Első alkalommal én is megijedtem, másodszorra már számítottam rá, hogy baj lehet,mert hiába szedtem szét a teljes rendszert, nem találtam hibát, ezért csak 100 méter után toltam rá a nitrót, vissza is robbant rendesen. Végül produkálta a hibát felpörgés közben is, és ez rávezetett a megoldásra. Egész napos szopás és szerelés volt.
Talán nagyobb baj nincs, majd szétszedem a hétvégén.
Igen, sajnos a Siórallys autók által kevert finom por megszállta a pályát délutánra, konkrétak takony volt, mire nekem is sikerült orvosolnom a nitro visszarobbanásokat 200 méternél is elforgott a kerék.
Igazad van, azt felejted csak el, hogy előtte én állíttattam le azt a pályát, és szedegettem ki a dilatációból a felszakított anyagot, meg söprögettem le a maradványokat, közben a Barna kérdezgetett, én meg szedtem a szemetet, hogy mehessen a verseny. Ezt az első 100 méterig sokszor megtettem vasárnap.
Tavaly nem mertem kimenni, hátha beégek a lassú autómmal a 4-es gépek közt.
Idén bátrabb vagyok, és nem zavar lassúnak lenni.
Mindketten - Tubolytech és én is - egyedi szponzori meghívásra megyünk!
A pálya olyan amilyen, véleményem szerint 11 feletti autóknál nem nagyon oszt.
Nekünk korcsolya, 100 méter felett is elforog.
Az időjárás és a nézőszám kifogástalan volt, köszönjük!
Tesztelgettünk, bejárattunk, pár napja még darabokban volt a Nova is!
4 autóval mentünk ki, és ez csak a kezdet.....
Most ezerrel készülünk a hétvégi Kunmadarasra, szeretnénk megmutatni magunkat, a magyar autós gyorsulást a FIA autók közt!
Jó ez, teljesen rendben van a laikusok számára főleg. A többi sportágban is összehordanak mindenféle zöldséget, csak azt nem vágjuk.
Örülök neki, végre elindult valami a médiában.
A legfontosabb a jelenlét!
Húsvét vasárnap Rábaringen HírTv Garázs forgat.
Ez azért nem ennyire egyértelmű szerintem, de a roló már lefelé jön most is.
Pl beszéltük, hány FIA/UEM autó van Európában? PRO-ETznek sokan 9,9, 10,9 -re, mert az elérhető költségvetés.
Ha olyan kurva nagy igény van itthon a gyors autókra miért nem mész a Camaróval még?
Amire igény van, az az alacsony költségvetésű szórakozás, kimegyünk a haverokkal, lenyomjuk egymást, eszünk, iszunk, jól érezzük magunkat, majd hazagurulunk.
Jöhetnek újak persze, de nem látni a nagy építések előzményét sem, pár hard core emberke csinálja, ameddig a profi mezőnyt.
Valamivel be kell hozni az embereket, ránk nem kíváncsiak.
Ne rettegjél tőle, hogy pl én a 8000-es nitróssal végignyomom a Superfinalt, üzemanyagban az idei árakon a 3 futam 100-110 ezer Forint, és a többiről nem ugatnék, mert felesleges.
Mit kapsz az MNASZ összetettért? Nem részletezném, nem is törtem magam semmiért ez ügyben.
Ennek ellenére fejlesztek ezerrel, miért? Saját szórakozásra, nem több.
Szabályok? Kategóriák? Hm. Az AP7 kategória magában foglal 6-7 NHRA osztályt. Super Street autó megy Pro Mod ellen. Sírunk, reklamálunk? Nem, örülünk, hogy van valaki kint, szórakozunk, amíg lehet.
Ne vedd komolyan, nem érdemes.
A Street kategóriák bővítése embereket hozhat be, illetve tarthat meg a játék mellett, sajna most ez az út maradt, a profik hamarosan csak betétprogramként jelennek meg, Ez van, szeretni nem kell.
Nézd az alapelvet, egy utcai autó olyan legyen, hogy bármikor betolható műszakira.
Az utólagos feltöltés tudom kicsit karcos vizsgán...
Motorcsere miatt mindenhol kidobnák.
