timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 450 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.10.03. 21:40:52 (55152
Szerintem ez lesz itt a lényeg :

"A pálya célegyenesben 1122m-re bővíthető, 22m széles, és FIA előírások alapján épült, dragversenyzésre alkalmas."   ...nem a lelátók. Mosolyog    ...tehát, ha akarnak tudnak komoly versenyt rendezni. Nagy HA, de ez van. Majd kiderül.  
Re: bajzathg (55149)
válasz erre előzmények 2009.09.28. 09:57:12 (54360
Igazad van. Bolhából elefánt az egész. Mindenki hozza amije van és megy vele ahogy tud. A többi rizsát leszarni, az csak adminisztráció.  
Re: Fapuma8 (54358)
válasz erre előzmények 2009.09.28. 08:53:57 (54345
Amúgy semmit nem kell szégyenkezned a Nova elleni futam miatt..sokat kihoztok a kis dízelből, a Novának lenne szégyen, ha nem vert volna el. Peti nem is akart már odaállni a superfinalba egyáltalán, de egész nap szoptunk a nitroszeleppel és csak előtte lett jó, rábeszéltük, hogy menjen még, mert tesztelni kellett az autót más beállításokkal is, hiszen idén már nem megy többet rendes pályán, nekünk pedig kellett az info a futamról.    
Re: bulijoe (54343)
válasz erre előzmények 2009.09.28. 01:41:30 (54335
...sőt, hogy  Bajusznak több kedve legyen versenyezni, hozunk ki neki egy kategóriatársat is,  csak, hogy ne unatkozzon...hasonló nagyköbcentis moslékot, az is ilyen lassú fos lesz, de ha a jóisten úgy akarja, a kapanyél is elsül, ugyebár. Mosolyog  
Re: tommyt (54334)
válasz erre előzmények 2009.09.28. 01:23:40 (54334
Ha szétnitrózott célgép lenne, akkor nem lenne ilyen öreguras a mozgása, de ezt a hiányosságát jövőre majd elhárítjuk, most lesz egy kis időnk reszelni. Mosolyog  
Re: Attila S2 (54309)
válasz erre előzmények 2009.09.28. 01:16:24 (54333
Nova  és Erdős nem egy kat...a special (doorslammer  idakint) az a kasztnis osztály, tehát csukódó ajtóval ellátott, a gyári bódé elemeit felhasználó vagy azt lemásoló autók...a dragster pedig értelemszerűen a dragster, nem csak egy drag car.  
Re: Attila S2 (54320)
válasz erre 2009.09.27. 10:36:32 (54067
   A TubolyTech nevében gratula mindenkinek, aki ebben a szezonban is nyomult a drag-ben !
Köszönjük a Dragracing team-nek a színvonalas rendezvényeket, fejlődik a sport, és ebben oroszlánrészük idén is.
   Sok sikert és jövő szezonra és jó időket mindenkinek. Most megyünk reszelni, sok dolgunk van tavaszig.   Mosolyog  
válasz erre előzmények 2009.09.27. 10:32:39 (54064
Ezt írtam a V8 fórumon:

"örülök, hogy ilyen sok usa vas kijött, qrva jó volt, hogy most mi voltunk a többség, csak lestek a paréjok. Széles vigyor "  


  A paréjok usa autós szleng az autóstársadalomnak az  autóinkat nem ismerő és azokkal gyakran negatív sztereotípiákat osztó szegmensét illetően. (ha már 100x hallod a "höhö, benzinkút is van hozzá, höhö"  c. brilliáns poént, akkor majd érteni fogod, miről van szó. ) Nyilvánvaló, hogy a hsz a megjelent usa autók magas számának szóló örömködés volt, és semmi köze nem volt máshoz.
  Ha meg nem érted, hát úgy is jó. Részemről ennyi. Majd érvelünk a pályán.  
Re: Audi quattro (54041)
válasz erre előzmények 2009.09.18. 23:35:45 (53568
Lehet, ez van, ennyire futja a tehetségünkből.  A Viper eddig sem a mi kezünk alatt futott, mi a motorját csináltuk, az autó soha nem járt nálunk.  
