timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 463 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.03.17. 19:09:11 (70263
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Igen. 
Re: ozoli (70262)
válasz erre előzmények 2011.03.17. 16:37:07 (70261
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nekem is ennyi a célom Mosolyog Mosolyog Csak szívóba Mosolyog  
Re: ozoli (70260)
válasz erre előzmények 2011.03.08. 17:05:43 (70195
Felhasználói profil
11.34 @ 186
És az utánfutó össztömege nem haladja meg a vontató öntömegét.

Mert könnyűpótot vontathatsz 3500 fölött is. (3500kg összt. vontató  és 750kg össztömegű könnyúpót) 
Re: Bandi (70194)
válasz erre előzmények 2011.03.08. 08:01:37 (70184
Felhasználói profil
11.34 @ 186
c) Az a) pont szerinti gépkocsiból és 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó (nehéz) pótkocsiból álló járműszerelvény, feltéve, hogy a pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vontató jármű saját tömegét. E járműszerelvény megengedett legnagyobb együttes össztömege legfeljebb 3500 kg

Akkor mégis??? Mosolyog  
Re: oioio-1 (70181)
válasz erre előzmények 2011.03.07. 22:36:29 (70177
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Én is így tudom, ma vizsgáztattam le a kocsimat vonóhorogra. 1500kg-ig vontathat. A kocsi önsúlya 1505kg, így tehát minden gond nélkül húzhatom az 1500-as futót a B jogsival Mosolyog  
Re: Bandi (70176)
válasz erre 2011.03.07. 19:15:14 (70175
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Brekit szeretném elérni. Email címet tud valaki hozzá? 
válasz erre előzmények 2011.03.05. 20:53:17 (70159
Felhasználói profil
11.34 @ 186
GT3076 55.9 a trim
3431 55.7 a trim

Azt az 57 trimes térképet ne vedd úgy mintha az a 3431-é lenne(biztosan nem azé) Sajnos nem találok sehol a precision turbokhoz térképet. 
Re: radics1 (70157)
válasz erre 2011.03.05. 20:15:31 (70156
Felhasználói profil
11.34 @ 186
nem vagyok egy nagy turbo guru, de szerintem a számok/trimek értelmezésénél tévúton jársz.

Itt van pl egy 50trimes turbo, aminek kibaszott meredek a surge line, de csak egy GT20.... tehát kurva kicsi a szállítása.


Tegyük mostmár tisztába a dolgokat, mert vagy én nem értem vagy te. Nem rábeszélni akarlak, csak mostmár szeretném tudni, hogy van ez ténylegesen.Vannak itt olyanok akik teljesen tisztába vannak a dolgokkal, hátha segítenek.

Szerintem a GT3076 és a Precision 3431 kb egyforma, adataik:
Turbo           compr ind.        compr exd:         trim:                LE
GT3076           57mm              76.2mm            56                 525LE
3431               56mm               75mm              56                  545LE 
válasz erre előzmények 2011.03.05. 18:17:24 (70153
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nem értelek.... A 3076 kb ugyanaz mint ami nekem van. lentebb úgy írtad, mintha neked megfelelő lett volna a 3076...
 
Re: radics1 (70152)
válasz erre előzmények 2011.03.05. 10:41:34 (70149
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Az enyém még mindig megvan, sokkal kisebb melegoldallal, alkudhatóan Mosolyog  
Re: radics1 (70140)
válasz erre előzmények 2011.03.02. 20:55:28 (70129
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Én se paráztam amíg el nem akarták venni a jogsimat Mosolyog

