M3 autópályán ismered a 60-as fogadót??? 2 éve 2200Ft és fullosra zabáltad és ittad magad. Korlátlan étel és italfogyasztás. 7e/főből egy kisebb költségvetésü lagzi kijön.
Akik ott enni-inni fognak keményem a résztvevők kb 10%-a lesz. A többiek meg azért az 1-2 tál ételért meg fél lityi üdcsiért fognak fizetni 7e.
Tudod van úgy, hogy sok az a 20e, főleg ha értelmetelnül megy ki. Nem szarja mindenki a pénzt.
Miért nem lehetett valami kisebb költségvetésű díjátadót szervezni???
Van 2-3 srác akik egész évben hűségesen jöttek nekem szerelni, az ő sikerük is nem csak az enyém az első helyem. Most nincs 40ezrem egy díjátadóra.. Vagy kit hagyjak otthol?? Ha valaki kimarad abból sértődés van.. Nekik meg sajnos megint nincs 7eFt-juk ilyen célra... (tanulnak, v. keveset keresnek).
Nem akarom ingyen bevinni őket, szó sincs ilyenről. De mégis: mit kapnak a vendégeg azért a 7e FT-ért??? Jó lett volna, ha valami normális összeg lett volna a beugró....
Zoli ez most komoly??? Nem elég hogy elkocsikázok 280km-re, még a páromat se vihetem magammal csak 7e FT-ért??? Ne hülyéskedjetek már!!! Inkább itthol maradok és elmegyünk egy jót vacsorázni....
Sanya honda turboval AP2, Bandi honda turboval AP1. Ez így is volt és nincs változás.
diesel turbo 1500 felett AP6. Itt vannak még a szívó benzinesek 2000 ccm felett. Mindkettőn a plusz feltöltés más kategóriába sorol jövőre.
Ugye szerinted se korrekt a szívó benzinesekkel szemben a kategóriádban, hogy pl Te bármennyi és bármilyen feltöltést használhatsz ők meg semmit. És nem kell jönni azzal, hogy de ez diesel, mert igencsak bebizonyítottad, hogy cseppet sem alsóbbrendű a TD a benzinesektől. Ha meg nem akarsz jobb időeredményt magadnak akkor maradsz a katban, de ha a célod egy brutál idő és nem a kategóriabajnoki cím akkor AP4.
-Licensz: nem tetszik, inkább olyan +sarc szaga van részemről, de engem annyira nem izgat, mint azt a néhány embert aki majd 1 versenyre megy ki egész éveben, mégha csak 500-1000 Ft is lesz az egyalkalmas. (ja és a profi profik részéről majd a "hozzájárulás"
-teszt kategóriások mennek a profiba ++++
-Közép európa bajnokság: ha minden igaz ezeken komoly csaták lesznek, és ha minden ország viszi azt a 6-8 versenyzőt még a kategóriák is tele lesznek. ++++ (kíváncsian várom a kategóriákat)
-diesel korom nem mehet a pályára ++++ (amelyik dieselt látni lehet 200m után, az elromlott )
Ez lenne a felvetés lényege, hogy jövőre ne legyen teszt, hanem a tesztesek menjenek profiba, licensz és pénznyeremény nélkül. Az a 40-50 fő akik egész évben összesen neveztek tesztbe szét lennének osztva a profi katokba. Nem jobb lenne egy kategóriádnak megfelelő katban menni, hasonló hajtású és ccm-es gépek ellen (még akkor is, ha sokkal jobb időket tudnak mint a tied) mint pl egy nagyköbcentis hátsókerekes amcsi vas ellen, amihez tényleg semmi kategória közöd nincs??? Nem veszítesz semmit, sőt, csak nyerhetsz a profi kattal, mivel nem kell a nagyvasakkal megküzdened a kategóriában, és ha megnézed az AP1-et ahová kerülnél, jónéhányszor dobogó esélyes lennél. A tesztben idén hányszor döntőztél??? Jövőre meglenne az esély erre is. Én akkor őrültem meg nagyon, amikor már annyit elértem, hogy legalább a 8-ba bekerültem, onnan kezdődtek a komoly átalakítások az utcai gépen. Akit meg mindez nem érint meg, annak meg tényleg mindegy, hogy teszt, vagy profi...
Saját gyerekem az utolsó csavarig, úgyhogy én így szeretem , de ez nem azt jelenti, hogy nem próbálom szépítgetni.
Először még viccesnek is fel lehetett fogni, csipkelődésnek. Másodjára már egy kicsit zavart, de be kell valljam, láttam már én is szebbet, de ez nem az a vas lesz, ami valaha szép lesz. Sokadjára már igazából fel se veszem, lejárt lemez.
