tegnap volt egy baleset is sajnos ,pont láttuk
egy román Z4 oda vágta a jobb hátulját beton kordonnak ,elszakadt az idömérö vezetéke is a betont is igazitani kellet
olyan gumikkal rajthoz állni pff...
bár valami olyat rebesgettek ,hogy ki akarták óvni mert elötte slickel ment de ez nem biztos
ki kötne bele
tudjuk hogy a rendszer fölfele kerekit
üldözési mániád van?
amugy grat a 13.1 hez és látom nem is füstöl annyira,látszott végig az autód
60 lábad mennyi volt?
most 1.1 bar a nyomás
R888 205/50 volt fenn nagyon jó gumik
lacházán,nekem kulturáltabb volt a tapadás
igaz madarason mentem 1.9 60 lábat is de azt hittem kiszakad a futomű ugy pattogott
célvonali az nekem is csalódás de ez van
fejlesztés egyenlőre nem lesz maximum kiprobálom az E85 öt
benned van a hiba
velem ki mertek állni
jók ezek a vasak csak rajtolni kellene velük megtanulni
mindkettőt ferkát és m6 ost is lerajtoltam az m6 kikapott
a ferka ellen 2 ben eltört a vákum csövem és 1.3 bárnál letiltott az ecu ,olyat torpant majdnem megfejeltem a kormányt
a focusos gyerek arcoskodott,ellenem is várt vagy 5 sec et
nincs nekem vele bajom csak néhamindig hülyeségeket ir
összeakadnak?egy másodpercig sem mennének egymásmellet,egyböl kapna 5 autot
akkor lehet gond ha kapna egy kis elönyt, és amikor megérkezne Peti mögé nem látna semmit a füsttöl
bele gondoltam.
hogy van akkor az ,hogy a versenysportokban a dieselek a füstmentességre törekednek,
de a dragban szarni kell rá?igazad lehet.
mi benzinesek a káros anyag kibocsájtást könnyen megoldhatnánk E85 el.már én is azzal mennék ha el lenne terjedve jobban.
nem beszéltem össze senkivel."..de korommérőműszerről is beszélt..." ezt az ötletet üdvözlöm
nem lenne rossz
elöbb utobb ugyis rá fognak kényszeriteni titeket a füstmentességre.ha bele gondolsz jogosan.
megint kezded a személyeskedést.
ami nagyon pozitiv, nem kerülhet korom a pályára igy mindenki mehet kábé 1 tizeddel jobbat is
mivel nem voltam ott igy muszály elfogadnom a kiirást .
azt birom egyébként ,hogy egy olyan valaki javaslata lett elfogadva akinek csak elönye származik belöle.
jobb igy, megyek profiként legalább látszik minden futamom
egyébként miért nem azt javasoltad hogy a H betüs autok 2 kattal följebb indulhassanak.
szerintem az a kis tekergetés hozott neked valamit.
nekem fura volt mert az auto ugyan ugy ment seggre, viszont szarabbak voltak az idök ,és a célvonalik is elmaradtak.
amugy az autod jo drag gumival pl 1.7-1.8 as 60 lábbal 12.6-7 is tudhat vagy akár kevesebbet is.
Nekem a dijkioszton volt egy olyan érzésem ,mintha a L'art pour L'art társulat egy elöadásán lennék.
Tényleg Attila nem lehetne egy kicsit komolyabban venni?
A kérdés kurvára nem ez volt ,vagy már ezeknek a vasblokkoknak nincs száma?
Azért érdekelt volna ,hogy mennyire birják ezek a motorok.
urbán legendákat én is tudnék mesélni a honda motorokrol ,de inkább nem
nekünk gyári alu blokkunk van, az enyém 160hp-260hp(0.6bar)=600 000ft kb - 25 000km 50 -60 futam hibamentesen.
tudom tudom a dizel jobb
Izgulok?
Neem ,csak jo lenne streetben menni.Nem igazán tartom magam profinak egy év alatt csak 2 mp et fejlödtem. De ha nem mehetek streetben az sem baj.Szétvágni ezt soha, most akarom fényeztetni,nyomás meglesz emelve 1 barra és stop.