Re: Audi quattro (53566)
válasz erre előzmények 2009.09.18. 23:25:22 (53565
Mosolyog  
Re: Spoon (53564)
válasz erre előzmények 2009.09.18. 23:08:59 (53563
Hát, a szarrá verésről nemtom...mi a lassúbbik kék Trans Am-el mentünk 8.2-t akkoriban a ringen, a fekete meg 7 alja volt...persze tudom, villantani nem ér. Nyelvet ölt  
Re: Audi quattro (53561)
válasz erre előzmények 2009.09.16. 15:12:57 (53374
Már értem...akaratlanul beletenyereltem...megint bocsesz. Nézzétek el nekem, öreg vagyok.   Széles vigyor  
Re: ave (53371)
válasz erre előzmények 2009.09.16. 14:58:06 (53372
Úgy érted Ave ignore listára tette Schuszit ?  Nahát...hogy mik vannak. Erre nem gondoltam.  
Re: Spoon (53370)
válasz erre előzmények 2009.09.16. 14:50:42 (53369
Bocsesz, nem gondoltam, hogy ekkora kihívást jelent beazonosítani a címzettet. Mosolyog   Legközelebb jobban figyelek.  
Re: ave (53367)
válasz erre 2009.09.16. 13:53:19 (53366
Igazad van, majd a pályán kiderül...mint ahogy ez lenni szokott. Ezt az öregezést meg hagyjuk, szvsz   Mosolyog  
válasz erre 2009.09.14. 17:31:45 (53234
Tegnap Mezőkövesden. 12.xx időket ment...a következő képkockán már nem volt rajta Mosolyog   :
 
válasz erre előzmények 2009.09.08. 18:07:44 (52800
Inkább nem írom ki ide a számomat, de eléggé közkézen forog, nem hiszem, hogy gond lesz megszerezni (oioio is tudja, Isti, Schuszi, Attila is tudja pl. )  
Re: bulijoe (52799)
válasz erre előzmények 2009.09.08. 17:56:15 (52798
...viszont ha visszamehet a motor a kocsi orrába, akkor  sokkal nagyobb és olcsóbb lesz hirtelen a választék...és egyből van 3seb is, ami neked kb. ideális lenne a kicsi motorhoz. (2.48, 1.58, 1.00  áttételek pl. ) 
Re: tommyt (52797)
válasz erre előzmények 2009.09.08. 17:53:33 (52797
A TUBOLYTECH egyik fele vagyok.   Mosolyog   Az autódat eddig csak messziről láttam, de majd nyugodtan gyere oda a  következő Lacházi versenyen, megnézem mid van és akkor tudok tanácsot adni. Ha hosszában beépített váltóban gondolkozol, akkor a rövid Glide jöhet csak szóba...de nem kell olyan brutál kivitel, mint Erdősé vagy a Nováé, elég egy jóval szolidabb is, ami sokkal olcsóbb...harangot lehet ezekhez találni, ami hasonlít a blokkodhoz és szendvicslappal meg lehet oldani a többit...hydrokuplung viszont egyedi kell, az nem ócsó...kb. ezer dollártól felfelé vannak az egyedi darabok, amivel rá lehet  csatlakozni a főtengelyedre....viszont még így is elég hosszú lesz a végére, nem biztos, hogy rendesen elfér a kocsiban, lehet, hogy sokkal előbbre kell hozni a motort...mondjuk ez ragasztón nem akkora gond.   
Re: bulijoe (52796)
válasz erre előzmények 2009.09.08. 17:24:00 (52795
Előbb meséld el, hogy mit értesz dragváltó alatt ? Mert nálunk a dragváltó az pl. a Lenco, ami hosszabb, mint az egész autód, és meg sem tudod hajtani a mákdarálóddal. Mosolyog   Ha arra gondolsz, hogy valami amerikai automata váltót átalakítani a tiédhez, akkor a rövid Powerglide jöhet szóba valami faramuci haranggal ami adaptálja a motordhoz. Ilyen rövid váltó van pl. Erdős dragsterében, mert ugye más nem férne el a hossz miatt. Ilyen van a Novában is, de hosszú kivitelben, kardános hajtáshoz. A gond ezzel az, hogy össz 2 sebesség van benne, és kb. 2 db motor kell a tiédből, hogy elég nyomatéka legyen a  kb. 1.8-1.9 áttételű 1-es fokozatból való elrajtoláshoz...lehet, hogy működne, de szerintem nem. Az automata váltós hajtások kb. 15-20% veszteséggel dolgoznak, tehát ráadásul ennyivel kevesebbet fogsz tudni lerakni az aszfaltra. Létezik adaptálható transaxle 3 seb kivitelben, ami estleg működhetne a megfelelő átépítés után, de a veszek használt váltót, behekkelem valahogy és megyek rohattat féle terv ritkán műxik automata váltók esetében. Pl. mi az összes váltót egyedileg alakítjuk ki adott autóhoz (tehát adott kasztni+motor+difi+súly+tervezett nyomatékgörbe stb. Nem olyan egyszerű ez, hogy najóvan, dragváltó, hö, ebayezek oszt hajrá.  
