: tommyt (63587)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 18:02:22 (63584
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nem tudom, hogyan lehet felkerülni, de gondolom regisztrálni kell a főoldalon.

Van még egy m20 e30-as bódéban , nemrég készült , és van 8-as ideje is, de azt nem sorolom a te és a felsoroltak kategóriájába, mert az merev hidas, és drag aut. váltóval megy 33'-as kerekekkel.
Az inkább csak egy bmw e30 imitáció. Mosolyog

 
Re: Breki (63583)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 12:58:48 (63577
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Vissza lehet rakni a fejet, de csak ha ugyanolyan a karika méretezése csere kor , vagy ha nem cserélik azt, pl ha nincs baja.. A karika magassága és a hozzá tartozó tömítés egymáshoz viszonyított méretét basszák el.
Ha feltart a karika, szivárognak a folyadékok, erősebb lehúzáskor törhet a fej,( volt már rá példa.)
Ha pedig túl alacsony, akkor ugyan letömít a tömítés, de az élei a karikának nem marnak bele a fejbe, így kidolgozik a henger.
Pontosan tisztában kell lenni a tömítés lehúzás utáni méretével lehúzási nyomaték függvényében.
Na ezt basszák el.
Ja és még egy apróság, ha karikás a motor, akkor nincs biztosíték. Ha detonál akkor nagyon nagy a kockázat.

 
Re: ave (63575)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 12:40:57 (63576
Felhasználói profil
11.64 @ 221
így nézett ki annó e21-el a 9,5s
http://www.youtube.com/watch?v=bcRpDrCdb9o 
Re: Turboá (63572)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 12:32:15 (63572
Felhasználói profil
11.64 @ 221
M20-al e21-ben ment 9,5-sec-242-t Backström, és Spjuverns is bement 10-alá 30-assal de az még akkor szétment azon a versenyen.
Tehát e30-assal tiéd az élő legjobb idő.
itt mazsolázhatsz:
http://www.boostjunky.com/qm.html 
Re: Breki (63555)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 12:20:18 (63565
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Soha nem hallottam 2 bar feletti töltőnyomású nem karikás bmw motorról.
Az m20 e30 2,7 "kishajtásláncú" zf s5320D váltós bmw ,2.-ban rajtol és 5 .-végén ér célba 26-os gumival 7600-7800 rpm körül.
Ez egy recept.
ez lenne az , de lehet, hogy kapásból tudod:
http://www.youtube.com/watch?v=Lgquho4f_4M&feature=related

van belső kamerás videóm is valahol ahol 10 alját megy  de nem találom. Még keresem egy kicsit. 
Re: Breki (63551)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 11:59:02 (63553
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Tudom, hogy nagyon lelkes vagy. A helyzet az, hogy nincs új a nap alatt.
Karell megy Európába 2,7 m20-al 10,2s-t egyedül e30-as bódéba.
Magyarul a te időd  amióta futottál 10,0-t , gyakorlatilag  Európa csúcs.
Ő is szerelgeti rendszeresen, pedig tűzkarikás. Igaz, hogy nem a motorral van gondja hanem aZF-et dobálja le, és a hajtásláncot cserélgeti.
Ezért azt mondom már sokadjára, hogy be kell karikázni a motort, -és ha gond egy hüvelyes henger, mert kevés a válla,- akkor kénytelen leszel befűzni egy másik blokkot.

 
Re: Breki (63544)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 11:50:28 (63547
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, igaz! Mosolyog  
Re: bulijoe (63531)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 11:46:36 (63541
Felhasználói profil
11.64 @ 221
A határesetek, alkalomszerű lehetőségeket hordoznak magába. A stabil 9-esekhez több kell.
És olyan motorból kell az a több ,aminek képességeinek nem több mint 70-75 %-a.
Különben minden egyes verseny befejezése lutri. Számomra ez a felkészülés alapja. Egy olyan célzott teljesítmény,és az ahhoz tartozó idő, amelyhez nem tartozik egy felrobbant blokk, ugyanis az nem szakma, hanem  esztelenség és pénztárca.



