Ez igy volna jo, igen. A profik kategoriakban ezzel nincs is baj. A "baj" ami sokak szerint nem baj, hogy a streetben is ezt akarjuk.
Vegulis 3 osztaly kellene.
Profi - az erinthetetlenek (9mp meg jobb, foleg celgepek)
super street - 10,11 mennek vele utcan is (bar nem szabalyosan)
stock street - Szabalyos utcai autok (legfeljebb minimalis elteresek engedve)
De ugye azt nem varhatjuk el, hogy 3 x 6-7 kategoria legyen. Es ezen a ponton ez a rendszer erdekeket sert, tehat nem lehet belole semmi. Igy tehat maradjon ahogy van.
Ejjejj, mondjam azt erre, hogy 2 literrel meg 7mp a minimum? Ugye, hogy nem annyi.
Hat V8-nal se. A meret egy dolog, de ha stock cuccokbol epul, akkor nem biztos, hogy bir 2000 lovat folyamatosan.
A reklamertek kerdessel szerintem nincs baj. Talan majd lesz olyan ugyfeled is, aki versenyezni is szeretne, tehat a dragsport nyerhet ezzel.
Az, hogy 4.-ben 600+ loerohoz tartozo hatalmas nyomatekot jol birja a sajat hajtas, gondolom nem olyan lehetetlen. (Egy erosebb gyari dizel BMW 1-2-ben talan meg jobban is terheli a vegkihajtast.) Egyesben meg csak egy turbos RWD BMW produkalt eddig latvanyosat, az 530ti, ami azert eleg meggyozo volt. Az az auto is ezt a hajtast hasznalta?
Az sokat segit, hogy a kuplung segit menteni a hajtaslancot.
Power teren biztos nincs problematok, meg sokat nohet a teljesitmeny. En kivancsian varom jovore mi lesz, tenyleg birja-e majd az igazi rajtokat is.
Dyno temaban mindig a vita megy, a vilagon mindenhol. Van aki eleve a shootout modra mondja, hogy az csak marketing adatot gyart. Van aki szerint a rolling road dynok a tuninghoz kellenek (programozashoz), minek powert meregetni veluk. No meg az orokzold, a "1/4mile az igazi..."
De ha meg igy is gondolja valaki, attol meg jo feltenni eros autokat padra. Meg az en kis porszivomat is imadtam nezni/hallgatni ahogy betoltott. Jo buli, tarsasag meg minden.
Azt hiszem az a cikk eleg eros hibaja, hogy nem egyertelmu, hogy a 2 millaban az auto ara is benne van. De lehet csak en vagyok ennyire hule, hogy ez nem egyertelmu.
Te, ha lenyitod az "extrak"-at (a hozzaszolas szovege alatt, a mehet gomb mellett van) szerintem menni fog a feltoltes. Csak az a fontos, hogy ha kiir valamit, olvasd el mi az.
Biza, a 90-es evekben a BTCC-ben a Cossie-k 500 loero fole nem nagyon mentek, utcai tuning autoknal mar a 400 is igen komoly szamnak szamitott. Ma meg Fapuma 500 loeros autoval jar dolgozni. Azert ez erdekes, ha belegondolunk. Es persze nem csak fapuma, hanem mindenki, aki ilyen eros autot hasznal nap mint nap.
Vmi amcsi lapban olvastam egy csavorol az egy fullos metanolos kompresszoros dragvassal jar minden nap.
Te ha Gianni tudna 200-al menni nitro nelkul akkor en nagyon elrontottam valamit anno.
Nem tud. 17x korul megy nitro nelkul, 2007-ben tobbszor ment igy a lengyelorszagi KoE-n.
Te nem lattad a turbojat?
Szoval nem volt az a nitro 300-as. 150-200 inkabb. Aztan persze lehet, hogy a nitro 300-as volt, csak tul sokat vett vissza a computer a gyujtasbol, es nem maradt meg csak toredeke. Nem ertek a nitrohoz, de szerintem ennyit nem lehet visszavenni gyujtassal.
Akkor azert hianyolnad, ha beled rongyolna es utana lelepne...
Egyebkent is az uj slager a kek villogo/szirenaval.
Max. 50000 Ft-re(!!!) lehet buntetni a megkulonbozteto jelzes jogosulatlan hasznalata cimszo alatt. Viszont meg az is lehet, hogy kozben mehetsz 200-al is, mivel megkulonbozteto jelzest hasznalva ezt megteheted.