Én tegnap jutottam el odáig, hogy levegyem a turbóm, amit úgy 4000km-el ezt megelőzően raktam fel új béllel. Múlt héten átváltott trabi üzemmódba.
Szét lett szedve és minden gyári állapotú benne, kivéve egy fél marék kokszot. Most kap új labirintokat és kész. Ma estére felrakom, mert ezek a benzines kölcsön verdák a sírba visznek. Ilyenkor kell egy nap alatt 700km-t menni.
Bár az A3 1.8T-be beleszerettem.
Nem igaz. Más. pl. csapszegnél a pd trapézos. De annyiban igaz, hogy mindkettőnek van kezdete és vége.
Két méret létezik amúgy, a "kiscsapos" 47,75mm és a "nagycsapos" 52,7mm-es fűtengely csapra.
Utóbbiból tudok adni raktárról már 148.750/gar ártól.
Ha a kicsi kell, abból talán Joe bácsinak van. Legalábbis Ő hirdetett ilyeneket.
Hagyjuk az elméleti fizikát, mert az mindig úgy kezdődik, hogy tételezzük fel, hogy...
Meg nem érek rá megvárni egy pl. 300 lovas autóval amíg 46 tonnát felgyorsít...
De kezdem érteni mi a baja a cuprának. Negyedik után visszavált, amikor 5-be rakja és utána hatodikban csökken csak a fordulatszám. VW valamit elkottázott ETOS-ban.
Ezek szerint hosszabb a negyedikem, mint a cupra hatodikja.
Van még egy FMH belsőm. Az lehet alkalmazásra kerül.
Én óra szerint 270-et mentem vele, de csak pár pillanatra, utána elvettem. Nem az a vége, de nem kockáztatok egy olvadást, hogy megtudjam.
Masterével én nem mentem 230 felett, nehogy sokba kerüljön neki.
Ez esetben - maradva a német minőségnél - egy Barracuda szuperkavitációs torpedóval fog indulni és ha behúzza a nyakát, elérheti a 370km/h célsebességet is.
A Fabia RS váltója az FJW. Ez van az enyémben is. Van egy másik Scsoda váltó, az is asszem Fábiában, az valami gyengébb eco verzióé, az van a Hans-nak is. Az 6-ban 6000-nél 398km/h elméleti végsebességre lenne képes végáttételből fakadóan.
Az enyém csak 360-ra.
A cupra GUC váltója pedig 300.
Persze mindez elméleti és 6000/min fordulaton értendő.
18,24m egyesben? Szerintem nem. De jobbnak kéne lennie vele az első 201m-nek mint nekem.
Nagyon patent lehet benne minden hézag, azért vált olyan könnyen.
(Már leírtam pár hete.) Nekem 1:55 2:100 Neki 1:70! 2:105
És innentől neki alig ejt, olyan rövidek a fokozatok. G-tec-es mérésnél szinte nem látszik a görbén a váltás! Másrészt az enyém akad mint a többi PD, ez meg bezuhan a fokozatba.
Erősebb? Viccelsz? Nem fizette meg. A viccet félretéve gyorsabb a váltója és jobb a kiosztása. Valamint nekem gondom volt a hátsó hidammal. Bár már neki is van.
Ha nem bassza el és meglépi az 1,9-es 60 lábat, akkor akár meg is döntheti az időmet.
De menjünk biztosra! Berakom neki a két Lotti ülést és ha csak olyan hülye lesz mint volt, akkor is meglesz a 12-es.
Nem kóstolgatlak Te fallosz. Amikor utoljára láttalak versenyen éppen a váltót hibáztattad, hogy azért nem megy 14,76 alá. Ha meg nem így volt akkor...
Ja, és a kérdésedre válaszolva az első.
És még valami. Semmi problémád nem volt a motoroddal akkor miért vettél nálam egy új hengerfejet rá?