Gyakorlatilag minden hsz-ben megemlíted a japán autókat... ez már krónikus
Majd ha adsz rá pénzt megcsinálom a külsejét (nem mintha az amcsi 4-gen dragok szépek lennének...), addig meg nem haragszom meg ha elfordulsz amikor meglátod. Ez van, ezt kell szeretni
Emlékszel a tavalyi KOE-ra tökölön??? Ott se lehetett volna nevezni vasárnap, de annyira nevetségesen kevesen voltak, hogy inkább beengedték ingyen a racereket....
Egyébként én örülök, hogy nem este 10-kor fejeződött be a verseny, ha lett volna komplett kvalifikáció, akkor nem fértünk volna bele a napba.
Sajnos nincs sper, pedig egy 2.0 60lábbal..... így meg csak 1 kerékkel indul el a rajtban, de még 3 ban is kapaszkodni kell a kormányba, hogy ne húzza félre az 1 kaparó kerék...
Jövő hét végén autómentővel+1 trailerrel megyünk lacházára amin van még 1 hely. Debrecenből és környékéről (Nyíregyháza) elvihetünk valakit... kettőnknek olcsóbb jeligére
Az a román S3, nem tudom miért élvezett ilyen kiváltságokat. Először szlalompályának nézte az 1/4-et, elvileg kizárták. Utánna még negyeddöntőzött az egyik evo ellen ahol kikapott, majd futott egy döntő futamot is a másik evo ellen. Ezt a döntő futamot utánna újrafutották az evok. Végül 3. lett.
Hozok neked olyan újságot amiben 1.6vti-ről írnak, meg 200 lórol, közben meg egy esi motor van benne lefényképezve. Ami ugye egy esi motortól 200 ló megint egy nagyon-nagyon szép teljesítmény lenne...
Gyakorlatilag kizárt. Mugen, Spoon stb honda tuningcégek 1.6-ból max 240 lovat tudtak kihozni emlékeim szerint.... 290 irreális B-s motorokból még 2.0 literrel se nagyon, a K20-akat már lehet huzogatni 300 környékére, K24-eket bőven felé....
Ja tényleg, a szemészedet sürgősen hívd fel, valami szálka mehetett bele. Ha ecsetnyomot találsz benne, azonnal leadom a szeméttelepen az egészet. Egyébként ingyenfestést kaptam, és mint írtam nem cartsylingra készül.
Neked is megvan a lehetőség ugyanúgy mint másoknak, hajrá. AZ idei pontállás és eredmények eddig a "bontást" igen kifizetődőnek mutatják.
Utálom mikor valaki azzal jön, hogy az enyém szét van vágva, meg könnyű. Mindenkinek van otthol flexe és neki lehet ugrani a kocsinak, kivi vagyok szívó motorral mikor fog egyáltalán 13 alá bemenni. Mert ha olyan könnyű lenne, nem vezetném majdnem 1 sec-el a kategóriát....
Sanyit miért nem baszogatja senki, hogy szét van vágva a kocsija???? Pedig az övé jobban szét van darabolva.... Annyi csupán a különbség, hogy több cső lett beleépítvé, és kívülről jobban néz ki, valamint én egy gyakorlatilag roncsból indultam ki, amiből nehéz szépet csinálni, de ha a carstylingra szerettem volna nevezni, biztosan nem ezt választom.
Mi nem építettünk semmit, mi tuningoltuk turboval , akkor street???
Na ez most egy nagy mellémagyarázás, a tuning és az építés fogalmával játszadozás, neked tetsző irányba elferdítése a dolgoknak. Egy gyári turbóson nagyobbra cserélése a turbónak az tuning??? Miért nem átépítés??? Mert szerintem ÁTcseréled a turbót egy nagyobbra, tehát ÁTÉPÍTÉS => PROFI
Sajnos csak 2000 ccm-ig vannak olyan hondák amik számítanak, és azok verik a ketegóriájukat. S1 vti-k, S2 Integrák, S2000-ek. 2000ccm felett csak pár típus van hondából, és ők be tudják látni, hogy nem gyorsulásra készült gyárilag a kocsijuk.
Jó én akkor meg ragaszkodok ahoz, hogy a dieselek ne kormolják teli a pályát, mert nem lehet rajta elindulni????!!!! Különben is ami így füstöl az már nem utcára, hanem a szántóföldre való, ott lehet füstölni bőven, és nem zavar senkit
Tessék megoldani a füstmentes dieselt és akkor street, a füstölős profi. Ennyi.
Hidd el, nem rajtunk múlik,hogy nincs gyári turbós honda. Csak azt nem értem, a sok gyári turbós géphez miért nem nyúlnak hozzá komolyabban??? És ha egyszer mégiscsak ráéreznek a tuning ízére kinek fogtok panaszkodni??? Onnantól kezdve már ők is menjenek tesztben vagy profiban???
És ha ők maradnak, milyen jogon nem maradhat az utólagos??? Emiatt a kicsike szó miatt: utólagos??? De miért???