Kicsit overkill lenne a 4 hengeresen egyelőre,a plusz tartalékot meg inkább elcserélem korábbi betöltésre. Gt35 meg 63-as A/R-el lehetne használható,de akkor se utcára,inkább versenyautóba.
Nem kell olyan,mint amilyen most,hogy 2000-től akkora a nyomaték,hogy szétszakad a motor,4000től meg hal le.Mint egy diesel.
3500-4000-től megindulna,az már jó lenne,csak 7000-ig ne folytsa a motort.
Ezzel csak az a baj,hogy előtte nap megveszed,így aznap nagyobb a bevétel,aztán utána 3 napig talán alacsonyabb,mivel nem mindenki vesz részt ebben.
Valami alternatív megoldás vagy szemléletváltás kellene,hogy valami történjen.Sajnos melózni elég neccesen tudnék busszal járni,ráadásul az se olcsó,plusz a nem fix munkaidő miatt extra szopás.
Télen meg nincs kedvem motorozni egy 50-es fossal. Megoldás egy 125-ös 4 ütemű lenne,ami keveset eszik,de legalább biztosan odaérek,ahova indultam.Már csak jogsi kellene,vagy törvénymódosítás,ami idén még tuti nem lesz.
Mondanál egy konkrét példát,amit sérelmezel?Csak hogy jobban el tudjuk képzelni,mi az,amit te streetnek ítélnél,és nem az a jelenlegi szabályok miatt.Monjuk van egy béka civic,és a tulaj egy másik,de ugyanolyan blokkot reszelt szét,hogy az megmaradjon?
Itt volt a hozzászólás,hogy motorkód.Ha a kód egyezik,akkor hadd menjen,a műszakin se nézik a számot.Csak egy b16 helyett nehogy már egy K20 mehessen,vagy mittudom én mi van a hondákban.
Valahol azért meg kell húzni a határt.Még jó hogy streetbe legalább ennyit megengednek,különben mindenki gyári autókkal "versenyezne". Igenis legyen streetben megegyező a motorkód a forgalmival.Profiba meg az menjen,aki szétvágta a kocsit,aki slick-el megy,stb.
Szvsz nem rád értette a hisztit.Mi nem egyértelmű abban,hogy 3.2 Profi osztály általános szabályai,és ez alatt szerepel? Jó lenne,ha Zoliéknak olyan szabályt kellene hozni,ahol minden mondatban szerepel a pro vagy amatőr szó,a köbcenti stb,stb.
Ha valaki héberül olvas,előbb utóbb az is a profi szóba fog ütközni,és nem az amatőrbe
Nem volt kint a külföldi calibra turbó? Az tudott ilyen időket menni,de már nagyon lógott valaminek a bele,mert volt füst rendesen.KKL-en láttam,c20let,valami nagy csiga,hosszmotor...
Hát a lábán jött el a lengyelektől,és úgy is ment vissza. Nem értem,mit csinálsz te rosszul,hogy minden törik,illetve ők mit csinálnak jobban,hogy simán megy nekik.
Ha neked 11.22 volt 530 lóval,akkor neki a 10.5? 650?
Ez ilyen sport,akik most az élmenők,már régóta dolgoznak ezért.Az más tészta,hogy 5 éve hol volt a sport,amikor egy 12-es autó még kuriózumnak számított.Emlékszem 5 éve a rábaringen milyen csaták voltak,ahhoz képest most "nevetséges" időket futottak.
Hát ebben van valami,teljesen logikus. Kevés a profi,ehhez képest sok az amatőr.De minek nevezzen valaki profiba egy 12.es kocsival,amikor az élmezőny 9-eket szór? Majd talán ha oda eljut,akkor biztos átnevez.
Ezt így értem,de lásd be hogy hülyeség. Mondjuk kimegy 100 autó,leggyorsabb 48 döntőzik.Magyarul a komolyabb,nagyobb ccm autók döntőznek,de egy 2.0 szívó pl labdába se rúghat,kb soha.
Te örülnél neki pl,ha mondjuk a többi szívó 2.0 csak 16.5-öket menne,amíg te 16.1-et mentél kupát vittél haza,egyszer összejött ez a 15.97,így más kategória,ahol az utolsó lennél,mert itt már komolyabb autók mennek,akár szívó nagyobb ccm akár turbós.
Bocs,hogy így kisarkítom.Nem az a cél,hogy mindenki első lehessen,mert akkor ahány nevező,annyi kat.Én a saját kategóriámban szeretnék jó lenni,ez motivál.Ha lenyom egy 2.5 turbó,leszarom,de ha a 1.6-2.0 turbó street ellenfeleket meg lehet szorongatni,az azért jó érzés. Hidd el,én szarul érezném magam,ha 1.4 turbók ellen kellene menni.Igaz azokban nagy a potenciál,mivel többnyire könnyebbek,de ha egyet leversz,az orrod alá dörgölik,hogy mert ez 1.8 vagy 2.0.Az nem jó érzés annyira.