Beszélsz hülyeséget
Ez gyorsulási, nem lassulási verseny, még a hátsó féket is ki lehetett szerelni, mert rutinos sofőr megáll első fékkel is, ha defektes, ha kiesik az első kerék
Ilyen okos ötletem nekem is van, csak nem értem oda előadni:
Pályahasználat legyen, ne nevezés:
0-5s ingyenes
5-10 s 100FT/s
10-15s 1000 Ft/s
15-20s 3000 Ft/s
20s felett helyszíni felgyújtás.
"a gyorsulás az időről szól"
Ird már le feketén-fehéren, hogy neked egy 16s kategória kell, és akkor a következő 100 évben sem kell fejlesztened semmit, pont úgy, mint eddig - ja bocs, 5 századot feljöttél, vagy csak üres volt a tankod?
Majd akkor legyen időalap, ha már az űridők sokasága lesz, és a pálya kisebb sebességeket enged.
Még sajnos messze van a tavasz, sokat kell dolgoznunk addig.
Amit nem ért meg sok ember, már kezdem átérezni, azt a rengeteg lemondást és áldozatot, amit Te hoztál 10 évig.
Rajtad kívül már szinte mindenki feladta a régiek közül.
Kívánom, hogy ott folytathasd, ahol félbehagytad, és találkozhassunk minden versenyen!
Bővebben 22.-én, addig is:
Szuperfinal ebben a formában nem érdekel, egyszerűen fizikai képtelenség részemről és az autó részéről, én napnyugta után nem ülök versenyautóba, és nem állok rajthoz 150 fokos váltóval, üres tankkal, akkuval, fűtetlen palackkal, ennyi. Bárki bármit okoskodik, ez az én pénzem, és az én biztonságérzetem.
Én minden esetben előre jeleztem, hogy nem állok rajthoz, a szabályok szerint behívtak, de nem kellett várni a semmire az ellenfélnek.
Igen, a szuperfinal egy show elem, az éves összetett pedig az igazi hard core versenyzők elismerése legyen.
Nekem a kategória első hely kell, hasonló, vagy jobb és erősebb, könnyebb autókat legyőzni.
Remélem pénteken nem 6-an ülünk össze, mint tavaly, jöjjön el mindenki, és tegye meg észrevételét, javaslatát, hallgassa meg ott egyenesben a lehetőségeket, és ne évközben reklamáljon alapvető tájékozatlansága miatt.
Szia!
Ezt komolyan nem így kellene....
Ismerem a helyzetet, Te is tudod, a Tibi megígérte, hogy legkésőbb pénteken - ha kap fizetést - átutalja a másik 50 ezret a vasárnapiért, ha nem tenné én kifizetem.
Kérlek gondold át, komoly érvágás volt neki ez a bukta, kis tolerancia beleférhet, mikor Neked volt szükséged a megértésünkre számíthattál rá, duplán is!
Sajnos sokszázezret bukott tegnap, másnak sem tudja azonnal megadni a bérét.
Ez volt zsinórba a 4. veszteséges versenye, és mind az időjárás miatt.
Ne rúgjunk abba, aki már rég a földön van, kérlek !
Itt is szeretném megköszönni, hogy ismét külön depót biztosítottál az USA autóinknak, nekem a szombati hely jött be legjobban, pár lépés, és láthattunk mindenkit futni, könnyen tudtunk ki-és bejárni!
A pálya a hideg ellenére kiválóan tapadt, hosszú fékezőzóna.
Köszönöm, hogy idén is tökéletes helyet és lehetőséget biztosítottál agyatlan játékunknak!
Sok-sok nézőt, és napsütést a következő szezonra Nektek, legnagyobb tiszteletem a munkátokért!
Gratulálok a szép eredményekhez mindenkine, jó verseny volt.
Sajna az én autóm már belefáradt ez idei évbe, egy 9,00 futamom volt, de 300m-nél vége lett.
8 AP7-es autó volt végre.
Az éjjel megcsapágyaztuk a motort, megyek gurulgatok még ma vele Fertőszentmiklóson!
Várunk mindenkit!
De jó is volt régen nyitogatni a garázskapukat az oldaladon és nézegetni az autóid, még mindig a legjobb és legélménydúsabb dragos oldal számomra, na meg a tragacs.com.
Talán nagyobb baj nincs, majd szétszedem a hétvégén.