azt gondolom, hogy akik ki járnak versenyezni biztos képben vannak a saját kategóriájukkal... ha meg nem, akkor legalább látni azt, hogy kinek nem egyértelmű a szabályrendszer... szerintem
én nem tudok semmiről, senkiről semmit... btw... állítólag hülyeséget mondtatok amikor arra a szar szerkezetemre azt mondtátok, hogy egy gyári exedy... ami mindegy, mert jön egy normálisabb ACT, lehet azt is lemérhetnétek beépítés elött...
ülj le 1-es... /fejsimogatás/ egyébként, egy 100 ezer km-es x5 nem azért füstöl, mert füstölnie kell... mert nem rendeltetésszerűen használja a tulaj... bazzz te mekkora láma vagy az tuning hogy okádja füstöt a televert dízeltuningúristendejó kocsi? amúgy meg nem mindegy? leszarják, hogy mit gondolsz, a tdi-k meg az utólag turbosak együtt fognak menni... legyél gyorsabb, ügyesebb mennyé egy évben 5621448135 km-ert... és idzénék valakitől :
"dízel személyautót vezetni olyan, mint melegnek lenni, ma már sokkal elfogadottabb, de még mindíg szar dolog"
pont.
figyelj már... a turbo mellékhatása, hogy gyorsabb/erősebb lesz az autó... ilyen szempontból, ha ne legyenek streetek az utólagturbosított autók, akkor a füstgyárak se legyenek azok... de ha szigorúan nézzük (merthogy Te azt teszed) akkor street azaz utcai kategóriában ne lehessen nagyobbra cserélni a turbot, mert az már nem GYÁRI, mint azt Te itt nagyon emlegeted... nem de? mindegy hogy változtat-e a motorizáltságon, nem gyári egyik sem... ergo Te sem indulhatnál streetben... vagy rosszul látom? /fejcsóválós szmájli/
nekem működik... autó 1100 kg én 100 kg az autó (az itteni okosok szerint) 16% veszteség szerint számolva 214 lóerő főtengelyen... 14.23... de kövezzetek meg, ha nem így van
Értem Tehát ha mondjuk van valaki aki 12 alját tud menni és szerez normálisnak látszó papírokat, akkor az indulhat stock streetben ? Mert akkor akár Pelyvi is indulhatna... és még esélyes is lenne
most néztem a KOE East-et... lehet már lerágott csont - akkor elnézést - de Gianni Santi miért indulhatott stock streetben? ha jól láttam, rendszáma se volt...
lúzer, aha nem sok köze van a két videónak egymáshoz, tény hogy szépen terelgeti a ladát, le a kalappal elötte, de menjem már a f...omba az aki azt írta hogy Block egy lúzer ...
BMW-s urak! kellene egy régi cápa 525i-hez vízhűtő, de a nagyobb átmérőjű csővel... vagy van valami ami kompatibilis hozzá? előre is köszi a segítséget!
tényleg nem beszólni akarok, csak érdekel, hogy ezt a hajtás hogy bírja el? mert megnéztem a képeket is és a videókat is, nem lesz gyenge Isti S2-ese, aztán csak a tudatlanságom csökkentése végett érdekelne...