Re: bulijoe (52791)
válasz erre előzmények 2009.09.04. 23:09:08 (52448
Nem, a költségek nagyságrendekkel magasabbak egy komoly versenyautó esetében.
Van értelme a street-nek is, csak nem a KOE féle felállással. Vannak ilyen próbálkozások is és működnek...műxik azért nagyjából a dragracinges street kat is.  
Re: bajzathg (52442)
válasz erre 2009.09.04. 22:43:39 (52431
Ez a KOE a jelenlegi formájában és szabályrendszerével halott ügy, szvsz.  
válasz erre előzmények 2009.08.29. 16:33:30 (51977
Értem. Ha így van/lesz, akkor  nincs ellenvetésem.   Mosolyog  
Re: oioio-1 (51975)
válasz erre 2009.08.29. 15:13:28 (51974
Ez a kezeletlen rész játék a tűzzel. Ha valamelyik usa vas véletlenül rátéved a ragasztó nélküli részre, kurva nagy baj lehet. Kiváncsi vagyok erre a megoldásra, de így előzetesen azon az állásponton vagyok, hogy megértem az igényt rá, de nem tetszik az ötlet.  
válasz erre 2009.08.22. 22:28:36 (51228
Gratula mindenkinek a jó időkhöz...és gratula a Nova-nak a 9.5-höz 2 személlyel, kezeletlen pályán.
Mosolyog  
válasz erre előzmények 2009.08.20. 22:30:32 (51066
Annak a csúcsnak nem szabad túl nagy jelentőséget tulajdonítani.  
Re: ave (51062)
válasz erre előzmények 2009.08.20. 21:36:55 (51061
A löket nem túl hosszú, hanem a gyári fazonú tolórúd+hidraulikus szelepvezérlés határolja be a dolgokat. Persze, foroghatna többet is, ha nagyon akarja az ember....de akkor is minden lépéssel távolabb kerülünk az utcaitól és közelebb a versenymotorhoz...kérdés, hogy ki mit akar, ugyebár.
Literteljesítmény kérdése...ebben nagyrészt a fordulatszám ill. annak hiánya a hunyó...ha ugyanezt a nyomatékot mondjuk 7500-nál adja le, sokkal több lenne a lóerő adat is....tudjuk, hogy az amcsi teherautómotorok nem a magas lóerőszámaikról híresek...ez nem is fog változni mostanában, mégpedig azért, mert nincs keret minden hétvégén új motorra....amíg ez a helyzet, addig az alacsony fordulatszámú, inkább nyomatékból dolgozó , viszont tartós cuccokkal kell dolgoznunk. Evvan. Egyelőre.  
Re: Audi quattro (51038)
válasz erre előzmények 2009.08.20. 20:54:58 (51059
Nincs ebben semmi meglepő. Nem egy kihegyezett motor ez, hanem alapvetően enyhén tuningolt löketmódosított motor volt itt a cél, ami megtartja a gyári karakterisztikáit, pl. a gyárihoz hasonló nyomtékgörbét, de közben meg lehet lőni némi nitroval is. Szerintem ez egy teljesen okés utcai motor. Ha Viperem lenne, én is valami ilyesmit akarnék. Meg így is magasan veri a Novát amiben a kihegyezett drag technika csak nitroval tud 600le-t,,,az milyen szégyen má, bakker.   Mosolyog  
Re: ave (51055)
válasz erre előzmények 2009.08.14. 17:37:05 (50784
Szerintem a technikai részletek nem tartoznak a nyilvánosságra....de a lényeg, hogy ez az autó nagyrész tömeggyártott széria autókban 30-40 éve megvársárolható fődarabokból építkezik. (motoblokk, hengerfejek, főtengely, váltó, hátsó híd stb. ) sok munkával és hozzáértéssel vbersenyzésre alkalmassá téve. ...a dragtechnika ma már kb. ehhez képest NASA, csak sajnos az ára is.   Aki ért hozzá, azt pontosan tudja ezt, aki meg nem, az így járt. 
