Azon a padon nem szoktak csalni, nem is érdekük.
Két kocsival is voltam náluk, az egyiknél 0,9Le között volt a szórás a mérések között a másiknál meg 1,8Le közt.
Jó szart!
12.3@189
Gyakorolni kéne, főleg a rajtot, de nem volt kedvem visszaállni a sor végére egy újabb órára.
Majd a következő versenyen megint megyek egyet, bár nem célom a drag racing.
Érdeklődnék, hogy akkor most végülis streetben lehet strokerezni vagy sem?
Mert teszt kategóriába tettek gépátvételnél. Mondjuk engem nem nagyon érdekelt hova sorolnak, de mintha arról lett volna szó, hogy lehet.
Az adatlapra ráírtam, hogy 2600ccm, a forgalmiban 2200ccm van, de gépátvételnél nem vették észre, pedig elkértek minden papírt, én szóltam. Ekkor kategória besorolás áthúz és átír tesztre.
Autó egy S2.
Ha nem vagyok ott, el sem hiszem!
Kár, hogy pont az nincs meg, mikor elment és kb. 5perc múlva megjelenik a dombtetőn két tolatólámpa és padlón tolat vissza a belső sávban.
Nem tudok még rajtolni sajna, mert gyáriak a féltengelyek és a hátsó 255-ös gumik miatt eltörné.
A féktáv tényleg necces volt, mondhatni éppen kiadta. :-)
Ezek nem C63 AMG-k? Szerintem nem CLK-k, mert én mindkettővel (fekete és ezüst) találkoztam kb. két hete péntek este. És nem S3-at nyomott le, hanem én mentem vele kettőt a S2-vel guruloból kb. 50-ről.
Az elsőben adtam neki másfél autót, a másodikban meg később indultam és az egy autó hátrányt már nem tudtam behozni a végére.
Kb. ennyi volt. Most kicsivel 400Le fölött van az autóm.
Re: NISSAN (31376)
összesen 17 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Két kocsival is voltam náluk, az egyiknél 0,9Le között volt a szórás a mérések között a másiknál meg 1,8Le közt.