timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 5315 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.07. 20:31:31 (59129
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem.  Mondtam mar, ne irj hosszut, nem olvasom el. 
Re: A KIRÁLY (59120)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.07. 17:28:27 (59119
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ugyanaz... 
Re: edibebi (59117)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.07. 12:27:58 (59097
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez igy volna jo, igen.  A profik kategoriakban ezzel nincs is baj.     A "baj" ami sokak szerint nem baj, hogy a streetben is ezt akarjuk.

Vegulis 3 osztaly kellene.
Profi - az erinthetetlenek (9mp meg jobb, foleg celgepek)
super street - 10,11 mennek vele utcan is (bar nem szabalyosan)
stock street - Szabalyos utcai autok (legfeljebb minimalis elteresek engedve)

De ugye azt nem varhatjuk el, hogy 3 x 6-7 kategoria legyen.    Es ezen a ponton ez a rendszer erdekeket sert, tehat nem lehet belole semmi.   Igy tehat maradjon ahogy van. Mosolyog  
Re: tommyt (59096)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.07. 02:31:35 (59076
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ilyen hosszukat ne irj, szerintem. 
Re: A KIRÁLY (59026)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.06. 19:26:23 (58969
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Johogynem eloirod vaze, hogy itt le kell borulni a bohockiraly elott.   HAT NEM.

Sokat tesz azert, hogy ez ne lehessen egy komoly sport. 
Re: orgyi (58964)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.06. 15:41:45 (58958
Felhasználói profil
12.88 @ 175
MNASZ felugyelet alatt nem lehet amator, feluletes szabalyozassal bajnoksagot csinalni.
 
Re: radics1 (58944)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.05. 21:26:28 (58880
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Pontosan nem tudom, de szerintem naluk a stock az, ami passzol a gyari ontott blokkba.
Egyszeru hengerfejek, gyari fotengely, valami ilyesmi. 
Re: szabyk RST (58879)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.05. 20:58:10 (58878
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ejjejj, mondjam azt erre, hogy 2 literrel meg 7mp a minimum?    Ugye, hogy nem annyi.
Hat V8-nal se.   A meret egy dolog, de ha stock cuccokbol epul, akkor nem biztos, hogy bir 2000 lovat folyamatosan.

 
Re: szabyk RST (58869)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.05. 12:49:49 (58842
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Uh, nem rossz dilemma!  A fekete az back half?
 
Re: tommyt (58838)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.05. 12:44:14 (58840
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Eppenhogy emelkedik.
Las Vegas.   A rajt 611meteren van a cel 619, a palya legvege (1200m) 633m magasan van. 
Re: Turboá (58823)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.03. 20:41:09 (58753
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mert jelenleg meg tenyleg allo helyzetben a legutosebb az autod.   Kacsint           De tenyleg, gyonyoru.

Ketkerek: Jovore akkor ismet fogunk egyutt versenyezni!
 
Re: carlosracing (58752)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.03. 16:05:20 (58739
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jah, latom a listadon, csak a futamot nem lattam.
 
Re: lezsi (58738)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.03. 12:07:39 (58732
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A reklamertek kerdessel szerintem nincs baj.   Talan majd lesz olyan ugyfeled is, aki versenyezni is szeretne, tehat a dragsport nyerhet ezzel.

Az, hogy 4.-ben 600+ loerohoz tartozo hatalmas nyomatekot jol birja a sajat hajtas, gondolom nem olyan lehetetlen. (Egy erosebb gyari dizel BMW 1-2-ben talan meg jobban is terheli a vegkihajtast.)  Egyesben meg csak egy turbos RWD BMW produkalt eddig latvanyosat, az 530ti, ami azert eleg meggyozo volt.    Az az auto is ezt a hajtast hasznalta? 
Re: Turboá (58731)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.03. 10:58:42 (58728
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az sokat segit, hogy a kuplung segit menteni a hajtaslancot.
Power teren biztos nincs problematok, meg sokat nohet a teljesitmeny.   En kivancsian varom jovore mi lesz, tenyleg birja-e majd az igazi rajtokat is. 
Re: Turboá (58724)
 ave
válasz erre előzmények 2009.12.01. 11:58:27 (58602
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Terepen? 
Re: carlosracing (58601)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.27. 23:54:37 (58524
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Rendszam alapjan meg lehet tudni az alvazszamot.   SAJNOS.   Persze nem legalisan! 
Re: kircipeti (58522)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.27. 00:14:18 (58490
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szvsz, ha valaki titkolni akarja, akkor vegye le a versenyre, nehogymar minden fotot, meg videot retusalni kelljen. 
Re: Bkori (58483)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.20. 21:08:02 (58164
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nezd mit talaltam. Mosolyog     Majd 300, de WHP.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0537&rollout=12&tav=1p4&mp=16&kg=1550

Az ET persze itt pocsek volt, de a sebessegben nincs nagy kulonbseg, ergo power kb. ugyanaz.