Re: Zolti (50780)
válasz erre előzmények 2009.08.14. 14:00:38 (50779
Fogalmad sincs, miről beszélsz.  
Re: Attila S2 (50772)
válasz erre előzmények 2009.08.14. 12:20:36 (50769
A Nova azért megy annyit, amennyit megy, mert a súly, lóerő és tapadás ennyit tett lehetővé az adott napon. Hogy később mit megy majd, az majd kiderül.  Drag technika ? LOL...nem láttál még drag technikát.  
Re: Attila S2 (50753)
válasz erre előzmények 2009.08.14. 00:00:14 (50741
"Van mit tanúlni az Amcsisoktól."   Úgy érted, az orkoktól a nagyköbcentis moslékokkal ?   
Re: Audi quattro (50712)
válasz erre előzmények 2009.07.23. 16:53:58 (48763
2000-ben ment utoljára, úgyhogy nyugi, nem maradsz le semmiről. Mosolyog  
Re: Attila S2 (48759)
válasz erre előzmények 2009.07.23. 14:28:03 (48754
Nagy Sanyi rendes srác, szoktunk dumálgatni anno a ringen. Mosolyog
Tuboly nagy ívben szarik a bajnokságra, az orkoknak bőven elég az, ha kb. 10 évente leporolják a szarjukat, kitolják 1-2 versenyre és elkenik a nagyarcúak száját.  Lassan kezd is megint ideje lenni. Bajnokság ?  Azt meghagyjuk a KIRÁLY-nak. Mosolyog  
Re: Audi quattro (48728)
válasz erre előzmények 2009.07.05. 23:22:32 (47430
Szerintem nem kell arra kompi...túl sok a nyomatéka már így is. Viszont szívóban még simán lehetne rajta hozni elég sokat.  
Re: carlosracing (47428)
válasz erre előzmények 2009.06.10. 12:27:33 (45521
Hát, ezek szerint igen. Mosolyog  
Re: bulijoe (45519)
válasz erre előzmények 2009.06.10. 10:25:19 (45518
Meggyőző.   Mosolyog   Gratula Istinek és a tulajnak ! 
Re: Charlie (45514)
válasz erre előzmények 2009.06.02. 13:09:13 (44877
...én is a dry sumpra szavaznék. Minden tekintetben jobban jársz vele, mint ezzel szívni még ki tudja meddig. Lehet, hogy előbb-utóbb összejönne, de ki tudja mikorra és mennyi fémhulladékot gyártasz még addig. A felesleges szívás a legrosszabb. Szíjja az ember a fogát, de ami kell az kell, szvsz. 
Re: szabyk RST (44873)
válasz erre előzmények 2009.06.02. 12:54:36 (44871
Hát, ha az olajpumpád olyan, mint az amiket eddig én a kezemben fogtam pl. a Cosworth cucc, ami egy full gagyi vékony falú aluházas kis motyó, akkor csoda, hogy ennyit is bírt. Terhelésből adódó vetemedés, önmegsemmisítés az első, amire én gondolnék ilyenkor. Mondom ezt úgy, hogy egy darab Cosworth pumpa volt a kezemben 5 percig és a motorodat eddig csak messziről láttam.
  Szerintem a kiegyensúlyozatlanság nem csinálna ilyet...attól szétesne a forgórész, de az sem rögtön, csak baromira rázna, mint amikor nem megy 1-2 henger. Azt is tudni kell, hogy tökéletesen centírozott forgórész nem létezik. Adott fordulatszámtartományhoz lehet optimalizálni. Pl. ha te 9000-re kéred, akkor jó esetben kb. 6000-ig rázni fog mint a fene, és utána 9000-re kisimul mint a villanymotor. Olyan nincs, hogy mindenhol tökéletes...optimális kompromisszumot lehet elérni. 
Re: szabyk RST (44870)
válasz erre előzmények 2009.06.02. 12:38:46 (44869
Ha gondolod nekifuthatunk majd a nyár vége felé, amikor jobban ráérünk vele pöcsölni. 9000 rpm nem lehet gond egy ilyen motornak. Mindamellett kétlem, hogy ez okozza az olajpumpa szétesős jelenséget. Egy rendes dry sump okos befektetés, ha olajzási gondok vannak...és lóerőt is hoz a konyhára mellesleg.  