Azóta tudom, hogy mit-mivel-és hogy húzhatok. 
Re: Bandi (70126)
válasz erre előzmények 2011.01.18. 19:06:34 (69964
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Most is lesz napilicenc??? 
Re: Crybaby (69961)
válasz erre előzmények 2011.01.15. 08:41:53 (69903
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nálad lesz a probléma, két címről is elküldtem, és másnak is küldtem, akik válaszoltak is. Ha nem kapod, akkor küld át mailban a telszámodat, felhívlak (én megkapom tőled a mailt) 
Re: radics1 (69885)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 22:28:01 (69880
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Válaszoltam vissza rá.... remélem ezt már megkapod Mosolyog  
Re: radics1 (69874)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 21:58:15 (69869
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Elküldtem másik címről 
Re: radics1 (69868)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 21:09:52 (69861
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nekem nem jött vissza, hogy hiba lenne. 
Re: radics1 (69859)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 20:41:01 (69850
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Kössz, küldtem. 
Re: radics1 (69848)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 20:33:24 (69846
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Dobsz egy mailcímet? 
Re: radics1 (69845)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 20:24:51 (69842
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Csak vigyázz, nehogy az alattam levő ágra kerülj Mosolyog  
Re: Boci01 (69837)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 20:23:54 (69840
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Dobj egy mailcímet légyszives nekem. 
Re: radics1 (69838)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 18:13:44 (69829
Felhasználói profil
11.34 @ 186
100 kiló alatt a férfi csak karácsonyfadísz Mosolyog  
Re: Boci01 (69828)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 11:20:43 (69822
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Igen, teljes ketrec van, hátsó toronyra letámasztva fél X, Első tornyok előre megerősítve csővel, és a motor előtt összekötve.

 
Re: szabyk RST (69809)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 11:17:23 (69821
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Hát ja, van súlyom... Szomorú  
Re: Boci01 (69805)
válasz erre előzmények 2011.01.13. 13:56:49 (69800
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Már lemértem... és csodálkoztam.... nagyon nehéz.... 700kg +-5kg

Bocié 670kg, Boci kb 65kg = 735kg
Ényém 700 + 95kg = 795kg....
Kb 60 kg van közöttünk, ami csökken egy kicsit mert Bociék beraknak kb 15-20 kg csövet (max) 
Re: Crybaby (69799)
válasz erre előzmények 2011.01.13. 10:39:02 (69795
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Számodra mostmár ilyen egyszerű, a megfelelően könnyű kocsid megvan hozzá (mennyi lesz a cső súlya kb ami belemegy?), a megfelelő ccm-es motorod is megvan hozzá, amiben benne van a power...
Én kicsit nehezebb vagyok, meg az a kb 100ccm hátrányom is megvan, ami ezen a szinten 15-18LE hátrányt jelent, ugyanis csodák nincsenek csak fizika... 
Re: Boci01 (69793)
válasz erre előzmények 2011.01.12. 07:49:52 (69757
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Mire ébredjünk??? Hogy Európaszerte magas az üzemanyag ára??? Ja, hogy nálunk alacsony az életszínvonal ezért szarul esik???

Európai üzemanyagárak 7.-én:
http://www.autoklub.hu/utazasi-informaciok/uzemanyagarak-europaban

Hol vagyunk még az 1.5€ benzintől.... Pedig európaszerte van jónéhány ilyen ár.... 
Re: Breki (69756)
válasz erre előzmények 2011.01.11. 17:33:27 (69749
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nem sok választás van... te mindenképp, Tibibácsi ha elkezdi a fejlesztés, és én ha visszarakom még esetleg a versenykasztniba a motort, és befejezem a tervezett (de elmaradt) fejlesztéseket. 
Re: Boci01 (69743)
válasz erre előzmények 2011.01.10. 21:18:44 (69738
Felhasználói profil
11.34 @ 186
És szerintem jövőre 1db 10-es autó mindenféleképpen lesz, de lehet, hogy 2-3 Mosolyog  
Re: Boci01 (69734)
válasz erre előzmények 2011.01.10. 21:08:50 (69737
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Az AP5 nem változott, kb 3 éve ugyanaz a kiírása. 
Re: GodRat (69730)
válasz erre előzmények 2010.12.15. 18:10:03 (69630
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Amikor Én indulok, egy 8000ccm V8-al akkor megkapod. Mosolyog Mosolyog  
Re: Crybaby (69626)
válasz erre előzmények 2010.12.15. 16:01:44 (69625
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ha ilyen egyszerű lenne, megtenném.
Én 4 éve kezdtem el a kocsit is építeni (szétvágni, könnyíteni, üvegszál, csövezés, és még kurvára nincs kész), és a motort is az akkori szabályrendszer alapján. Akkor még ugye pontozás alapján ment az összetett győztes. És most dobjak el mindent, mert új szabály van??? Legyen a szabály a régi, az olcsóbb.  
Re: LacUS (69624)
válasz erre előzmények 2010.12.15. 12:11:21 (69615
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Szüntessük meg az AP5-öt és az AP1-et, mert ők úgyse tudnak 9-es időt menni az életben, és úgyis mindenki a 9-esekre kíváncsi csak. És azAP6-ba se szórják a 10-es időket, így ezt a kategóriát is meg lehet szüntetni.
 