 
Re: bulijoe (63535)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 11:34:45 (63537
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Úgy látom, hogy ha Te ilyen 10 sec körüli időkkel, stabil technikát csinálsz , akkor te leszel az első a világon.
Meglátásom szerint az m20 alkalmatlan a stabil üzemre ilyen magasságokban. Egy teljesítmény mérésre nagyon kíváncsiak lennénk, veled együtt.
Már így is túllépted érintőlegesen a képességbéli határát. Nagyon jól el van találva az összhang, ezért képes kimagasló eredményre. Ha csak egy kicsit is változtatsz, pl  turbó csere, gyanítom, hogy egyéb problémákkal találod szembe magad.
Szurkolunk neked!
 
Re: Breki (63527)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 11:24:41 (63529
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Egy 500-550 lovas audi motor relative  nem drága, és szerintem stabil is tud lenni. Annyinak  meg elégnek kell lennie.
Nem látjuk egyformán, de így a jó.
Kétségtelen, hogy diesel fronton ez a kocsi egy szimbólum. 
Re: oioio-1 (63525)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 11:00:18 (63524
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Sok szerencsét hozzá! 
Re: oioio-1 (63510)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 10:59:32 (63523
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Késő, jött a "harisnya ford" és szétbaszta az ismerkedési estet Zokog Széles vigyor  
Re: RT_ (63507)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 10:58:11 (63522
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nem hát, mert egy 5 henger 20 szelepes  audi motor való bele. Kacsint
 
Re: oioio-1 (63515)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 20:49:11 (63491
Felhasználói profil
11.64 @ 221
bazz, te csak akkor szólalsz már  meg ha langyul a helyzet. Széles vigyor
 
Re: szabyk RST (63488)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 19:37:11 (63487
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Valóban egy rugóra jár az agyunk, akkor még csak nem adtad fel.
Sajna az én motorom utcai "jáccós" kapirgálni,  szúnyogokat elriasztani , kdemonstrálni jó, 400m-re kevés.
Készítek egy másikat, legfeljebb nézem a többieket még egy jó darabig a pálya széléről...
http://www.youtube.com/watch?v=n0z0O0pAfF0
 
Re: slowlow (63486)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 19:14:03 (63485
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, ugyan ezt mondom.
Ezért is készítek inkább egy másikat.
Már nagyjából  megvolnék vele, a motor van hátra.
Azon hezitálok, hogy ha végképp elakadok anyagilag, ( ami már köröz körülöttem mint a dögkeselyű), akkor átraknám a motort az utcaiból.
Igen ám, de abban gyári minden, és nem fogja kibírni. Úgyhogy gyűjtögetek lassan, és közben árgus szemekkel  "sasolom az eget"! Széles vigyor Széles vigyor

 
Re: slowlow (63484)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 16:26:58 (63483
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ez lemaradt jobb kedvre derítésként , ha már a "Kévillám" odalett

http://www.youtube.com/watch?v=XiDHKpP9y3s 
Re: Turboá (63482)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 16:19:40 (63482
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, elérkeztetek  ti is a végállomáshoz ebben a formájában.


igen ,szopunk mindannyian,  De Breki kimondottan   sokat szopott, és még többet áldozott.  Ez az ő külön érdeme, amolyan magányos farkas.
Sokan azt gondolják, hogy ő is a "Soltvadkertiekhez" tartozik, de ő külön úton jutott el idáig.
Az utóbbi években nagyon intenzíven hajszolta az eredményt, szerelt töményen.
A 10,0-s ideje   Európa  , de világ  viszonylatban is előkelő M20- as 12 szelepes  motortól.
Azt hiszem, hogy ő is a határok közelében jár , legalább is világviszonylatban az  m20 -as top idők ezt mutatják.

