Ave!
Miért a középdöntős eredményeket nézitek??
Nem a döntők alatti időeredmények számítanak??gondolok itt az elődöntőkre is...
Sajnos a versenyszabályzatban és az alapkiírásban még csak meg sem említik a 3. helyezettet hogy mi alapján választják ki!!! Ez nagyon nagy hiba szerintem!!
A műszerfal teljes hiánya volt.csak a műszeregység meg 3 külön műszer.A gépátvételen beszéltem a srácokkal,ők mondták hogy ennyi nem elég!
Igen,poroltót sem láttam nála.
Viszont ha jól tudom volt velük egy szemüveges srác is aki tudott magyarul...
Persze nem azt mondom hogy ki kellett volna zárni ezekért,csak nem teljesen feleltek meg...
A nehezményezett Golf VR6 ugyancsak nem felelt meg az előírásoknak!!Először arról volt szó hogy versenyezhet de nem fog döntőzni.Nap végére már döntőzhetett de állítólag pontot nem kapott érte csak ha az augusztusi futamig megoldja a dolgokat!!!!
Ha már itt tartunk a szlovén civic sem felelt meg teljesen a szabályoknak!!!
A kérdés az az hogy minek vannak szabályok ha nem tartatják be őket????
na!ez már megfelelne a szabályoknak! csak az a baj hogy ezt így senki nem csinálná meg nekünk magyarországon!vagy ha meg is csinálná,annyiba kerülne mint a versenyautónk maga! na jó,az enyém,nem a tied!
te hogy fogod megoldani hogy a szabályzatnak megfeleljen?
"a féklámpától meg kiég a szeme"!!!!
Ezek turbós motorok!szívónál a majd 1 méteres csövet hova rakjam?
Taszáron nem az autó magassága miatt "ugrottam" be hanem mert a "startmarshallok" olyan faszán beállítottak a stage-be!
Az a baj,hogy alacsony a hasmagasságuk ezeknek az autóknak.ha a padlólemez alatt oldalra van kivezetve,akkor vagy a földhöz ér,vagy csak egyszerűen nem lehet fel-leállni a trélerről mert felakad!Így is necces!
Nembeszélve arról,ha oldalra néz,akkor lábszőr perzselés is lehet a vége!Az hogy a padlót melegíti sztem nem akkora veszélyforrás.
Nem tűnsz ellenségesnek,abszolút,sőt meg is értem amit mondasz!De az a hangorkán amiket produkálnak ezek az autók,az inkább a fordulatszámmal magyarázható.Sajnos halkabban nem lenne olyan gyors a gép,csak hasonlóan gyors,ami akár tizedekbe is kerülhet!Ezek ugyebár szívó motorok amiknél ez a fajta rendszer elősegítí a levegő áramlását.ha felpakolunk dobokat semmit nem ér az egész!
Lenne még 2 kérdés amit tisztázni kellene!
-műszerfal kötelező.műszerfal alatt mit értetek?a Golfban pl. csak a műszeregység volt mint nálam tavaly.elég annyi,és szedhetem újra ki a komplett műszerfalat vagy,?
-kipuff téma!szívó Hondáknál van egy bizonyos méretű csődarab a leömlő után,aminek közelebb van a vége mint 40cm a vezetőhöz.ha ezt a méretet változtatjuk(+ - 60cm pl.) hogy a szabályzatnak megfeleljen,a motor veszít az erejéből!ugyanakkor pl.Boci a tavalyi évet ilyen hosszúságú rendszerrel nyomta végig és soha semmi problémát nem okozott!nálam sem volt még semmi ehhez kapcsolódó probléma,meg a többieknél sem!
Nem lehetne ezt a szabályt kicsit módosítani?
Az király!Akkor viszon köszönöm szépen a rajtnál segédkező emberkéknek ezt az egészet,mert miután bestageeltem odajöttek és mutogatták hogy menjek csak előrébb még!
Mindenki mástól meg elnézést kérek,és Peti veled meg elintézzük az anyagiakat a köv. versenyen!
igen,azt kellett volna,az lett volna a sportszerű és korrekt lépés!de hát a Peti nem tudott még1-et menni mert forrt a vize(mint mindíg)!!
Tudom hogy nem direkt volt az elfújás,ebben csak az a gáz hogy hogyan lehet egy olyan időmérőt csinálni,amit el lehet fújni!
Ez az amiről beszéltem....a döntő közepén azért volt szépségverseny díjazás mert a fotocellákkal bajlódtak!utána jöttünk mi a Petivel,és ezért lett piros...
Köszönöm ave hogy felraktad!
biztos hogy nem a lökös volt a stage-ben,mert először azzal álltam be,de utána mutogattak hogy menjek előrébb és beállítottak a kerékkel!
Az igaz hogy úgy látszik mintha elöbb emelkedne az enyém orra mint hogy zöld lesz,de akárhányszor nézem a lassítást,látni hogy a Peti a skodávan hamarabb emelkedik mint én!
Az lehet hogy a guarddal volt a bibi,mert a srác aki az időkért felelős beismerte hogy lehet szarul csinálták meg,ugyanis pont elöttünk ment a két Audi,amelyikből az egyik "elfújta" a guard-ot,ezért is állították le a döntőket mert azt kellett szerelni!!És pont az én pályámon!
Mind1,az biztos hogy nálam megint leszerepelt a tököl-féle időmérés!