Re: LacUS (69614)
válasz erre előzmények 2010.12.13. 16:06:44 (69609
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Köszönöm a korrekt választ. 
Re: oioio-1 (69605)
válasz erre előzmények 2010.12.13. 12:17:26 (69603
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Igen, erre gondoltam. 
Re: -SK- (69600)
válasz erre előzmények 2010.12.13. 12:16:29 (69602
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Bocs Zoli, nem vádaskodni akarok, hanem néhány számomra érdekes kategória besorolási eljárásra felhívni a figyelmet. PL: egyezik a motorszám= street, nem egyezik=profi... (és maradjunk szigorúan az utcai kocsiknál)

Nekem nem tetszenek egyáltalán a tervezett módosítások. Az ideivel egy jó irányba indultatok el, hogy a profi lét felé irányítottátok a kérdéses autókat, erre jövőre visszacsináltok mindent, sőt rontjátok a helyzetet, ami a sportág fejlődését szolgálná. Mert szerintem a profi osztályokba lehetne a sportág jövőjéről beszélni, oda kellene minél több versenyző.

Nézzük meg az idei pontversenyt, kategóriánként mennyi állandó ember volt??? (akik max 1 versenyről hiányoztak): AP1: 2fő!!!
AP2: 4
AP3: 2
AP4: 2
AP5: 3
AP6: 4
AP7: ----- ????

AP5-ben Én biztosan csak a legritkább esetbe fogok megjelenni, és akkor se biztos, hogy ebbe a kategóriába. Van még itt egy ember aki nem tudja biztosra, hogy indul-e jövőre.
AP1-ben 1 ember valószínüleg más ág felé megy el
AP2-ben senki nem szeret menni Sanyiék miatt, és még az a pár utólagos turbós Honda is megy a streetbe...

persze, biztos lesz 1-2 új arc is, de ez így tragédia, és az új szabályokkal megint csak csökkeni fognak a profi osztályok létszámai. Akik meg néha-néha betévednek és idén profiba kerülve emelték a létszámot, azok jövőre megint streetbe mennek.

Az idei szabályt kellett volna tovább erőltetni, 1-2 év és hozzászokik mindenki.

A bukókeret használata a jövőre tervezett formában felesleges. Egy szétvágott kocsival ha valaki borul, azt nem menti meg a B oszlopnál lévő cső. A tető eleje ráhajlik mint a szar, pont a fejéből lesz palacsinta.

Fék nélküli kocsik mennek??? Egyszer kelljen vészfékezni....

Továbbá amiért hanyagolni fogom ezt a sportot, az az év végi össszetett eldöntése. Pontok alapján esélyes lennék, de a superfinal rendszerrel a közelbe se vagyok.

Ja és igen: Nem tudom, az összetett helyezettek, mit szóltak a díjak szerencsejátékkal való eldöntéséhez.... Egy showelemnek tökéletes, de nem biztos, hogy így kellene értékelni őket.

De azért ne add fel, csináljátok a versenyeket, mert kint amit rendeztek az hibátlan, nagyon jó a ragasztós pálya is, rendezés, lebonyolítás.

Nem baszogatás, ez az Én véleményem. 
Re: oioio-1 (69594)
válasz erre előzmények 2010.12.12. 19:56:35 (69592
Felhasználói profil
11.34 @ 186
"szabályok mindenhol vannak, nálunk ez a szabály"

Most határozott és kemény voltál.

De ha esetleg valaki közelebbi ismerős vagy nagymenő kezd el sírni valamiért akkor már nem megy ez a határozottság.