 
Re: Attila S2 (63480)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 15:59:21 (63481
Felhasználói profil
11.64 @ 221

A teljes szezonhoz segítségre van szükség, keresnem kell majd  támogatót. De az még odébb van, és sok mindenen múlik. Az is lehet, hogy nem sikerül eljutni odáig.
Biztosan összefutunk még, idén is lehet még próbálkozni, van időpont.
Az utcaimmal  megkísérlek egy jobb időt futni , kicsit módosítok rajta.
Nálad azt érzem, hogy olyan  nagyon komoly ,jó top  időt futottál a gépeddel, hogy egyszerűen már nincs motiváció. Mosolyog


 
Re: slowlow (63473)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 12:15:09 (63472
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Sajnálom, elismerésem a komplett áldozatvállalásotok ,és a kocsi  "munkássága" előtt.
Komor

 
Re: Attila S2 (63459)
válasz erre előzmények 2010.06.26. 12:09:57 (63471
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Sajnos nem, mi egyenlőre maradunk hobbysták, kedvtelők.
Ha elkészül a versenyzésre szánt autó, és sikerül stabilizálni a várt eredmények körül, akkor szándékomban áll megpróbálkozni egy teljes szezonnal ,évaddal.
Addig csak lelkes amatőrökként néha megjelenünk Kiskunlacházán, a közeli ragacsos   pályán.
Jó versenyt kívánunk "külhonban" a srácoknak! Mosolyog
 
Re: slowlow (63457)
válasz erre 2010.06.25. 15:13:54 (63456
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Lement a találkozó. Most majd lesz több időm a laposra.
Akit érdekel videók :
http://rcs.vadkertoffroad.hu/ 
válasz erre előzmények 2010.06.13. 14:41:43 (63201
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, valóban megtettél mindent. Nem is volt más esélyed, mint nagy rajtot venni, kockáztatni.
Ekkor már tudtunk 10-et menni, elektronikai segítség nélkül is. ( de inkább  anélkül). Zokog
Viszont csináltál nekünk egy 1,3-as 60 lábat. majd felteszem a timeslipjét. Köszi!: Széles vigyor
Nincs semmi gond a rajtból, nekünk is tanulságos volt. Grat a csapatnak , mert a kis piros póló is tudta végig a dolgát.

 
Re: Fapuma8 (63198)
válasz erre előzmények 2010.06.13. 13:18:40 (63191
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Hát így beállni is okozott némi fejtörést neki, mert már kezdtem ingerült lenni.
De biztosra veszem, hogy nem direkt csinálta, úgyhogy semmi gond, korrekt volt. 
Re: ave (63189)
válasz erre előzmények 2010.06.13. 12:27:31 (63179
Felhasználói profil
11.64 @ 221
2.ban indul. Mosolyog  
Re: slowlow (63174)
válasz erre 2010.06.13. 12:23:40 (63178
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Hosszú nap volt tegnap.
Kapunyitás után nem sokkal érkeztünk kkl-re, és hajnal fél négyre értünk haza Tökölről.
Lezsi 10,8 legjobb,és 214 átlépő.
26 futamot mentünk és egy kuplug pedál kapcsoló választott el 23 futamon keresztül a 10-es időtől.
Nem kíméltük, gyakorlatilag  mechanikai hibajelenség nélkül teljesítette a több mint 30 futamot együttesen a két versenyen ,a tegnapi nap folyamán.
Végül a kapcsolót kiiktatva érzésből rúgva futott 10-es időket. Maradt benne, de ennek is örülünk.
1,5 hatvan láb jópárszor az egyedi egyedi hajtással. Számomra ez a visszaigazolása a munkánknak.
Nagyon örülök, hogy nem lett baj abban az ominózus futamban a pálya végén.

Kat 2., super final 1. , MGYSZ  AP8  3. az összkerekesekkel összerakva, semmi tapadással.  

Breki grat a 10,0-hoz, kár a műszaki hiba miatt, te futottad a nap legjobb idejét!



 
válasz erre 2010.06.11. 12:21:39 (63089
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Oké  Slowlow majd kerülgetjük. Mosolyog
 
válasz erre előzmények 2010.06.10. 17:48:43 (63071
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Miért , bejön az utastérbe? Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor

komolyabbra fordítva , nem én indulok, csak a barátom. Mi csak felkészítettük, és szerelünk.

 
Re: Audi-f1 (63051)

összesen 1492 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!