Néhány szó a tegnapi versenyről:
Egész nap kevesen voltak, elég jól pörgették a futamokat, nem volt órákig tartó sorbanállás.
Bobby Ewing izgalmas bemutatót tartott, a végét ugyan egy kicsit elszámította, de szerencsére nem történt nagyobb baj.
Az idő borús volt, ~17 fok, de egész délután nem esett.
Motoros döntő, majd amerikai autós döntő, utána autós döntő és elkezdett szemerkélni az eső. És ami a legmegdöbbentőbb az az, hogy egyre intenzívebben esőben a szervezők MEGSZAKÍTJÁK az autós döntőt az amerikai autós díjátadó miatt, ahelyett, hogy végigpörgették volna!!! Azt nem értem, hogy a ha T. Szervezők látják, hogy lóg az eső lába, akkor miért nem lehet levezényelni az összes döntőt és utána megtartani a díjátadót!!??? Természetesen az autós döntő már esőben zajlott, ami meg is látszik az eredményeken....Hát ilyen nincs, ez hihetetlen!
Hello, most Fertőszentmiklósról van szó, ne a lacházai szabályzatot nézd!
AUTO 1400 - Azok a járművek amelynek hengerűrtartalma 1000 ccm és 1400 ccm között van, és motorja szívó üzemű, Az 1000 ccm hengerűrtartalom alatti, de feltöltővel, vagy nitróval szerelt járművet egy kategóriával feljebb soroljuk .Az 1000 ccm és 1400 ccm hengerűrtartalom közötti feltöltővel vagy nitróval felszerelt autó az kettővel feljebbi kategóriába sorolandó! Az öszkerekes autókat egy kategóriával feljebb soroljuk.
JELÖLÉS - A1
Nem a végeredményt szeretném utólag piszkálni, csak az igazat kideríteni, hogy legközelebb jobban résen legyek.
Az általad említett display egy kis laptop volt, ami mögött két emberke ült és válaszolt az egymás után feltett kérdésekre...
Amúgy nem hiszem, hogy a versenyzők feladata lenne végigmenni az autókon és rajtszám alapján egyesével beazonosítani és leellenőrizni, hogy az adott autó jó kategóriába lett-e besorolva.
Javaslat: A1: 100-199 rajtszám, A2: 200-299 rajtszám stb.
Sajnos a rajtszámok (=nevezési sorrend) alapján nem lehetett megállapítani az edzés alatt, hogy ki milyen kategóriába van sorolva, a döntőben szembesültem csak a ténnyel.
Amúgy utána lehetne nézni, mert van gépátvétel és a nevezési lapon rajta kell lennie az autók adatainak...
Nem is kellene, hogy a füvön álljanak, hátul van elég beton, ahol az autósok is depóznak...
Igen, A2-ben indultam, én is úgy tudtam, h a turbó +2 kat.
4. lettem a samara ejtett ki a középdöntőben.
Sajnos nem tudom a pontos kvalifikációs eredményeket, az első 4 13.8 és 14.1 között volt, utána jöttem én.
Köszi!:-)
Igen volt egy kis módosítás, szívósor, hátsódob és egy kis plusz benzin...
1/4: 14.79@152; 1/8: 9.58; 60 láb: 2.3
Sajnos nem tudom pontosan, mert nem kaptunk timeslip-et, majd megpróbálom letölteni az eredményeket.
Igen először voltam nálatok, ezért szertném megosztani Veletek a tapasztalatomat, nem fikázásból, hanem jószándékból:
Valóban, a pálya adottsága elég rossz, de ha a T. motorosok is kint a füvön depóznának, úgy ahogy az autósok, akkor nagyobb lenne a hely és a megfordulást sem kellene centizgetni.
Természtesen tudom, hogy a nézőszám a legfontosabb, de szerintem a legtöbben azért jönnek, mert ismerősük/barátjuk stb. indul a versenyen és szeretnék látni, szurkolni neki. Tiszta sor, hogy fontos a show (dragsterek, motoros bemutató stb.), de az indulók nagy száma az, ami igazából vonzza a tömeget (én is ötödmagammal mentem), ezért nem elfogadható a 3-4 órás sorban állás, ráadásul úgy, hogy én pl. tegnap 4 órát utaztam oda és haza.
Amúgy az eddigi legjobb időmet tegnap futottam meg tegnap, a vti-kkel szemben nem tudok még labdába rúgni, de azért örültem neki....:-)
Hát röviden a tegnapról:
Valamivel 10 óra után értem ki, délig tudtam menni 1 futamot. Utána délután 4-kor kerültem sorra, fél ötkör eleredt az eső. Estére azért elég jól felszáradt a pálya. Az egész napra jellemző volt a pöcsölés, sokszor nem tudtam, hogy mi történik, az autók fel voltak sorakozva, de nem indították őket, vagy csak elég nyögve nyelősen.
A pálya elrendezése tragédia:
Ha fel akartál vonulni a rajthoz, akkor a visszajövő sávba kellett becsatlakozni, ráadásul az utolsó autós edzés alatt itt tartották meg a motoros díjátadót, tehát várni kellett.
Nem beszélve arról, hogy olyan kicsi volt a hely, hogy a burn out zónába csak forgolódva, tolatva lehetett beállni, a motorosok itt vertek tanyát, továbbá tele volt autóval.
Amúgy a döntők pörgősen mentek, a szervezők normálisak és segítőkészek voltak.
Röviden ennyi.
Egész nap kevesen voltak, elég jól pörgették a futamokat, nem volt órákig tartó sorbanállás.
Bobby Ewing izgalmas bemutatót tartott, a végét ugyan egy kicsit elszámította, de szerencsére nem történt nagyobb baj.
Az idő borús volt, ~17 fok, de egész délután nem esett.
Motoros döntő, majd amerikai autós döntő, utána autós döntő és elkezdett szemerkélni az eső. És ami a legmegdöbbentőbb az az, hogy egyre intenzívebben esőben a szervezők MEGSZAKÍTJÁK az autós döntőt az amerikai autós díjátadó miatt, ahelyett, hogy végigpörgették volna!!! Azt nem értem, hogy a ha T. Szervezők látják, hogy lóg az eső lába, akkor miért nem lehet levezényelni az összes döntőt és utána megtartani a díjátadót!!??? Természetesen az autós döntő már esőben zajlott, ami meg is látszik az eredményeken....Hát ilyen nincs, ez hihetetlen!