Re: szabyk RST (44866)
válasz erre előzmények 2009.05.27. 14:35:38 (44469
Deadsnake videói jók szoktak lenni...hiányolom is őket.  
Re: Fapuma8 (44459)
válasz erre előzmények 2009.05.21. 18:34:04 (44263
Azért a "Come to the sátor" vitt mindent. Széles vigyor  
Re: Frankie (44261)
válasz erre előzmények 2009.05.14. 11:05:04 (43925
Akkor esetleg elmesélhetnéd, hogy miről is szól. Mosolyog  
Re: normanrls (43922)
válasz erre előzmények 2009.04.24. 10:10:45 (43104
Igen, de persze tisztán üzleti alapon ez nem működne, mint ahogyan másnál sem úgy műxik, abban biztos vagyok...akiknek az autóin huzamosabb ideig dolgozunk, vagy ilyen soha véget nem érő project-é alakul át a dolog mint Peti esetében (és szerintem Pedro is így lesz, csak ő még nem tudja) akkor az ügyfelek egyben barátok is és csapattársak is egyben. De gondolom a többiek (Audisok és Ti is) valahogy így vagytok ezzel.  
Re: Fapuma8 (43103)
válasz erre előzmények 2009.04.23. 23:50:40 (43087
Ja, valahogy elkezdtük a szezont, aztán majd alakul.  Kapkodni sosem érdemes. Tavalyra  slowlow azzal bízott meg bennünket, hogy olyan autót rakjunk alá, amivel 10-es időt lehet menni.  Az megvolt.  Idén slowlow azt mondta, hogy 9-et akar menni.  Az is meglesz. Ha aztán jövőre kitalálja, hogy neki 8-kell, akkor jövőre a Caprice 8-at fog menni. Mi azt hajtjuk végre, amivel megbíznak benünket. Mosolyog  
Re: Fapuma8 (43085)
válasz erre előzmények 2009.04.23. 23:16:24 (43084
Épp hogy össze tudtuk rakni a motort a verseny előtti nap. Szét volt szedve átnézésre, kapott kis egészségügyi felújítást(hone+gyűrű-csapágy) mert azért már évek teltek el mióta készült a motor, azért néha illik belenézni.  A bejáratás az volt, hogy slowlow beült az autóba Győrben és elment vele Lacházára, még az első olajcsere sem volt meg, nem nagyon kell olyankor még odatolni a nitrót. Elégedettek vagyunk, mert gyorsabb lett az autó szívóban, és ez azt jelenti, hogy gyorsabb lesz nitróval is. Nem kell aggódni, amikor eltolja a nitrót, észre fogjátok venni.   Mosolyog  
Re: ave (43073)
válasz erre előzmények 2009.02.01. 16:41:47 (38926
Hát akkor hisztizzetek, ahogy jólesik. Részemről ebből a vitából elég volt. 
Re: Audi quattro (38924)
válasz erre előzmények 2009.02.01. 14:25:06 (38922
Ez az, amitől a falnak bírok menni...emberek meg sem nézik miről van szó, de a hisztit azonnal elkezdik.  
Re: ave (38915)
válasz erre előzmények 2009.02.01. 14:05:07 (38920
Természetesen én is elnéztem. Mosolyog  
Re: Zolti (38919)
válasz erre előzmények 2009.02.01. 13:42:27 (38917
Jó, akkor legyünk faszkapalok, mert itt ez a divat. Párbeszédbe szedem én is, amit írtál/tunk...aztán kiderül melyikünk olvas szarabbul. Mosolyog
Zolti:
-akkor miért nem mennek sima utcai gumival? Mint a street kategóriások 95%-a.

tommyt:
-Amúgy ezek mind sima utcai gumik, nincs köztük drag radial vagy ilyesmi egy sem. Csupán azért kellenek, mert ezekben vannak azok a méretek, amiket az usa autókon használnak, és e betűsben nem lehet kapni. Ennyi.
Nem kell attól tartani, hogy most majd jönnek az usa autók és elözönlik a street-et...azok lesznek ott , akik pl. tavaly is...de ők eddig is ezekkel a gumikkal mentek, és E betű hiányában simán kióvhatók lettek volna, ha valakinek szúrta volna a szemét.  
Re: Zolti (38913)

összesen 450 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!