Vérprofi, megoldja.
Rég voltam Kiskunlacházán, nem tudom mekkora tömeg van, milyen gördülékenyen megy!
Szerintem a motorosok elvannak szpíkelés nélkül is!
Talán a 2x2 pályát elválasztani.....talán. De már ha így felvetődött, hogy 2 rendszer is tudna működni.Nem volna rossz, főleg mikor van vagy 300 méteres sor.. A motorosokról meg nem is beszélve...
Alakulgat, de nem kell nagy durranást várni tőlle.15.x már menyország lenne!
Ave mérésen voltam a multkor, de csak a gondom bizonyosodott be, hogy valami nem tökéletes!
Amit a saját GPS-el mértem az is ezt mutatta.Tömitetlenség volt a szívó oldalon, a szelepdekli kartergáz elvezetés szelepje volt rossz(szívónyakba megy).(kiiktattam) Ave mért azt hiszem 9.7s 0-100-ra, most meg már én mértem 8.3-t.Reménykedem, hogy hétvégén Tökölre eltudok menni, de eddig amikor menni akartam Klacházára mindig közbejött valami, sajnos.
Remélem jó idő lesz.....
Pedig csak Avenak kellene szigoruan büntetni.....Naponta kitakarítaná a moslékot. Aki bepiszkitott, az ne is szólhasson hozzá kb 2 hónapig.A visszaesők, meg egyértelmű!
Lassan sajnálom erre napközben a mobilnetem, hogy ezt a sz@rt kell böngésznem.
Tanuja voltam már 4-es rajtnak....A hideg most is kiráz......
Fantasztikus látvány és hanghatás, főleg ha hasonló idővel rendelkeznek....
4db bömös volt..Királyok voltak!
Lehet, hogy rosszul tettem fel a kérdést...
Ha jól tudom most is lehetett menni ,kezelt és nem kezelt felületen....
Volt valaki aki ment mind a 2-n? Erre a """különbségre"""" lennék kiváncsi,
100-200 Le között, mennyit jelent időben.
Főleg, hogy még helyet is cseréltek, így aztán qva meleg lehetett az a gumi, nagy előnyt szerzett vele... ha már szabály akkor inkább ezt kellene tiltani, hogy más végezze el a gumimelegítést. Szerintem az már ahhoz a futamhoz tartozna és két pilótával..fura....
Te úgy látod, én meg így...ha szigorúan a szabályt nézzük akkor igazad van, de nekem nem volna bőr a p ..... ,hogy "tanítóbácsi" az ellenfelem 3x melegített! A street fele nem mehetne ha a szabályt betartatnák...de ezt nem kell kommentálnom..
Először is az eredményekhez gratulálok mindenkinek. Sajnos ismét el kellett halasztanom a versenyt. Így nem láthattam az esetet, de azért így látatlanban is együtt érzek veled ezzel az esettel kapcsolatban.Egyszerűen komolytalannak tartom ezt a szabályt.Főleg, hogy még alkalmazták is.
Én lesz@rnám, hogy hányszor melegítenek mellettem, felőlem a gumit is leégetheti ha akarja!
(az időmhöz képest nem nagyon kell melegíteni) de akkor is....
Az miért nincs szabályozva, hogy milyen fordulaton milyen tömeggel és milyen távon melegítem a gumit? Nem mindegy! Ezért komolytalan volt az alkalmazása, szerintem.Lassan az is meg lesz határozva, hogy "nagygázzal" el ne rajtoljatok, mert bemelegszik a gumi.
Ezt megtenni főleg egy hölggyel szemben....
Másnak a fél autója a garázsban maradt és még is versenyez.....
Grat srácok, óriási "lépést" tettetek, és milyen sokan! Csak kapkodom a fejem a sok jó eredmény láttán! Ahogy olvasom Fapuma meg reakcióval? Ez már kemény fegyvertény Fapuma!
További sikeres "reszelgetést" mindenkinek!
(Dokumentum filmen láttam nemrég, hogy ha már most megállítanák ezeket a káros gázok kibocsátását, akkor sem tudnák a felmelegedést megállítani.Az óceánok "nyelik"a hőt de a lecsökkent méretű jégsapkák nem tudják visszahűteni a földet, ezért elvileg megállíthatatlan a folyamat.Felborult az egyensúly.)
Ezen ne rágódj, a tied sem rossz!
Álló rajtnál nagyobb lehet az esélyed, szerintem. Egy Honda mindig hamarabb reagálja le a mozgórajtot mint egy Diesel.
Igen, nem lenne rossz döntés egyik sem, az biztos..
Azon már gondolkodtam, hogy ha motort kellene cserélnem, akkor az SR20VE mellett szavaznék, mert azt még papírozni sem kell. Valamint ugyan úgy is néz ki,(külsőleg) mint az én motorom!
Én is így vagyok vele.. 4 éve. Pénzt ne keljen bele tolni, csak csepegtetni.. Azért járok még csak itt időben!
Ha sikerül legközelebb futnom azt a 15.x-t, akkor már az nekem elég ezzel a kocsival, (fillérekből)!
Gratulálok mindenkinek az eredményekhez!
.....
Sajnálom, hogy így jártál.
A keletkezett kárról van már infód?
Sok embernek volt szerencsétlen ez a nap
Sajnos nekem is az volt...elindultam én is reggel, de közben gyújtókábeles lett.
Így visszafordultam. Még kölcsönkérni sem tudtam senkitől.
Pedig szerettem volna megmérni... Menyussal írtunk neki egy gyújtástáblát a fordulathoz igazítva, kisebb javításra szorul még ,de egész élvezetes így is.
(különben a kipuf tengelyed hány foknál nyit? ha jól tudom csak az nyit bele a nagy nyomásba)
Ezzel kapcsolatban volna egy kérdésem. E85 felől, azonos motornál, persze más programmal, de nagyobb teljesítményt lehet kihozni belőle, mint benyából?, és ha igen hány % kb?
Nem hozza még stabilan a 16.0-t! A Ford nem tud annyit!