Persze az, hogy most mennyi a power, ahhoz ennek keves koze van.   Csak arra fel linkeltem ide, hogy nem tobb 300-nal szerinted. 
Re: MarcoR5 (58160)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.20. 20:18:14 (58152
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Dyno temaban mindig a vita megy, a vilagon mindenhol.   Van aki eleve a shootout modra mondja, hogy az csak marketing adatot gyart.    Van aki szerint a rolling road dynok a tuninghoz kellenek (programozashoz), minek powert meregetni veluk.     No meg az orokzold, a "1/4mile az igazi..."

De ha meg igy is gondolja valaki, attol meg jo feltenni eros autokat padra. Meg az en kis porszivomat is imadtam nezni/hallgatni ahogy betoltott.   Jo buli, tarsasag meg minden. 
Re: Charlie (58139)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.20. 15:12:24 (58108
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ha nincs WHP, ettol jobb sacc nem lesz az biztos.    
Re: oioio-1 (58107)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.20. 14:51:19 (58106
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Aha, persze.  Egy jo nagy szam, kozel a Veyron 1001 loerejehez.
A WHP viszont megmondana mire lehet kepes negyeden. 
Re: MarcoR5 (58098)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.20. 14:21:48 (58097
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez az auto meg nem ment 1/4-et ugye?
Tenyleg jo lenne, ha mar WHP-t is latnank, ez nekem nem mond semmit. Szomorú  
Re: oioio-1 (58092)
 ave
válasz erre 2009.11.19. 23:57:06 (58086
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Aki megy meretni, kerjen WHP szamokat, legyen szives.   Ez megiscsak egy drag forum! Mosolyog  
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.19. 22:48:15 (58075
Felhasználói profil
12.88 @ 175
WHP adatod nincs? 
Re: Audi-f1 (58066)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.19. 20:03:48 (58049
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szorozd ki es maradj komoly ha tudsz. Széles vigyor Széles vigyor  
Re: oioio-1 (58042)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.19. 17:50:27 (58041
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nekem a motorok 4hengeresek, abbol az "idealis" 2 literes.
A BMW-sek biztos 3.5 liter 6 hengerre szamoljak at.

Semmi mas nincs mogotte. 
Re: RT_ (58026)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.19. 10:58:25 (58023
Felhasználói profil
12.88 @ 175
832 Le  5h/2.5l
az
166 Le/henger
326 Le/liter

2literes 4henger hasonlo szinten huzva 652 Le / 664 Le kell legyen. 
Re: Audi-f1 (58019)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.18. 16:56:59 (58004
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hm, nem rossz!!   WHP adat jo lenne megint, ha tudja valaki. 
Re: korryy (58000)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.18. 15:12:08 (57999
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gondold el mit menne, ha nem utne. Kacsint

Nagyon jo a vid!
 
Re: szabyk RST (57995)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.16. 21:28:11 (57968
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egy tengelyen 300 loero, negyedikben ezt szerintem egyaltalan nem lehetetlen utcai gumival sem. 
Re: Jeff (57956)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.16. 14:26:14 (57952
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igaz, igaz!   Mosolyog     Nehez am nagyot mondani!   Széles vigyor  
Re: Charlie (57950)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.16. 11:44:10 (57949
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az semmi....  En hengerfejtomitest szoktam ugy cserelni, hogy nem veszem le a hengerfejet!   Kacsint  
Re: Charlie (57948)
 ave
válasz erre 2009.11.16. 00:00:20 (57944
Felhasználói profil
12.88 @ 175
 
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.11. 10:53:36 (57736
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt hiszem az a cikk eleg eros hibaja, hogy nem egyertelmu, hogy a 2 millaban az auto ara is benne van.  De lehet csak en vagyok ennyire hule, hogy ez nem egyertelmu. Mosolyog
 