Az azért érdekes, hogy egy motorszám dönti el, hogy profi vagy street...
Jó éjszakát. 
Re: oioio-1 (69591)
válasz erre előzmények 2010.12.12. 19:31:37 (69589
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Bocs, de egy motorszám miatt lesznek "büntetve" egyesek, míg akiknek még a gyári motorjuk van bent röhögnek a markukba. Nem a motorszám léte-nemléte alapján kellene kategorizálni. Vagy ezt se engedni, vagy mindent. Valahol következetesnek kellene lenni. 
Re: radics1 (69588)
válasz erre előzmények 2010.12.12. 15:40:10 (69583
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Maradjunk annyiban, hogy ahol átmegy az utólagos feltöltés, ott átmegy a motorcserés is. Mosolyog  
Re: v8drag (69582)
válasz erre előzmények 2010.12.12. 15:25:01 (69581
Felhasználói profil
11.34 @ 186
nem a műszaki vizsga része érdekelne, hanem dragracingen való indulás lehetősége streetben egy feltöltött/köbcentinövelt, de nem egyező motorszámú kocsival, legyen az az eredetivel megegyező motorkód vagy eltérő (nagyobb motor). Miért streetebb egy forgalmiba bejegyzett motorkódu mint egy pl módosítás nélküli de eltérő kódu. 
Re: v8drag (69580)
válasz erre előzmények 2010.12.12. 15:13:04 (69579
Felhasználói profil
11.34 @ 186
vagy mint egy nem egyező motorszámú, de egyébként mindenféle módosítástól mentes. 
Re: Pelyvi (69578)
válasz erre előzmények 2010.12.12. 15:11:54 (69578
Felhasználói profil
11.34 @ 186
maradjunk az alapesetnél, amikor full utcairól beszélünk, amibe van egy utólagos turbo/nitro/köbcentinövelés és csak azért kell profiba mennie, mert a motorszám nem egyezik.
Miért utcaibb egy a forgalmival egyező motorszámú utólag turbós, mint egy nem egyező??? A rendőr/NKH így is-úgy is elveszi a forgalmit.... 
Re: tommyt (69577)
válasz erre 2010.12.12. 13:12:57 (69576
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Zoli!

A profi katban kötelező a tűzálló ruha és sisak. Utólagos turbó indulhat streetben, ha egyezik a motorszáma a forgalmival. Tehát gyakorlatilag a motorszám dönti el, hogy kell-e a tűzálló ruha és sisak vagy nem. Nem hiszem, hogy annak kellene eldönteni a biztonsági eszközök használatát, hogy egy motorszám be van e írva forgalmiba vagy nem.

Utólagos turbó streeetbe, nitró streetbe, köbcentinövelés streetbe..... El kell gondolkozni, érdemes-e a profi létet erőltetni.  
válasz erre előzmények 2010.10.31. 08:11:05 (69274
Felhasználói profil
11.34 @ 186
De kellet, csak nem vettél és nem nézték meg az egy dolog. 
Re: Pd Gabi (69267)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 21:40:24 (69147
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Mennyien lesznek???? Egyre kevesebben...

Régen azért volt népszerű a gyorsulás, mert egy olcsó és viszonylag kötöttségektől mentes sport volt, így elérhető volt a hétköznapi embernek is. Most ott tartunk, hogy minden évben van valami új szabály, amit követni nem sokan akarnak és még kevesebben tudnak. Kevés a profiban a motiváció..... 
Re: Crybaby (69142)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:19:31 (68889
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Csak most nézem ez 2009-re vonatkozott, de még ez van  a dragracing oldalán.  
Re: Pelyvi (68888)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:18:28 (68888
Felhasználói profil
11.34 @ 186
AS3 kiírás:

Minden 2 vagy 4 ütemű, soros, V vagy boxer elrendezésű, négy kerékkel rendelkező autó, melyek 2 kerék hajtásúak, és motorja 2501-3800 ccm közötti szívó vagy 1600 ccm alatti feltöltött Wankel vagy 1600-2500 ccm közötti feltöltővel (turbó, kompresszor) szerelt.  
Re: pista200sx (68885)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:25:23 (68836
Felhasználói profil
11.34 @ 186
madarason engem azért ne makartak engedni, mert bejön hátulról egy darázs, jól megcsíp, és nekimegyek ilyedtemben a nézőknek Mosolyog  
Re: szabyk RST (68831)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 08:59:34 (68505
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Köszi, rendes vagy,de nem mostanában fogok űléseket venni. 
Re: Master3v (68503)
válasz erre előzmények 2010.10.16. 20:01:57 (68480
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ha több mint 5 számjegy, akkor most nem érdekel Mosolyog  
Re: Master3v (68478)
válasz erre előzmények 2010.10.16. 19:50:49 (68477
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Mennyi pénz?? 
Re: Master3v (68476)

összesen 463 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!