Re: Bandi (57725)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.11. 10:47:59 (57735
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jo kep!    Az a komoly, hogy  a wastagate is nyitva van. Kacsint  
Re: Jeff (57727)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 23:02:28 (57724
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Kiraly, befejezhetned az offolast.  Ez nem swinger topic. 
Re: A KIRÁLY (57721)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 22:33:10 (57715
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Te, ha lenyitod az "extrak"-at (a hozzaszolas szovege alatt, a mehet gomb mellett van) szerintem menni fog a feltoltes.   Csak az a fontos, hogy ha kiir valamit, olvasd el mi az. Mosolyog  
Re: radics1 (57696)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 19:01:38 (57657
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Most vegulis meg lett a 2bar nyomas, vagy tovabbra is 1.7-en lett 529? 
Re: Fapuma8 (57607)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 16:20:11 (57621
Felhasználói profil
12.88 @ 175
90-es evek helyett lehet inkabb a 80-as vege a helyesebb. Nem tudom pontosan. 
Re: ave (57620)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 16:17:53 (57620
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Biza, a 90-es evekben a BTCC-ben a Cossie-k 500 loero fole nem nagyon mentek, utcai tuning autoknal mar a 400 is igen komoly szamnak szamitott.        Ma meg Fapuma 500 loeros autoval jar dolgozni.  Azert ez erdekes, ha belegondolunk.    Es persze nem csak fapuma, hanem mindenki, aki ilyen eros autot hasznal nap mint nap.
Vmi amcsi lapban olvastam egy csavorol az egy fullos metanolos kompresszoros dragvassal jar minden nap. 
Re: Atommanó (57610)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 16:12:54 (57619
Felhasználói profil
12.88 @ 175
ami nem mert ertek, hanem egy default kalibracio a szoftvergyarto szerint....
(Az, hogy nyitott difim van, vagy 50% sperr, persze nem szerepel sehol).

Szemforgató   De legalabb mondanak, hogy figyi a WHP az a biztos. 
Re: lezsi (57611)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 14:27:31 (57598
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gondolom itt a 57583-ra akartal valaszolni.   Egyaltalan nem irtam, hogy gond lenne, inkabb alatamasztasnak szantam. 
Re: Crybaby (57584)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 14:24:57 (57597
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Talan ez egy nitromentes futam.   Itt ugy ment mint az enyem regen, minusz a problemak a cel fele.
http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=88532 
Re: Crybaby (57585)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 11:33:55 (57583
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Joenal kb. 60 WHP-val volt erosebb amikor 218-at ment a 202 km/h-s futamhoz kepest.

Arnyekban a nitro nelkuli futam, eloterben meg kihoztam nagyjabol a legjobb futamjat.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0620&rollout=12&tav=1p4&mp=13&kg=870&k1b=105&k2a=110&k2b=115&k3a=115&k3b=115&k4a=115&k4b=115&k5a=115&k5b=115&k6a=115&k6b=115&k7a=115&k7b=115&k8a=115&k8b=115&k9a=115 
Re: Crybaby (57581)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.10. 11:24:34 (57582
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Te ha Gianni tudna 200-al menni nitro nelkul akkor en nagyon elrontottam valamit anno. Mosolyog
Nem tud.  17x korul megy nitro nelkul, 2007-ben tobbszor ment igy a lengyelorszagi KoE-n.
Te nem lattad a turbojat?   Mosolyog  
Re: Crybaby (57581)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.09. 22:52:29 (57531
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez lehet a 9.87-ed nagyjabol.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0585&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1680&k0a=120&k0b=120&k1a=120&k5b=110&k6b=105&k7a=105&k7b=105&k8b=107&k9a=108

Ez meg 30km/h-val kevesebb.   Mikozben powerben ~120-140 WHP kulonbseg van.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0585&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1680&k0a=120&k0b=110&k1b=85&k2a=85&k2b=85&k3a=85&k3b=85&k4a=85&k4b=85&k5a=85&k5b=85&k6a=85&k6b=85&k7a=85&k7b=85&k8a=85&k8b=85&k9a=85

Szoval nem volt az a nitro 300-as.   150-200 inkabb.         Aztan persze lehet, hogy a nitro 300-as volt, csak tul sokat vett vissza a computer a gyujtasbol, es nem maradt meg csak toredeke.   Nem ertek a nitrohoz, de szerintem ennyit nem lehet visszavenni gyujtassal. 
Re: oioio-1 (57529)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.09. 19:20:11 (57454
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Akkor azert hianyolnad, ha beled rongyolna es utana lelepne...

Egyebkent is az uj slager a kek villogo/szirenaval.
Max. 50000 Ft-re(!!!) lehet buntetni a megkulonbozteto jelzes jogosulatlan hasznalata cimszo alatt.   Viszont meg az is lehet, hogy kozben mehetsz 200-al is, mivel megkulonbozteto jelzest hasznalva ezt megteheted. 
Re: Sanyi00 (57451)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.09. 17:13:43 (57445
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem vagyok en elem, vaze.

A WHP kerest is problemasnak erzed? 
Re: Charlie (57444)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.09. 16:27:44 (57441
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem mindenki orulne, ha az elrontott meres utan nem kellene a 2. probanal fizetni, nem? 
Re: Charlie (57438)
 ave
válasz erre előzmények 2009.11.09. 16:24:19 (57440
Felhasználói profil
12.88 @ 175
WHP-t legyszives. 
Re: Charlie (57435)

összesen 5315 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!